Ach dat er eens wat misgaat, dat vind ik wel normaal, als het dan keurig wordt opgelost heb ik er niet zo'n probleem mee. Waar ik wel problemen mee zou hebben is dat altijd alles misgaat, dan is er iets niet in de haak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
No wil je dat echt weten? Wij hebben een TWF kamertje daar waren flink wat dingen aan mis. Morgen gaan we de juniorzijdes ophalen ben benieuwd of ze nu wel onbeschadigd in de doos zitten
in overleg met dierenarts mogen we wisselen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?
Tja als ze het komen repareren en dan weer een doos meenemen waarin beschadigingen zitten is niet zo oke. Kwaliteit is gewoon niet zo goed, en dat is jammer voor dat geld. Heb een huis vol ikea en dat ziet er na jaren en een paar keer verhuizen beter uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:04 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ach dat er eens wat misgaat, dat vind ik wel normaal, als het dan keurig wordt opgelost heb ik er niet zo'n probleem mee. Waar ik wel problemen mee zou hebben is dat altijd alles misgaat, dan is er iets niet in de haak.
Dan ga ik dat ook eens voorleggen... Hier ook 2 trutjes. Geen niertjes maar blaas... En een gedragsprobleem ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
in overleg met dierenarts mogen we wisselen.
Ja honger! Het ging bij mij zo:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef Sleehakschoen het volgende:
en honger, hoort dat ook? Ik heb zo'n honger steeds
Nou ja, we zien wel, ik vind het idee vooralsnog erg onwerkelijk, het voelt absoluut nog niet als realiteit, dus ik ga mezelf de komende weken gewoon lekker verwonderen over alle fysieke veranderingen. Het zal denk ik wel echter worden zodra ik bij een verloskundige ben geweest
Ze hebben hier S/O dieetvoeding, is dat voor nieren of blaas? ik haal ze altijd door elkaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook eens voorleggen... Hier ook 2 trutjes. Geen niertjes maar blaas... En een gedragsprobleem ook
Oh boyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja honger! Het ging bij mij zo:
week 5: honger
week 6: dorst (!!!)
Week 7: kotsen
Hoera voor Bobb (< andere spellingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:04 schreef GotC het volgende:
Nobono, wij hebben een kamertje besteld via de Babydump maar niet v/d basis collectie maar van Interbaby.
Erg tevreden mee, nergens schade of wat dan ook.
Ik las zieke poezel, 26 wekenen zere voetjes
Net terug van de vk: Bloeddruk 110/55, baarmoeder was enorm gegroeid sinds vorige bezoek (van 2 vingers boven navel naar bijna tot m'n ribben) en.. Bob ligt dwarsNu maakt dat voorlopig nog niks uit, plus hij is enorm beweeglijk, dus dat komt wel goed.
Wel over z'n bolletje kunnen aaien
Oh en hij is heel erg gemiddeld wb groei, dus groei-/liggingsecho komt pas bij de volgende afspraak (34w3d) ter sprake
Hahah @ andere spellingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Hoera voor Bobb (< andere spelling)! Krijg jij sowieso een groei/liggingsecho? En merk je het van je baarmoeder?
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh boy
Week 7, dan zit ik op een congres
Hmmn, dan weet ik wat mij nog te wachten staatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hahah @ andere spelling
Yup, val nog precies in de groep die nog net wel groei-/liggingsecho standaard krijgt. Of m'n vk doet ze standaard, kan ook nog
Merk het enorm ja..binnen een paar dagen van niet benauwd naar best wel benauwd..
[..]
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zo
Dat is waar, maar de MI is fascinerend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hahah @ andere spelling
Yup, val nog precies in de groep die nog net wel groei-/liggingsecho standaard krijgt. Of m'n vk doet ze standaard, kan ook nog
Merk het enorm ja..binnen een paar dagen van niet benauwd naar best wel benauwd..
[..]
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zo
Bij mij helemaal geen gekots hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh boy
Week 7, dan zit ik op een congres
Bij deze meld! Vanmorgen even wat rustiger aan gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Sull het volgende:
Jongens ik sta 7e en ik ben al over 2 weken uitgerekend. Dames boven mij, schiet eens op! En heeft Suusz zich al gemeld vandaag???
Heb ik zelf ook over na zitten denken, om het strippen nog iets uit te stellen. Maar ze komt morgen toch langs en ben zelf ook erg nieuwsgierig of er al iets gaande is qua verweking of ontsluiting. Dus als ze toch al inwendig bezig is, misschien dan ook maar gelijk poging tot strippen als het überhaupt mogelijk is.. En mocht het niet kunnen of geen effect hebben dan kunnen ze het zaterdag (41.3) nogmaals proberen. En procedure is dan dat je rond 41.5 (maandag dus) alvast kennismaakt met Gyn in ziekenhuis om te kijken of alles nog gewoon goed is. En dan is het in overleg wanneer er een inleiding plaats zal vinden..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef Cwen het volgende:
Suusz, ik ben ook geen voorstander van strippen, maar inleiden vind ik net als jij nog minder! Zou je anders geen afspraak kunnen maken dat ze je over 3/4 dagen pas strippen? Dan geef je je lijf nog iets langer de tijd?
En willen ze bij jullie met 42.0 echt inleiden?
Gaat verder wel gewoon goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:53 schreef GotC het volgende:
Suusz gewoon al 41 weken! Hoe voel je je? Gaat het nog goed of ben je het inmiddels wel een beetje zat?
Is ook zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:39 schreef WupWup het volgende:
Door te strippen geef je júist je lijf zelf de kans om te gaan baren en een inleiding te voorkomen. Althans, zo kijk ik er tegenaan
Strippen kan alleen als je baarmoedermond daar klaar voor is, dus ze kunnen je niet 'zomaar' strippen omdat je wel klaar bent met het zwanger zijn, of nieuwsgierig bent naar je beebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef Cwen het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar je hoort ook genoeg verhalen van vrouwen die zich bij 39/40 weken maar laten strippen want 'dan schiet het tenminste een beetje op'. Zelfs mijn vk's zouden me op mijn termijn strippen als ik zou aangeven dat het niet meer gaat vanwege de BI. En daar ben ik niet zo'n voorstander van.
Check, vermoeidheid, misselijkheid, honger. Hier was het daarmee vanaf week 3 al prijsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef Sleehakschoen het volgende:
en honger, hoort dat ook? Ik heb zo'n honger steeds
Nou ja, we zien wel, ik vind het idee vooralsnog erg onwerkelijk, het voelt absoluut nog niet als realiteit, dus ik ga mezelf de komende weken gewoon lekker verwonderen over alle fysieke veranderingen. Het zal denk ik wel echter worden zodra ik bij een verloskundige ben geweest
Dat is zo - wat ik wil zeggen is dat ik dat beginnetje dan liefst de kans wil geven zelf door te zetten... Of iets. Het blijft een gevoelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Strippen kan alleen als je baarmoedermond daar klaar voor is, dus ze kunnen je niet 'zomaar' strippen omdat je wel klaar bent met het zwanger zijn, of nieuwsgierig bent naar je beeb.
Het trucje van crackers bij je bed werkt bij mij wel goed merk ik. En ik kan ook echt niks ongezonds meer eten, dat wordt meteen afgestraft met een wc tripjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Check, vermoeidheid, misselijkheid, honger. Hier was het daarmee vanaf week 3 al prijs![]()
Heb trouwens maar 2x echt moeten kotsen (maar wel 100x bijna, dat is eigenlijk net zo irritant).
Crackers, inderdaad. Vla helpt ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef Dot. het volgende:
Het trucje van crackers bij je bed werkt bij mij wel goed merk ik. En ik kan ook echt niks ongezonds meer eten, dat wordt meteen afgestraft met een wc tripje
Spannend hoor Suusz!
Waarschijnlijk. Maar wellicht dat het gevoel 'went', en minder onprettig wordt als ik 't kuiken dadelijk voel bewegenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef Cwen het volgende:
He zand, dat is naar. Het is dus 'gewoon' het gevoel van zwanger zijn zelf?
Jaaaa... Of SeaBand MaMa gember zuigtabletten! Hebben mij door de 8-16 weken heengesleept!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Crackers, inderdaad. Vla helpt ook.
En dingen met gember (gemberkoekjes),
Ik hoop het! Bij mij zijn m'n darmen heel gevoelig, maar van het gewoel van de kiddo heb ik weinig tot geen last.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar wellicht dat het gevoel 'went', en minder onprettig wordt als ik 't kuiken dadelijk voel bewegen.
Zuivel heb ik echt weinig zin in, terwijl ik normaal echt liters yoghurt en melk weg werk per week. Gisteren maar een glas melk gedronken, omdat ik vond dat het al te lang geleden was. Kaas eet ik nog wel, dus hopelijk krijg ik toch genoeg binnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Crackers, inderdaad. Vla helpt ook.
En dingen met gember (gemberkoekjes),
Het is mijn eerste kindje, tweede zwangerschapquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zuivel heb ik echt weinig zin in, terwijl ik normaal echt liters yoghurt en melk weg werk per week. Gisteren maar een glas melk gedronken, omdat ik vond dat het al te lang geleden was. Kaas eet ik nog wel, dus hopelijk krijg ik toch genoeg binnen
Maar zand, dit was toch jouw tweede? Wel vervelend hoor! Lekker in je blote buik rondlopen dan maar?
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:02 schreef DJMomo het volgende:
Hier werd er pas over strippen gesproken, toen ook het traject inleiding op tafel kwam. Dat gebeurde (dus) met 40.6. Met 41.0 was meneer er dan eindelijk.
oeh, vervelend gevoel lijkt me zand.
Volgens mij is dat per persoon heel verschillend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...is dat strippen niet enorm vervelend?
Oh djieses, moet die ook al een naam hebben?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Een naam voor de buikwand van Martinezo leuk hè als je eruit bent.
Grote voeten weiger ik ook!quote:Ik las over pijnlijke voetjes dat dit weer ze maar goed doet. En ik weiger ook grotere voeten te krijgen. Ik ben al gezegend met een mt 42 aan platvoet. Wel smal dus in de breedte mag dan wel iets.
Ik heb een droom die telkens terug komt en ik vind hem echt eng. Ik droom telkens dat we in de winter met ean en baby Vance weggeduwd worden door een vrachtwagen zo het kanaal in. In mijn droom blijf ik heel kalm, maar toch ben ik er bang van.
Siii Die is het. Urinairy SO. Heb altijd die van Prins Petfoods. kan je ook gewoon online kopen. 28 euro voor 5 kilo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:19 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ze hebben hier S/O dieetvoeding, is dat voor nieren of blaas? ik haal ze altijd door elkaarook omdat nierpatientje wat makkelijker bekt dan blaaspatientje denk ik
Hier zijn ze al 11 jaar vrij van blaasontsteking, ze worden oud, en krijgen inmiddels ook veel last van tandsteen. Vandaar overlegd om af te wisselen met anti-tandsteen brokjes.
Dat heb ik laatst geprobeerd. Ik had een droom die me totaal niet interesseerde, over de babyshower van de vriendin van mijn schoonzusje - die overigens niet zwanger is. Alles moest in zwart-wit, want niemand mocht het geslacht weten en ze deed er nogal geheimzinnig over. Het boeide mij echt niet of zij een jongen of meisje kreeg, dus ik werd wakker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef Limone het volgende:
En wat een nare droom, klinkt als een stressdroom. Heel vervelend. Misschien kan je in je droom zeggen: "dit is een droom en ik wil nu dat het ophoudt!" Of: "waarom druk je mij van de kant?!" meestal houden ze dan op..
ja hoor, helemaal gezond. Verder dezelfde "kwaaltjes" als bij de eerste zwangerschap!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Van harte, Spockjuh! Gaat het goed met mrs? (Behalve de bloeddruk?)
welnee. een bevalling is ook niet heel comfortabel ofzo. Maar voor de beeldvorming: ik ging op de fiets heen, en ook op de fiets terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...is dat strippen niet enorm vervelend?
ah, ik heb altijd (ook als ik een non-dieet voertje geef) royal canin. Wijk ik niet meer van af. Nadeel is dat mijn DA om 5 uur dicht is, dus nieuwe voorraad halen moet je wel effe plannen. Maar goed, alles voor de poezels he?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Siii Die is het. Urinairy SO. Heb altijd die van Prins Petfoods. kan je ook gewoon online kopen. 28 euro voor 5 kilo.
Van harte! Hoe oud is dit exemplaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
even een cross posting met een nieuwtje...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:14 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst geprobeerd. Ik had een droom die me totaal niet interesseerde, over de babyshower van de vriendin van mijn schoonzusje - die overigens niet zwanger is. Alles moest in zwart-wit, want niemand mocht het geslacht weten en ze deed er nogal geheimzinnig over. Het boeide mij echt niet of zij een jongen of meisje kreeg, dus ik werd wakker.
Toen ik weer in slaap viel, ging de droom over iets anders, maar wel weer dat meisje met haar zwart-wit babyshower er tussendoor. Tot ik na een aantal keer maar gewoon heb gedroomd dat ze een meisje kreeg en alles roze moest. Toen bleef de droom weg. Helaas was het toen al ochtend en tijd om op te staan.
Baggernacht was het![]()
.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik ben er een tijdje heel goed in geweest. Ik had een paar typische stressdromen met achtervolgingen door een moordenaar. Op een gegeven moment had ik me zo vaak omgedraaid in mijn droom en gevraagd: "Waarom wil je mij vermoorden?!" Dat de moordenaar in mijn laatste droom mij gewoon neerstak!![]()
Daarna hielp het ook wel om dan maar seks te hebben met mijn moordenaar..
*Proest* Nee toch???? Met bloed enzo? of nieuwe droom waar je de moord afgewend had door sex te geven?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik ben er een tijdje heel goed in geweest. Ik had een paar typische stressdromen met achtervolgingen door een moordenaar. Op een gegeven moment had ik me zo vaak omgedraaid in mijn droom en gevraagd: "Waarom wil je mij vermoorden?!" Dat de moordenaar in mijn laatste droom mij gewoon neerstak!![]()
Manlief stak je in je rug tijdens 1 van zijn natte dromen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Heel gelukkig GotC. Als ik de kwalen zo rechts en links om me heen hoor... Diep respect. Ik zou een stuk minder gezellig zijn dan de meeste toch nog zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:28 schreef GotC het volgende:
Leuk, gefeliciteerd Spockjuh!
Hillz, gelukkig maar, toch?Ik heb ook maar weinig te klagen mbt zwangerschapsklachten. Ja, merk dat het iets zwaarder wordt, maar dat mag ook wel bij bijna 32 weken.
Oh en ik twijfel of ik ga stoppen met m'n zwangerschapsbootcamp.
levertijd staat nu op begin April!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:24 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Van harte! Hoe oud is dit exemplaar?
ik bedoelde de grote broerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
levertijd staat nu op begin April!
Hou op schei uit..als ik sommige klachten enzo hier lees, pfoeh, niks meer dan respect.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heel gelukkig GotC. Als ik de kwalen zo rechts en links om me heen hoor... Diep respect. Ik zou een stuk minder gezellig zijn dan de meeste toch nog zijn.
Jan is negen maanden, 25 oktober gaat het eerste kaarsje in de brand!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ik bedoelde de grote broerhoe oud is die!?
Edit: dromen. Vannacht ook een te pakken. Sjaak gooide zijn Cars autoin de vijver. En ging toen op het afdeknet van de vijver lopen om hem weer te pakken.
![]()
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede weequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Hoor ook dat het erg per persoon verschilt.. Als het morgen lukt dan laat ik weten wat mijn beleving was!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede wee![]()
Ik herken dit patroon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja honger! Het ging bij mij zo:
week 5: honger
week 6: dorst (!!!)
Week 7: kotsen
Dit inderdaad. Ik vond het vooral raar dat ik het opeens heel warm kreeg? Maar dat scheen er ook bij te horen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede wee![]()
Ja, hier wel, omdat ze aangeraden worden bij een thuisbevalling. Ze zijn een stuk warmer dan de gewone hydrofielen en worden gebruikt om over het kindje heen te leggen als het na de geboorte bij je ligt. Ik denk dat als je in de winter bevalt, het ook wel lekker kan zijn om ze te hebben, zeker als je een klein koukleumpje hebt na het bad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik las ergens iets over flanellen luiers, hebben jullie die aangeschaft?
Ja zeg, dat laatste.. ik blijf bezig..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
*Proest* Nee toch???? Met bloed enzo? of nieuwe droom waar je de moord afgewend had door sex te geven?
Onze wagen komt van marktplaats en daar zaten ook een dekentje en verschillende lakentjes bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:53 schreef GotC het volgende:
Oh ja, nu we het toch over textiel enzo hebbenWat doen jullie in de kinderwagen mb lakentje/dekentje etc?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Jipster het volgende:
Cosie is de maxi ook, maar bedoel natuurlijk maxi cosi
Ooohquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:20 schreef Wizzy het volgende:
De Koeka wiegdeken past er wel mooi in. Ik heb dan niet de teddy variant.
[ afbeelding ]
Mijn wrapper is heel snel droog en mag zelfs in de droger.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef Sleehakschoen het volgende:
een los lakentje lijkt me vooral handig te verschonen als er ongelukjes gebeuren![]()
Zo'n voetenzak kun je wel wassen maar is pas na een week droog lijkt me.
Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn kraampakket van Ean aan het samenvoegen met die van nu. In het kraampakket van 2 jaar geleden zaten grotere verpakkingen.
gewoon Bob toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef GotC het volgende:
Welkom terug flowerbox! 18 weken alweer, gaat snel!
Heb zojuist de proefdruk van het kaartje besteld. Met een geniale schuilnaam op het kaartje, ivm het evt rond laten slingeren.
Ja, de naam is nu toch wel definitief
Geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Welkom terug flowerboxfijne vakantie gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje Nikki, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig vrij logische verklaring!
Zojuist bij vriendin een maxicosi opgehaald die op zo'n klik systeem voor in de auto past (ook gekregen) Net heel de voering eraf gesloopt om te wassen Honden kwijl en koekjes snippersAls ik dat nog maar in elkaar krijg als het gewassen is!
Nee, eerste echo die ze doen is de termijn echo. Die heb ik over 3 weken. Dus nog ff wachten voor we weten of het allemaal goed gaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef Hilzillah het volgende:
Fijn een goede intake Theeleuter! Hebben ze ook een echo gemaakt?
Het is absoluut heerlijk weer geweest! Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:
Oeh, nikki dat is schrikken! Gelukkig nog maar een paar pillen.
Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.
Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:
Oeh, nikki dat is schrikken! Gelukkig nog maar een paar pillen.
Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.
Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
Ach ja, ligt nog al gevoelig dat wipstoeltje. Geen zin in vete vanwege dat. Wat hillzillah zeivond ik wel een goede tip.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:51 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!
Ik zou zeggen, wipstoeltje even terugbrengen en zeggen: zo heb je hem ook niet van mij gekregen.
Nou dr mogen van mij best wat extra matjes en grote gazen inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Sull het volgende:
[..]
Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveel
Spock, welkom!
Ja dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.
Irritant hè? Best als je iets leent maar zorg dan dat je het gelijk schoonmaakt!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef martine1984 het volgende:
Flower spullen smerig terug krijgen ken ik. Heb daar zo'n hekel aan. Mn kinderwagenstoel ziet er ook niet meer uit. De gene die hem geleend heeft had haar kind koekjes laten eten en zo. En dan niet direct schoongemaakt.
oeh leuk! wattan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb mijn baby nog in mijn buik!
Dus we wachten weer rustig verder af. Ik heb nog wel wat projectjes liggen voor op de naaimachine waar ik dan maar weer mee bezig ga..
Ik heb daar zo'n pesthekel aan! Je geeft het netjes af en krijgt het vies of kapot terug! Nu is dit haar stoeltje en ben ik diegene die hem leent. En ze wilde hem schoonmaken maar had geen tijd dus het is niet ergquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef martine1984 het volgende:
Flower spullen smerig terug krijgen ken ik. Heb daar zo'n hekel aan. Mn kinderwagenstoel ziet er ook niet meer uit. De gene die hem geleend heeft had haar kind koekjes laten eten en zo. En dan niet direct schoongemaakt.
Zeker heel veel liefde. Tis een echt eigenwijze stomme Amerikaan, maar zo 'vader'. En straks Opaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef Limone het volgende:
[..]
oeh leuk! wattan?
Ik vind Dallas een leuke naamTerwijl ik normaal daar helemaal niet zo van ben.. Uit die spoiler spreekt heel veel liefde Hilz! Van alle partijen
![]()
Okay. Als kind koekjes eet, wipstoel/maxicosi/kinderwagen meteen schoonmaken! * Limone mental note maakt
Toch niet die van mij hè Bubs!! Ben in onderhandeling en krijg geen antwoord meerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spannend heb een Wallaboo voetenzak op marktplaats gekocht. Ben normaal niet zo van de 2dehands wat ik niet kan zien.
Nee denk ik niet, gisteravond geboden en nu rond met de verkoper.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Toch niet die van mij hè Bubs!! Ben in onderhandeling en krijg geen antwoord meer
IK OOK!!!! alleen zonder dat 'rond met de verkoper'quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, gisteravond geboden en nu rond met de verkoper.
Ik heb nog twee patronen voor badcapes, waarvan ik er eentje nog nooit gemaakt heb. En ik zit nog te twijfelen of ik nog een naamslinger ga maken. Het boxkleed en een lakentje en het eerste pakje heb ik al af. Mutsje is ook af, maar ik denk dat die te klein is, dus die moet ik eigenlijk nog een keertje maken.quote:
Leuk! Ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb nog twee patronen voor badcapes, waarvan ik er eentje nog nooit gemaakt heb. En ik zit nog te twijfelen of ik nog een naamslinger ga maken. Het boxkleed en een lakentje en het eerste pakje heb ik al af. Mutsje is ook af, maar ik denk dat die te klein is, dus die moet ik eigenlijk nog een keertje maken.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:44 schreef Cwen het volgende:
Wat zijn jullie creatief!
Hie gisteravond en vannacht last gehad van wat ik denk dat voorwerk was... Steeds harde buiken, wel iets van kramp maar geen PDS aanval en enorm ongedurig... Maar wel okee geslapen, steeds er half doorheen.
Natuurlijk, is voor jou toch een beetje verquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:51 schreef NoBoNo het volgende:
Mmmmm...stokke stoel staat ook nog op mijn lijstje, heb je een link naar die van jou? Niet dat ik meer ga bieden hoor, maar is gewoon even wat voor staat mag ik verwachten voor welke prijs.
We hebben nog geen kinderstoel gekocht.. twijfelen nog. Stokke stoel vind ik ook mooi, alleen vraag ik me wel af of je geen voorblad gaat missen.. En we willen liefst een kinderstoel die hoger te verstellen is zodat hij ook aan kookeiland zou passen. Tot nu toe alleen de Bloom tegengekomen die zelfs op MP nog errug prijzig is..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef NoBoNo het volgende:
Ik vind het zulke mooie stoelen, niet perse om het uiterlijk, maar gewoon om de eenvoud en de functionaliteit.
Ik wil ook graaaaaaagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Hilzillah het volgende:
Suuuhuuuusz!! Ga nou eens een verse baby op de wereld zetten!!![]()
Blad is er toch ook bij te krijgen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:25 schreef Suusz het volgende:
[..]
We hebben nog geen kinderstoel gekocht.. twijfelen nog. Stokke stoel vind ik ook mooi, alleen vraag ik me wel af of je geen voorblad gaat missen.. En we willen liefst een kinderstoel die hoger te verstellen is zodat hij ook aan kookeiland zou passen. Tot nu toe alleen de Bloom tegengekomen die zelfs op MP nog errug prijzig is..
Jazeker: http://www.bol.com/nl/p/p(...)nt/9200000009899510/quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:34 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Blad is er toch ook bij te krijgen?
Wij zijn ook pas rond 5 maanden gaan kijken, toen het een beetje in zicht was dat ze er binnenkort in zou gaan zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef GotC het volgende:
Justin Case..TSja, ik zei tegen Yur: Hmm..proefdruk maar met een andere naam doen, just in case?
Hij: Ja, doe Justin Case op de proefdruk!
Zodoende de geschiedenis van Justin Case. En idd Skips, er is iemand die zo heet!
Spewey, wat leuk dat je bij TM langs bent geweest, lekker ventje knuffelen
Nikki, dat is flink schrikken op de wcGelukkig kon je snel verklaren waardoor het kwam, maar kan me voorstellen dat je er shakey van wordt!
Hillz klinkt goed zo'n fictief kaartjeWel superlief, zo'n stiefvader met al z'n zorgen
Mijn moeder maakt zich ook enorm zorgen dat we Bob echt Bob gaan noemen
flowerbox, wat zonde van het stoeltje.. M'n nekharen gaan altijd recht overeind staan van dat soort acties van andere mensen
Theeleuter, fijn, over 3 weken echo! Hoeveel weken ben je dan?
mignonne, wat is eigenlijk een fijne hoeveelheid van matjes en gazen etc in het kraampakket? Ik had het idee dat ik enorm veel dingen kreeg, maar dat zal wel tegenvallen dan!
Jip, ik weet niet of je dat tijdschrift van WIJ jonge ouders ontvangt (gratis vanuit Blije Doos), maar er staat een flink artikel in over natuurlijke keizersnedes
Cwen, gerommel, spannend! Ik word er plaatsvervangend zenuwachtig van!
Suusz, succes met de vk! Hoop je nu wel of niet dat je gestript kan worden?
Bubsel, echt..wtf. Hoe krijgen ze het voor elkaar!![]()
Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt..
En ben ik zo'n barbaar dat ik nog even wacht met kinderstoeltje? Aangezien Bob er volgend jaar ergens pas een keer in kan zitten?
Oh en ik ben officieel gestopt met m'n zwangerschapsbootcamp. Opluchting, stiekem
Zo, nu weer verder werken![]()
Oh voor mij is het niet zo dat ik deze nu perse al moet hebben, maar ik hou wel mp in de gaten als ik toch af en toe aan het 'struinen' ben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wij zijn ook pas rond 5 maanden gaan kijken, toen het een beetje in zicht was dat ze er binnenkort in zou gaan zitten.
We hadden geen Stokke omdat ik die persoonlijk erg lelijk vind, we hadden er eentje met een blad en ik heb het nooit als vervelend ervaren dat er een blad aan zat. Later hebben we het blad eraf gehaald dus inmiddels staat hij als 'gewone' stoel aan tafel.
We hebben het nog niet nodig maar een keertje normaal binnen zou toch fijn zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef DJMomo het volgende:
Neeeee bubs! wat een ellende! Ik krijg gewoon niets, das nog beter dan voor de 3e keer beschadigde stuff!!!
(mss heb ik het gemist, maar hoest met manlief?)
qua eetstoel hier een nep-stokke, van tiamo. Zelfde concept dus. Van mijn moeder destijds gekregen uit de airmilesshop.
Voor Stokke stoelen loont het wel om al vroeg te gaan zoeken als je ze voor weinig wilt scorenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:29 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Oh voor mij is het niet zo dat ik deze nu perse al moet hebben, maar ik hou wel mp in de gaten als ik toch af en toe aan het 'struinen' ben.
En smaken verschillen gelukkig!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef GotC het volgende:
Suusz, succes met de vk! Hoop je nu wel of niet dat je gestript kan worden?
Zo, nu weer verder werken![]()
I try!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Suusz het volgende:
[..]voor de mega post!
Ik hoop het eigenlijk van wel, al is het maar omdat het betekend dat er in ieder geval al iets gaande is, en de kans groter is dat ik thuis kan bevallen..
das ideaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
Wij hebben echt de meest fijne kinderstoel die je direct al wel kan gebruiken
Zit een speciale kinderstoel bij waarin ze heel goed kunnen liggen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn V. van 2,5 jaar zit er nu nog in en kan er nog wel een hele poos inzitten je kan steeds de zitting aanpassen. En kan zonder blad en onder bijna elke tafel want in hoogte verstelbaar.
Kan ook voor grote kinderen in ligstand voor als ze in slaap vallen tijdens het eten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Ik vind 'm echt foei lelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
Wij hebben echt de meest fijne kinderstoel die je direct al wel kan gebruiken
Zit een speciale kinderstoel bij waarin ze heel goed kunnen liggen.
[ afbeelding ]
Mijn V. van 2,5 jaar zit er nu nog in en kan er nog wel een hele poos inzitten je kan steeds de zitting aanpassen. En kan zonder blad en onder bijna elke tafel want in hoogte verstelbaar.
Kan ook voor grote kinderen in ligstand voor als ze in slaap vallen tijdens het eten
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:38 schreef mignonne het volgende:
[..]
das ideaalJa precies die ervaring heb ik dus ook de afgelopen 5 jaar gehad en toen moest er een nieuwe stoel komen en ik heb echt alles gehad maar niets voldeed aan die eis maar deze dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem ook heel lelijk maar na 5 jaar gedoe met stoelen die niet alles hebben wat ik zoek dacht ik jammer dan! liever lelijk dan ergeren aan alle dingen die ik mis![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:38 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik vind 'm echt foei lelijk![]()
![]()
Smaken verschillen gelukkig.
Zandje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien een plan om dit te bespreken met je vk? Vooral gezien de buikpijn, hoofdpijn, misselijkheid, duizelingen.. Wellicht moet er bloed worden geprikt en komt eruit dat je wat tekorten hier en daar hebt?
Over iets meer dan een week heb ik weer controle bij de VK, dan krijg ik ook alle bloeduitslagen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Zandje..Misschien een plan om dit te bespreken met je vk? Vooral gezien de buikpijn, hoofdpijn, misselijkheid, duizelingen.. Wellicht moet er bloed worden geprikt en komt eruit dat je wat tekorten hier en daar hebt?
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij duurde de misselijkheid en energieloosheid tot 16 weken in plaats van de 12 weken die vaak wordt gezegd. Hoop dat dit voor jou in ieder geval ook tijdelijk is!
[..]
![]()
Monsterlijk inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het nog ziet zitten om een week zo verder te gaan, dan moet je dat vooral doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:43 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Over iets meer dan een week heb ik weer controle bij de VK, dan krijg ik ook alle bloeduitslagen.
Ik vind het nu niet echt iets om over te bellen ofzo, maar ga het zeker bespreken...
[..]
![]()
Bij mij duurde het ook langer dan die 12 weken hoor, zeker wel tot de termijn dat ik mocht stoppen met piesen voor MvM. En dan nog had ik richting het einde ook weer van die periodes omdat ik het te druk had. Het is zwaar klote, let op jezelf..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Sull het volgende:
Wij hebben deze stoel, een echte hate-it or love-it variant. Ik begon met een absolute hate-it en nu na 2,5 jaar vind ik hem eigenlijk nog wel leuk ook. We kunnen hem lenen van mijn zus, dus dan doe je niet te moeilijk, leuke nieuwe zitting erin en klaar (spijkerstof)!Die is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die onthou ik zeker!
Hier in de schoonfamilie zitten nogal wat Stokke-o-holics. Ik vrees er ook voor dat we die 1 door de strot geduwd gaan krijgen, al vind ik ze lelijk en onhandig. Maar goed, dat is van heel veel later zorg!
Zandsculptuurhopelijk voel je je snel beter en Dot. natuurlijk ook!
Dan zit ik ergens tussen de 10 en 11 weken. Dus prima op tijdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef GotC het volgende:
Theeleuter, fijn, over 3 weken echo! Hoeveel weken ben je dan?
Ik wil 'm in het kersen, dat kan je helaas niet zelf vervenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:26 schreef NoBoNo het volgende:
Zand....om de kleur zou ik het niet laten, gewoon zelf verven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schiet goed op dus SDM! Hopelijk snel jullie meubels goed en compleet.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Sull het volgende:
Wij hebben deze stoel, een echte hate-it or love-it variant. Ik begon met een absolute hate-it en nu na 2,5 jaar vind ik hem eigenlijk nog wel leuk ook. We kunnen hem lenen van mijn zus, dus dan doe je niet te moeilijk, leuke nieuwe zitting erin en klaar (spijkerstof)!Deze stoel is hier ook wel gewenst omdat hij in hoogte verstelbaar is, maar inderdaad dan graag geleend of tweedehands. Nieuw kost hij meer dan Eur300..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker SDM, verlof voor je vriendin!
En FR ook lekker bezig met de voorbereidingen![]()
En update over thuisbezoek van de vk hier; sticker in de pocket, maar helaas nog geen succesvolle strippoging
. Bmm was wel wat verweekt, nog wel in puntje en net aan 1 cm ontsluiting. Maar doordat bmm nog wel ver naar achter lag kon ze net niet bij de vliezen komen.
As. zaterdag komen ze weer langs voor nog een poging, dus hoop dat het dan wel lukt.
Verder was hartje goed, bloeddruk 122/88. Onderdruk is stukje hoger dan anders, dus ook even urinetest gedaan om te kijken naar eiwitten om PE uit te sluiten (aangezien ik ook tintelende rechterhand heb, veel vocht vast houd en af en toe hoofdpijn heb), maar dat was ook helemaal goed. Gewicht geschat rond 7 pond, genoeg vruchtwater en goed ingedaald..
Tot zo ver het toch wel uitgebreide verslag![]()
Dussss, afwachten maar weer!
Wow, zo snel al? Doe eens een foto danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:
Spannend Suusz! Het klinkt nog vrij rustig maar wel Inc vooruitgang!
Verloffijn sdm!
Hier net toch maar vast 2 positiebroekjes gescoord aangezien het redelijk houtje touwtje werk is met elastiekjes en dat soort gein. Yay voor nauwsluitende prezwangerschapskleding. Nu dus wat fijne broekjes en een jurkje uit de uitverkoop. Dat viel best mee!
Wizzy heeft zich vandaag ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef Kimpossible het volgende:
Oeh Cwen dat is ook spannend!
Toch verse babies in aantocht?
Heerlijk he, positie kledingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:
Spannend Suusz! Het klinkt nog vrij rustig maar wel Inc vooruitgang!
Verloffijn sdm!
Hier net toch maar vast 2 positiebroekjes gescoord aangezien het redelijk houtje touwtje werk is met elastiekjes en dat soort gein. Yay voor nauwsluitende prezwangerschapskleding. Nu dus wat fijne broekjes en een jurkje uit de uitverkoop. Dat viel best mee!
U vraagt, wij draaien! (Want t jurkje is zo leuk). Zie buikentopic over n minuut of wat:)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wow, zo snel al? Doe eens een foto dan
Spannende tijden voor Cwen en SuuszEn verlof voor SDM-dame, lekker! Gaat shoppen nog wel lukken ja, of ga je alleen?
Door t knoopsgat en dan om de knoop heen inderdaad. Met veel pijn en moeite krijg ik ze met de knoop nog wel dicht, maar dan heb ik na een tijdje echt buikpijn. Niet fijn. Nu met 8+5 aan de positiekleding vind ik al behoorlijk op tijd, haha, dus eerder wilde ik echt niet. Ik denk dat ik ze ook nog niet 'alleen maar' ga dragen, maar het is iig fijn voor de momenten dat een jurkje niet kan (want als ik met een jurkje loop dan kan ik net zo goed een bord op mn rug hangen: 'yes, i'm pregnant', en ook dat vind ik nog wat vroeg)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Theeleuter het volgende:
Euhm, wat doe je dan met elastiekjes? In het knoopsgat ofzo? Dan zou ik die broek niet meer aantrekken![]()
Sowieso, jurkjes zijn perfect voor beginnende en gevorderde buikjes
Ik had gisteren voor het eerst een positie jurkje aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:00 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heerlijk he, positie kleding
Ik draag ze sinds een week ofzo fulltime, ga niet eens mijn oude kleding meer proberen.
Alleen thuis en als ik zeker weet dat ik geen bekenden tegen ga komenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef Theeleuter het volgende:
Ik begrijp hieruit dat je nooit jurkjes draagt?
Beginnende eensch! Vergevorderd vond ik bij Sjaak niet heel relaxed meer, want gaf toch niet zoveel steun als een broek. (maar was ook hoogzomer toen, had er (dus) geen legging ofzo meer bij aan, mss maakt dat nog verschil).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Theeleuter het volgende:
Euhm, wat doe je dan met elastiekjes? In het knoopsgat ofzo? Dan zou ik die broek niet meer aantrekken![]()
Sowieso, jurkjes zijn perfect voor beginnende en gevorderde buikjes
Positieleggingsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:30 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik had gisteren voor het eerst een positie jurkje aanPas nog steeds wat gewone broeken. Heb verder nog maar 1 positietshirt (what looks like any other tshirt, maar dan wat langer). Vond het heel fijn, dat jurkje! Alleen de legging die ik er onder aan had was niet positie, en die zat echt strak op mijn darm...
ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?quote:
Ja, bad is eergisteren getest, we weten nu waar de temperatuur op ingesteld moet worden en dat het een uurtje duurt om 'm tot de gewenste hoogte te vullenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:13 schreef GotC het volgende:
Oooh nu ben ik helemaal plaatsvervangend nerveus voor Suusz en Cwen![]()
Cwen, heb je je bad al uitgeprobeerd? (dus hoe lang het duurde om te vullen enzo)
Positiekleding is echt heerlijkIk ben sowieso niet begonnen aan elastiekjes enzo. Zie je me al aankomen bij de kassa met 10 stiekjes in m'n mandje? Die kan ik niet eens in m'n haar krijgen
Met een witte niet neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?
Fashionable en een witte legging? Onmogelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?
Spannend is het die laatste weken lijkt me, wanneer zou het gaan beginnen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, bad is eergisteren getest, we weten nu waar de temperatuur op ingesteld moet worden en dat het een uurtje duurt om 'm tot de gewenste hoogte te vullen. Kortom, ben er helemaal klaar voor, maar het kan ook nog gewoon weken duren
.
Hier een meldt tijdens het doorlezen. Voor de lunch bij de VK geweest voor een nieuwe bloeddruk check. Bloeddruk is niet veranderd, blijft wat hoog maar geen klachten. Urine is schoon, geen eiwitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Wizzy heeft zich vandaag ook nog niet gemeld
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Cwen het volgende:
[..]
Fashionable en een witte legging? Onmogelijk
Niet met wittequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Cwen het volgende:
[..]
Fashionable en een witte legging? Onmogelijk
Klinkt als een fijne middag!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:40 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Hier een meldt tijdens het doorlezen. Voor de lunch bij de VK geweest voor een nieuwe bloeddruk check. Bloeddruk is niet veranderd, blijft wat hoog maar geen klachten. Urine is schoon, geen eiwitten.
Daarna de gehele middag op bed gelegen met een boek en oogjes dicht.
GMTA. Ik vraag me alleen wel nog af hoe ik die positieleggings straks ga combineren, want ik vind leggings eigenlijk alleen leuk met pumpsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:38 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Met een witte niet nee
/inkoppertje
Straks is het weer winter en mag je laarzen aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
GMTA. Ik vraag me alleen wel nog af hoe ik die positieleggings straks ga combineren, want ik vind leggings eigenlijk alleen leuk met pumps.
een sleehakschoen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Straks is het weer winter en mag je laarzen aan
Nou, Bob klaagt flink als ik überhaupt een broek aan doe tegenwoordigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef zandsculptuur het volgende:
Eerst dacht ik dat strakke broeken misschien vervelend zouden zijn voor de babymaar die kan wel tegen een stootje, geloof ik.
Met ongeveer 12 weken ben ik positiekleding gaan dragen, vond ik wel een goed moment. Soms lijk ik enorm zwanger, meestal lijk ik gewoon dik.
Het is best leuk te combineren hoor, maar de meeste witte leggings die ik zie gaan gepaard met birkinstocks, flink wat maatjes meer, en een 'pittig kort' rood geverfd kapsel. Niet mijn idee van hip, zegmaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:16 schreef Theeleuter het volgende:
Wat een haat naar witte leggings! Vind het lekker zomers![]()
En ik was niet enorm groot bij de eerste, dus tot eind toe jurkjes gedragen
Zoiets had ik! Maar dan een jurkje dus en lang blond haar. Gewone handtas, geen rugzakje . Pff ben blij dat dat nog de goedkeuring kan wegdragenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:40 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het is best leuk te combineren hoor, maar de meeste witte leggings die ik zie gaan gepaard met birkinstocks, flink wat maatjes meer, en een 'pittig kort' rood geverfd kapsel. Niet mijn idee van hip, zegmaar.
Mijn schoonzusje had mijn theorie al om zeep geholpen, maar jij nu helemaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:07 schreef Purple010 het volgende:
Dekens voor in wandelwagens en buggies, jeetje ik vind de aanschaf van de wagen zelf al een crime. Vind het maar lompe dingen. Maar goed het gaat hopelijk wel lukken.
Spannend al die bevallingen in aantocht, krijg er toch wel een beetje de kriebels van!
Wat kleding betreft hier rond de 16e week over gegaan op positie kleding, maar combineer nog wel met reguliere kleding. Krijg nu steeds complimenten, omdat ik me zo leuk kleed!![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is mijn normale stijl een beetje saai en dit wat vrouwelijker/vrolijker. Leve de jurkjes met dat warme weer! Vooral die van Noppies en de omslagjurkjes van de Hema en H&M.
Ik niet in elk gevalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje had mijn theorie al om zeep geholpen, maar jij nu helemaal
Ik vond/dacht altijd dat meisjesmama's 'vrouwelijker' zwanger zijn dan jongensmama's.
Voor een aantal hier op fok ging dat namelijk best heel erg op
Deze meisjesmama had geen jurkjes en al helemaal geen leggings. Wel positiespijkerbroekenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje had mijn theorie al om zeep geholpen, maar jij nu helemaal
Ik vond/dacht altijd dat meisjesmama's 'vrouwelijker' zwanger zijn dan jongensmama's.
Voor een aantal hier op fok ging dat namelijk best heel erg op
quote:
Ik heb een fijne van de prenatal. Skinny, met zo'n hoge band. Heerlijk ding en ik kan er nog in groeien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb 1 positie spijkerbroek met zo'n band. Onding, zakt steeds af en met een riem erom knel je de boel weer dusdanig af dat het zeer onprettig zit. Of bestaan er wel goede broeken?
Ik vouw hem dubbel, tot buik groot genoeg is om lubberen te voorkomen. Bol was ik toch alquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb 1 positie spijkerbroek met zo'n band. Onding, zakt steeds af en met een riem erom knel je de boel weer dusdanig af dat het zeer onprettig zit. Of bestaan er wel goede broeken?
Als jij je zorgen maakt, gewoon bellen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sorry ik ben totaal niet bijgelezen ivm op vakantie, maar ik kom toch maar even melden dat ik toch weer wat meer bloedverlies heb sinds vanmiddag. Vanmorgen helemaal niets en nu toch ineens weer bruin/roze slijmig spul.Ik begin me nu toch wel af te vragen of het wel van een wondje van mijn nagel komt. Dan zou het nu toch gewoon gestopt moeten zijn als ik vanmorgen en afgelopen nacht niets verloren ben. Ik heb wel de hele dag in een pretpark gesjokt, maar behalve af en toe L. in dr wagen tillen heb ik niets gedaan. Alle attracties behalve de draaimolen heb ik vermeden. Morgen gaan we naar huis vanaf onze vakantie. Ik wil eigenlijk morgenochtend even het ziekenhuis bellen om te vragen of ik langs mag komen. Of is dat heel overdreven?
Ik woon tegenwoordig zowat in mn jurkjes... Het enige wat ik nog kan verdragen buiten de jurkjes zijn mijn 2 korte broeken van de Lidl. Alleen die zijn voor goed fatsoen net te kort om buiten mee te stappen... Broeken met band zitten klote, rokje met band zit klote, tshirts zijn te krap...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:26 schreef Limone het volgende:
Leggings met laarzen en bikerboots![]()
Leggings met ander schoeisel![]()
Maar het liefste heb ik nog maillots of dikke panty'sniet in de zomer, hoor
Ik heb trouwens wel een luipaardlegging, ik kan het hebben![]()
Grappig, ik had juist vandaag dat ik die positiekleren al weer helemaal zat was. Dat gehijs met dat elastiek en die t-shirts die allemaal te krap worden, blegh.
+1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig zowat in mn jurkjes... Het enige wat ik nog kan verdragen buiten de jurkjes zijn mijn 2 korte broeken van de Lidl. Alleen die zijn voor goed fatsoen net te kort om buiten mee te stappen... Broeken met band zitten klote, rokje met band zit klote, tshirts zijn te krap...![]()
Ik denk dat ik deze laatste paar weken maar naar het nudistenkamp ga...
En wat iedereen zegt Nikki, als je je zorgen maakt gewoon bellen morgen
Och, als iedereen in zn blote reet loopt, dan kan mijn bijzettafel er ook nog wel bijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef Sull het volgende:
[..]
+1(behalve dat nudistenkamp, dat doe ik echt niet!)
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef Sull het volgende:
Ik vind de bevalling nudistisch genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |