abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129820980
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef GotC het volgende:

[..]

Op het kaartje staat nu Justin Case :+
Ha die kwam vannacht voor in mijn droom! :D
pi_129820981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:51 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!

Ik zou zeggen, wipstoeltje even terugbrengen en zeggen: zo heb je hem ook niet van mij gekregen.
Ach ja, ligt nog al gevoelig dat wipstoeltje. Geen zin in vete vanwege dat. Wat hillzillah zeivond ik wel een goede tip.

Ik kom oorspronkelijk uit FRL dus blijft prachtige provincie :-)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_129821205
Flower spullen smerig terug krijgen ken ik. Heb daar zo'n hekel aan. Mn kinderwagenstoel ziet er ook niet meer uit. De gene die hem geleend heeft had haar kind koekjes laten eten en zo. En dan niet direct schoongemaakt.
pi_129821230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Sull het volgende:

[..]

Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveel ;)

Spock, welkom!
Nou dr mogen van mij best wat extra matjes en grote gazen in -O-
:)
pi_129821258
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.
Ja dat heb ik ook altijd :)
pi_129821313
Vreselijk irritant, spullen smerig terug krijgen!
En. Maxi cosi bekleding ging er bij mij redelijk makkelijk weer op. (ik heb vorige keer toen ik alles verkocht heb eerst gewassen)
pi_129821330
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef martine1984 het volgende:
Flower spullen smerig terug krijgen ken ik. Heb daar zo'n hekel aan. Mn kinderwagenstoel ziet er ook niet meer uit. De gene die hem geleend heeft had haar kind koekjes laten eten en zo. En dan niet direct schoongemaakt.
Irritant hè? Best als je iets leent maar zorg dan dat je het gelijk schoonmaakt!
Zij staan nu dan ook op mijn zwarte lijst .
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_129821403
Ik ben me aan het inlezen in een natuurlijke keizersnede. Doen ze nog lang niet o veral helaas. Ik ga het aankaarten en anders de overweging maken om in een zkh te bevallen waar ze het wel doen. Als je kunt overstappen tenminste...
pi_129821406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen :W

Ik heb mijn baby nog in mijn buik!
Dus we wachten weer rustig verder af. Ik heb nog wel wat projectjes liggen voor op de naaimachine waar ik dan maar weer mee bezig ga..
oeh leuk! wattan?

Ik vind Dallas een leuke naam :o Terwijl ik normaal daar helemaal niet zo van ben.. Uit die spoiler spreekt heel veel liefde Hilz! Van alle partijen O+

Okay. Als kind koekjes eet, wipstoel/maxicosi/kinderwagen meteen schoonmaken! * Limone mental note maakt
pi_129821421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb daar zo'n pesthekel aan! Je geeft het netjes af en krijgt het vies of kapot terug! Nu is dit haar stoeltje en ben ik diegene die hem leent. En ze wilde hem schoonmaken maar had geen tijd dus het is niet erg :)
pi_129821451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef Limone het volgende:

[..]

oeh leuk! wattan?

Ik vind Dallas een leuke naam :o Terwijl ik normaal daar helemaal niet zo van ben.. Uit die spoiler spreekt heel veel liefde Hilz! Van alle partijen O+

Okay. Als kind koekjes eet, wipstoel/maxicosi/kinderwagen meteen schoonmaken! * Limone mental note maakt
Zeker heel veel liefde. Tis een echt eigenwijze stomme Amerikaan, maar zo 'vader'. En straks Opa O+
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:02:33 #162
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129821474
Spannend heb een Wallaboo voetenzak op marktplaats gekocht. Ben normaal niet zo van de 2dehands wat ik niet kan zien :@.
pi_129821542
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spannend heb een Wallaboo voetenzak op marktplaats gekocht. Ben normaal niet zo van de 2dehands wat ik niet kan zien :@.
Toch niet die van mij hè Bubs!! Ben in onderhandeling en krijg geen antwoord meer ;(
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:10:10 #164
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129821574
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:07 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Toch niet die van mij hè Bubs!! Ben in onderhandeling en krijg geen antwoord meer ;(
Nee denk ik niet, gisteravond geboden en nu rond met de verkoper.
pi_129821668
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Nee denk ik niet, gisteravond geboden en nu rond met de verkoper.
IK OOK!!!! alleen zonder dat 'rond met de verkoper' :@ welke kleur heb je? ;)
pi_129821674
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef Limone het volgende:

[..]

oeh leuk! wattan?

Ik heb nog twee patronen voor badcapes, waarvan ik er eentje nog nooit gemaakt heb. En ik zit nog te twijfelen of ik nog een naamslinger ga maken. Het boxkleed en een lakentje en het eerste pakje heb ik al af. Mutsje is ook af, maar ik denk dat die te klein is, dus die moet ik eigenlijk nog een keertje maken.
pi_129821783
Wat crea laiv! Laat je eea zien?

En ik zit de komende tijd thuis, dus ik ga eens mn best doen om te reageren ipv alleen mee te lezen. Mobiel is het alleen altijd zo onduidelijk. Als het goed is hebben we vanavond weer internet, dus dan kan ik de laptop weer aanslingeren!
Lotte!
Noah!
pi_129822074
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:17 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Ik heb nog twee patronen voor badcapes, waarvan ik er eentje nog nooit gemaakt heb. En ik zit nog te twijfelen of ik nog een naamslinger ga maken. Het boxkleed en een lakentje en het eerste pakje heb ik al af. Mutsje is ook af, maar ik denk dat die te klein is, dus die moet ik eigenlijk nog een keertje maken.
Leuk! Ik ben heel benieuwd :) Ik ben nu een dekentje aan het breien, maar daarna wil ik ook wel de naaimasjien weer afstoffen.. Een boxkleed lijkt mij wel een mooi eerste projectje :)
pi_129822109
Weer zo ruk geslapen, en idd gedroomd. Poezen houden de boel netjes droog, dus mss hadden ze toch een wondje aan hun pootje van een scherp stukje grit ofzo? Nouja, ik zit er iig bovenop!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129822178
Wat zijn jullie creatief! O+

Hie gisteravond en vannacht last gehad van wat ik denk dat voorwerk was... Steeds harde buiken, wel iets van kramp maar geen PDS aanval en enorm ongedurig... Maar wel okee geslapen, steeds er half doorheen.

Marktplaats ben ik ook mee bezig... Had een akkoord met iemand in de buurt voor een Stokke stoel voor ¤35, kreeg ie meer biedingen, wil ie er meer voor! Maar hij was al akkoord gegaan met m'n bod. Zit te zemelen over eerlijke prijs en alles, maar het is niet mijn probleem dat hij spijt heeft. Overeenkomst is overeenkomst. Helaas dacht ML daar iets anders over, dus we gaan de stoel toch maar halen. Voor ¤50. Is nog steeds best wel een koopje voor een stoel incl babyzit... Maar toch ;)
Home is where the O+ is...
pi_129822272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:44 schreef Cwen het volgende:
Wat zijn jullie creatief! O+

Hie gisteravond en vannacht last gehad van wat ik denk dat voorwerk was... Steeds harde buiken, wel iets van kramp maar geen PDS aanval en enorm ongedurig... Maar wel okee geslapen, steeds er half doorheen.

:o Wat spannend! En nu?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:51:09 #172
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129822290
Mmmmm...stokke stoel staat ook nog op mijn lijstje, heb je een link naar die van jou? Niet dat ik meer ga bieden hoor, maar is gewoon even wat voor staat mag ik verwachten voor welke prijs.
pi_129822297
En nu helemaal niets, helaas ;). Gewoon eens kijken wat het vandaag gaat worden. Ik vind 08-08-2013 wel een mooie datum, maar dat moet zij ook maar vinden! :D
pi_129822320
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:51 schreef NoBoNo het volgende:
Mmmmm...stokke stoel staat ook nog op mijn lijstje, heb je een link naar die van jou? Niet dat ik meer ga bieden hoor, maar is gewoon even wat voor staat mag ik verwachten voor welke prijs.
Natuurlijk, is voor jou toch een beetje ver ;):

http://link.marktplaats.nl/704273775
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:56:19 #175
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129822381
Ik vind het zulke mooie stoelen, niet perse om het uiterlijk, maar gewoon om de eenvoud en de functionaliteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')