Ooohquote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:20 schreef Wizzy het volgende:
De Koeka wiegdeken past er wel mooi in. Ik heb dan niet de teddy variant.
[ afbeelding ]
Mijn wrapper is heel snel droog en mag zelfs in de droger.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef Sleehakschoen het volgende:
een los lakentje lijkt me vooral handig te verschonen als er ongelukjes gebeuren![]()
Zo'n voetenzak kun je wel wassen maar is pas na een week droog lijkt me.
Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn kraampakket van Ean aan het samenvoegen met die van nu. In het kraampakket van 2 jaar geleden zaten grotere verpakkingen.
gewoon Bob toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef GotC het volgende:
Welkom terug flowerbox! 18 weken alweer, gaat snel!
Heb zojuist de proefdruk van het kaartje besteld. Met een geniale schuilnaam op het kaartje, ivm het evt rond laten slingeren.
Ja, de naam is nu toch wel definitief
Geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Welkom terug flowerboxfijne vakantie gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje Nikki, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig vrij logische verklaring!
Zojuist bij vriendin een maxicosi opgehaald die op zo'n klik systeem voor in de auto past (ook gekregen) Net heel de voering eraf gesloopt om te wassen Honden kwijl en koekjes snippersAls ik dat nog maar in elkaar krijg als het gewassen is!
Nee, eerste echo die ze doen is de termijn echo. Die heb ik over 3 weken. Dus nog ff wachten voor we weten of het allemaal goed gaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef Hilzillah het volgende:
Fijn een goede intake Theeleuter! Hebben ze ook een echo gemaakt?
Het is absoluut heerlijk weer geweest! Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:
Oeh, nikki dat is schrikken! Gelukkig nog maar een paar pillen.
Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.
Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:
Oeh, nikki dat is schrikken! Gelukkig nog maar een paar pillen.
Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.
Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
Ach ja, ligt nog al gevoelig dat wipstoeltje. Geen zin in vete vanwege dat. Wat hillzillah zeivond ik wel een goede tip.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:51 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!
Ik zou zeggen, wipstoeltje even terugbrengen en zeggen: zo heb je hem ook niet van mij gekregen.
Nou dr mogen van mij best wat extra matjes en grote gazen inquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Sull het volgende:
[..]
Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveel
Spock, welkom!
Ja dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.
Irritant hè? Best als je iets leent maar zorg dan dat je het gelijk schoonmaakt!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef martine1984 het volgende:
Flower spullen smerig terug krijgen ken ik. Heb daar zo'n hekel aan. Mn kinderwagenstoel ziet er ook niet meer uit. De gene die hem geleend heeft had haar kind koekjes laten eten en zo. En dan niet direct schoongemaakt.
oeh leuk! wattan?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb mijn baby nog in mijn buik!
Dus we wachten weer rustig verder af. Ik heb nog wel wat projectjes liggen voor op de naaimachine waar ik dan maar weer mee bezig ga..
Ik heb daar zo'n pesthekel aan! Je geeft het netjes af en krijgt het vies of kapot terug! Nu is dit haar stoeltje en ben ik diegene die hem leent. En ze wilde hem schoonmaken maar had geen tijd dus het is niet ergquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef martine1984 het volgende:
Flower spullen smerig terug krijgen ken ik. Heb daar zo'n hekel aan. Mn kinderwagenstoel ziet er ook niet meer uit. De gene die hem geleend heeft had haar kind koekjes laten eten en zo. En dan niet direct schoongemaakt.
Zeker heel veel liefde. Tis een echt eigenwijze stomme Amerikaan, maar zo 'vader'. En straks Opaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef Limone het volgende:
[..]
oeh leuk! wattan?
Ik vind Dallas een leuke naamTerwijl ik normaal daar helemaal niet zo van ben.. Uit die spoiler spreekt heel veel liefde Hilz! Van alle partijen
![]()
Okay. Als kind koekjes eet, wipstoel/maxicosi/kinderwagen meteen schoonmaken! * Limone mental note maakt
Toch niet die van mij hè Bubs!! Ben in onderhandeling en krijg geen antwoord meerquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spannend heb een Wallaboo voetenzak op marktplaats gekocht. Ben normaal niet zo van de 2dehands wat ik niet kan zien.
Nee denk ik niet, gisteravond geboden en nu rond met de verkoper.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:07 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Toch niet die van mij hè Bubs!! Ben in onderhandeling en krijg geen antwoord meer
IK OOK!!!! alleen zonder dat 'rond met de verkoper'quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee denk ik niet, gisteravond geboden en nu rond met de verkoper.
Ik heb nog twee patronen voor badcapes, waarvan ik er eentje nog nooit gemaakt heb. En ik zit nog te twijfelen of ik nog een naamslinger ga maken. Het boxkleed en een lakentje en het eerste pakje heb ik al af. Mutsje is ook af, maar ik denk dat die te klein is, dus die moet ik eigenlijk nog een keertje maken.quote:
Leuk! Ik ben heel benieuwdquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ik heb nog twee patronen voor badcapes, waarvan ik er eentje nog nooit gemaakt heb. En ik zit nog te twijfelen of ik nog een naamslinger ga maken. Het boxkleed en een lakentje en het eerste pakje heb ik al af. Mutsje is ook af, maar ik denk dat die te klein is, dus die moet ik eigenlijk nog een keertje maken.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:44 schreef Cwen het volgende:
Wat zijn jullie creatief!
Hie gisteravond en vannacht last gehad van wat ik denk dat voorwerk was... Steeds harde buiken, wel iets van kramp maar geen PDS aanval en enorm ongedurig... Maar wel okee geslapen, steeds er half doorheen.
Natuurlijk, is voor jou toch een beetje verquote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:51 schreef NoBoNo het volgende:
Mmmmm...stokke stoel staat ook nog op mijn lijstje, heb je een link naar die van jou? Niet dat ik meer ga bieden hoor, maar is gewoon even wat voor staat mag ik verwachten voor welke prijs.
We hebben nog geen kinderstoel gekocht.. twijfelen nog. Stokke stoel vind ik ook mooi, alleen vraag ik me wel af of je geen voorblad gaat missen.. En we willen liefst een kinderstoel die hoger te verstellen is zodat hij ook aan kookeiland zou passen. Tot nu toe alleen de Bloom tegengekomen die zelfs op MP nog errug prijzig is..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef NoBoNo het volgende:
Ik vind het zulke mooie stoelen, niet perse om het uiterlijk, maar gewoon om de eenvoud en de functionaliteit.
Ik wil ook graaaaaaagquote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Hilzillah het volgende:
Suuuhuuuusz!! Ga nou eens een verse baby op de wereld zetten!!![]()
Blad is er toch ook bij te krijgen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:25 schreef Suusz het volgende:
[..]
We hebben nog geen kinderstoel gekocht.. twijfelen nog. Stokke stoel vind ik ook mooi, alleen vraag ik me wel af of je geen voorblad gaat missen.. En we willen liefst een kinderstoel die hoger te verstellen is zodat hij ook aan kookeiland zou passen. Tot nu toe alleen de Bloom tegengekomen die zelfs op MP nog errug prijzig is..
Jazeker: http://www.bol.com/nl/p/p(...)nt/9200000009899510/quote:Op donderdag 8 augustus 2013 10:34 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Blad is er toch ook bij te krijgen?
Wij zijn ook pas rond 5 maanden gaan kijken, toen het een beetje in zicht was dat ze er binnenkort in zou gaan zitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef GotC het volgende:
Justin Case..TSja, ik zei tegen Yur: Hmm..proefdruk maar met een andere naam doen, just in case?
Hij: Ja, doe Justin Case op de proefdruk!
Zodoende de geschiedenis van Justin Case. En idd Skips, er is iemand die zo heet!
Spewey, wat leuk dat je bij TM langs bent geweest, lekker ventje knuffelen
Nikki, dat is flink schrikken op de wcGelukkig kon je snel verklaren waardoor het kwam, maar kan me voorstellen dat je er shakey van wordt!
Hillz klinkt goed zo'n fictief kaartjeWel superlief, zo'n stiefvader met al z'n zorgen
Mijn moeder maakt zich ook enorm zorgen dat we Bob echt Bob gaan noemen
flowerbox, wat zonde van het stoeltje.. M'n nekharen gaan altijd recht overeind staan van dat soort acties van andere mensen
Theeleuter, fijn, over 3 weken echo! Hoeveel weken ben je dan?
mignonne, wat is eigenlijk een fijne hoeveelheid van matjes en gazen etc in het kraampakket? Ik had het idee dat ik enorm veel dingen kreeg, maar dat zal wel tegenvallen dan!
Jip, ik weet niet of je dat tijdschrift van WIJ jonge ouders ontvangt (gratis vanuit Blije Doos), maar er staat een flink artikel in over natuurlijke keizersnedes
Cwen, gerommel, spannend! Ik word er plaatsvervangend zenuwachtig van!
Suusz, succes met de vk! Hoop je nu wel of niet dat je gestript kan worden?
Bubsel, echt..wtf. Hoe krijgen ze het voor elkaar!![]()
Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt..
En ben ik zo'n barbaar dat ik nog even wacht met kinderstoeltje? Aangezien Bob er volgend jaar ergens pas een keer in kan zitten?
Oh en ik ben officieel gestopt met m'n zwangerschapsbootcamp. Opluchting, stiekem
Zo, nu weer verder werken![]()
Oh voor mij is het niet zo dat ik deze nu perse al moet hebben, maar ik hou wel mp in de gaten als ik toch af en toe aan het 'struinen' ben.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wij zijn ook pas rond 5 maanden gaan kijken, toen het een beetje in zicht was dat ze er binnenkort in zou gaan zitten.
We hadden geen Stokke omdat ik die persoonlijk erg lelijk vind, we hadden er eentje met een blad en ik heb het nooit als vervelend ervaren dat er een blad aan zat. Later hebben we het blad eraf gehaald dus inmiddels staat hij als 'gewone' stoel aan tafel.
We hebben het nog niet nodig maar een keertje normaal binnen zou toch fijn zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef DJMomo het volgende:
Neeeee bubs! wat een ellende! Ik krijg gewoon niets, das nog beter dan voor de 3e keer beschadigde stuff!!!
(mss heb ik het gemist, maar hoest met manlief?)
qua eetstoel hier een nep-stokke, van tiamo. Zelfde concept dus. Van mijn moeder destijds gekregen uit de airmilesshop.
Voor Stokke stoelen loont het wel om al vroeg te gaan zoeken als je ze voor weinig wilt scorenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:29 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Oh voor mij is het niet zo dat ik deze nu perse al moet hebben, maar ik hou wel mp in de gaten als ik toch af en toe aan het 'struinen' ben.
En smaken verschillen gelukkig!
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef GotC het volgende:
Suusz, succes met de vk! Hoop je nu wel of niet dat je gestript kan worden?
Zo, nu weer verder werken![]()
I try!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Suusz het volgende:
[..]voor de mega post!
Ik hoop het eigenlijk van wel, al is het maar omdat het betekend dat er in ieder geval al iets gaande is, en de kans groter is dat ik thuis kan bevallen..
das ideaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
Wij hebben echt de meest fijne kinderstoel die je direct al wel kan gebruiken
Zit een speciale kinderstoel bij waarin ze heel goed kunnen liggen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mijn V. van 2,5 jaar zit er nu nog in en kan er nog wel een hele poos inzitten je kan steeds de zitting aanpassen. En kan zonder blad en onder bijna elke tafel want in hoogte verstelbaar.
Kan ook voor grote kinderen in ligstand voor als ze in slaap vallen tijdens het eten
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |