abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129794496
Voor in de wandelwagenbak heb ik hetzelfde principe als voor het wiegje. Waarschijnlijk zal onze kleine overdag hier ook in slapen.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129794506
Ik heb een Wrapper voor in de maxi cosi en een set lakentjes en dekentjes voor in de wagen, al kan de wrapper daar natuurlijk ook in. Ik heb nog een Wallaboo op het verlanglijstje staan, voor in de maxi cosi :D
Home is where the O+ is...
pi_129794590
Mijn flanellen luiers zijn vintage! Heb ze van schoonmoeder uit 'de doos' gekregen. bijna 29 jaar oud O+ Wist ook niet zo goed wat ik er mee moest... Nu wel dus hahahaha Handig zo'n forum :+

En in de kinderwagen heb ik dus écht serieus niet bij nagedacht. En ik maar denken dat ik klaar was :@
pi_129794657
Ti's net wat je handig vindt, en waarschijnlijk kom je er ook gaande weg achter als baby er is, dat iets toch niet handig blijkt :7
pi_129794757
Hilz, hier heb ik ook een grote doos van moeders gekregen. Bij sommige dingen dacht ik ook wat moet ik ermee, maar volgens mij is het wel handig al die verschillende doeken.

Hier staat op de lijst bij de kraamzorg geen flanellen luiers, wel 2 badcapes/omslagdoeken.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:16:45 #106
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129794931
Ik wilde m'n Koeka deken (teddy aan ene kant) gebruiken voor in de wandelwagen. En, net even gepast, de voetenzak v/d buggy past opzich wel in de bak, maar niet perfect zoals op Jip d'r plaatje O+
Even over nadenken dus :+
pi_129795066
Ik heb mijn wallaboo destijds gescoord op mp, perfecte staat, en goeiekoop *O*
Altijd t overwegen waard hihi.
pi_129795071
De Koeka wiegdeken past er wel mooi in. Ik heb dan niet de teddy variant.

pi_129795130
Koeka O+ wij hebben de ledikant teddy deken. Zulk mooi spul!
pi_129795153
een los lakentje lijkt me vooral handig te verschonen als er ongelukjes gebeuren :D
Zo'n voetenzak kun je wel wassen maar is pas na een week droog lijkt me.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:24:30 #111
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129795192
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:20 schreef Wizzy het volgende:
De Koeka wiegdeken past er wel mooi in. Ik heb dan niet de teddy variant.

[ afbeelding ]
Oooh O+! Wat schattig!

En Jip, dat is idd ook nog een optie! Effe aanslingeren maar O-)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 16:31:38 #112
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129795453
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 16:23 schreef Sleehakschoen het volgende:
een los lakentje lijkt me vooral handig te verschonen als er ongelukjes gebeuren :D
Zo'n voetenzak kun je wel wassen maar is pas na een week droog lijkt me.
Mijn wrapper is heel snel droog en mag zelfs in de droger.

De wallaboo in die wagenbak is dat gewoon een voetenzak? Anders ook wel een idee.
pi_129795592
Ik heb in de wandelwagen een wiegendekentje en lakentje en een hydrofiel luier onder t hoofdje.

Zelfde als in het ledikantje dus
pi_129795634
Ja voetenzak die ook in de maxi kan (heeft van die gaten). Ik geloof dat die wallaboo ook niet lang nat bleef hoor, en Miss heb ik hem zelfs in de droger gedaan :D en onder koppie of kant kan altijd een hydrofiel tegen lekkages.
pi_129798089
Dat wallaboo ding moet ik gewoon hebben natuurlijk!! Matched met tas :+ Mezelf weer even scheel klikken voor cadeaubonnen O+
pi_129798635
Heb een wallaboo voetenzak gescoord op de Koninginnedag vrijmarkt voor 7, 50 euro. Volgens mij het de buggy variant. Maar zal eens passen of dat gaat in mn kinderwagenbak. Goed idee! Bij mn oudste hadden we altijd een lakentje en een dekentje in de kinderwagenbak. Maxicosi heb ik mn lodger draagzak in, lekker fleeze. Dragen kun je daar toch niet mee. Met mn draagdoek is dat veel fijner.
pi_129799658
Spock, welkom goed nieuws! Jammer van de bloeddruk, maar daar hebben jullie ervaring mee als ik het goed begrijp.
Martine en Nobono, wij hebben ook eindelijk een naam. Met zelfs een bijpassende afkorting voor de buikbaby
Limone, 26 weken mijlpaal!
DJmomo, ach sterkte met je katje.

Hier gisteren een sticker gehaald bij de VK. Vertelde dat aan mijn moeder en die dacht dat ik echt een sticker had gekregen hahaha _O-

Vandaag 24 Weken *O*

Vrijdag naar een babyshower, heb zwitsal + sokjes pakket gemaakt.
Daar heb je nooit genoeg van volgens mij.
pi_129801762
Babyshower is leuk purple. Heb het nog nooit meegemaakt maar het ziet er xo gezellig uit. Deze keer zal ook het wel niet gebeuren. Het zit nog niet in de cultuur van de Nederlanders denk ik.

Schoonzus is nog niet bevallen was toch vals alarm. Jammer hoor had mn kleine nichtje graag ontmoet. Gewoon nog even geduld hebben. Vandaag wel schattige meisjes kleren gekocht. Voor jongens hebben ze toch minder leuke dingen. Maar gelukkig heb ik alles nog van mn oudste.

Jompel voor de 24 weken van Gotc!
pi_129803086
Zo, intake gehad. Voornamelijk dingen gecontroleerd. Bloeddruk 105/62 en of ik mee wilde doen met een onderzoek wat betekent elke afspraak op de weegschaal. Geen probleem :s)

Verder termijnecho over 3 weken en de dag met mijn moeder en dochter door gebracht.

Ik las iets over poezen met blaasontsteking. Hier de kat ook aan urinary brokjes, maar hij heeft erg last van blaasgruis.

*O* voor alle mijlpalen!
pi_129803316
spook welkom
purple 24wk alweer dat gaat ook snel
jipster hopelijk kun je wat meer thuis werken.
Koeka is O+ maar zo duur. Bij Ean had ik een lakentje+dekentje erin en nu heb ik er nog een soort bunting bag bijgekocht want ik verwacht dat het nu kouder is.
Martine nog even geduld voor je nichtje

Wij zijn ookal even uit de namen. Ging best snel dit keer. Nu had vriend iets meer inspraak met de 1e naam mocht dit een meisje worden, want bij Ean had ik een duidelijke voorkeur voor haar 1e naam, 2e naam is naar d'r oma's en 3e naam wilde vriend per se. Nog te volgen?

En ik lees kattentroubles krijg je daar ook een defect mee als je zwanger bent? Een van ons heeft iets aan zijn oor en die mogen we nu zalven. Heel leuk want ik mag de zalf niet aanraken. En of hij het voelt heeft hij zich al heel de dag op zolder verstopt.
pi_129803399
Spock gefeliciteerd, balen van de lage bloeddruk.

Iedereen met mijlpaal gefeliciteerd*O*
En een heleboel buikbaby's hebben een naam.

suusz hopelijk is het strippen niet nodig en komt het spontaan op gang.

Ben benieuwd hoe het met Kd gaat, of heb ik daar overheen gelezen?

Martine spannend dat je elk moment een nichtje kan krijgen.

Momo sterkte met je katje.

Zaterdag gaan vriendlief en ik shoppen voor de baby. Ben benieuwd of we echt wat kopen of dat we het houden bij "kijken, kijken, niet kopen".
pi_129803688
Zo, weer terug van een heerlijke vakantie!
Hoera, voor alle mijlpalen hier.
Ik ben vandaag al 18 weken, gaat zo snel.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_129806757
Voor jongetjesmama's, ik heb wat kleding in het vraag en aanbodtopic geplaatst, 50,56 en 62. En een Lodger Wrapper King, ongebruikt en een Prenatal blauw ledikantdeken, ook ongebruikt.
pi_129806964
Ik had met sjaak een lodger gewonnen. Alleen kreeg ik die pas bij twee maanden binnen (waren vergete hem op te sturen) toen bewoog ie al veel te veel om rustig in dat ding te bliven liggen. en was t ding nogal warm in de zomer. Denk dat ik hem nu wel in de wandelwagenbak ga gebruiken. Wil ook nog iets warms voor in t autostoeltje, denk zelf aan de gewone maxi Cosi voetenzak. En ik wil ook koeka deken. O+ O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129807058
Wij hadden in de maxi cosi een prenatal voetenzak, ook lekker warm! En de lodger, ons 35 weken ventje was zo klein, en de lodger zo groot en dik dat ik vond dat ie er echt in verzoop.. dus eigenlijk nooit gebruikt..
pi_129807263
Ik heb alles gelezen en ben ook bijna alles vergeten :+ Het ging in ieder geval over heel veel van alles.

Fam Spock, gefeliciteerd!!

Flowerbox welkom terug, fijn geweest?
pi_129807564
Ik ben mijn kraampakket van Ean aan het samenvoegen met die van nu. In het kraampakket van 2 jaar geleden zaten grotere verpakkingen.
pi_129807711
Welkom terug flowerbox :) fijne vakantie gehad?
pi_129807959
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn kraampakket van Ean aan het samenvoegen met die van nu. In het kraampakket van 2 jaar geleden zaten grotere verpakkingen.
Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveel ;)

Spock, welkom!
pi_129808111
Dezelfde verzekering. Ze bezuinigen er ook denk ik. Ik vond ook dat er in de gratis dozen minder zat.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:41:37 #131
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129808260
Welkom terug flowerbox! 18 weken alweer, gaat snel!

Heb zojuist de proefdruk van het kaartje besteld. Met een geniale schuilnaam op het kaartje, ivm het evt rond laten slingeren. :7
Ja, de naam is nu toch wel definitief *O*
pi_129808369
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef GotC het volgende:
Welkom terug flowerbox! 18 weken alweer, gaat snel!

Heb zojuist de proefdruk van het kaartje besteld. Met een geniale schuilnaam op het kaartje, ivm het evt rond laten slingeren. :7
Ja, de naam is nu toch wel definitief *O*
gewoon Bob toch?
pi_129808380
Jeeej GotC!
Hier ook, maar ik heb nog een week of 15 om hormonaal te twijfelen :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:47:40 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129808665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

gewoon Bob toch?
Op het kaartje staat nu Justin Case :+
pi_129808739
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef GotC het volgende:

[..]

gehhehe :)

Wat fijn! Volgens mij gaan jullie deze week als een malle door het to-do-lijstje!
pi_129811881
quote:

[..]

Geweldig! _O-

Wel bijgelezen maar theezeefje is het meeste al weer kwijt. :@

Vandaag eindelijk met de prachtige zoon van Twente Meisje geknuffeld, nu verlang ik nog meer naar Piño :D
pi_129813091
Flowerbox alweer 18 weken, goede vakantie gehad?
quote:

[..]

_O-
pi_129814902
Gotc dat is een hele crea schuilnaam, tof bedacht! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:48:26 #139
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129815378
Hahaha Gotc! Geweldig!

Nikki :*. Ik kan het me helemaal voorstellen. Wat je zegt klinkt als een erg logische verklaring. Ik zou t lekker van me af laten glijden, dat is beter voor jullie 3en. :) Je bent bijna van die dingen af toch?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129815390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Welkom terug flowerbox :) fijne vakantie gehad?
Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.
pi_129816691
Ik moet me dus écht gaan verdiepen in de wandelwagen bekleding lees ik wel... Er zijn zoveel verschillende opties die kunnen...

Fijn een goede intake Theeleuter! Hebben ze ook een echo gemaakt?

FR ook namen O+

Welkom terug Flowerbox! Waar ben je geweest? Ik ben hetvergeten :@

Whahahaha GotC, ik moest lachen om je fictieve naam hè...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Nikki, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig vrij logische verklaring!

Zojuist bij vriendin een maxicosi opgehaald die op zo'n klik systeem voor in de auto past (ook gekregen) Net heel de voering eraf gesloopt om te wassen Honden kwijl en koekjes snippers :X Als ik dat nog maar in elkaar krijg als het gewassen is!
pi_129820357
Ja, ik hoef die pillen nog maar een paar dagen te gebruiken. Vandaag nog maar 2 in plaats van 3. *O*

Hillz, zo'n maxicosi is best makkelijk weer in elkaar te zetten hoor. Komt vast goed!

En hoera voor 's nachts plassen... ik lig er elke nacht minimaal een uur wakker door. -O-
pi_129820498
hij is gelukkig schoon. Nu 'even' drogen...

Lukt het niet om weer in slaap te komen na het plassen? Hier moet ik 2 trappen af om bij de wc te komen. Dus ben blij dat het bij 'af en toe' blijft...
pi_129820524
Oeh, nikki dat is schrikken! Gelukkig nog maar een paar pillen.

Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.

Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
pi_129820548
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef Hilzillah het volgende:
Fijn een goede intake Theeleuter! Hebben ze ook een echo gemaakt?
Nee, eerste echo die ze doen is de termijn echo. Die heb ik over 3 weken. Dus nog ff wachten voor we weten of het allemaal goed gaat.
pi_129820631
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:

Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.

Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
Het is absoluut heerlijk weer geweest! Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt!

De stof zou je er wel af moeten kunnen krijgen om te wassen. Anders los knippen en later weer vastnaaien?

Dus nog even spannend Theeleuter!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 07:42:55 #147
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129820696
quote:

[..]

Er is trouwens echt iemand die zo heet, schijnt.

Goedemorgen! :W
pi_129820719
Goeiemorgen :W

Ik heb mijn baby nog in mijn buik!
Dus we wachten weer rustig verder af. Ik heb nog wel wat projectjes liggen voor op de naaimachine waar ik dan maar weer mee bezig ga..
  donderdag 8 augustus 2013 @ 07:51:39 #149
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129820725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:

Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!

Ik zou zeggen, wipstoeltje even terugbrengen en zeggen: zo heb je hem ook niet van mij gekregen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 08:03:22 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_129820787
Spockjuh en vrouw, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_129820980
quote:

[..]

Ha die kwam vannacht voor in mijn droom! :D
pi_129820981
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:51 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!

Ik zou zeggen, wipstoeltje even terugbrengen en zeggen: zo heb je hem ook niet van mij gekregen.
Ach ja, ligt nog al gevoelig dat wipstoeltje. Geen zin in vete vanwege dat. Wat hillzillah zeivond ik wel een goede tip.

Ik kom oorspronkelijk uit FRL dus blijft prachtige provincie :-)
pi_129821205
Flower spullen smerig terug krijgen ken ik. Heb daar zo'n hekel aan. Mn kinderwagenstoel ziet er ook niet meer uit. De gene die hem geleend heeft had haar kind koekjes laten eten en zo. En dan niet direct schoongemaakt.
pi_129821230
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:36 schreef Sull het volgende:

[..]

Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveel ;)

Spock, welkom!
Nou dr mogen van mij best wat extra matjes en grote gazen in -O-
:)
pi_129821258
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:48 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.
Ja dat heb ik ook altijd :)
pi_129821313
Vreselijk irritant, spullen smerig terug krijgen!
En. Maxi cosi bekleding ging er bij mij redelijk makkelijk weer op. (ik heb vorige keer toen ik alles verkocht heb eerst gewassen)
pi_129821330
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef martine1984 het volgende:
Flower spullen smerig terug krijgen ken ik. Heb daar zo'n hekel aan. Mn kinderwagenstoel ziet er ook niet meer uit. De gene die hem geleend heeft had haar kind koekjes laten eten en zo. En dan niet direct schoongemaakt.
Irritant hè? Best als je iets leent maar zorg dan dat je het gelijk schoonmaakt!
Zij staan nu dan ook op mijn zwarte lijst .
pi_129821403
Ik ben me aan het inlezen in een natuurlijke keizersnede. Doen ze nog lang niet o veral helaas. Ik ga het aankaarten en anders de overweging maken om in een zkh te bevallen waar ze het wel doen. Als je kunt overstappen tenminste...
pi_129821406
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Goeiemorgen :W

Ik heb mijn baby nog in mijn buik!
Dus we wachten weer rustig verder af. Ik heb nog wel wat projectjes liggen voor op de naaimachine waar ik dan maar weer mee bezig ga..
oeh leuk! wattan?

Ik vind Dallas een leuke naam :o Terwijl ik normaal daar helemaal niet zo van ben.. Uit die spoiler spreekt heel veel liefde Hilz! Van alle partijen O+

Okay. Als kind koekjes eet, wipstoel/maxicosi/kinderwagen meteen schoonmaken! * Limone mental note maakt
pi_129821421
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:42 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb daar zo'n pesthekel aan! Je geeft het netjes af en krijgt het vies of kapot terug! Nu is dit haar stoeltje en ben ik diegene die hem leent. En ze wilde hem schoonmaken maar had geen tijd dus het is niet erg :)
pi_129821451
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef Limone het volgende:

[..]

oeh leuk! wattan?

Ik vind Dallas een leuke naam :o Terwijl ik normaal daar helemaal niet zo van ben.. Uit die spoiler spreekt heel veel liefde Hilz! Van alle partijen O+

Okay. Als kind koekjes eet, wipstoel/maxicosi/kinderwagen meteen schoonmaken! * Limone mental note maakt
Zeker heel veel liefde. Tis een echt eigenwijze stomme Amerikaan, maar zo 'vader'. En straks Opa O+
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:02:33 #162
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129821474
Spannend heb een Wallaboo voetenzak op marktplaats gekocht. Ben normaal niet zo van de 2dehands wat ik niet kan zien :@.
pi_129821542
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:02 schreef -Bubseltje- het volgende:
Spannend heb een Wallaboo voetenzak op marktplaats gekocht. Ben normaal niet zo van de 2dehands wat ik niet kan zien :@.
Toch niet die van mij hè Bubs!! Ben in onderhandeling en krijg geen antwoord meer ;(
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:10:10 #164
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129821574
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:07 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Toch niet die van mij hè Bubs!! Ben in onderhandeling en krijg geen antwoord meer ;(
Nee denk ik niet, gisteravond geboden en nu rond met de verkoper.
pi_129821668
quote:
17s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:10 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Nee denk ik niet, gisteravond geboden en nu rond met de verkoper.
IK OOK!!!! alleen zonder dat 'rond met de verkoper' :@ welke kleur heb je? ;)
pi_129821674
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 08:57 schreef Limone het volgende:

[..]

oeh leuk! wattan?

Ik heb nog twee patronen voor badcapes, waarvan ik er eentje nog nooit gemaakt heb. En ik zit nog te twijfelen of ik nog een naamslinger ga maken. Het boxkleed en een lakentje en het eerste pakje heb ik al af. Mutsje is ook af, maar ik denk dat die te klein is, dus die moet ik eigenlijk nog een keertje maken.
pi_129821783
Wat crea laiv! Laat je eea zien?

En ik zit de komende tijd thuis, dus ik ga eens mn best doen om te reageren ipv alleen mee te lezen. Mobiel is het alleen altijd zo onduidelijk. Als het goed is hebben we vanavond weer internet, dus dan kan ik de laptop weer aanslingeren!
Lotte!
Noah!
pi_129822074
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:17 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Ik heb nog twee patronen voor badcapes, waarvan ik er eentje nog nooit gemaakt heb. En ik zit nog te twijfelen of ik nog een naamslinger ga maken. Het boxkleed en een lakentje en het eerste pakje heb ik al af. Mutsje is ook af, maar ik denk dat die te klein is, dus die moet ik eigenlijk nog een keertje maken.
Leuk! Ik ben heel benieuwd :) Ik ben nu een dekentje aan het breien, maar daarna wil ik ook wel de naaimasjien weer afstoffen.. Een boxkleed lijkt mij wel een mooi eerste projectje :)
pi_129822109
Weer zo ruk geslapen, en idd gedroomd. Poezen houden de boel netjes droog, dus mss hadden ze toch een wondje aan hun pootje van een scherp stukje grit ofzo? Nouja, ik zit er iig bovenop!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129822178
Wat zijn jullie creatief! O+

Hie gisteravond en vannacht last gehad van wat ik denk dat voorwerk was... Steeds harde buiken, wel iets van kramp maar geen PDS aanval en enorm ongedurig... Maar wel okee geslapen, steeds er half doorheen.

Marktplaats ben ik ook mee bezig... Had een akkoord met iemand in de buurt voor een Stokke stoel voor ¤35, kreeg ie meer biedingen, wil ie er meer voor! Maar hij was al akkoord gegaan met m'n bod. Zit te zemelen over eerlijke prijs en alles, maar het is niet mijn probleem dat hij spijt heeft. Overeenkomst is overeenkomst. Helaas dacht ML daar iets anders over, dus we gaan de stoel toch maar halen. Voor ¤50. Is nog steeds best wel een koopje voor een stoel incl babyzit... Maar toch ;)
pi_129822272
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:44 schreef Cwen het volgende:
Wat zijn jullie creatief! O+

Hie gisteravond en vannacht last gehad van wat ik denk dat voorwerk was... Steeds harde buiken, wel iets van kramp maar geen PDS aanval en enorm ongedurig... Maar wel okee geslapen, steeds er half doorheen.

:o Wat spannend! En nu?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:51:09 #172
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129822290
Mmmmm...stokke stoel staat ook nog op mijn lijstje, heb je een link naar die van jou? Niet dat ik meer ga bieden hoor, maar is gewoon even wat voor staat mag ik verwachten voor welke prijs.
pi_129822297
En nu helemaal niets, helaas ;). Gewoon eens kijken wat het vandaag gaat worden. Ik vind 08-08-2013 wel een mooie datum, maar dat moet zij ook maar vinden! :D
pi_129822320
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:51 schreef NoBoNo het volgende:
Mmmmm...stokke stoel staat ook nog op mijn lijstje, heb je een link naar die van jou? Niet dat ik meer ga bieden hoor, maar is gewoon even wat voor staat mag ik verwachten voor welke prijs.
Natuurlijk, is voor jou toch een beetje ver ;):

http://link.marktplaats.nl/704273775
  donderdag 8 augustus 2013 @ 09:56:19 #175
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129822381
Ik vind het zulke mooie stoelen, niet perse om het uiterlijk, maar gewoon om de eenvoud en de functionaliteit.
pi_129822410
Spannend cwen!

Hier gisteren goedgekeurd bij de vk.
Volgende week weer een afspraak en ze gaf aan dat ze de week daarop (dan ben ik ongeveer 40.4 afhankelijk van de dag van afspraak) evt inwendig onderzoek wou doen om te kijken of er al iets bezig was, dus dan kon ik er vast over denken of ik dat tegen die tijd al wil of dat ik daar nog even mee wou wachten..

Oh en heeerlijk uitgeslapen vandaag :P
pi_129822861
Toch een beetje spannend Cwen!! :D
pi_129822970
Meld! Zonder iets noemenswaardig te melden eigenlijk. Zowaar een keer prima geslapen vannacht *O* , en maar drie keer uit bed om te plassen. Moet er trouwens niet aan denken dat ik net als Hillz, twee trappen af zou moeten voor de wc!

Cwen, spannend al wat voorwerk, kijken of het door gaat zetten :)

Straks vk langs, ben benieuwd!
pi_129823032
Suuuhuuuusz!! Ga nou eens een verse baby op de wereld zetten!! O+ O+
pi_129823069
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 09:56 schreef NoBoNo het volgende:
Ik vind het zulke mooie stoelen, niet perse om het uiterlijk, maar gewoon om de eenvoud en de functionaliteit.
We hebben nog geen kinderstoel gekocht.. twijfelen nog. Stokke stoel vind ik ook mooi, alleen vraag ik me wel af of je geen voorblad gaat missen.. En we willen liefst een kinderstoel die hoger te verstellen is zodat hij ook aan kookeiland zou passen. Tot nu toe alleen de Bloom tegengekomen die zelfs op MP nog errug prijzig is..
pi_129823109
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:24 schreef Hilzillah het volgende:
Suuuhuuuusz!! Ga nou eens een verse baby op de wereld zetten!! O+ O+
Ik wil ook graaaaaaag :D !! Alleen die kleine wil nog niet volgens mij,,, -O-
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:34:18 #182
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129823288
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:25 schreef Suusz het volgende:

[..]

We hebben nog geen kinderstoel gekocht.. twijfelen nog. Stokke stoel vind ik ook mooi, alleen vraag ik me wel af of je geen voorblad gaat missen.. En we willen liefst een kinderstoel die hoger te verstellen is zodat hij ook aan kookeiland zou passen. Tot nu toe alleen de Bloom tegengekomen die zelfs op MP nog errug prijzig is..
Blad is er toch ook bij te krijgen?
pi_129823367
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 10:34 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Blad is er toch ook bij te krijgen?
Jazeker: http://www.bol.com/nl/p/p(...)nt/9200000009899510/
pi_129823375
Had gehoord dat die niet door Stokke erbij gemaakt is. Omdat hij echt bedoeld is om aan tafel erbij te schuiven. Ze schijnen dan wel weer van een ander merk op internet te krijgen te zijn als ik het goed begrepen heb.

Edit; oh, zie link van Cwen :)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:42:31 #185
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129823484
Heb het liefst ook gezellig bij aan tafel, en zeker met die prijs...damn! Hahaha
  donderdag 8 augustus 2013 @ 10:49:09 #186
390026 Aisly
A flower a day..
pi_129823642
*O* voor de mijlpalen en gekozen namen!

Net even bijgelezen over dekentjes, voetenzakken, lakentjes, etc... wow, zie dat ik nog veel bij te spijkeren heb! :')
Wat huiswerk voor de komende maaaanden ;)
pi_129823688
Stokke tripp trapp hebben wij aan de eettafel, waar zij ook aan tafel mee eet (2e voor telg 2 is inmiddels ook in huis).
Voor de naai(st)ers hier, kussentjes zijn erg makkelijk om zelf te maken en scheelt je 42 euro!

Verder Ikea stoeltje met blad voor op reis of als we niet helemaal alles naar tafel willen slepen (20 euro oid)

Beiden bevallen erg goed!
pi_129823698
Hier nooit een blad gemist. Gezellig juist, met z'n allen aan tafel. Kind hoeft niet tweederang ;)
pi_129823831
Wij zijn begonnen met een ikeastoel, zo'n simpele. Nu staat er een triptrap, helemaal afgeragd van een collega overgekocht voor een tientje, en toen zelf geverfd en gelakt. Voor nummer 2 weet ik het nog niet, aangezien het stoeltje nu bij mijn ouders staat.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:17:32 #190
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129824448
Net naar de babydump geweest, en je gelooft het nooit weer beschadigde delen :') -O-.
En flink ook dat is dus het 3de pak :X. De volgende komen ze maar weer thuis brengen.

Ik ga straks eens een klachtenmail sturen, ben er wel klaar mee eigenlijk.
pi_129824526
Neeeee bubs! wat een ellende! Ik krijg gewoon niets, das nog beter dan voor de 3e keer beschadigde stuff!!!

(mss heb ik het gemist, maar hoest met manlief?)

qua eetstoel hier een nep-stokke, van tiamo. Zelfde concept dus. Van mijn moeder destijds gekregen uit de airmilesshop.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:25:34 #192
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129824701
Justin Case.. :D TSja, ik zei tegen Yur: Hmm..proefdruk maar met een andere naam doen, just in case?
Hij: Ja, doe Justin Case op de proefdruk! :D

Zodoende de geschiedenis van Justin Case. En idd Skips, er is iemand die zo heet!

Spewey, wat leuk dat je bij TM langs bent geweest, lekker ventje knuffelen O+

Nikki, dat is flink schrikken op de wc :* Gelukkig kon je snel verklaren waardoor het kwam, maar kan me voorstellen dat je er shakey van wordt!

Hillz klinkt goed zo'n fictief kaartje _O- Wel superlief, zo'n stiefvader met al z'n zorgen O+ Mijn moeder maakt zich ook enorm zorgen dat we Bob echt Bob gaan noemen :+

flowerbox, wat zonde van het stoeltje.. M'n nekharen gaan altijd recht overeind staan van dat soort acties van andere mensen :X

Theeleuter, fijn, over 3 weken echo! Hoeveel weken ben je dan? :)

mignonne, wat is eigenlijk een fijne hoeveelheid van matjes en gazen etc in het kraampakket? Ik had het idee dat ik enorm veel dingen kreeg, maar dat zal wel tegenvallen dan!

Jip, ik weet niet of je dat tijdschrift van WIJ jonge ouders ontvangt (gratis vanuit Blije Doos), maar er staat een flink artikel in over natuurlijke keizersnedes :)

Cwen, gerommel, spannend! Ik word er plaatsvervangend zenuwachtig van!

Suusz, succes met de vk! Hoop je nu wel of niet dat je gestript kan worden?

Bubsel, echt..wtf. Hoe krijgen ze het voor elkaar! :r :( Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt.. :*

En ben ik zo'n barbaar dat ik nog even wacht met kinderstoeltje? Aangezien Bob er volgend jaar ergens pas een keer in kan zitten? :@
Oh en ik ben officieel gestopt met m'n zwangerschapsbootcamp. Opluchting, stiekem :@

Zo, nu weer verder werken ~:)
pi_129824800
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef GotC het volgende:
Justin Case.. :D TSja, ik zei tegen Yur: Hmm..proefdruk maar met een andere naam doen, just in case?
Hij: Ja, doe Justin Case op de proefdruk! :D

Zodoende de geschiedenis van Justin Case. En idd Skips, er is iemand die zo heet!

Spewey, wat leuk dat je bij TM langs bent geweest, lekker ventje knuffelen O+

Nikki, dat is flink schrikken op de wc :* Gelukkig kon je snel verklaren waardoor het kwam, maar kan me voorstellen dat je er shakey van wordt!

Hillz klinkt goed zo'n fictief kaartje _O- Wel superlief, zo'n stiefvader met al z'n zorgen O+ Mijn moeder maakt zich ook enorm zorgen dat we Bob echt Bob gaan noemen :+

flowerbox, wat zonde van het stoeltje.. M'n nekharen gaan altijd recht overeind staan van dat soort acties van andere mensen :X

Theeleuter, fijn, over 3 weken echo! Hoeveel weken ben je dan? :)

mignonne, wat is eigenlijk een fijne hoeveelheid van matjes en gazen etc in het kraampakket? Ik had het idee dat ik enorm veel dingen kreeg, maar dat zal wel tegenvallen dan!

Jip, ik weet niet of je dat tijdschrift van WIJ jonge ouders ontvangt (gratis vanuit Blije Doos), maar er staat een flink artikel in over natuurlijke keizersnedes :)

Cwen, gerommel, spannend! Ik word er plaatsvervangend zenuwachtig van!

Bubsel, echt..wtf. Hoe krijgen ze het voor elkaar! :r :( Alsof je nog niet genoeg aan je hoofd hebt.. :*

En ben ik zo'n barbaar dat ik nog even wacht met kinderstoeltje? Aangezien Bob er volgend jaar ergens pas een keer in kan zitten? :@
Oh en ik ben officieel gestopt met m'n zwangerschapsbootcamp. Opluchting, stiekem :@

Wij zijn ook pas rond 5 maanden gaan kijken, toen het een beetje in zicht was dat ze er binnenkort in zou gaan zitten.

We hadden geen Stokke omdat ik die persoonlijk erg lelijk vind, we hadden er eentje met een blad en ik heb het nooit als vervelend ervaren dat er een blad aan zat. Later hebben we het blad eraf gehaald dus inmiddels staat hij als 'gewone' stoel aan tafel.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:29:57 #194
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129824857
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Wij zijn ook pas rond 5 maanden gaan kijken, toen het een beetje in zicht was dat ze er binnenkort in zou gaan zitten.

We hadden geen Stokke omdat ik die persoonlijk erg lelijk vind, we hadden er eentje met een blad en ik heb het nooit als vervelend ervaren dat er een blad aan zat. Later hebben we het blad eraf gehaald dus inmiddels staat hij als 'gewone' stoel aan tafel.
Oh voor mij is het niet zo dat ik deze nu perse al moet hebben, maar ik hou wel mp in de gaten als ik toch af en toe aan het 'struinen' ben.

En smaken verschillen gelukkig!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:30:48 #195
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_129824892
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:20 schreef DJMomo het volgende:
Neeeee bubs! wat een ellende! Ik krijg gewoon niets, das nog beter dan voor de 3e keer beschadigde stuff!!!

(mss heb ik het gemist, maar hoest met manlief?)

qua eetstoel hier een nep-stokke, van tiamo. Zelfde concept dus. Van mijn moeder destijds gekregen uit de airmilesshop.
We hebben het nog niet nodig maar een keertje normaal binnen zou toch fijn zijn -O-.

ML moet maandag naar het ziekenhuis voor een scan en foto's kijken wat er aan de hand is.

Wij hebben ook nog geen stoel. Wil graag een Stokke en we krijgen hem ook maar ik vind hem best duur. We hebben nog wel even de tijd gelukkig.
pi_129824895
Wij hebben echt de meest fijne kinderstoel die je direct al wel kan gebruiken
Zit een speciale kinderstoel bij waarin ze heel goed kunnen liggen. O+ O+

Mijn V. van 2,5 jaar zit er nu nog in en kan er nog wel een hele poos inzitten je kan steeds de zitting aanpassen. En kan zonder blad en onder bijna elke tafel want in hoogte verstelbaar.
Kan ook voor grote kinderen in ligstand voor als ze in slaap vallen tijdens het eten *O*

pi_129824920
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:29 schreef NoBoNo het volgende:

[..]

Oh voor mij is het niet zo dat ik deze nu perse al moet hebben, maar ik hou wel mp in de gaten als ik toch af en toe aan het 'struinen' ben.

En smaken verschillen gelukkig!
Voor Stokke stoelen loont het wel om al vroeg te gaan zoeken als je ze voor weinig wilt scoren :Y
Je komt ze voor bijna-nieuwprijs tegen en zo af en toe vind je ze erg goedkoop.
pi_129824993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:25 schreef GotC het volgende:

_O_ voor de mega post!

Ik hoop het eigenlijk van wel, al is het maar omdat het betekend dat er in ieder geval al iets gaande is, en de kans groter is dat ik thuis kan bevallen..
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:36:02 #199
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129825076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:33 schreef Suusz het volgende:

[..]

_O_ voor de mega post!

Ik hoop het eigenlijk van wel, al is het maar omdat het betekend dat er in ieder geval al iets gaande is, en de kans groter is dat ik thuis kan bevallen..
I try! :+

Ik hoop het ook voor je! En wat Wup volgens mij gisteren ook al zei, als je dan gestript kan worden, kan er iig iets in gang worden gezet :*
pi_129825132
quote:
2s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:30 schreef Pvoesss het volgende:
Wij hebben echt de meest fijne kinderstoel die je direct al wel kan gebruiken
Zit een speciale kinderstoel bij waarin ze heel goed kunnen liggen. O+ O+

[ afbeelding ]
Mijn V. van 2,5 jaar zit er nu nog in en kan er nog wel een hele poos inzitten je kan steeds de zitting aanpassen. En kan zonder blad en onder bijna elke tafel want in hoogte verstelbaar.
Kan ook voor grote kinderen in ligstand voor als ze in slaap vallen tijdens het eten *O*

[ afbeelding ]
das ideaal :D
SPOILER
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')