Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn kraampakket van Ean aan het samenvoegen met die van nu. In het kraampakket van 2 jaar geleden zaten grotere verpakkingen.
gewoon Bob toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef GotC het volgende:
Welkom terug flowerbox! 18 weken alweer, gaat snel!
Heb zojuist de proefdruk van het kaartje besteld. Met een geniale schuilnaam op het kaartje, ivm het evt rond laten slingeren.
Ja, de naam is nu toch wel definitief
Geweldig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Welkom terug flowerboxfijne vakantie gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje Nikki, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig vrij logische verklaring!
Zojuist bij vriendin een maxicosi opgehaald die op zo'n klik systeem voor in de auto past (ook gekregen) Net heel de voering eraf gesloopt om te wassen Honden kwijl en koekjes snippersAls ik dat nog maar in elkaar krijg als het gewassen is!
Nee, eerste echo die ze doen is de termijn echo. Die heb ik over 3 weken. Dus nog ff wachten voor we weten of het allemaal goed gaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef Hilzillah het volgende:
Fijn een goede intake Theeleuter! Hebben ze ook een echo gemaakt?
Het is absoluut heerlijk weer geweest! Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:
Oeh, nikki dat is schrikken! Gelukkig nog maar een paar pillen.
Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.
Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:
Oeh, nikki dat is schrikken! Gelukkig nog maar een paar pillen.
Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.
Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |