abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129803399
Spock gefeliciteerd, balen van de lage bloeddruk.

Iedereen met mijlpaal gefeliciteerd*O*
En een heleboel buikbaby's hebben een naam.

suusz hopelijk is het strippen niet nodig en komt het spontaan op gang.

Ben benieuwd hoe het met Kd gaat, of heb ik daar overheen gelezen?

Martine spannend dat je elk moment een nichtje kan krijgen.

Momo sterkte met je katje.

Zaterdag gaan vriendlief en ik shoppen voor de baby. Ben benieuwd of we echt wat kopen of dat we het houden bij "kijken, kijken, niet kopen".
pi_129803688
Zo, weer terug van een heerlijke vakantie!
Hoera, voor alle mijlpalen hier.
Ik ben vandaag al 18 weken, gaat zo snel.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_129806757
Voor jongetjesmama's, ik heb wat kleding in het vraag en aanbodtopic geplaatst, 50,56 en 62. En een Lodger Wrapper King, ongebruikt en een Prenatal blauw ledikantdeken, ook ongebruikt.
pi_129806964
Ik had met sjaak een lodger gewonnen. Alleen kreeg ik die pas bij twee maanden binnen (waren vergete hem op te sturen) toen bewoog ie al veel te veel om rustig in dat ding te bliven liggen. en was t ding nogal warm in de zomer. Denk dat ik hem nu wel in de wandelwagenbak ga gebruiken. Wil ook nog iets warms voor in t autostoeltje, denk zelf aan de gewone maxi Cosi voetenzak. En ik wil ook koeka deken. O+ O+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129807058
Wij hadden in de maxi cosi een prenatal voetenzak, ook lekker warm! En de lodger, ons 35 weken ventje was zo klein, en de lodger zo groot en dik dat ik vond dat ie er echt in verzoop.. dus eigenlijk nooit gebruikt..
pi_129807263
Ik heb alles gelezen en ben ook bijna alles vergeten :+ Het ging in ieder geval over heel veel van alles.

Fam Spock, gefeliciteerd!!

Flowerbox welkom terug, fijn geweest?
pi_129807564
Ik ben mijn kraampakket van Ean aan het samenvoegen met die van nu. In het kraampakket van 2 jaar geleden zaten grotere verpakkingen.
pi_129807711
Welkom terug flowerbox :) fijne vakantie gehad?
pi_129807959
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn kraampakket van Ean aan het samenvoegen met die van nu. In het kraampakket van 2 jaar geleden zaten grotere verpakkingen.
Andere verzekering genomen of worden we nu gewoon benadeeld...Of zijn ze eindelijk realistisch geworden en was het al die tijd gewoon teveel ;)

Spock, welkom!
pi_129808111
Dezelfde verzekering. Ze bezuinigen er ook denk ik. Ik vond ook dat er in de gratis dozen minder zat.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:41:37 #131
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129808260
Welkom terug flowerbox! 18 weken alweer, gaat snel!

Heb zojuist de proefdruk van het kaartje besteld. Met een geniale schuilnaam op het kaartje, ivm het evt rond laten slingeren. :7
Ja, de naam is nu toch wel definitief *O*
pi_129808369
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:41 schreef GotC het volgende:
Welkom terug flowerbox! 18 weken alweer, gaat snel!

Heb zojuist de proefdruk van het kaartje besteld. Met een geniale schuilnaam op het kaartje, ivm het evt rond laten slingeren. :7
Ja, de naam is nu toch wel definitief *O*
gewoon Bob toch?
pi_129808380
Jeeej GotC!
Hier ook, maar ik heb nog een week of 15 om hormonaal te twijfelen :+
  woensdag 7 augustus 2013 @ 21:47:40 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129808665
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

gewoon Bob toch?
Op het kaartje staat nu Justin Case :+
pi_129808739
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:47 schreef GotC het volgende:

[..]

gehhehe :)

Wat fijn! Volgens mij gaan jullie deze week als een malle door het to-do-lijstje!
pi_129811881
quote:

[..]

Geweldig! _O-

Wel bijgelezen maar theezeefje is het meeste al weer kwijt. :@

Vandaag eindelijk met de prachtige zoon van Twente Meisje geknuffeld, nu verlang ik nog meer naar Piño :D
pi_129813091
Flowerbox alweer 18 weken, goede vakantie gehad?
quote:

[..]

_O-
pi_129814902
Gotc dat is een hele crea schuilnaam, tof bedacht! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:48:26 #139
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129815378
Hahaha Gotc! Geweldig!

Nikki :*. Ik kan het me helemaal voorstellen. Wat je zegt klinkt als een erg logische verklaring. Ik zou t lekker van me af laten glijden, dat is beter voor jullie 3en. :) Je bent bijna van die dingen af toch?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129815390
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 21:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Welkom terug flowerbox :) fijne vakantie gehad?
Ja bedankt! Het was super maar ook heerlijk om weer thuis te zijn.
pi_129816691
Ik moet me dus écht gaan verdiepen in de wandelwagen bekleding lees ik wel... Er zijn zoveel verschillende opties die kunnen...

Fijn een goede intake Theeleuter! Hebben ze ook een echo gemaakt?

FR ook namen O+

Welkom terug Flowerbox! Waar ben je geweest? Ik ben hetvergeten :@

Whahahaha GotC, ik moest lachen om je fictieve naam hè...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje Nikki, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Gelukkig vrij logische verklaring!

Zojuist bij vriendin een maxicosi opgehaald die op zo'n klik systeem voor in de auto past (ook gekregen) Net heel de voering eraf gesloopt om te wassen Honden kwijl en koekjes snippers :X Als ik dat nog maar in elkaar krijg als het gewassen is!
pi_129820357
Ja, ik hoef die pillen nog maar een paar dagen te gebruiken. Vandaag nog maar 2 in plaats van 3. *O*

Hillz, zo'n maxicosi is best makkelijk weer in elkaar te zetten hoor. Komt vast goed!

En hoera voor 's nachts plassen... ik lig er elke nacht minimaal een uur wakker door. -O-
pi_129820498
hij is gelukkig schoon. Nu 'even' drogen...

Lukt het niet om weer in slaap te komen na het plassen? Hier moet ik 2 trappen af om bij de wc te komen. Dus ben blij dat het bij 'af en toe' blijft...
pi_129820524
Oeh, nikki dat is schrikken! Gelukkig nog maar een paar pillen.

Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.

Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
pi_129820548
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:19 schreef Hilzillah het volgende:
Fijn een goede intake Theeleuter! Hebben ze ook een echo gemaakt?
Nee, eerste echo die ze doen is de termijn echo. Die heb ik over 3 weken. Dus nog ff wachten voor we weten of het allemaal goed gaat.
pi_129820631
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:

Ik ben in Friesland op vakantie geweest. Heel erg getroffen met het weer. Lekker veel op het water met onze boot.

Hier een wipstoeltje ik nog moet reinigen. Ik heb hem uitgeleend en kreeg hem super ranzig weer terug. Balen want bekleding wil niet los.
Het is absoluut heerlijk weer geweest! Fijn dat je een leuke vakantie gehad hebt!

De stof zou je er wel af moeten kunnen krijgen om te wassen. Anders los knippen en later weer vastnaaien?

Dus nog even spannend Theeleuter!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 07:42:55 #147
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_129820696
quote:

[..]

Er is trouwens echt iemand die zo heet, schijnt.

Goedemorgen! :W
pi_129820719
Goeiemorgen :W

Ik heb mijn baby nog in mijn buik!
Dus we wachten weer rustig verder af. Ik heb nog wel wat projectjes liggen voor op de naaimachine waar ik dan maar weer mee bezig ga..
  donderdag 8 augustus 2013 @ 07:51:39 #149
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_129820725
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 07:03 schreef flowerbox het volgende:

Friesland is dan ook helemaal okay natuurlijk! Misschien heb ik je nog onbewust wel ergens zien varen. En inderdaad, beter weer kon niet!

Ik zou zeggen, wipstoeltje even terugbrengen en zeggen: zo heb je hem ook niet van mij gekregen.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 08:03:22 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_129820787
Spockjuh en vrouw, van harte gefeliciteerd! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')