Volgens mij is dat per persoon heel verschillend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...is dat strippen niet enorm vervelend?
Oh djieses, moet die ook al een naam hebben?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Een naam voor de buikwand van Martinezo leuk hè als je eruit bent.
Grote voeten weiger ik ook!quote:Ik las over pijnlijke voetjes dat dit weer ze maar goed doet. En ik weiger ook grotere voeten te krijgen. Ik ben al gezegend met een mt 42 aan platvoet. Wel smal dus in de breedte mag dan wel iets.
Ik heb een droom die telkens terug komt en ik vind hem echt eng. Ik droom telkens dat we in de winter met ean en baby Vance weggeduwd worden door een vrachtwagen zo het kanaal in. In mijn droom blijf ik heel kalm, maar toch ben ik er bang van.
Siii Die is het. Urinairy SO. Heb altijd die van Prins Petfoods. kan je ook gewoon online kopen. 28 euro voor 5 kilo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:19 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ze hebben hier S/O dieetvoeding, is dat voor nieren of blaas? ik haal ze altijd door elkaarook omdat nierpatientje wat makkelijker bekt dan blaaspatientje denk ik
Hier zijn ze al 11 jaar vrij van blaasontsteking, ze worden oud, en krijgen inmiddels ook veel last van tandsteen. Vandaar overlegd om af te wisselen met anti-tandsteen brokjes.
Dat heb ik laatst geprobeerd. Ik had een droom die me totaal niet interesseerde, over de babyshower van de vriendin van mijn schoonzusje - die overigens niet zwanger is. Alles moest in zwart-wit, want niemand mocht het geslacht weten en ze deed er nogal geheimzinnig over. Het boeide mij echt niet of zij een jongen of meisje kreeg, dus ik werd wakker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef Limone het volgende:
En wat een nare droom, klinkt als een stressdroom. Heel vervelend. Misschien kan je in je droom zeggen: "dit is een droom en ik wil nu dat het ophoudt!" Of: "waarom druk je mij van de kant?!" meestal houden ze dan op..
ja hoor, helemaal gezond. Verder dezelfde "kwaaltjes" als bij de eerste zwangerschap!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Van harte, Spockjuh! Gaat het goed met mrs? (Behalve de bloeddruk?)
welnee. een bevalling is ook niet heel comfortabel ofzo. Maar voor de beeldvorming: ik ging op de fiets heen, en ook op de fiets terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...is dat strippen niet enorm vervelend?
ah, ik heb altijd (ook als ik een non-dieet voertje geef) royal canin. Wijk ik niet meer van af. Nadeel is dat mijn DA om 5 uur dicht is, dus nieuwe voorraad halen moet je wel effe plannen. Maar goed, alles voor de poezels he?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Siii Die is het. Urinairy SO. Heb altijd die van Prins Petfoods. kan je ook gewoon online kopen. 28 euro voor 5 kilo.
Van harte! Hoe oud is dit exemplaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
even een cross posting met een nieuwtje...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:14 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst geprobeerd. Ik had een droom die me totaal niet interesseerde, over de babyshower van de vriendin van mijn schoonzusje - die overigens niet zwanger is. Alles moest in zwart-wit, want niemand mocht het geslacht weten en ze deed er nogal geheimzinnig over. Het boeide mij echt niet of zij een jongen of meisje kreeg, dus ik werd wakker.
Toen ik weer in slaap viel, ging de droom over iets anders, maar wel weer dat meisje met haar zwart-wit babyshower er tussendoor. Tot ik na een aantal keer maar gewoon heb gedroomd dat ze een meisje kreeg en alles roze moest. Toen bleef de droom weg. Helaas was het toen al ochtend en tijd om op te staan.
Baggernacht was het![]()
.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik ben er een tijdje heel goed in geweest. Ik had een paar typische stressdromen met achtervolgingen door een moordenaar. Op een gegeven moment had ik me zo vaak omgedraaid in mijn droom en gevraagd: "Waarom wil je mij vermoorden?!" Dat de moordenaar in mijn laatste droom mij gewoon neerstak!![]()
Daarna hielp het ook wel om dan maar seks te hebben met mijn moordenaar..
*Proest* Nee toch???? Met bloed enzo? of nieuwe droom waar je de moord afgewend had door sex te geven?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik ben er een tijdje heel goed in geweest. Ik had een paar typische stressdromen met achtervolgingen door een moordenaar. Op een gegeven moment had ik me zo vaak omgedraaid in mijn droom en gevraagd: "Waarom wil je mij vermoorden?!" Dat de moordenaar in mijn laatste droom mij gewoon neerstak!![]()
Manlief stak je in je rug tijdens 1 van zijn natte dromen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Heel gelukkig GotC. Als ik de kwalen zo rechts en links om me heen hoor... Diep respect. Ik zou een stuk minder gezellig zijn dan de meeste toch nog zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:28 schreef GotC het volgende:
Leuk, gefeliciteerd Spockjuh!
Hillz, gelukkig maar, toch?Ik heb ook maar weinig te klagen mbt zwangerschapsklachten. Ja, merk dat het iets zwaarder wordt, maar dat mag ook wel bij bijna 32 weken.
Oh en ik twijfel of ik ga stoppen met m'n zwangerschapsbootcamp.
levertijd staat nu op begin April!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:24 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Van harte! Hoe oud is dit exemplaar?
ik bedoelde de grote broerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
levertijd staat nu op begin April!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |