abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129835211
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Cwen het volgende:

[..]

Ja, bad is eergisteren getest, we weten nu waar de temperatuur op ingesteld moet worden en dat het een uurtje duurt om 'm tot de gewenste hoogte te vullen *O*. Kortom, ben er helemaal klaar voor, maar het kan ook nog gewoon weken duren :).
Spannend is het die laatste weken lijkt me, wanneer zou het gaan beginnen...
Vind het nu al spannend worden :@ maar vriendin is bijvoorbeeld zelf met 38 weken geboren, dat zou al over twee weken zijn :D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_129835251
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Wizzy heeft zich vandaag ook nog niet gemeld O-)
Hier een meldt tijdens het doorlezen. Voor de lunch bij de VK geweest voor een nieuwe bloeddruk check. Bloeddruk is niet veranderd, blijft wat hoog maar geen klachten. Urine is schoon, geen eiwitten.
Daarna de gehele middag op bed gelegen met een boek en oogjes dicht.
"Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
pi_129835261
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Cwen het volgende:

[..]

Fashionable en een witte legging? Onmogelijk :D
:D
Ik ben benieuwd of ik, als minder fervent voorstander van leggings, aan mijn fashion-geloof vast kan blijven houden de komende maanden _O-
pi_129835276
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?
Niet met witte :+
pi_129835300
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Cwen het volgende:

[..]

Fashionable en een witte legging? Onmogelijk :D
:D
pi_129835332
Was ook een beetje een sneer naar kantoorgenootjes, die witte legging. :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129835597
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:40 schreef Wizzy het volgende:

[..]

Hier een meldt tijdens het doorlezen. Voor de lunch bij de VK geweest voor een nieuwe bloeddruk check. Bloeddruk is niet veranderd, blijft wat hoog maar geen klachten. Urine is schoon, geen eiwitten.
Daarna de gehele middag op bed gelegen met een boek en oogjes dicht.
Klinkt als een fijne middag!
pi_129835655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:38 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Met een witte niet nee O-)
/inkoppertje :P
GMTA. Ik vraag me alleen wel nog af hoe ik die positieleggings straks ga combineren, want ik vind leggings eigenlijk alleen leuk met pumps :').
pi_129835734
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:51 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

GMTA. Ik vraag me alleen wel nog af hoe ik die positieleggings straks ga combineren, want ik vind leggings eigenlijk alleen leuk met pumps :').
Straks is het weer winter en mag je laarzen aan O+
pi_129835968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:53 schreef Sleehakschoen het volgende:

[..]

Straks is het weer winter en mag je laarzen aan O+
een sleehakschoen!

:') _O- :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129835989
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:00 schreef DJMomo het volgende:

[..]

een sleehakschoen!

:') _O- :+
Altijd een goede keuze :7
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:08:13 #262
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129836184
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef zandsculptuur het volgende:
Eerst dacht ik dat strakke broeken misschien vervelend zouden zijn voor de baby :') maar die kan wel tegen een stootje, geloof ik.
Met ongeveer 12 weken ben ik positiekleding gaan dragen, vond ik wel een goed moment. Soms lijk ik enorm zwanger, meestal lijk ik gewoon dik :').
Nou, Bob klaagt flink als ik überhaupt een broek aan doe tegenwoordig :+ Dus jurkjes ftw! Vooral het simpele jurkje (niet positie) van de H&M is briljant O+
pi_129836391
Wat een haat naar witte leggings! Vind het lekker zomers :@

En ik was niet enorm groot bij de eerste, dus tot eind toe jurkjes gedragen :Y
pi_129837114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:16 schreef Theeleuter het volgende:
Wat een haat naar witte leggings! Vind het lekker zomers :@

En ik was niet enorm groot bij de eerste, dus tot eind toe jurkjes gedragen :Y
Het is best leuk te combineren hoor, maar de meeste witte leggings die ik zie gaan gepaard met birkinstocks, flink wat maatjes meer, en een 'pittig kort' rood geverfd kapsel. Niet mijn idee van hip, zegmaar ;).
pi_129837268
Pumps, maat 38, kort haar maar eigen kleur :P
pi_129837313
Het ligt er inderdaad maar aan wat je erbij draagt, en hoe dik je benen zijn ;). Maar zelfs ik heb nu zwanger leggings gedragen... Zwarte :D.

SDM, daarom, het is ook spannend!
Home is where the O+ is...
  donderdag 8 augustus 2013 @ 17:49:54 #267
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129837403
Ik draag alleen maar zwarte, lange leggings.. maar wel met Birkenstocks of zwarte ballerina's (tot verdriet/horror van Yur) :7
pi_129837853
Dekens voor in wandelwagens en buggies, jeetje ik vind de aanschaf van de wagen zelf al een crime. Vind het maar lompe dingen. Maar goed het gaat hopelijk wel lukken.

Spannend al die bevallingen in aantocht, krijg er toch wel een beetje de kriebels van!

Wat kleding betreft hier rond de 16e week over gegaan op positie kleding, maar combineer nog wel met reguliere kleding. Krijg nu steeds complimenten, omdat ik me zo leuk kleed! *O* :Y *O*
Blijkbaar is mijn normale stijl een beetje saai en dit wat vrouwelijker/vrolijker. Leve de jurkjes met dat warme weer! Vooral die van Noppies en de omslagjurkjes van de Hema en H&M.
pi_129839655
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 17:40 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Het is best leuk te combineren hoor, maar de meeste witte leggings die ik zie gaan gepaard met birkinstocks, flink wat maatjes meer, en een 'pittig kort' rood geverfd kapsel. Niet mijn idee van hip, zegmaar ;).
Zoiets had ik! Maar dan een jurkje dus en lang blond haar. Gewone handtas, geen rugzakje . Pff ben blij dat dat nog de goedkeuring kan wegdragen ;)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129840174
quote:
7s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 18:07 schreef Purple010 het volgende:
Dekens voor in wandelwagens en buggies, jeetje ik vind de aanschaf van de wagen zelf al een crime. Vind het maar lompe dingen. Maar goed het gaat hopelijk wel lukken.

Spannend al die bevallingen in aantocht, krijg er toch wel een beetje de kriebels van!

Wat kleding betreft hier rond de 16e week over gegaan op positie kleding, maar combineer nog wel met reguliere kleding. Krijg nu steeds complimenten, omdat ik me zo leuk kleed! *O* :Y *O*
Blijkbaar is mijn normale stijl een beetje saai en dit wat vrouwelijker/vrolijker. Leve de jurkjes met dat warme weer! Vooral die van Noppies en de omslagjurkjes van de Hema en H&M.
Mijn schoonzusje had mijn theorie al om zeep geholpen, maar jij nu helemaal _O-
Ik vond/dacht altijd dat meisjesmama's 'vrouwelijker' zwanger zijn dan jongensmama's.
Voor een aantal hier op fok ging dat namelijk best heel erg op ;)
pi_129840222
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Ik vond/dacht altijd dat meisjesmama's 'vrouwelijker' zwanger zijn dan jongensmama's.
Ik niet in elk geval ;). Spijkerbroeken en shirts, behalve als het heeeeeel warm is :D. En m'n dochter ga k dat ook gewoon aantrekken :D
Home is where the O+ is...
pi_129840394
Ik heb dat verhaal juist andersom gehoord, omdat je dochter alle schoonheid van je zou krijgen.
pi_129840949
Zwarte of felle gekleurde of printjes (geen luipaard ofzo :r ) leggings hier!
Noooit wit, maar dan ook nooit. En wel met ballerina's of slippers hoor :D Heb maar 1 echte positielegging, die andere trek ik of lekker hoog op, of frommel ik eronder.
pi_129841427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Deze meisjesmama had geen jurkjes en al helemaal geen leggings. Wel positiespijkerbroeken :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129841503
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wel positiespijker tuinbroeken :Y
:+

garpje garpje :P
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: