Spannend is het die laatste weken lijkt me, wanneer zou het gaan beginnen...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:37 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ja, bad is eergisteren getest, we weten nu waar de temperatuur op ingesteld moet worden en dat het een uurtje duurt om 'm tot de gewenste hoogte te vullen. Kortom, ben er helemaal klaar voor, maar het kan ook nog gewoon weken duren
.
Hier een meldt tijdens het doorlezen. Voor de lunch bij de VK geweest voor een nieuwe bloeddruk check. Bloeddruk is niet veranderd, blijft wat hoog maar geen klachten. Urine is schoon, geen eiwitten.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:58 schreef zandsculptuur het volgende:
Wizzy heeft zich vandaag ook nog niet gemeld
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Cwen het volgende:
[..]
Fashionable en een witte legging? Onmogelijk
Niet met wittequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:39 schreef Cwen het volgende:
[..]
Fashionable en een witte legging? Onmogelijk
Klinkt als een fijne middag!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:40 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Hier een meldt tijdens het doorlezen. Voor de lunch bij de VK geweest voor een nieuwe bloeddruk check. Bloeddruk is niet veranderd, blijft wat hoog maar geen klachten. Urine is schoon, geen eiwitten.
Daarna de gehele middag op bed gelegen met een boek en oogjes dicht.
GMTA. Ik vraag me alleen wel nog af hoe ik die positieleggings straks ga combineren, want ik vind leggings eigenlijk alleen leuk met pumpsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:38 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Met een witte niet nee
/inkoppertje
Straks is het weer winter en mag je laarzen aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:51 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
GMTA. Ik vraag me alleen wel nog af hoe ik die positieleggings straks ga combineren, want ik vind leggings eigenlijk alleen leuk met pumps.
een sleehakschoen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:53 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Straks is het weer winter en mag je laarzen aan
Nou, Bob klaagt flink als ik überhaupt een broek aan doe tegenwoordigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:32 schreef zandsculptuur het volgende:
Eerst dacht ik dat strakke broeken misschien vervelend zouden zijn voor de babymaar die kan wel tegen een stootje, geloof ik.
Met ongeveer 12 weken ben ik positiekleding gaan dragen, vond ik wel een goed moment. Soms lijk ik enorm zwanger, meestal lijk ik gewoon dik.
Het is best leuk te combineren hoor, maar de meeste witte leggings die ik zie gaan gepaard met birkinstocks, flink wat maatjes meer, en een 'pittig kort' rood geverfd kapsel. Niet mijn idee van hip, zegmaarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:16 schreef Theeleuter het volgende:
Wat een haat naar witte leggings! Vind het lekker zomers![]()
En ik was niet enorm groot bij de eerste, dus tot eind toe jurkjes gedragen
Zoiets had ik! Maar dan een jurkje dus en lang blond haar. Gewone handtas, geen rugzakje . Pff ben blij dat dat nog de goedkeuring kan wegdragenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:40 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Het is best leuk te combineren hoor, maar de meeste witte leggings die ik zie gaan gepaard met birkinstocks, flink wat maatjes meer, en een 'pittig kort' rood geverfd kapsel. Niet mijn idee van hip, zegmaar.
Mijn schoonzusje had mijn theorie al om zeep geholpen, maar jij nu helemaalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:07 schreef Purple010 het volgende:
Dekens voor in wandelwagens en buggies, jeetje ik vind de aanschaf van de wagen zelf al een crime. Vind het maar lompe dingen. Maar goed het gaat hopelijk wel lukken.
Spannend al die bevallingen in aantocht, krijg er toch wel een beetje de kriebels van!
Wat kleding betreft hier rond de 16e week over gegaan op positie kleding, maar combineer nog wel met reguliere kleding. Krijg nu steeds complimenten, omdat ik me zo leuk kleed!![]()
![]()
![]()
Blijkbaar is mijn normale stijl een beetje saai en dit wat vrouwelijker/vrolijker. Leve de jurkjes met dat warme weer! Vooral die van Noppies en de omslagjurkjes van de Hema en H&M.
Ik niet in elk gevalquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje had mijn theorie al om zeep geholpen, maar jij nu helemaal
Ik vond/dacht altijd dat meisjesmama's 'vrouwelijker' zwanger zijn dan jongensmama's.
Voor een aantal hier op fok ging dat namelijk best heel erg op
Deze meisjesmama had geen jurkjes en al helemaal geen leggings. Wel positiespijkerbroekenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:28 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje had mijn theorie al om zeep geholpen, maar jij nu helemaal
Ik vond/dacht altijd dat meisjesmama's 'vrouwelijker' zwanger zijn dan jongensmama's.
Voor een aantal hier op fok ging dat namelijk best heel erg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |