SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schiet goed op dus SDM! Hopelijk snel jullie meubels goed en compleet.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Sull het volgende:
Wij hebben deze stoel, een echte hate-it or love-it variant. Ik begon met een absolute hate-it en nu na 2,5 jaar vind ik hem eigenlijk nog wel leuk ook. We kunnen hem lenen van mijn zus, dus dan doe je niet te moeilijk, leuke nieuwe zitting erin en klaar (spijkerstof)!Deze stoel is hier ook wel gewenst omdat hij in hoogte verstelbaar is, maar inderdaad dan graag geleend of tweedehands. Nieuw kost hij meer dan Eur300..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker SDM, verlof voor je vriendin!
En FR ook lekker bezig met de voorbereidingen![]()
En update over thuisbezoek van de vk hier; sticker in de pocket, maar helaas nog geen succesvolle strippoging
. Bmm was wel wat verweekt, nog wel in puntje en net aan 1 cm ontsluiting. Maar doordat bmm nog wel ver naar achter lag kon ze net niet bij de vliezen komen.
As. zaterdag komen ze weer langs voor nog een poging, dus hoop dat het dan wel lukt.
Verder was hartje goed, bloeddruk 122/88. Onderdruk is stukje hoger dan anders, dus ook even urinetest gedaan om te kijken naar eiwitten om PE uit te sluiten (aangezien ik ook tintelende rechterhand heb, veel vocht vast houd en af en toe hoofdpijn heb), maar dat was ook helemaal goed. Gewicht geschat rond 7 pond, genoeg vruchtwater en goed ingedaald..
Tot zo ver het toch wel uitgebreide verslag![]()
Dussss, afwachten maar weer!
Wow, zo snel al? Doe eens een foto danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:
Spannend Suusz! Het klinkt nog vrij rustig maar wel Inc vooruitgang!
Verloffijn sdm!
Hier net toch maar vast 2 positiebroekjes gescoord aangezien het redelijk houtje touwtje werk is met elastiekjes en dat soort gein. Yay voor nauwsluitende prezwangerschapskleding. Nu dus wat fijne broekjes en een jurkje uit de uitverkoop. Dat viel best mee!
Wizzy heeft zich vandaag ook nog niet gemeldquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef Kimpossible het volgende:
Oeh Cwen dat is ook spannend!
Toch verse babies in aantocht?
Heerlijk he, positie kledingquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:
Spannend Suusz! Het klinkt nog vrij rustig maar wel Inc vooruitgang!
Verloffijn sdm!
Hier net toch maar vast 2 positiebroekjes gescoord aangezien het redelijk houtje touwtje werk is met elastiekjes en dat soort gein. Yay voor nauwsluitende prezwangerschapskleding. Nu dus wat fijne broekjes en een jurkje uit de uitverkoop. Dat viel best mee!
U vraagt, wij draaien! (Want t jurkje is zo leuk). Zie buikentopic over n minuut of wat:)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:57 schreef Dot. het volgende:
[..]
Wow, zo snel al? Doe eens een foto dan
Spannende tijden voor Cwen en SuuszEn verlof voor SDM-dame, lekker! Gaat shoppen nog wel lukken ja, of ga je alleen?
Door t knoopsgat en dan om de knoop heen inderdaad. Met veel pijn en moeite krijg ik ze met de knoop nog wel dicht, maar dan heb ik na een tijdje echt buikpijn. Niet fijn. Nu met 8+5 aan de positiekleding vind ik al behoorlijk op tijd, haha, dus eerder wilde ik echt niet. Ik denk dat ik ze ook nog niet 'alleen maar' ga dragen, maar het is iig fijn voor de momenten dat een jurkje niet kan (want als ik met een jurkje loop dan kan ik net zo goed een bord op mn rug hangen: 'yes, i'm pregnant', en ook dat vind ik nog wat vroeg)quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Theeleuter het volgende:
Euhm, wat doe je dan met elastiekjes? In het knoopsgat ofzo? Dan zou ik die broek niet meer aantrekken![]()
Sowieso, jurkjes zijn perfect voor beginnende en gevorderde buikjes
Ik had gisteren voor het eerst een positie jurkje aanquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:00 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Heerlijk he, positie kleding
Ik draag ze sinds een week ofzo fulltime, ga niet eens mijn oude kleding meer proberen.
Alleen thuis en als ik zeker weet dat ik geen bekenden tegen ga komenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef Theeleuter het volgende:
Ik begrijp hieruit dat je nooit jurkjes draagt?
Beginnende eensch! Vergevorderd vond ik bij Sjaak niet heel relaxed meer, want gaf toch niet zoveel steun als een broek. (maar was ook hoogzomer toen, had er (dus) geen legging ofzo meer bij aan, mss maakt dat nog verschil).quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Theeleuter het volgende:
Euhm, wat doe je dan met elastiekjes? In het knoopsgat ofzo? Dan zou ik die broek niet meer aantrekken![]()
Sowieso, jurkjes zijn perfect voor beginnende en gevorderde buikjes
Positieleggingsquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:30 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ik had gisteren voor het eerst een positie jurkje aanPas nog steeds wat gewone broeken. Heb verder nog maar 1 positietshirt (what looks like any other tshirt, maar dan wat langer). Vond het heel fijn, dat jurkje! Alleen de legging die ik er onder aan had was niet positie, en die zat echt strak op mijn darm...
ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?quote:
Ja, bad is eergisteren getest, we weten nu waar de temperatuur op ingesteld moet worden en dat het een uurtje duurt om 'm tot de gewenste hoogte te vullenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:13 schreef GotC het volgende:
Oooh nu ben ik helemaal plaatsvervangend nerveus voor Suusz en Cwen![]()
Cwen, heb je je bad al uitgeprobeerd? (dus hoe lang het duurde om te vullen enzo)
Positiekleding is echt heerlijkIk ben sowieso niet begonnen aan elastiekjes enzo. Zie je me al aankomen bij de kassa met 10 stiekjes in m'n mandje? Die kan ik niet eens in m'n haar krijgen
Met een witte niet neequote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?
Fashionable en een witte legging? Onmogelijkquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |