abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129830520
Zand :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schiet goed op dus SDM! Hopelijk snel jullie meubels goed en compleet.
pi_129831821
Zand dikke knuf voor je. Nu 1 tip probeer je niet teveel vast te bijten bij een termijn van dan moet het over zijn. Ik deed dat ook en telkens was het een teleurstelling

verlof voor vriendin van SDM *O*
Hier vandaag een opvolg stoel voor peuter gekocht en een doomoo nestje O+ voor de rest veel bezig geweest met spullen weer uitzoeken kan ik zaterdag gaan wassen.
pi_129832296
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:23 schreef Sull het volgende:
Wij hebben deze stoel, een echte hate-it or love-it variant. Ik begon met een absolute hate-it en nu na 2,5 jaar vind ik hem eigenlijk nog wel leuk ook. We kunnen hem lenen van mijn zus, dus dan doe je niet te moeilijk, leuke nieuwe zitting erin en klaar (spijkerstof)!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze stoel is hier ook wel gewenst omdat hij in hoogte verstelbaar is, maar inderdaad dan graag geleend of tweedehands. Nieuw kost hij meer dan Eur300.. :X

Lekker SDM, verlof voor je vriendin!
En FR ook lekker bezig met de voorbereidingen :)

En update over thuisbezoek van de vk hier; sticker in de pocket *O* , maar helaas nog geen succesvolle strippoging -O- . Bmm was wel wat verweekt, nog wel in puntje en net aan 1 cm ontsluiting. Maar doordat bmm nog wel ver naar achter lag kon ze net niet bij de vliezen komen.
As. zaterdag komen ze weer langs voor nog een poging, dus hoop dat het dan wel lukt.
Verder was hartje goed, bloeddruk 122/88. Onderdruk is stukje hoger dan anders, dus ook even urinetest gedaan om te kijken naar eiwitten om PE uit te sluiten (aangezien ik ook tintelende rechterhand heb, veel vocht vast houd en af en toe hoofdpijn heb), maar dat was ook helemaal goed. Gewicht geschat rond 7 pond, genoeg vruchtwater en goed ingedaald..
Tot zo ver het toch wel uitgebreide verslag :@

Dussss, afwachten maar weer!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:21:10 #229
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129832540
Spannend Suusz! Het klinkt nog vrij rustig maar wel Inc vooruitgang!

Verlof *O* fijn sdm!

Hier net toch maar vast 2 positiebroekjes gescoord aangezien het redelijk houtje touwtje werk is met elastiekjes en dat soort gein. Yay voor nauwsluitende prezwangerschapskleding :D . Nu dus wat fijne broekjes en een jurkje uit de uitverkoop. Dat viel best mee! 8-)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129832969
Klinkt goed SDM! *O*

Suusz, fijn dat alles goed was! Hopelijk zaterdag nog meer vooruitgang!

Super Kim!

Hier blijft het een beetje vaag... M'n buik is gespannen, vaker harde buiken dan normaal, soms een krampje, ben beetje misselijk/opgeblazen, afgewisseld met enorme vermoeidheid voor even en de kiddo is afwisselend heel kalm en heel druk. Het is allemaal niks, maar tegelijkertijd wel het gevoel dat er 'iets' aan de hand is. Nou ja, we zien wel.
Home is where the O+ is...
  donderdag 8 augustus 2013 @ 15:46:00 #231
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129833393
Oeh Cwen dat is ook spannend!

Toch verse babies in aantocht? B-)
pi_129833809
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:

Verlof *O* fijn sdm!

Hier net toch maar vast 2 positiebroekjes gescoord aangezien het redelijk houtje touwtje werk is met elastiekjes en dat soort gein. Yay voor nauwsluitende prezwangerschapskleding :D . Nu dus wat fijne broekjes en een jurkje uit de uitverkoop. Dat viel best mee! 8-)
Wow, zo snel al? Doe eens een foto dan O-)

Spannende tijden voor Cwen en Suusz *O* En verlof voor SDM-dame, lekker! Gaat shoppen nog wel lukken ja, of ga je alleen?
pi_129833853
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:46 schreef Kimpossible het volgende:
Oeh Cwen dat is ook spannend!

Toch verse babies in aantocht? B-)
Wizzy heeft zich vandaag ook nog niet gemeld O-)
pi_129833871
Voor wie er op zoek is naar een Bloom kinderstoel, ik zag er eentje staan bij de westfriese beurs in oosterblokker (vlak bij hoorn) voor wie er in de regio woont wellicht een idee om even langs te gaan. Ben zelf dol op die winkel, 2de hands en nieuw door elkaar. Lekker strunen :)

Zelf hebben we een stokke voor onze oudste en ik vind het een fijne stoel. Je kan er ook een volwassenen op zetten. Kussen heb ik er bij gekocht maar na een paar keer gebruiken in de hoek gegooid. Wat een crime om die er op en af te doen. Nu voor de baby een kuipje om er op te klikken zodat hij aan tafel bij ons kan liggen. Echter wel met roze hartjes maar dat zal hij wel niet merken.

Sdm fijn dat het verlof daar is. Wat raar van die oplossing voor jullie kamertje.

Nog een jompel voor de vk stickers
pi_129833911
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:21 schreef Kimpossible het volgende:

Verlof *O* fijn sdm!

Heerlijk he, positie kleding O+
Ik draag ze sinds een week ofzo fulltime, ga niet eens mijn oude kleding meer proberen.
pi_129833917
Suusz en Cwen!! Toch wel een beetje spannend :D
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:13:50 #237
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_129834350
Oooh nu ben ik helemaal plaatsvervangend nerveus voor Suusz en Cwen :D *O*
Cwen, heb je je bad al uitgeprobeerd? (dus hoe lang het duurde om te vullen enzo)

Positiekleding is echt heerlijk O+ Ik ben sowieso niet begonnen aan elastiekjes enzo. Zie je me al aankomen bij de kassa met 10 stiekjes in m'n mandje? Die kan ik niet eens in m'n haar krijgen O-)
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:19:44 #238
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129834557
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 15:57 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wow, zo snel al? Doe eens een foto dan O-)

Spannende tijden voor Cwen en Suusz *O* En verlof voor SDM-dame, lekker! Gaat shoppen nog wel lukken ja, of ga je alleen?
U vraagt, wij draaien! (Want t jurkje is zo leuk). Zie buikentopic over n minuut of wat:)
pi_129834617
Euhm, wat doe je dan met elastiekjes? In het knoopsgat ofzo? Dan zou ik die broek niet meer aantrekken :N
Sowieso, jurkjes zijn perfect voor beginnende en gevorderde buikjes :Y
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:26:20 #240
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129834777
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Theeleuter het volgende:
Euhm, wat doe je dan met elastiekjes? In het knoopsgat ofzo? Dan zou ik die broek niet meer aantrekken :N
Door t knoopsgat en dan om de knoop heen inderdaad. Met veel pijn en moeite krijg ik ze met de knoop nog wel dicht, maar dan heb ik na een tijdje echt buikpijn. Niet fijn. Nu met 8+5 aan de positiekleding vind ik al behoorlijk op tijd, haha, dus eerder wilde ik echt niet. Ik denk dat ik ze ook nog niet 'alleen maar' ga dragen, maar het is iig fijn voor de momenten dat een jurkje niet kan (want als ik met een jurkje loop dan kan ik net zo goed een bord op mn rug hangen: 'yes, i'm pregnant', en ook dat vind ik nog wat vroeg)
pi_129834836
Ik begrijp hieruit dat je nooit jurkjes draagt? :D
pi_129834903
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:00 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Heerlijk he, positie kleding O+
Ik draag ze sinds een week ofzo fulltime, ga niet eens mijn oude kleding meer proberen.
Ik had gisteren voor het eerst een positie jurkje aan O+ Pas nog steeds wat gewone broeken. Heb verder nog maar 1 positietshirt (what looks like any other tshirt, maar dan wat langer). Vond het heel fijn, dat jurkje! Alleen de legging die ik er onder aan had was niet positie, en die zat echt strak op mijn darm...
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:31:06 #243
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129834926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:28 schreef Theeleuter het volgende:
Ik begrijp hieruit dat je nooit jurkjes draagt? :D
Alleen thuis en als ik zeker weet dat ik geen bekenden tegen ga komen :7 hahaha. Ik zal erg blij zijn als het hoge woord eruit is. Want jurkjes O+
pi_129834960
Eerst dacht ik dat strakke broeken misschien vervelend zouden zijn voor de baby :') maar die kan wel tegen een stootje, geloof ik.
Met ongeveer 12 weken ben ik positiekleding gaan dragen, vond ik wel een goed moment. Soms lijk ik enorm zwanger, meestal lijk ik gewoon dik :').
pi_129834967
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:21 schreef Theeleuter het volgende:
Beginnende eensch! Vergevorderd vond ik bij Sjaak niet heel relaxed meer, want gaf toch niet zoveel steun als een broek. (maar was ook hoogzomer toen, had er (dus) geen legging ofzo meer bij aan, mss maakt dat nog verschil).

Voor mezelf pratende vind ik echte positie mode nog net effe stap te ver, dat flubbert en floddert nog overal om me heen. Dat jurkje van gisteren was perfect, want wikkeljurkje, kun je dus gewoon wat strakker trekken dan later als buik groter wordt!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129835005
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:30 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Ik had gisteren voor het eerst een positie jurkje aan O+ Pas nog steeds wat gewone broeken. Heb verder nog maar 1 positietshirt (what looks like any other tshirt, maar dan wat langer). Vond het heel fijn, dat jurkje! Alleen de legging die ik er onder aan had was niet positie, en die zat echt strak op mijn darm...
Positieleggings O+
pi_129835100
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:33 schreef zandsculptuur het volgende:

[..]

Positieleggings O+
ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129835160
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:13 schreef GotC het volgende:
Oooh nu ben ik helemaal plaatsvervangend nerveus voor Suusz en Cwen :D *O*
Cwen, heb je je bad al uitgeprobeerd? (dus hoe lang het duurde om te vullen enzo)

Positiekleding is echt heerlijk O+ Ik ben sowieso niet begonnen aan elastiekjes enzo. Zie je me al aankomen bij de kassa met 10 stiekjes in m'n mandje? Die kan ik niet eens in m'n haar krijgen O-)
Ja, bad is eergisteren getest, we weten nu waar de temperatuur op ingesteld moet worden en dat het een uurtje duurt om 'm tot de gewenste hoogte te vullen *O*. Kortom, ben er helemaal klaar voor, maar het kan ook nog gewoon weken duren :).
pi_129835201
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:

[..]

ja, die heb ik alleen in winterkleuren (zwart en grijs). En omdat mijn jurkje al zo donker (paars) was, en het officieel nog steeds zomer is, wilde ik hem een beetje oplichten met een witte legging.. We motten wel een beetje fashionable uit blijven zien he?! Hoewel.. lukt dat met leggings?
Met een witte niet nee O-)
/inkoppertje :P
pi_129835208
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 16:36 schreef DJMomo het volgende:

[..]

Fashionable en een witte legging? Onmogelijk :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')