Ach dat er eens wat misgaat, dat vind ik wel normaal, als het dan keurig wordt opgelost heb ik er niet zo'n probleem mee. Waar ik wel problemen mee zou hebben is dat altijd alles misgaat, dan is er iets niet in de haak.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
No wil je dat echt weten? Wij hebben een TWF kamertje daar waren flink wat dingen aan mis. Morgen gaan we de juniorzijdes ophalen ben benieuwd of ze nu wel onbeschadigd in de doos zitten
in overleg met dierenarts mogen we wisselen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:45 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan toch eigenlijk altijd hebben?
Tja als ze het komen repareren en dan weer een doos meenemen waarin beschadigingen zitten is niet zo oke. Kwaliteit is gewoon niet zo goed, en dat is jammer voor dat geld. Heb een huis vol ikea en dat ziet er na jaren en een paar keer verhuizen beter uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:04 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ach dat er eens wat misgaat, dat vind ik wel normaal, als het dan keurig wordt opgelost heb ik er niet zo'n probleem mee. Waar ik wel problemen mee zou hebben is dat altijd alles misgaat, dan is er iets niet in de haak.
Dan ga ik dat ook eens voorleggen... Hier ook 2 trutjes. Geen niertjes maar blaas... En een gedragsprobleem ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef DJMomo het volgende:
[..]
in overleg met dierenarts mogen we wisselen.
Ja honger! Het ging bij mij zo:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef Sleehakschoen het volgende:
en honger, hoort dat ook? Ik heb zo'n honger steeds
Nou ja, we zien wel, ik vind het idee vooralsnog erg onwerkelijk, het voelt absoluut nog niet als realiteit, dus ik ga mezelf de komende weken gewoon lekker verwonderen over alle fysieke veranderingen. Het zal denk ik wel echter worden zodra ik bij een verloskundige ben geweest
Ze hebben hier S/O dieetvoeding, is dat voor nieren of blaas? ik haal ze altijd door elkaarquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Dan ga ik dat ook eens voorleggen... Hier ook 2 trutjes. Geen niertjes maar blaas... En een gedragsprobleem ook
Oh boyquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja honger! Het ging bij mij zo:
week 5: honger
week 6: dorst (!!!)
Week 7: kotsen
Hoera voor Bobb (< andere spellingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:04 schreef GotC het volgende:
Nobono, wij hebben een kamertje besteld via de Babydump maar niet v/d basis collectie maar van Interbaby.
Erg tevreden mee, nergens schade of wat dan ook.
Ik las zieke poezel, 26 wekenen zere voetjes
Net terug van de vk: Bloeddruk 110/55, baarmoeder was enorm gegroeid sinds vorige bezoek (van 2 vingers boven navel naar bijna tot m'n ribben) en.. Bob ligt dwarsNu maakt dat voorlopig nog niks uit, plus hij is enorm beweeglijk, dus dat komt wel goed.
Wel over z'n bolletje kunnen aaien
Oh en hij is heel erg gemiddeld wb groei, dus groei-/liggingsecho komt pas bij de volgende afspraak (34w3d) ter sprake
Hahah @ andere spellingquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Limone het volgende:
[..]
Hoera voor Bobb (< andere spelling)! Krijg jij sowieso een groei/liggingsecho? En merk je het van je baarmoeder?
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh boy
Week 7, dan zit ik op een congres
Hmmn, dan weet ik wat mij nog te wachten staatquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hahah @ andere spelling
Yup, val nog precies in de groep die nog net wel groei-/liggingsecho standaard krijgt. Of m'n vk doet ze standaard, kan ook nog
Merk het enorm ja..binnen een paar dagen van niet benauwd naar best wel benauwd..
[..]
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zo
Dat is waar, maar de MI is fascinerend.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Hahah @ andere spelling
Yup, val nog precies in de groep die nog net wel groei-/liggingsecho standaard krijgt. Of m'n vk doet ze standaard, kan ook nog
Merk het enorm ja..binnen een paar dagen van niet benauwd naar best wel benauwd..
[..]
Gelukkig gaat het niet bij iedereen zo
Bij mij helemaal geen gekots hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:20 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Oh boy
Week 7, dan zit ik op een congres
Bij deze meld! Vanmorgen even wat rustiger aan gedaanquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Sull het volgende:
Jongens ik sta 7e en ik ben al over 2 weken uitgerekend. Dames boven mij, schiet eens op! En heeft Suusz zich al gemeld vandaag???
Heb ik zelf ook over na zitten denken, om het strippen nog iets uit te stellen. Maar ze komt morgen toch langs en ben zelf ook erg nieuwsgierig of er al iets gaande is qua verweking of ontsluiting. Dus als ze toch al inwendig bezig is, misschien dan ook maar gelijk poging tot strippen als het überhaupt mogelijk is.. En mocht het niet kunnen of geen effect hebben dan kunnen ze het zaterdag (41.3) nogmaals proberen. En procedure is dan dat je rond 41.5 (maandag dus) alvast kennismaakt met Gyn in ziekenhuis om te kijken of alles nog gewoon goed is. En dan is het in overleg wanneer er een inleiding plaats zal vinden..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:48 schreef Cwen het volgende:
Suusz, ik ben ook geen voorstander van strippen, maar inleiden vind ik net als jij nog minder! Zou je anders geen afspraak kunnen maken dat ze je over 3/4 dagen pas strippen? Dan geef je je lijf nog iets langer de tijd?
En willen ze bij jullie met 42.0 echt inleiden?
Gaat verder wel gewoon goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:53 schreef GotC het volgende:
Suusz gewoon al 41 weken! Hoe voel je je? Gaat het nog goed of ben je het inmiddels wel een beetje zat?
Is ook zoquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:39 schreef WupWup het volgende:
Door te strippen geef je júist je lijf zelf de kans om te gaan baren en een inleiding te voorkomen. Althans, zo kijk ik er tegenaan
Strippen kan alleen als je baarmoedermond daar klaar voor is, dus ze kunnen je niet 'zomaar' strippen omdat je wel klaar bent met het zwanger zijn, of nieuwsgierig bent naar je beebquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:51 schreef Cwen het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar je hoort ook genoeg verhalen van vrouwen die zich bij 39/40 weken maar laten strippen want 'dan schiet het tenminste een beetje op'. Zelfs mijn vk's zouden me op mijn termijn strippen als ik zou aangeven dat het niet meer gaat vanwege de BI. En daar ben ik niet zo'n voorstander van.
Check, vermoeidheid, misselijkheid, honger. Hier was het daarmee vanaf week 3 al prijsquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:01 schreef Sleehakschoen het volgende:
en honger, hoort dat ook? Ik heb zo'n honger steeds
Nou ja, we zien wel, ik vind het idee vooralsnog erg onwerkelijk, het voelt absoluut nog niet als realiteit, dus ik ga mezelf de komende weken gewoon lekker verwonderen over alle fysieke veranderingen. Het zal denk ik wel echter worden zodra ik bij een verloskundige ben geweest
Dat is zo - wat ik wil zeggen is dat ik dat beginnetje dan liefst de kans wil geven zelf door te zetten... Of iets. Het blijft een gevoelquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:53 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Strippen kan alleen als je baarmoedermond daar klaar voor is, dus ze kunnen je niet 'zomaar' strippen omdat je wel klaar bent met het zwanger zijn, of nieuwsgierig bent naar je beeb.
Het trucje van crackers bij je bed werkt bij mij wel goed merk ik. En ik kan ook echt niks ongezonds meer eten, dat wordt meteen afgestraft met een wc tripjequote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:54 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Check, vermoeidheid, misselijkheid, honger. Hier was het daarmee vanaf week 3 al prijs![]()
Heb trouwens maar 2x echt moeten kotsen (maar wel 100x bijna, dat is eigenlijk net zo irritant).
Crackers, inderdaad. Vla helpt ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:57 schreef Dot. het volgende:
Het trucje van crackers bij je bed werkt bij mij wel goed merk ik. En ik kan ook echt niks ongezonds meer eten, dat wordt meteen afgestraft met een wc tripje
Spannend hoor Suusz!
Waarschijnlijk. Maar wellicht dat het gevoel 'went', en minder onprettig wordt als ik 't kuiken dadelijk voel bewegenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef Cwen het volgende:
He zand, dat is naar. Het is dus 'gewoon' het gevoel van zwanger zijn zelf?
Jaaaa... Of SeaBand MaMa gember zuigtabletten! Hebben mij door de 8-16 weken heengesleept!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Crackers, inderdaad. Vla helpt ook.
En dingen met gember (gemberkoekjes),
Ik hoop het! Bij mij zijn m'n darmen heel gevoelig, maar van het gewoel van de kiddo heb ik weinig tot geen last.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:59 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Maar wellicht dat het gevoel 'went', en minder onprettig wordt als ik 't kuiken dadelijk voel bewegen.
Zuivel heb ik echt weinig zin in, terwijl ik normaal echt liters yoghurt en melk weg werk per week. Gisteren maar een glas melk gedronken, omdat ik vond dat het al te lang geleden was. Kaas eet ik nog wel, dus hopelijk krijg ik toch genoeg binnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Crackers, inderdaad. Vla helpt ook.
En dingen met gember (gemberkoekjes),
Het is mijn eerste kindje, tweede zwangerschapquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:01 schreef Dot. het volgende:
[..]
Zuivel heb ik echt weinig zin in, terwijl ik normaal echt liters yoghurt en melk weg werk per week. Gisteren maar een glas melk gedronken, omdat ik vond dat het al te lang geleden was. Kaas eet ik nog wel, dus hopelijk krijg ik toch genoeg binnen
Maar zand, dit was toch jouw tweede? Wel vervelend hoor! Lekker in je blote buik rondlopen dan maar?
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:02 schreef DJMomo het volgende:
Hier werd er pas over strippen gesproken, toen ook het traject inleiding op tafel kwam. Dat gebeurde (dus) met 40.6. Met 41.0 was meneer er dan eindelijk.
oeh, vervelend gevoel lijkt me zand.
Volgens mij is dat per persoon heel verschillend?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...is dat strippen niet enorm vervelend?
Oh djieses, moet die ook al een naam hebben?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 12:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Een naam voor de buikwand van Martinezo leuk hè als je eruit bent.
Grote voeten weiger ik ook!quote:Ik las over pijnlijke voetjes dat dit weer ze maar goed doet. En ik weiger ook grotere voeten te krijgen. Ik ben al gezegend met een mt 42 aan platvoet. Wel smal dus in de breedte mag dan wel iets.
Ik heb een droom die telkens terug komt en ik vind hem echt eng. Ik droom telkens dat we in de winter met ean en baby Vance weggeduwd worden door een vrachtwagen zo het kanaal in. In mijn droom blijf ik heel kalm, maar toch ben ik er bang van.
Siii Die is het. Urinairy SO. Heb altijd die van Prins Petfoods. kan je ook gewoon online kopen. 28 euro voor 5 kilo.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:19 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Ze hebben hier S/O dieetvoeding, is dat voor nieren of blaas? ik haal ze altijd door elkaarook omdat nierpatientje wat makkelijker bekt dan blaaspatientje denk ik
Hier zijn ze al 11 jaar vrij van blaasontsteking, ze worden oud, en krijgen inmiddels ook veel last van tandsteen. Vandaar overlegd om af te wisselen met anti-tandsteen brokjes.
Dat heb ik laatst geprobeerd. Ik had een droom die me totaal niet interesseerde, over de babyshower van de vriendin van mijn schoonzusje - die overigens niet zwanger is. Alles moest in zwart-wit, want niemand mocht het geslacht weten en ze deed er nogal geheimzinnig over. Het boeide mij echt niet of zij een jongen of meisje kreeg, dus ik werd wakker.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef Limone het volgende:
En wat een nare droom, klinkt als een stressdroom. Heel vervelend. Misschien kan je in je droom zeggen: "dit is een droom en ik wil nu dat het ophoudt!" Of: "waarom druk je mij van de kant?!" meestal houden ze dan op..
ja hoor, helemaal gezond. Verder dezelfde "kwaaltjes" als bij de eerste zwangerschap!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Van harte, Spockjuh! Gaat het goed met mrs? (Behalve de bloeddruk?)
welnee. een bevalling is ook niet heel comfortabel ofzo. Maar voor de beeldvorming: ik ging op de fiets heen, en ook op de fiets terug.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...is dat strippen niet enorm vervelend?
ah, ik heb altijd (ook als ik een non-dieet voertje geef) royal canin. Wijk ik niet meer van af. Nadeel is dat mijn DA om 5 uur dicht is, dus nieuwe voorraad halen moet je wel effe plannen. Maar goed, alles voor de poezels he?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:11 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Siii Die is het. Urinairy SO. Heb altijd die van Prins Petfoods. kan je ook gewoon online kopen. 28 euro voor 5 kilo.
Van harte! Hoe oud is dit exemplaar?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef Spockjuh_ het volgende:
even een cross posting met een nieuwtje...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:14 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Dat heb ik laatst geprobeerd. Ik had een droom die me totaal niet interesseerde, over de babyshower van de vriendin van mijn schoonzusje - die overigens niet zwanger is. Alles moest in zwart-wit, want niemand mocht het geslacht weten en ze deed er nogal geheimzinnig over. Het boeide mij echt niet of zij een jongen of meisje kreeg, dus ik werd wakker.
Toen ik weer in slaap viel, ging de droom over iets anders, maar wel weer dat meisje met haar zwart-wit babyshower er tussendoor. Tot ik na een aantal keer maar gewoon heb gedroomd dat ze een meisje kreeg en alles roze moest. Toen bleef de droom weg. Helaas was het toen al ochtend en tijd om op te staan.
Baggernacht was het![]()
.
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik ben er een tijdje heel goed in geweest. Ik had een paar typische stressdromen met achtervolgingen door een moordenaar. Op een gegeven moment had ik me zo vaak omgedraaid in mijn droom en gevraagd: "Waarom wil je mij vermoorden?!" Dat de moordenaar in mijn laatste droom mij gewoon neerstak!![]()
Daarna hielp het ook wel om dan maar seks te hebben met mijn moordenaar..
*Proest* Nee toch???? Met bloed enzo? of nieuwe droom waar je de moord afgewend had door sex te geven?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Ik ben er een tijdje heel goed in geweest. Ik had een paar typische stressdromen met achtervolgingen door een moordenaar. Op een gegeven moment had ik me zo vaak omgedraaid in mijn droom en gevraagd: "Waarom wil je mij vermoorden?!" Dat de moordenaar in mijn laatste droom mij gewoon neerstak!![]()
Manlief stak je in je rug tijdens 1 van zijn natte dromen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:26 schreef Limone het volgende:
[..]![]()
Heel gelukkig GotC. Als ik de kwalen zo rechts en links om me heen hoor... Diep respect. Ik zou een stuk minder gezellig zijn dan de meeste toch nog zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:28 schreef GotC het volgende:
Leuk, gefeliciteerd Spockjuh!
Hillz, gelukkig maar, toch?Ik heb ook maar weinig te klagen mbt zwangerschapsklachten. Ja, merk dat het iets zwaarder wordt, maar dat mag ook wel bij bijna 32 weken.
Oh en ik twijfel of ik ga stoppen met m'n zwangerschapsbootcamp.
levertijd staat nu op begin April!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:24 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Van harte! Hoe oud is dit exemplaar?
ik bedoelde de grote broerquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
levertijd staat nu op begin April!
Hou op schei uit..als ik sommige klachten enzo hier lees, pfoeh, niks meer dan respect.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heel gelukkig GotC. Als ik de kwalen zo rechts en links om me heen hoor... Diep respect. Ik zou een stuk minder gezellig zijn dan de meeste toch nog zijn.
Jan is negen maanden, 25 oktober gaat het eerste kaarsje in de brand!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ik bedoelde de grote broerhoe oud is die!?
Edit: dromen. Vannacht ook een te pakken. Sjaak gooide zijn Cars autoin de vijver. En ging toen op het afdeknet van de vijver lopen om hem weer te pakken.
![]()
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede weequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Hoor ook dat het erg per persoon verschilt.. Als het morgen lukt dan laat ik weten wat mijn beleving was!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede wee![]()
Ik herken dit patroon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja honger! Het ging bij mij zo:
week 5: honger
week 6: dorst (!!!)
Week 7: kotsen
Dit inderdaad. Ik vond het vooral raar dat ik het opeens heel warm kreeg? Maar dat scheen er ook bij te horen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede wee![]()
Ja, hier wel, omdat ze aangeraden worden bij een thuisbevalling. Ze zijn een stuk warmer dan de gewone hydrofielen en worden gebruikt om over het kindje heen te leggen als het na de geboorte bij je ligt. Ik denk dat als je in de winter bevalt, het ook wel lekker kan zijn om ze te hebben, zeker als je een klein koukleumpje hebt na het bad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik las ergens iets over flanellen luiers, hebben jullie die aangeschaft?
Ja zeg, dat laatste.. ik blijf bezig..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
*Proest* Nee toch???? Met bloed enzo? of nieuwe droom waar je de moord afgewend had door sex te geven?
Onze wagen komt van marktplaats en daar zaten ook een dekentje en verschillende lakentjes bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:53 schreef GotC het volgende:
Oh ja, nu we het toch over textiel enzo hebbenWat doen jullie in de kinderwagen mb lakentje/dekentje etc?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Jipster het volgende:
Cosie is de maxi ook, maar bedoel natuurlijk maxi cosi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |