Hou op schei uit..als ik sommige klachten enzo hier lees, pfoeh, niks meer dan respect.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:31 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Heel gelukkig GotC. Als ik de kwalen zo rechts en links om me heen hoor... Diep respect. Ik zou een stuk minder gezellig zijn dan de meeste toch nog zijn.
Jan is negen maanden, 25 oktober gaat het eerste kaarsje in de brand!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:38 schreef DJMomo het volgende:
[..]
ik bedoelde de grote broerhoe oud is die!?
Edit: dromen. Vannacht ook een te pakken. Sjaak gooide zijn Cars autoin de vijver. En ging toen op het afdeknet van de vijver lopen om hem weer te pakken.
![]()
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede weequote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:04 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Met het risico op een antwoord dat ik eigenlijk niet wil horen...is dat strippen niet enorm vervelend?
Hoor ook dat het erg per persoon verschilt.. Als het morgen lukt dan laat ik weten wat mijn beleving was!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede wee![]()
Ik herken dit patroon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:17 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja honger! Het ging bij mij zo:
week 5: honger
week 6: dorst (!!!)
Week 7: kotsen
Dit inderdaad. Ik vond het vooral raar dat ik het opeens heel warm kreeg? Maar dat scheen er ook bij te horen?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:29 schreef WupWup het volgende:
[..]
Nu ja, lekker is anders. En als het goed gebeurd kan het ronduit pijnlijk zijn. Maar hey, je wil bevallen of niet en ik kan je verklappen dat het niks is bij een goede wee![]()
Ja, hier wel, omdat ze aangeraden worden bij een thuisbevalling. Ze zijn een stuk warmer dan de gewone hydrofielen en worden gebruikt om over het kindje heen te leggen als het na de geboorte bij je ligt. Ik denk dat als je in de winter bevalt, het ook wel lekker kan zijn om ze te hebben, zeker als je een klein koukleumpje hebt na het bad.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik las ergens iets over flanellen luiers, hebben jullie die aangeschaft?
Ja zeg, dat laatste.. ik blijf bezig..quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
*Proest* Nee toch???? Met bloed enzo? of nieuwe droom waar je de moord afgewend had door sex te geven?
Onze wagen komt van marktplaats en daar zaten ook een dekentje en verschillende lakentjes bij.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:53 schreef GotC het volgende:
Oh ja, nu we het toch over textiel enzo hebbenWat doen jullie in de kinderwagen mb lakentje/dekentje etc?
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 15:58 schreef Jipster het volgende:
Cosie is de maxi ook, maar bedoel natuurlijk maxi cosi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |