quote:
Ik heb een fijne van de prenatal. Skinny, met zo'n hoge band. Heerlijk ding en ik kan er nog in groeien.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb 1 positie spijkerbroek met zo'n band. Onding, zakt steeds af en met een riem erom knel je de boel weer dusdanig af dat het zeer onprettig zit. Of bestaan er wel goede broeken?
Ik vouw hem dubbel, tot buik groot genoeg is om lubberen te voorkomen. Bol was ik toch alquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb 1 positie spijkerbroek met zo'n band. Onding, zakt steeds af en met een riem erom knel je de boel weer dusdanig af dat het zeer onprettig zit. Of bestaan er wel goede broeken?
Als jij je zorgen maakt, gewoon bellen!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sorry ik ben totaal niet bijgelezen ivm op vakantie, maar ik kom toch maar even melden dat ik toch weer wat meer bloedverlies heb sinds vanmiddag. Vanmorgen helemaal niets en nu toch ineens weer bruin/roze slijmig spul.Ik begin me nu toch wel af te vragen of het wel van een wondje van mijn nagel komt. Dan zou het nu toch gewoon gestopt moeten zijn als ik vanmorgen en afgelopen nacht niets verloren ben. Ik heb wel de hele dag in een pretpark gesjokt, maar behalve af en toe L. in dr wagen tillen heb ik niets gedaan. Alle attracties behalve de draaimolen heb ik vermeden. Morgen gaan we naar huis vanaf onze vakantie. Ik wil eigenlijk morgenochtend even het ziekenhuis bellen om te vragen of ik langs mag komen. Of is dat heel overdreven?
Ik woon tegenwoordig zowat in mn jurkjes... Het enige wat ik nog kan verdragen buiten de jurkjes zijn mijn 2 korte broeken van de Lidl. Alleen die zijn voor goed fatsoen net te kort om buiten mee te stappen... Broeken met band zitten klote, rokje met band zit klote, tshirts zijn te krap...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:26 schreef Limone het volgende:
Leggings met laarzen en bikerboots![]()
Leggings met ander schoeisel![]()
Maar het liefste heb ik nog maillots of dikke panty'sniet in de zomer, hoor
Ik heb trouwens wel een luipaardlegging, ik kan het hebben![]()
Grappig, ik had juist vandaag dat ik die positiekleren al weer helemaal zat was. Dat gehijs met dat elastiek en die t-shirts die allemaal te krap worden, blegh.
+1quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:04 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig zowat in mn jurkjes... Het enige wat ik nog kan verdragen buiten de jurkjes zijn mijn 2 korte broeken van de Lidl. Alleen die zijn voor goed fatsoen net te kort om buiten mee te stappen... Broeken met band zitten klote, rokje met band zit klote, tshirts zijn te krap...![]()
Ik denk dat ik deze laatste paar weken maar naar het nudistenkamp ga...
En wat iedereen zegt Nikki, als je je zorgen maakt gewoon bellen morgen
Och, als iedereen in zn blote reet loopt, dan kan mijn bijzettafel er ook nog wel bijquote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef Sull het volgende:
[..]
+1(behalve dat nudistenkamp, dat doe ik echt niet!)
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef Sull het volgende:
Ik vind de bevalling nudistisch genoeg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |