abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129841616
Oh en ik zag er gewoon niet uit :') 25 kg erbij waarvan zeker 17 kg vocht :r dikke voeten handen gezicht dikke alles :')
Zwangerschapsacne, pluishaar enz. :')
En post partum de kale plekken van het uitgevallen haar en wallen tot je knieën ♡ wanne heerlijke periode toch :D
:)
pi_129841778
Ik verheug me er nu al op Mignonne! :')

Vriend merkte net heel lief op:'Ik hoor overal om me heen dat vrouwen aankomen tijdens de zwangerschap. Jij bent op de buik na nog hetzelfde he? Je bent helemaal niet zwaarder!' O+

Inderdaad met dank aan de enorm verminderde eetlust in het begin en ook gewoon een beetje geluk tot nu toe ben ik nog niet of nauwelijks aangekomen. Langzaam komt mijn eetlust weer terug. Ben benieuwd hoe ik ga eindigen.
pi_129842000
Leggings met laarzen en bikerboots *O*
Leggings met ander schoeisel -O-

Maar het liefste heb ik nog maillots of dikke panty's O+ niet in de zomer, hoor :)

Ik heb trouwens wel een luipaardlegging, ik kan het hebben *)

Grappig, ik had juist vandaag dat ik die positiekleren al weer helemaal zat was. Dat gehijs met dat elastiek en die t-shirts die allemaal te krap worden, blegh.
pi_129842176
Ik heb 1 positie spijkerbroek met zo'n band. Onding, zakt steeds af en met een riem erom knel je de boel weer dusdanig af dat het zeer onprettig zit. Of bestaan er wel goede broeken?
pi_129842392
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

:+

garpje garpje :P
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_129842604
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Theeleuter het volgende:
Ik heb 1 positie spijkerbroek met zo'n band. Onding, zakt steeds af en met een riem erom knel je de boel weer dusdanig af dat het zeer onprettig zit. Of bestaan er wel goede broeken?
Ik heb een fijne van de prenatal. Skinny, met zo'n hoge band. Heerlijk ding en ik kan er nog in groeien.
Edit: deze http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=93305

Ik verheug me wat dat betreft wel stiekem op het koudere weer, want leggings en maillots met boots enzo, jippie!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:45:39 #282
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129842716
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:31 schreef Theeleuter het volgende:
Ik vouw hem dubbel, tot buik groot genoeg is om lubberen te voorkomen. Bol was ik toch al ;)
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129842772
Sorry ik ben totaal niet bijgelezen ivm op vakantie, maar ik kom toch maar even melden dat ik toch weer wat meer bloedverlies heb sinds vanmiddag. Vanmorgen helemaal niets en nu toch ineens weer bruin/roze slijmig spul. :( Ik begin me nu toch wel af te vragen of het wel van een wondje van mijn nagel komt. Dan zou het nu toch gewoon gestopt moeten zijn als ik vanmorgen en afgelopen nacht niets verloren ben. Ik heb wel de hele dag in een pretpark gesjokt, maar behalve af en toe L. in dr wagen tillen heb ik niets gedaan. Alle attracties behalve de draaimolen heb ik vermeden. Morgen gaan we naar huis vanaf onze vakantie. Ik wil eigenlijk morgenochtend even het ziekenhuis bellen om te vragen of ik langs mag komen. Of is dat heel overdreven?
  donderdag 8 augustus 2013 @ 20:48:51 #284
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_129842826
Vind ik met jouw verleden niet overdreven Nikki, gewoon doen. Sterkte :*
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_129842888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Sorry ik ben totaal niet bijgelezen ivm op vakantie, maar ik kom toch maar even melden dat ik toch weer wat meer bloedverlies heb sinds vanmiddag. Vanmorgen helemaal niets en nu toch ineens weer bruin/roze slijmig spul. :( Ik begin me nu toch wel af te vragen of het wel van een wondje van mijn nagel komt. Dan zou het nu toch gewoon gestopt moeten zijn als ik vanmorgen en afgelopen nacht niets verloren ben. Ik heb wel de hele dag in een pretpark gesjokt, maar behalve af en toe L. in dr wagen tillen heb ik niets gedaan. Alle attracties behalve de draaimolen heb ik vermeden. Morgen gaan we naar huis vanaf onze vakantie. Ik wil eigenlijk morgenochtend even het ziekenhuis bellen om te vragen of ik langs mag komen. Of is dat heel overdreven?
Als jij je zorgen maakt, gewoon bellen!
pi_129842903
Helemaal niet. Gewoon doen Nikki. :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_129842939
Ik zou het zeker doen Nikki! Je had al eerder bloedverlies deze zwangerschap toch? Misschien toch weer het beruchte gesprongen adertje? Maar niet te moeilijk doen, gewoon bellen :*.
Home is where the O+ is...
pi_129842967
Wat naar Nikki, helemaal niet overdreven, gewoon bellen! :*
pi_129843030
Wat de rest al zegt Nikki! :*
pi_129843160
Ik zou ook bellen Nikki. Bloedverlies bij de zwangerschap kan gebeuren, maar hoort niet. En helemaal logisch dat je daar dus even voor belt!
pi_129843420
Fijn, ik ga toch even bellen morgen. Ik hoop echt dat ik morgen even langs mag komen in het zh. Nouja fingers crossed dat het in ieder geval gaat stoppen nu.
pi_129843474
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 20:26 schreef Limone het volgende:
Leggings met laarzen en bikerboots *O*
Leggings met ander schoeisel -O-

Maar het liefste heb ik nog maillots of dikke panty's O+ niet in de zomer, hoor :)

Ik heb trouwens wel een luipaardlegging, ik kan het hebben *)

Grappig, ik had juist vandaag dat ik die positiekleren al weer helemaal zat was. Dat gehijs met dat elastiek en die t-shirts die allemaal te krap worden, blegh.
Ik woon tegenwoordig zowat in mn jurkjes... Het enige wat ik nog kan verdragen buiten de jurkjes zijn mijn 2 korte broeken van de Lidl. Alleen die zijn voor goed fatsoen net te kort om buiten mee te stappen... Broeken met band zitten klote, rokje met band zit klote, tshirts zijn te krap... }:|

Ik denk dat ik deze laatste paar weken maar naar het nudistenkamp ga...

En wat iedereen zegt Nikki, als je je zorgen maakt gewoon bellen morgen :*
pi_129843617
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:04 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik woon tegenwoordig zowat in mn jurkjes... Het enige wat ik nog kan verdragen buiten de jurkjes zijn mijn 2 korte broeken van de Lidl. Alleen die zijn voor goed fatsoen net te kort om buiten mee te stappen... Broeken met band zitten klote, rokje met band zit klote, tshirts zijn te krap... }:|

Ik denk dat ik deze laatste paar weken maar naar het nudistenkamp ga...

En wat iedereen zegt Nikki, als je je zorgen maakt gewoon bellen morgen :*
+1 :Y (behalve dat nudistenkamp, dat doe ik echt niet!)
pi_129843647
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:09 schreef Sull het volgende:

[..]

+1 :Y (behalve dat nudistenkamp, dat doe ik echt niet!)
Och, als iedereen in zn blote reet loopt, dan kan mijn bijzettafel er ook nog wel bij ;)
pi_129843927
Ik vind de bevalling nudistisch genoeg...
pi_129844094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 21:17 schreef Sull het volgende:
Ik vind de bevalling nudistisch genoeg...
_O- Technisch gezien wel ja :D :D
Dan maar een 4 meter hoge schutting in mijn tuin
pi_129844366
Hier niet nodig, bij ons zijn de buren net voor 3 weken op vakantie en voor de rest wonen we erg beschut O+
pi_129844468
Nikki :* gewoon bellen als je je zorgen maakt :Y
pi_129845015
Nou misschien kan je bij Sull nudisten, Hilz! :7

moet eerlijk bekennen dat nudisten mij nu helemaal niet zo gek lijkt!
pi_129845575
Maar dan moet sulll heel de dag tegen me aankijken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')