Ik zie dat ik wat dat betreft een beetje in herhaling val. In maart zat ik ook al over nsberen te raaskallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren? Dacht toch echt een paar dagen geleden.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Stijn is druk bezig het afgeschermde deel van VBL te zoeken...
Ik ben er nog steeds een voorstander van deze sc dicht te gooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Had gehoopt dat er niemand een topic opende.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Wat lul je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
En de reden is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds een voorstander van deze sc dicht te gooien.
Opdoeken, uit dat licht, weg ermee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds een voorstander van deze sc dicht te gooien.
Sc's zijn de verloedering van FOK. Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf. Zie JNG bijvoorbeeld, waar alleen de sc nog actief was.quote:
Stijn is verloren johquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan hij weer wat van zijn leven gaan maken.
We weten beide dat dat dan alsnog niet kan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan hij weer wat van zijn leven gaan maken.
Zit wat in. Maar dan gaat straks elkaar weer iedereen elkaar lopen afzeiken in de clubtopicsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sc's zijn de verloedering van FOK. Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf. Zie JNG bijvoorbeeld, waar alleen de sc nog actief was.
Daarnaast is het niet het doel van een forum.
oquote:
Openen we weer het SC-forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sc's zijn de verloedering van FOK. Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf. Zie JNG bijvoorbeeld, waar alleen de sc nog actief was.
Valt wel mee, we hebben Tong om alles buiten deze SC nog eens te bespreken...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten we dat als mods aanpakken, dan moeten we niet dat probleem oplossen met een ander probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar dan gaat straks elkaar weer iedereen elkaar lopen afzeiken in de clubtopics
Okequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten we dat als mods aanpakken, dan moeten we niet dat probleem oplossen met een ander probleem.
Top. Geregeld.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
Waarom weer open en mijn topic sluiten!?
alle wietplanten naar de klote goffedommequote:
Hij heeft dezelfde kwaal als Van Geel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef mrstylo het volgende:
Brands is best een baas (wanneer het om verkopen gaat).
Ze hebben beide bij Az gezeten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kwaal als Van Geel.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)3946949?ref=carouselquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kwaal als Van Geel.
Strootbaas had minstens 50 miljoen op moeten leveren, snap niet dat ze hem hebben weggedaan voor die 20 miljoen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef mrstylo het volgende:
Brands is best een baas (wanneer het om verkopen gaat).
je handel naar de klote en je komt in de moeilijkheden, arme jij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alle wietplanten naar de klote goffedomme
Je werd gemist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ook geen weekje weg gaan he.
straks gaat mijn wijf weg en moet ik met schoenen zwaaien van de scapino in de bus terugquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je handel naar de klote en je komt in de moeilijkheden, arme jij.
werksequote:
Doei.quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ook geen weekje weg gaan he.
Dat heeft nog nooit een mens goed gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben beide bij Az gezeten?
Donraja had zeker beter spul?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens vind ik nog steeds dat GGMM een punt heeft maar dat had Raja ook
heb je niemand meer voor in de keuken, moet je je weer onnodig inspannenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
straks gaat mijn wijf weg en moet ik met schoenen zwaaien van de scapino in de bus terug
jupquote:
Daaromquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit een mens goed gedaan.
Ik gok 60 belchinezen en 31 kansen laterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef Buitendam het volgende:
Hoeveel kansen heeft dat Grasshoppers gemiddeld nodig per wedstrijd voor een goal?
Leg het maar in 2 regels uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al meegekregen van het hele gebeuren.
Ohjaquote:
?quote:
Het begint er op te lijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gok 60 belchinezen en 31 kansen later
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gok 60 belchinezen en 31 kansen later
Rene van der Gijp jaagt heel homoseksueel Bekend Nederland op de kast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg het maar in 2 regels uit.
Dit komt van achter, daar waar wij ook wel eens mogen komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef Muto het volgende:
Overigens heb ik alleen dit topic gelezen. Komt dit vanuit achter of vanuit moderators?
Ach, het zijn maar homo's.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rene van der Gijp jaagt heel homoseksueel Bekend Nederland op de kast.
In de gracht ermee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar homo's.
Waar gaat het over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
Ik vind sommigen maar een stel huilies. GGMM ook.
Hoerenquote:
Waar?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, lekker op vakantie. Niet chillen in de lobby dus geen Fok
Ik ben het met je eens idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
Ik vind sommigen maar een stel huilies. GGMM ook.
Straks hebben ze het er zelfs over bij Knevelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar homo's.
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
NOU DAT ZE AF EN TOE EEN KEER IN DE GOOT ZIT TE POEPEN DAT KAN OOK GEBEUREN
(gedeelte van) de moderators besluiten uit het niets SC dicht te gooien. Nu weer open, aangezien DonRanja ook goede argumenten had om het open te houden. Zoiets.quote:
Budapest altijd heerlijk weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk, in Budapest, 35 graden gemiddeld over een week, veel bier lekker eten.
En gelukkig net op tijd weg voordat alle hipsters op Sziget afkomen.
Welke slowchat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
(gedeelte van) de moderators besluiten uit het niets SC dicht te gooien. Nu weer open, aangezien DonRanja ook goede argumenten had om het open te houden. Zoiets.
feyenoordtopicquote:
Sziget is leuk man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit slowchat jongen.quote:
Deze.quote:
Enige reden waarom ik nog op Fok zit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze.
Wees eerlijk; jij zou hem ook niet missen.
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha, je bent een hipster.quote:
Alsof jij een leven hebt,quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Jouw leven.
Oh, wacht die heb je helemaal niet...
Nu heb ik nog een reden om hem te sluiten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik nog op Fok zit.
Nog jonge juffrouws in de dancing op schoot gehad? Waren ze misschien al eerder op de hotelkamer dan de koffers?quote:
Daar zit wat in, al zal dat leven nog wel komen. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet echt, nee. Maar denk toch een beter leven dan jij.
Gewoon leuk festival met goede bands. Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nog geneukt?
[..]
Haha, je bent een hipster.
[ afbeelding ]
Uiteraard. Wel maakte ik op een gegeven moment een vergissing en voelde ik de bolus van Eddy Poelmann in mijn rug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog jonge juffrouws in de dancing op schoot gehad? Waren ze misschien al eerder op de hotelkamer dan de koffers?
Omdat "Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf" en een SC geen doel is van een forum. Aldus GGMM.quote:
Heeft ie aandelen in het forum, toevallig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat "Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf" en een SC geen doel is van een forum. Aldus GGMM.
Haha. Wat een kankernazi joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat "Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf" en een SC geen doel is van een forum. Aldus GGMM.
Is dus helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Joh, ik gaf gewoon m'n mening over de sc. Dat hij gelijk werd gesloten was wat impulsief jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Want jij zat altijd in Hools voor deze Sc?quote:
Nope was het nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Wat een kankernazi joh.Als het al geen garp was.
Neuh, heel lang geleden. In mijn beginjaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want jij zat altijd in Hools voor deze Sc?
Zeker hier niet. Ik blijf in het Feyenoordtopic posten ondanks deze SC. Het is echt niet zo dat door deze SC de afgelopen jaren er veel minder gepost is in andere topics.quote:
Nou danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, heel lang geleden. In mijn beginjaren.
Zat ik toevallig terug te lezen van je weet wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, heel lang geleden. In mijn beginjaren.
Nee, dat is echt m'n mening. Maar nogmaals; het was niet m'n doel hem te sluiten, gaf gewoon aan dat sc's de aids van fok zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Wat een kankernazi joh.Als het al geen garp was.
Mods zijn de aids van Fokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is echt m'n mening. Maar nogmaals; het was niet m'n doel hem te sluiten, gaf gewoon aan dat sc's de aids van fok zijn.
Dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef Caland het volgende:
Sowieso toen het hier nog druk was waren er ook gewoon twee SC's. Tot die rel.
Users maken de aids, in principe. Maar dan de kutusers. Niet voor niets dat KLB en ONZ een puinhoop zijn geworden.quote:
Rot dan op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is echt m'n mening. Maar nogmaals; het was niet m'n doel hem te sluiten, gaf gewoon aan dat sc's de aids van fok zijn.
Kan je toch ook wel bedenken wat Caland bedoelt? Ik denk dat hij bedoelt: ''Waarom zou je iets aanpassen als het al tijden goed gaat''? Nu jij weer, GGMM.quote:
Nogmaals; ik wilde hem niet sluitenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Muto het volgende:
Ik vind het overigens wel geinig dat twee moderators opeens terugkeren en dan gelijk een 2375 topics durende reeks willen sluiten. Waar ze ook nog eens erg veel in hebben gepost en dus zelf die SC in stand hebben gehouden.
Zulen we post aantal van dit topic vergelijken dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Muto het volgende:
Ik vind het overigens wel geinig dat twee moderators opeens terugkeren en dan gelijk een 2375 topics durende reeks willen sluiten. Waar ze ook nog eens erg veel in hebben gepost en dus zelf die SC in stand hebben gehouden.
Waar ontstond die rel destijds eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je toch ook wel bedenken wat Caland bedoelt? Ik denk dat hij bedoelt: ''Waarom zou je iets aanpassen als het al tijden goed gaat''? Nu jij weer, GGMM.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je toch ook wel bedenken wat Caland bedoelt? Ik denk dat hij bedoelt: ''Waarom zou je iets aanpassen als het al tijden goed gaat''? Nu jij weer, GGMM.
Hypocriet, je bent hetquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij maakt het niet echt uit hoor.
Dat het hier nogal rustig is komt eerder door het aantal kinderachtige en infantiele users dan dat er een SC bestaat. Als jij als newbie gasten als Tyron ziet posten nodigt dat niet echt uit zeg maar.quote:
Om het zomaar ontslaan van Raymania. Al ga ik er niet meer verder op in. Ligt nog gevoelig bij de hoofdcrew.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar ontstond die rel destijds eigenlijk?
Zal best, maar ik vind het opmerkelijk dat Steven het vervolgens direct dichtgooit en jij die actie op dat moment verdedigt. Dan wil je hem dicht houden, anders had jij de moeite genomen het direct te openen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; ik wilde hem niet sluiten
Tering, je maakt er wel een heel groot issue van zeg.
Geworden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Users maken de aids, in principe. Maar dan de kutusers. Niet voor niets dat KLB en ONZ een puinhoop zijn geworden.
Juist ja, want destijds waren er geen kinderachtige infantiele users.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat het hier nogal rustig is komt eerder door het aantal kinderachtige en infantiele users dan dat er een SC bestaat. Als jij als newbie gasten als Tyron ziet posten nodigt dat niet echt uit zeg maar.
Ik was wel benieuwd naar de reacties, ff kijken of er gehuil van kwam.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Zal best, maar ik vind het opmerkelijk dat Steven het vervolgens direct dichtgooit en jij die actie op dat moment verdedigt. Dan wil je hem dicht houden, anders had jij de moeite genomen het direct te openen.
Viel een stuk minder op doordat het ook een stuk drukker was. Sowieso deden de mods toen ook zelf niet mee met trollen. Scheelt een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Juist ja, want destijds waren er geen kinderachtige infantiele users.
Ja behoorlijk maar dat is mijn mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef Muto het volgende:
Vinden jullie dat de kwaliteit in de afgelopen jaren nog verder is gedaald buiten deze SC?
Ik vind het sneuer dat je huilreacties wil uitlokken dan de huilreacties zelf.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar de reacties, ff kijken of er gehuil van kwam.
Ja dus, van jou.
Nu wel dan? Kut Raja ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel een stuk minder op doordat het ook een stuk drukker was. Sowieso deden de mods toen ook zelf niet mee met trollen. Scheelt een slok op een borrel.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar de reacties, ff kijken of er gehuil van kwam.
Ja dus, van jou.
Nou, op het moment dat HMF zich registreerde was het redelijk gedaan met het niveau, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:43 schreef Muto het volgende:
Vinden jullie dat de kwaliteit in de afgelopen jaren nog verder is gedaald buiten deze SC?
CAquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet ook niet omhoog spuiten
En ik maar denken dat geo4kant achter je laptop zat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja behoorlijk maar dat is mijn mening.
Nu ook niet, maar ik begrijp dat je de discussie nu probeert te veranderen; nee bedankt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Viel een stuk minder op doordat het ook een stuk drukker was. Sowieso deden de mods toen ook zelf niet mee met trollen. Scheelt een slok op een borrel.
Nee jij dan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Jouw reacties zijn echt zo voorspelbaar. Elke keer weer wijzen naar degene die op jou reageert.
Was het echt zo druk? Vind dit soms al een 'druk' forumquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de registratie van HMF heeft geen fuck te maken met de SC.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, op het moment dat HMF zich registreerde was het redelijk gedaan met het niveau, ja.
Nee ik ben het, kapiteintjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
En ik maar denken dat geo4kant achter je laptop zat.
Nee, dat wordt nogal geromantiseerd door velen hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het echt zo druk? Vind dit soms al een 'druk' forum
Het niveau buiten de SC.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar de registratie van HMF heeft geen fuck te maken met de SC.
Bijna elk clubtopic liep toen met eigen supporters. Dat was wel een stuk leuker ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het echt zo druk? Vind dit soms al een 'druk' forum
Voor sommige zijn er geen topics buiten de scquote:
Jóhquote:
Op jouw gezicht liever héquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet ook niet omhoog spuiten
Feyenoordtopic loopt wel goed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijna elk clubtopic liep toen met eigen supporters. Dat was wel een stuk leuker ja.
Daar ben ik het met je mee eens maar er kan ook strenger gemod worden daarop en dat gaf GGMM ook aan al was hij de grootste dorpsidioot in het feyenoordtopicquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
En ik heb liever hier dat er trollend gedaan wordt over Feyenoord dan in het Feyenoordtopic zelf.
GGMM als niet mod is pure aidsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je mee eens maar er kan ook strenger gemod worden daarop en dat gaf GGMM ook aan al was hij de grootste dorpsidioot in het feyenoordtopic
Het gaat niet echt goed daar na 1 wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:46 schreef Muto het volgende:
En ik heb liever hier dat er trollend gedaan wordt over Feyenoord dan in het Feyenoordtopic zelf.
Inderdaad. Je ziet het aantal users afnemen wanneer er dagelijkse 'buitenstaanders' (lees: trollusers) komen.quote:
Is er nog iets te gijzelen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Sinds HMF weg is is het PSV-topic pure aids. Haal 'm terug
Jij vindt je haantje-momentjes wel met BoWa.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
In welke zin is het aids geworden eigenlijk, iedereen en voornamelijk rubensosa is blij dat ie weg is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
en dan is Boerrigter al wegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajaxtopic staat tegenwoordig alleen maar vol met discussies tussen JR en LitmanenAFCA..
Klopt. Dat is ook primair voor mij de reden om hier te posten. Daarom ook weggegaan van WZV. Terwijl daar het niveau wel een stuk hoger lag. Maarja, die overkill aan neuzen gaat toch irriteren.quote:
Ja bedoelde meer een stok ofzoquote:
Ik zag net een Userfoto-draadje. Hij kan ze vast wel traceren.quote:
Daar lopen de topics echt voor geen meter. Maar drie of vier users over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook primair voor mij de reden om hier te posten. Daarom ook weggegaan van WZV. Terwijl daar het niveau wel een stuk hoger lag. Maarja, die overkill aan neuzen gaat toch irriteren.
Daar zitten echt alleen maar infantiele mongolenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook primair voor mij de reden om hier te posten. Daarom ook weggegaan van WZV. Terwijl daar het niveau wel een stuk hoger lag. Maarja, die overkill aan neuzen gaat toch irriteren.
Ik was niet serieus he overigensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zag net een Userfoto-draadje. Hij kan ze vast wel traceren.
Hoho, ik draag die club een warm hart toe en soms post ik eens wat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet het aantal users afnemen wanneer er dagelijkse 'buitenstaanders' (lees: trollusers) komen.
Geen idee. Echt al heel lang niet meer op gekeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Daar lopen de topics echt voor geen meter. Maar drie of vier users over.
Ritmo maar die schijnt onder Elan terug te zijnquote:
Ja, daar zit echt een hoop niveau jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Kindertent is wel wat voor jouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het wel kinderachtig om dan gelijk maar een ander forum te starten, maar ja. Da's mijn mening hé.
Hij heeft me nog altijd niet terug durven te DM'en. Hij heeft me wel weten te TR'en ofzo..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt je haantje-momentjes wel met BoWa.
In de zin dat er niks meer te beleven is. Op zich had HMF nog wel eens een punt. Je moest alleen even door alle smiley's en stemmingmakerij doorprikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin is het aids geworden eigenlijk, iedereen en voornamelijk rubensosa is blij dat ie weg is.
HMF zal overigens nooit meer op zijn oude acc terug komen
toch maar registreren dan. Hij kwam wat betweterig over, maar had er wel een enorme kijk opquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zit nog op dat andere forum.
Deze opmerking vind ik weer onnodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kindertent is wel wat voor jou
te herkennen aan zijn totti UI zekerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
El_capitano op wzv. Als 'ie daar nog post.
Oh, dan krijg ik nog geld van jequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus he overigens
Ja hoe het daar nu is geen idee. Heb het meer over die eerste periode daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar zit echt een hoop niveau ja
Een hoog niveau en voetbal gaan nou eenmaal niet samen op internet. Als je er niet tegen kan dat er af en toe kutusers tussenzitten dan moet je niet op een forum gaan zitten.
Daar heb je zeker gelijk in. Alleen kunnen anderen het op de een of andere manier niet waarderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
In de zin dat er niks meer te beleven is. Op zich had HMF nog wel eens een punt. Je moest alleen even door alle smiley's en stemmingmakerij doorprikken.
Als je dan normaal reageerde kon hij ook normaal doen, dat kon ik altijd wel waarderen
Watquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh, dan krijg ik nog geld van je
HMF vond het altijd leuk om zwaar te overdrijven, als je dan gaat happen is het weer feestquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij heeft me nog altijd niet terug durven te DM'en. Hij heeft me wel weten te TR'en ofzo..
[..]
In de zin dat er niks meer te beleven is. Op zich had HMF nog wel eens een punt. Je moest alleen even door alle smiley's en stemmingmakerij doorprikken.
Als je dan normaal reageerde kon hij ook normaal doen, dat kon ik altijd wel waarderen
Syntix en Shreyas, debiele tweelingbroertjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Alleen kunnen anderen het op de een of andere manier niet waarderen.
Wat er nu komt trollen zoals Syntix is knullig natuurlijk.
Kijk er iedere dag wel even om te kijken in andere clubtopics.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoe het daar nu is geen idee. Heb het meer over die eerste periode daar.
Ja, maar dat hou je nooit lang vol. Laten we eerlijk zijn; het was een kliekje dat gevormd werd wegens afkeer tegen het beleid hier. Dat zal heus tof geweest zijn, maar op een gegeven moment gaan er toch users weg, krijgen een leven en komen er andere, mindere users bij, áls er als users bijkomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja hoe het daar nu is geen idee. Heb het meer over die eerste periode daar.
Trollen in het Ajax topic is leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Syntix en Shreyas, debiele tweelingbroertjes
Voorhuid, voor de dag ermee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oh, dan krijg ik nog geld van je
Tot over zes maanden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Smoofie het volgende:
Fok mag wel wat minder niet-zuid-korea achtig doen.
Syntix, ejfaar en mn die Durum zijn gewoon te kenkarsneuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Alleen kunnen anderen het op de een of andere manier niet waarderen.
Wat er nu komt trollen zoals Syntix is knullig natuurlijk.
Goh die gast kon het bloed onder mensen hun nagels vandaan halen door zijn overdreven gedragquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:53 schreef Adames het volgende:
[..]
HMF vond het altijd leuk om zwaar te overdrijven, als je dan gaat happen is het weer feest
Shreyas een tweeling van Syntix? Shreyas loopt alleen maar de concurrenten van Ajax in te prijzen en Ajax zelf constant af te kraken, rare vent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Syntix en Shreyas, debiele tweelingbroertjes
en VBL leeft ook er van dat het op een groot forum zit. Zelfs als je niet zo actief bent in andere subfora, blijf je toch langer plakkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar dat hou je nooit lang vol. Laten we eerlijk zijn; het was een kliekje dat gevormd werd wegens afkeer tegen het beleid hier. Dat zal heus tof geweest zijn, maar op een gegeven moment gaan er toch users weg, krijgen een leven en komen er andere, mindere users bij, áls er als users bijkomen.
Denk je dat opsporen gratis is?quote:
Dat + de instroom van nieuwe mensen ligt veel hoger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:55 schreef Adames het volgende:
[..]
en VBL leeft ook er van dat het op een groot forum zit. Zelfs als je niet zo actief bent in andere subfora, blijf je toch langer plakken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Syntix, ejfaar en mn die Durum zijn gewoon te kenkarsneu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of het is zijn alter egoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Shreyas een tweeling van Syntix? Shreyas loopt alleen maar de concurrenten van Ajax in te prijzen en Ajax zelf constant af te kraken, rare vent.
Dit dekt de lading ongeveer wel, ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goh die gast kon het bloed onder mensen hun nagels vandaan halen door zijn overdreven gedragWas soms wel mooi om te zien maar het blijft een dorpsidioot 1e klas
En jij onderschat ze altijd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Shreyas heeft een enorme obsessie voor PSV. Overschat ze ook totaal.
quote:
Hoe is het trouwens MrKoerdie?quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Hij gaat eerdags naar Syria.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens MrKoerdie?
Goed goed en met jou?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens MrKoerdie?
Donderdag of vrijdag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey wanneer is het suikerfeest nou?
Morgen of donderdag?
Spicey details Boedapest?quote:
Ja gaat goed manquote:
sjimz was veel beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zit nog op dat andere forum.
Die staat met stip op nr1 trouwens. Mn omdat hij nooit terug reageert en de volgende keer gewoon weer komt papegaaienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht dat die obsessie van Oldie56 aka Voice-over al erg genoeg was.
Ik vond sjimz een matige moderator.quote:
Oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet wel om sommige users op dat forum lachen.
Waarom heeft hij perm ban?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond sjimz een matige moderator.
Als user wel tof.
Ik heb dat hierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet wel om sommige users op dat forum lachen.
Eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond sjimz een matige moderator.
Als user wel tof.
thx.quote:
Ik vind dat tompsv zijn weddenschap moet nakomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoezeer ik overigens Davy niet mag vind ik wel dat typisch de weddenschap moet nakomen en gewoon die 5 kratten bier moet geven
Ben jij onlangs nog bij de haarrijnse plas geweest?quote:
Heeft hij niet, hij schijnt hier nog ergens te zitten onder een andere account.quote:
Tom komt zijn weddenschappen ook niet na.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoezeer ik overigens Davy niet mag vind ik wel dat typisch de weddenschap moet nakomen en gewoon die 5 kratten bier moet geven
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij niet, hij schijnt hier nog ergens te zitten onder een andere account.
Ik geloof Caland.
Ken je niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
Maar waar het uiteindelijk om ging. Zonder aanleiding een topic van 2400 delen in 1,5 jaar sluiten. Dat dat echt kankersneu gedrag is staat buiten kijf lijkt mij.
Daarnaast bestaan er gebruikers die soms in een topic posten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + de instroom van nieuwe mensen ligt veel hoger.
Ja maar die mist sowieso een chromosoomquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tom komt zijn weddenschappen ook niet na.
Het originele account heeft nog wel een permban.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof Caland.
Zielig dat hij over zo iets liegt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx.
Godver ben ik dus in de maling genomen
Iemand vrijgegeven omdat hij zei morgen begint feest.
Ik: donderdag toch pas?
Hij: nee morgen feestok
Nogmaals; dat was m'n insteek niet. Steven was alleen zo onder de indruk van m'n diepzinnige mening dat hij de sc gelijk sloot, maar we kwamen er al snel achter dat dit een impulsieve rare actie was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
Maar waar het uiteindelijk om ging. Zonder aanleiding een topic van 2400 delen in 1,5 jaar sluiten. Dat dat echt kankersneu gedrag is staat buiten kijf lijkt mij.
Als je zijn posts leest op het PSV-netwerkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die mist sowieso een chromosoom
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij onlangs nog bij de haarrijnse plas geweest?
PSV netwerkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je zijn posts leest op het PSV-netwerk. Hij heeft wel een enorm diepgewortelde haat voor Feyenoord is te merken.
Caland is het met je eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond kopbal en marknijmegen maar onwijze kutmongolen
Kopbal toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof Caland.
Die 18 achter zijn username slaan op het aantal chromosomen wat hij bezit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die mist sowieso een chromosoom
Weet ikquote:
ja inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zielig dat hij over zo iets liegt.
Je kankermoeder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond kopbal en marknijmegen maar onwijze kutmongolen
Ja, dat is waar. Maar je wordt toch gewoon toegelaten hier. Dat account zou jeo verigens nog best terug kunnen krijgen als je mailt gok ik, je bent er toch weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het originele account heeft nog wel een permban.
nounounouquote:
ik niet tbh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar je wordt toch gewoon toegelaten hier. Dat account zou jeo verigens nog best terug kunnen krijgen als je mailt gok ik, je bent er toch weer.
Maar laten we eerlijk zijn; wie geeft er een fuck?
Nou dan.quote:
GEWOON EEN VRAAG JONGEN. HOEF JE NIET METEEN ZO PASSIEF AGRESSIEF TE REAGEREN.quote:
quote:
quote:
Na Kasta zijn klonenparade niemand meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar je wordt toch gewoon toegelaten hier. Dat account zou jeo verigens nog best terug kunnen krijgen als je mailt gok ik, je bent er toch weer.
Maar laten we eerlijk zijn; wie geeft er een fuck?
Het zou jullie in de toekomst sieren om als mod niet meer dusdanig op de voorgrond te willen treden. Ok bedankt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogmaals; dat was m'n insteek niet. Steven was alleen zo onder de indruk van m'n diepzinnige mening dat hij de sc gelijk sloot, maar we kwamen er al snel achter dat dit een impulsieve rare actie was.
Het siert ons dat we deze fout toegeven, en ik denk dat het de juiste beslissing is als jullie ons daar voor prijzen.
Ja gek. Was mooiquote:
ohhh boehoequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou jullie in de toekomst sieren om als mod niet meer dusdanig op de voorgrond te willen treden. Ok bedankt.
quote:
Waar komt hij vandaan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja inderdaad.
Maar hij praat slecht Nederlands, dus kan ook dat hij mij niet begreep of ik hem niet
Het is echt gebarentaal soms
Waren mijn broers. Moest voor ze opkomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
GEWOON EEN VRAAG JONGEN. HOEF JE NIET METEEN ZO PASSIEF AGRESSIEF TE REAGEREN.
Ooh toen wij nog buiten speelden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets waar jij en zelfs ik nog niet bij was.
Jij was nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iets waar jij en zelfs ik nog niet bij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |