Waar?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, lekker op vakantie. Niet chillen in de lobby dus geen Fok
Ik ben het met je eens idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
Ik vind sommigen maar een stel huilies. GGMM ook.
Straks hebben ze het er zelfs over bij Knevelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar homo's.
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
NOU DAT ZE AF EN TOE EEN KEER IN DE GOOT ZIT TE POEPEN DAT KAN OOK GEBEUREN
(gedeelte van) de moderators besluiten uit het niets SC dicht te gooien. Nu weer open, aangezien DonRanja ook goede argumenten had om het open te houden. Zoiets.quote:
Budapest altijd heerlijk weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk, in Budapest, 35 graden gemiddeld over een week, veel bier lekker eten.
En gelukkig net op tijd weg voordat alle hipsters op Sziget afkomen.
Welke slowchat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
(gedeelte van) de moderators besluiten uit het niets SC dicht te gooien. Nu weer open, aangezien DonRanja ook goede argumenten had om het open te houden. Zoiets.
feyenoordtopicquote:
Sziget is leuk man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit slowchat jongen.quote:
Deze.quote:
Enige reden waarom ik nog op Fok zit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze.
Wees eerlijk; jij zou hem ook niet missen.
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha, je bent een hipster.quote:
Alsof jij een leven hebt,quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Jouw leven.
Oh, wacht die heb je helemaal niet...
Nu heb ik nog een reden om hem te sluiten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik nog op Fok zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |