Ik zie dat ik wat dat betreft een beetje in herhaling val. In maart zat ik ook al over nsberen te raaskallen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren? Dacht toch echt een paar dagen geleden.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Stijn is druk bezig het afgeschermde deel van VBL te zoeken...
Ik ben er nog steeds een voorstander van deze sc dicht te gooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Had gehoopt dat er niemand een topic opende.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
Wat lul je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
En de reden is?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds een voorstander van deze sc dicht te gooien.
Opdoeken, uit dat licht, weg ermee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds een voorstander van deze sc dicht te gooien.
Sc's zijn de verloedering van FOK. Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf. Zie JNG bijvoorbeeld, waar alleen de sc nog actief was.quote:
Stijn is verloren johquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan hij weer wat van zijn leven gaan maken.
We weten beide dat dat dan alsnog niet kan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan hij weer wat van zijn leven gaan maken.
Zit wat in. Maar dan gaat straks elkaar weer iedereen elkaar lopen afzeiken in de clubtopicsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sc's zijn de verloedering van FOK. Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf. Zie JNG bijvoorbeeld, waar alleen de sc nog actief was.
Daarnaast is het niet het doel van een forum.
oquote:
Openen we weer het SC-forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sc's zijn de verloedering van FOK. Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf. Zie JNG bijvoorbeeld, waar alleen de sc nog actief was.
Valt wel mee, we hebben Tong om alles buiten deze SC nog eens te bespreken...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten we dat als mods aanpakken, dan moeten we niet dat probleem oplossen met een ander probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar dan gaat straks elkaar weer iedereen elkaar lopen afzeiken in de clubtopics
Okequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten we dat als mods aanpakken, dan moeten we niet dat probleem oplossen met een ander probleem.
Top. Geregeld.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
Waarom weer open en mijn topic sluiten!?
alle wietplanten naar de klote goffedommequote:
Hij heeft dezelfde kwaal als Van Geel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef mrstylo het volgende:
Brands is best een baas (wanneer het om verkopen gaat).
Ze hebben beide bij Az gezeten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kwaal als Van Geel.
http://www.ed.nl/sport/vo(...)3946949?ref=carouselquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde kwaal als Van Geel.
Strootbaas had minstens 50 miljoen op moeten leveren, snap niet dat ze hem hebben weggedaan voor die 20 miljoen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef mrstylo het volgende:
Brands is best een baas (wanneer het om verkopen gaat).
je handel naar de klote en je komt in de moeilijkheden, arme jij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alle wietplanten naar de klote goffedomme
Je werd gemist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ook geen weekje weg gaan he.
straks gaat mijn wijf weg en moet ik met schoenen zwaaien van de scapino in de bus terugquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je handel naar de klote en je komt in de moeilijkheden, arme jij.
werksequote:
Doei.quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ook geen weekje weg gaan he.
Dat heeft nog nooit een mens goed gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze hebben beide bij Az gezeten?
Donraja had zeker beter spul?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens vind ik nog steeds dat GGMM een punt heeft maar dat had Raja ook
heb je niemand meer voor in de keuken, moet je je weer onnodig inspannenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
straks gaat mijn wijf weg en moet ik met schoenen zwaaien van de scapino in de bus terug
jupquote:
Daaromquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit een mens goed gedaan.
Ik gok 60 belchinezen en 31 kansen laterquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef Buitendam het volgende:
Hoeveel kansen heeft dat Grasshoppers gemiddeld nodig per wedstrijd voor een goal?
Leg het maar in 2 regels uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al meegekregen van het hele gebeuren.
Ohjaquote:
?quote:
Het begint er op te lijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gok 60 belchinezen en 31 kansen later
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik gok 60 belchinezen en 31 kansen later
Rene van der Gijp jaagt heel homoseksueel Bekend Nederland op de kast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leg het maar in 2 regels uit.
Dit komt van achter, daar waar wij ook wel eens mogen komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef Muto het volgende:
Overigens heb ik alleen dit topic gelezen. Komt dit vanuit achter of vanuit moderators?
Ach, het zijn maar homo's.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rene van der Gijp jaagt heel homoseksueel Bekend Nederland op de kast.
In de gracht ermee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar homo's.
Waar gaat het over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
Ik vind sommigen maar een stel huilies. GGMM ook.
Hoerenquote:
Waar?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, lekker op vakantie. Niet chillen in de lobby dus geen Fok
Ik ben het met je eens idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef Happel het volgende:
Ik vind sommigen maar een stel huilies. GGMM ook.
Straks hebben ze het er zelfs over bij Knevelquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach, het zijn maar homo's.
?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:29 schreef Caland het volgende:
NOU DAT ZE AF EN TOE EEN KEER IN DE GOOT ZIT TE POEPEN DAT KAN OOK GEBEUREN
(gedeelte van) de moderators besluiten uit het niets SC dicht te gooien. Nu weer open, aangezien DonRanja ook goede argumenten had om het open te houden. Zoiets.quote:
Budapest altijd heerlijk weerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk, in Budapest, 35 graden gemiddeld over een week, veel bier lekker eten.
En gelukkig net op tijd weg voordat alle hipsters op Sziget afkomen.
Welke slowchat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef Muto het volgende:
[..]
(gedeelte van) de moderators besluiten uit het niets SC dicht te gooien. Nu weer open, aangezien DonRanja ook goede argumenten had om het open te houden. Zoiets.
feyenoordtopicquote:
Sziget is leuk man.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit slowchat jongen.quote:
Deze.quote:
Enige reden waarom ik nog op Fok zit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze.
Wees eerlijk; jij zou hem ook niet missen.
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Haha, je bent een hipster.quote:
Alsof jij een leven hebt,quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Jouw leven.
Oh, wacht die heb je helemaal niet...
Nu heb ik nog een reden om hem te sluiten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik nog op Fok zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |