Nog jonge juffrouws in de dancing op schoot gehad? Waren ze misschien al eerder op de hotelkamer dan de koffers?quote:
Daar zit wat in, al zal dat leven nog wel komen. Maak je geen zorgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet echt, nee. Maar denk toch een beter leven dan jij.
Gewoon leuk festival met goede bands. Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nog geneukt?
[..]
Haha, je bent een hipster.
[ afbeelding ]
Uiteraard. Wel maakte ik op een gegeven moment een vergissing en voelde ik de bolus van Eddy Poelmann in mijn rug.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog jonge juffrouws in de dancing op schoot gehad? Waren ze misschien al eerder op de hotelkamer dan de koffers?
Omdat "Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf" en een SC geen doel is van een forum. Aldus GGMM.quote:
Heeft ie aandelen in het forum, toevallig?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat "Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf" en een SC geen doel is van een forum. Aldus GGMM.
Haha. Wat een kankernazi joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Omdat "Alles wat in normale topics besproken wordt word hier besproken, wat een doodsteek is voor het forum zelf" en een SC geen doel is van een forum. Aldus GGMM.
Is dus helemaal niet zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Joh, ik gaf gewoon m'n mening over de sc. Dat hij gelijk werd gesloten was wat impulsief jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Want jij zat altijd in Hools voor deze Sc?quote:
Nope was het nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Wat een kankernazi joh.Als het al geen garp was.
Neuh, heel lang geleden. In mijn beginjaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Want jij zat altijd in Hools voor deze Sc?
Zeker hier niet. Ik blijf in het Feyenoordtopic posten ondanks deze SC. Het is echt niet zo dat door deze SC de afgelopen jaren er veel minder gepost is in andere topics.quote:
Nou danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, heel lang geleden. In mijn beginjaren.
Zat ik toevallig terug te lezen van je weet wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, heel lang geleden. In mijn beginjaren.
Nee, dat is echt m'n mening. Maar nogmaals; het was niet m'n doel hem te sluiten, gaf gewoon aan dat sc's de aids van fok zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha. Wat een kankernazi joh.Als het al geen garp was.
Mods zijn de aids van Fokquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is echt m'n mening. Maar nogmaals; het was niet m'n doel hem te sluiten, gaf gewoon aan dat sc's de aids van fok zijn.
Dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef Caland het volgende:
Sowieso toen het hier nog druk was waren er ook gewoon twee SC's. Tot die rel.
Users maken de aids, in principe. Maar dan de kutusers. Niet voor niets dat KLB en ONZ een puinhoop zijn geworden.quote:
Rot dan op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is echt m'n mening. Maar nogmaals; het was niet m'n doel hem te sluiten, gaf gewoon aan dat sc's de aids van fok zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |