Is er nog iets te gijzelen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Sinds HMF weg is is het PSV-topic pure aids. Haal 'm terug
Jij vindt je haantje-momentjes wel met BoWa.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
In welke zin is het aids geworden eigenlijk, iedereen en voornamelijk rubensosa is blij dat ie weg is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
en dan is Boerrigter al wegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajaxtopic staat tegenwoordig alleen maar vol met discussies tussen JR en LitmanenAFCA..
Klopt. Dat is ook primair voor mij de reden om hier te posten. Daarom ook weggegaan van WZV. Terwijl daar het niveau wel een stuk hoger lag. Maarja, die overkill aan neuzen gaat toch irriteren.quote:
Ja bedoelde meer een stok ofzoquote:
Ik zag net een Userfoto-draadje. Hij kan ze vast wel traceren.quote:
Daar lopen de topics echt voor geen meter. Maar drie of vier users over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook primair voor mij de reden om hier te posten. Daarom ook weggegaan van WZV. Terwijl daar het niveau wel een stuk hoger lag. Maarja, die overkill aan neuzen gaat toch irriteren.
Daar zitten echt alleen maar infantiele mongolenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook primair voor mij de reden om hier te posten. Daarom ook weggegaan van WZV. Terwijl daar het niveau wel een stuk hoger lag. Maarja, die overkill aan neuzen gaat toch irriteren.
Ik was niet serieus he overigensquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zag net een Userfoto-draadje. Hij kan ze vast wel traceren.
Hoho, ik draag die club een warm hart toe en soms post ik eens wat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Je ziet het aantal users afnemen wanneer er dagelijkse 'buitenstaanders' (lees: trollusers) komen.
Geen idee. Echt al heel lang niet meer op gekeken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Daar lopen de topics echt voor geen meter. Maar drie of vier users over.
Ritmo maar die schijnt onder Elan terug te zijnquote:
Ja, daar zit echt een hoop niveau jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Kindertent is wel wat voor jouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vind het wel kinderachtig om dan gelijk maar een ander forum te starten, maar ja. Da's mijn mening hé.
Hij heeft me nog altijd niet terug durven te DM'en. Hij heeft me wel weten te TR'en ofzo..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vindt je haantje-momentjes wel met BoWa.
In de zin dat er niks meer te beleven is. Op zich had HMF nog wel eens een punt. Je moest alleen even door alle smiley's en stemmingmakerij doorprikken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In welke zin is het aids geworden eigenlijk, iedereen en voornamelijk rubensosa is blij dat ie weg is.
HMF zal overigens nooit meer op zijn oude acc terug komen
toch maar registreren dan. Hij kwam wat betweterig over, maar had er wel een enorme kijk opquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die zit nog op dat andere forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |