Ik heb dat hierquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Moet wel om sommige users op dat forum lachen.
Eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond sjimz een matige moderator.
Als user wel tof.
thx.quote:
Ik vind dat tompsv zijn weddenschap moet nakomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoezeer ik overigens Davy niet mag vind ik wel dat typisch de weddenschap moet nakomen en gewoon die 5 kratten bier moet geven
Ben jij onlangs nog bij de haarrijnse plas geweest?quote:
Heeft hij niet, hij schijnt hier nog ergens te zitten onder een andere account.quote:
Tom komt zijn weddenschappen ook niet na.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Hoezeer ik overigens Davy niet mag vind ik wel dat typisch de weddenschap moet nakomen en gewoon die 5 kratten bier moet geven
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij niet, hij schijnt hier nog ergens te zitten onder een andere account.
Ik geloof Caland.
Ken je niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
Maar waar het uiteindelijk om ging. Zonder aanleiding een topic van 2400 delen in 1,5 jaar sluiten. Dat dat echt kankersneu gedrag is staat buiten kijf lijkt mij.
Daarnaast bestaan er gebruikers die soms in een topic posten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + de instroom van nieuwe mensen ligt veel hoger.
Ja maar die mist sowieso een chromosoomquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tom komt zijn weddenschappen ook niet na.
Het originele account heeft nog wel een permban.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof Caland.
Zielig dat hij over zo iets liegt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx.
Godver ben ik dus in de maling genomen
Iemand vrijgegeven omdat hij zei morgen begint feest.
Ik: donderdag toch pas?
Hij: nee morgen feestok
Nogmaals; dat was m'n insteek niet. Steven was alleen zo onder de indruk van m'n diepzinnige mening dat hij de sc gelijk sloot, maar we kwamen er al snel achter dat dit een impulsieve rare actie was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
Maar waar het uiteindelijk om ging. Zonder aanleiding een topic van 2400 delen in 1,5 jaar sluiten. Dat dat echt kankersneu gedrag is staat buiten kijf lijkt mij.
Als je zijn posts leest op het PSV-netwerkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die mist sowieso een chromosoom
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij onlangs nog bij de haarrijnse plas geweest?
PSV netwerkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je zijn posts leest op het PSV-netwerk. Hij heeft wel een enorm diepgewortelde haat voor Feyenoord is te merken.
Caland is het met je eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vond kopbal en marknijmegen maar onwijze kutmongolen
Kopbal toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof Caland.
Die 18 achter zijn username slaan op het aantal chromosomen wat hij bezit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die mist sowieso een chromosoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |