Ik word al moe van opstaan, laat staan iets doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:05 schreef hazmat88 het volgende:
Ik ken het. Ik word moe van werken. Dat kan niet gezond zijn
het opstaan kost ook de meeste energie. Raar dat niet meer mensen dat inzienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word al moe van opstaan, laat staan iets doen.
Vroeg opstaan is pas een hel. Daar krijg ik spontaan een grote brok aids in mijn oog van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:07 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
het opstaan kost ook de meeste energie. Raar dat niet meer mensen dat inzien
ik moet zes keer per vier weken om 04:00 opstaan. Degene die dat verzonnen heeft moeten ze zwaar straffen. 1 keer gaat nog wel maar alles erna doet zeerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vroeg opstaan is pas een hel. Daar krijg ik spontaan een grote brok aids in mijn oog van.
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik moet zes keer per vier weken om 04:00 opstaan. Degene die dat verzonnen heeft moeten ze zwaar straffen. 1 keer gaat nog wel maar alles erna doet zeer
Meestal kan ik ook wel de eerste keer in de reeks vroeg opstaan. Maar de volgende dag kan ik er dan niet uitkomen. Apart is dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:11 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik moet zes keer per vier weken om 04:00 opstaan. Degene die dat verzonnen heeft moeten ze zwaar straffen. 1 keer gaat nog wel maar alles erna doet zeer
ik werk op een containerterminal in de haven van Rotterdam. Daar houd ik me bezig met gevaarlijke stoffenquote:
De eerste gaat vaak nog wel ja. Alles erna is drie keer niks. Het helpt ook niet dat ik niet kan slapen voor middernachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal kan ik ook wel de eerste keer in de reeks vroeg opstaan. Maar de volgende dag kan ik er dan niet uitkomen. Apart is dat.
Nu snap ik je UI.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik werk op een containerterminal in de haven van Rotterdam. Daar houd ik me bezig met gevaarlijke stoffen
Zal voor mij wennen worden als ik naar school moet. Een jaar lang om 3 uur 's nachts naar bed en tot 1 uur 's middags liggen te maffen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:14 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
De eerste gaat vaak nog wel ja. Alles erna is drie keer niks. Het helpt ook niet dat ik niet kan slapen voor middernacht
Is je school dichtbij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal voor mij wennen worden als ik naar school moet. Een jaar lang om 3 uur 's nachts naar bed en tot 1 uur 's middags liggen te maffen.
ja daar ga je een tijd last van hebben. Ik heb een keer 8 weken achter elkaar 6 dagen per week alleen nachtdiensten gedraaid en mn lichaam moest zeker twee weken bijkomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal voor mij wennen worden als ik naar school moet. Een jaar lang om 3 uur 's nachts naar bed en tot 1 uur 's middags liggen te maffen.
Hoe vaak overstappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee. Is uur reizen met de bus.
Wat een nachtmerrie is dat toch ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:17 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ja daar ga je een tijd last van hebben. Ik heb een keer 8 weken achter elkaar 6 dagen per week alleen nachtdiensten gedraaid en mn lichaam moest zeker twee weken bijkomen
Valt mee dan. Lekker muziek luisteren of beetje tekenen. Niets mis mee.quote:
Chickies bestuderen en op je telefoon spelen. En half maffenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee dan. Lekker muziek luisteren of beetje tekenen. Niets mis mee.
Mijn broer heeft ook al foto's gemaakt van het onweer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:21 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/385648/onweer-in-groningen.html
Mooie foto.
Ik ging naar mijn middelbare school al de hele tijd met de bus. Is alleen kut als de bus net voor je neus wegrijdt, maarja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:23 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik ga 1 keer per jaar met het ov. De rest met de auto en als ik uit ga pak ik een taxi
onweerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:21 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/385648/onweer-in-groningen.html
Mooie foto.
ach er zijn ergere dingen. Maar met de bus zou ik niet snel gaan. Of ze zijn te vroeg of ze zijn te laatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn middelbare school al de hele tijd met de bus. Is alleen kut als de bus net voor je neus wegrijdt, maarja.
Ja komt niet altijd uit, maar ik kan er wel lekker zitten hoor. Soms wat gesprekken van anderen meeluisteren en je verbazenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:26 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ach er zijn ergere dingen. Maar met de bus zou ik niet snel gaan. Of ze zijn te vroeg of ze zijn te laat
Dat kan altijd leuk zijn. Zeker als het om drama gaat. Want geen beter vermaak als leedvermaakquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja komt niet altijd uit, maar ik kan er wel lekker zitten hoor. Soms wat gesprekken van anderen meeluisteren en je verbazen
Weltrustenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen, sluiten jullie de boel hier af?
Is het feest in Suriname of ben je gewoon blij met deze smiley?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is altijd feest in Suriname, maar toch vooral het laatstequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het feest in Suriname of ben je gewoon blij met deze smiley?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme wat heb ik slecht geslapen.
Deze baas is vandaag 30 jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom? Persoonlijk vind ik het best lelijk namelijk.
Ah. Toch blijft het een opmerkelijk plaatje. Op het eerste gezicht lijkt hij zelfs scheel te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah. Toch blijft het een opmerkelijk plaatje. Op het eerste gezicht lijkt hij zelfs scheel te kijken.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zijn eerste goal voor United om het goed te maken. Graag gedaan.
Terecht.quote:‘Al-Qaeda bedreigt Tottenham Hotspur vanwege vraagprijs voor Bale’
Het terreurnetwerk van Al-Qaeda heeft volgens diverse buitenlandse media een dreigement geuit aan of verstuurd naar Tottenham Hotspur. De Engelse club houdt al weken zijn poot stijf inzake de transfer van Gareth Bale: men wil het onderste uit de kan halen en stelt het geduld van zowel Bale als van Real Madrid ernstig op de proef. Dat heeft Al-Qaeda ertoe verleid een dreigement te uiten.
Media in Abu Dhabi bevestigen dat het terreurnetwerk zich heeft uitgesproken over het standpunt van the Spurs en de wens van de Engelsen om zoveel mogelijk geld te halen uit de (eventuele) verkoop van hun sterspeler. Een zekere Ahmed Al Dossari, van wie niet vermeld wordt wat voor rol hij speelt bij Al-Qaeda, zou een statement uit hebben laten gaan namens het collectief.
In het statement wordt gerefereerd aan de joodse gemeenschap in Londen, waarmee Tottenham banden heeft. Al-Qaeda omschrijft de club als “een stel gewetenloze huursoldaten. Joden, die door de toorn van God en het geluid van wapens gestraft zullen worden voor hun inhaligheid.” Tottenham heeft (nog) niet gereageerd op het statement.
Te warm, dorst, pissen, klaarwakker, bijna slapen... pissen, dorst.... urgh.quote:
Minder snuivenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:25 schreef Caland het volgende:
Ik heb juist altijd een marathonslaap van maandag op dinsdag. Vervelende bijwerking altijd van het weekend.
Aha. Ik sliep ook wat minder omdat mijn nek zeer deed.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Te warm, dorst, pissen, klaarwakker, bijna slapen... pissen, dorst.... urgh.
Kan me niks voorstellen bij een jongbroek...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Absurd wel, gister zat ik nog te zweten in een korte broek en mouwloos shirt, en nu heb ik een jongbroek en een t-shirt aan omdat het best frisjes is... het weer in Nederland
Toetsenbord, wat flik je me nouquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan me niks voorstellen bij een jongbroek...
Binnenkort dus volgens de richtlijnen GAE verplichten om een X percentage buut'nlanders te contracteren, want dit kan natuurlijk absoluut nietquote:
Dit is het bijbehorende artikel:quote:
quote:AZ is de club met de meeste buitenlanders in de selectie: vijftien. Dat is goed voor een percentage van 46,9. Het aandeel buitenlanders in de keurkorpsen van Ajax (13 op 26) en NEC (11 op 22) is iets groter, namelijk precies 50 procent.
Jammer dat het nodig is, er is zeker een tekort aan NL talentquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit is het bijbehorende artikel:
http://www.nusport.nl/dat(...)nlanders-bij-az.html
[..]
Die koopt PSV allemaal op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer dat het nodig is, er is zeker een tekort aan NL talent
Ja daar zitten er ook een paar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik leuker dan dat ze bij Chelski op de bank zitten
GAE speelt al met een volledig buitenlandse selectie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Binnenkort dus volgens de richtlijnen GAE verplichten om een X percentage buut'nlanders te contracteren, want dit kan natuurlijk absoluut nietGAE is GEEN goede indicatie van de samenleving, mensen!
Ga ik heen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
14 Augustus
Italie - Argentinie
Portugal - Nederland
Belgie - Frankrijk
Duitsland - Paraguay
Engeland - Schotland
Ecuador - Spanje
Zweden - Noorwegen
dus...
Is België eigenlijk favoriet nu?quote:
Stadion is klote. Je zit een kilometer van het veld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt mij een leuk affiche.
Voetbal is toch niet om aan te zien van België.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stadion is klote. Je zit een kilometer van het veld.
Ik heb er ook een Bel-NL gezien, maar volgens mij was dat een friendly.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
In die lelijke pisbak? Heb ik Seedorf een keer een wereldgoal zien maken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stadion is klote. Je zit een kilometer van het veld.
Ze zullen het aankomend WK alle verwachtingen toch een keer moeten gaan inlossen, al betwijfel ik nog steeds of dat gaat lukken.quote:
Op weg naar huis in de file werden we opeens voorbij gescheurd door een Opel die daarop tegen een boom tot stilstand kwam, bleek het Hans Dorjee te zijn die een hartaanval kreeg en daardoor gas bleef geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er ook een Bel-NL gezien, maar volgens mij was dat een friendly.
1996 dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op weg naar huis in de file werden we opeens voorbij gescheurd door een Opel die daarop tegen een boom tot stilstand kwam, bleek het Hans Dorjee te zijn die een hartaanval kreeg en daardoor gas bleef geven.
Totdat het straks een seizoen wat minder gaat, dan schreeuwt men weer dat er te weinig Nederlanders zijn.quote:
Zal wel meevallen, dat krijg je pas als er bij de andere clubs wel goeie Nederlanders rondlopen en bij Ajax niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totdat het straks een seizoen wat minder gaat, dan schreeuwt men weer dat er te weinig Nederlanders zijn.
Heftig. Ik ben er nog geweest via het werk van mijn vader. Zou ook rond die tijd kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op weg naar huis in de file werden we opeens voorbij gescheurd door een Opel die daarop tegen een boom tot stilstand kwam, bleek het Hans Dorjee te zijn die een hartaanval kreeg en daardoor gas bleef geven.
We zeiden nog wat een idioot, leek een zelfmoordpoging, waren nog opgelucht dat het eenzijdig was terwijl echt heel druk wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heftig. Ik ben er nog geweest via het werk van mijn vader. Zou ook rond die tijd kunnen zijn geweest.
Dan zullen we wel roepen om Immers en Brama enzo ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totdat het straks een seizoen wat minder gaat, dan schreeuwt men weer dat er te weinig Nederlanders zijn.
Feyenoord draait ongeveer op Nederlanders zogenaamd de meest talentvolle lichting nou ik zou willen dat ze wat meer spelers haalden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, dat krijg je pas als er bij de andere clubs wel goeie Nederlanders rondlopen en bij Ajax niet.
Feyenoord kan die spelers niet halen. Zo'n Fischer pakt 8 a 9 ton op jaarbasis geloof ik. Onze aanvoerder haalt dat misschien net.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord draait ongeveer op Nederlanders zogenaamd de meest talentvolle lichting nou ik zou willen dat ze wat meer spelers haalden.
Ajax koopt slim in. Maar ook daar zijn de spelers die het verschil maken buitenlanders.
Op Maher en dat jongetje van Psv na die gehuurd is loopt er nauwelijks toptalent rond uit Nederland.
Dat is dus het probleem, de jeugdopleiding hier wordt zo geroemd maar het lijkt alsof er meer jong talent in België en Denemarken zit dan bij ons, dan heb ik het nog niet eens over Spanje en Duitsland maar dat zijn ook grotere landen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord draait ongeveer op Nederlanders zogenaamd de meest talentvolle lichting nou ik zou willen dat ze wat meer spelers haalden.
Ajax koopt slim in. Maar ook daar zijn de spelers die het verschil maken buitenlanders.
Op Maher en dat jongetje van Psv na die gehuurd is loopt er nauwelijks toptalent rond uit Nederland.
Daarom moet de jeugdopleiding bij andere clubs ook op de schop. Weg met die van Gaal-opleidingen. Gewoon op individu gericht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook te maken hebben met een goede lichting. Ik kan me niet voorstellen dat Anderlecht een betere jeugdopleiding heeft als Ajax ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, de jeugdopleiding hier wordt zo geroemd maar het lijkt alsof er meer jong talent in België en Denemarken zit dan bij ons, dan heb ik het nog niet eens over Spanje en Duitsland maar dat zijn ook grotere landen.
Kijk hem eens lief Cruijff na praten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet de jeugdopleiding bij andere clubs ook op de schop. Weg met die van Gaal-opleidingen. Gewoon op individu gericht.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk hem eens lief Cruijff na praten.
Cruijffquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk hem eens lief Cruijff na praten.
Is ook geen verwijt binnen de mogelijkheden is het allemaal wel aardig wat er loopt maar spelers krijgen wel enorm snel de stempel toptalent en vallen later weer terug. Bij Ajax is dat niet anders en bij Psv ook weet je nog wel Willemsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord kan die spelers niet halen. Zo'n Fischer pakt 8 a 9 ton op jaarbasis geloof ik. Onze aanvoerder haalt dat misschien net.
We willen gewoon dat er weer toekomstige wereldtoppers spelen, daarom al die hypes zo snel. Want als elk jaar de beste spelers weggaan moet je wat hè.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook geen verwijt binnen de mogelijkheden is het allemaal wel aardig wat er loopt maar spelers krijgen wel enorm snel de stempel toptalent en vallen later weer terug. Bij Ajax is dat niet anders en bij Psv ook weet je nog wel Willems
Is waar. Al heb je met Vilhena wel een toppertje in huis hoor, daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken. Indi en De Vrij kunnen de druk blijkbaar niet aan (of zijn gewoon niet goed genoeg). De enige die overeind blijft van de jongere spelers is Janmaat op het moment imo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Is ook geen verwijt binnen de mogelijkheden is het allemaal wel aardig wat er loopt maar spelers krijgen wel enorm snel de stempel toptalent en vallen later weer terug. Bij Ajax is dat niet anders en bij Psv ook weet je nog wel Willems
Belgisch nationaal elftal is op dit moment sterker dan het Nederlandse en dan hebben ze inderdaad nog een enorme lading toptalenten die er aan zitten te komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, de jeugdopleiding hier wordt zo geroemd maar het lijkt alsof er meer jong talent in België en Denemarken zit dan bij ons, dan heb ik het nog niet eens over Spanje en Duitsland maar dat zijn ook grotere landen.
Bizar zulke dingen. Ik heb dat gehad met de Bijlmerramp, wij waren die dag op een feestje in Diemen en reden rond het tijdstip van die ramp net langs de Bijlmer (en niks gemerkt uiteraard). Kwamen er 2 uur later thuis pas achter toen we werden gebeld door bezorgde familie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
We zeiden nog wat een idioot, leek een zelfmoordpoging, waren nog opgelucht dat het eenzijdig was terwijl echt heel druk was
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Al heb je met Vilhena wel een toppertje in huis hoor, daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken. Indi en De Vrij kunnen de druk blijkbaar niet aan (of zijn gewoon niet goed genoeg). De enige die overeind blijft van de jongere spelers is Janmaat op het moment imo.
Na De Vrij en Indi is het de beurt aan het volgende blik (centrale) verdedigers, waar Kongolo het grootste talent is volgens mij.
Boëtiusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is waar. Al heb je met Vilhena wel een toppertje in huis hoor, daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken. Indi en De Vrij kunnen de druk blijkbaar niet aan (of zijn gewoon niet goed genoeg). De enige die overeind blijft van de jongere spelers is Janmaat op het moment imo.
Na De Vrij en Indi is het de beurt aan het volgende blik (centrale) verdedigers, waar Kongolo het grootste talent is volgens mij.
Ligt eraan met welk middenveld Louis gaat spelen. Als Strootman gaat spelen, kan je beter niet gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Belgisch nationaal elftal is op dit moment sterker dan het Nederlandse en dan hebben ze inderdaad nog een enorme lading toptalenten die er aan zitten te komen.
Gelukkig hebben we een beest van een spits met Van Persie en een aardig middenveld met veel techniek anders zou het een afgang worden in Brazilië.
Is nu al voor de tweede keer in korte tijd heel lang geblesseerd. Net voor zijn debuut tegen Ajax had hij net weer 1 wedstrijd in Jong Feyenoord gespeeld. Ben bang dat het een gevalletje Vincken/Castelen gaat worden, veel te vaak geblesseerd om top te worden.quote:
Vilhena zeker en Boetius misschien in iets mindere mate ook wel, punt is hoe lang blijven die nogquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zondequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is nu al voor de tweede keer in korte tijd heel lang geblesseerd. Net voor zijn debuut tegen Ajax had hij net weer 1 wedstrijd in Jong Feyenoord gespeeld. Ben bang dat het een gevalletje Vincken/Castelen gaat worden, veel te vaak geblesseerd om top te worden.
In ieder geval met Maher er in briljante speler vind ik dat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan met welk middenveld Louis gaat spelen. Als Strootman gaat spelen, kan je beter niet gaan.
Ligt er aan wat er na de generatie Clasie, Indi, De Vrij e.d. staat bij Feyenoord. Als dat weer bagger is als een aantal jaar terug zullen ze in 2015 wel vertrekken (2016 loopt hun contract af).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vilhena zeker en Boetius misschien in iets mindere mate ook wel, punt is hoe lang blijven die nog
Nigel de Jong is weer fit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
In ieder geval met Maher er in briljante speler vind ik dat.
Je mist alleen wel een controleur alles is aanvallend ingesteld.
Misschien komt Nigel de Jong weer terug? Weet niet hoe het daarmee staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
In ieder geval met Maher er in briljante speler vind ik dat.
Je mist alleen wel een controleur alles is aanvallend ingesteld.
Is er een hype rond Bruma dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb even een klacht. De hype van Rekik snap ik nog wel, maar die hype rondom Bruma vind ik nergens op slaan. Wordt echt overschat heb ik het idee.
Bruma is dan ook gewoon slecht. Rekik kom je nog wel achter hoe ziek goed die is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb even een klacht. De hype van Rekik snap ik nog wel, maar die hype rondom Bruma vind ik nergens op slaan. Wordt echt overschat heb ik het idee.
Wel rond deze Bruma:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er een hype rond Bruma dan?
Gelukkig komen ze beide bij Feyenoord vandaan, hebben we veel aan gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Bruma is dan ook gewoon slecht. Rekik kom je nog wel achter hoe ziek goed die is.
Er is geen hype. Rekik is gewoon erg talentvol en Bruma is een 100% verbetering voor PSV ten opzichte van vorig seizoen. Er is sprake van enig optimisme, maar een hype zeker niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb hem nu 2 wedstrijden gezien tegen 2 middelmatige ploegen, hij deed dat goed maar als hij echt al top was zat hij nu niet bij PSVquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rekik gaat zeker wel een toppertje worden voor het Nederlands Elftal.
Meh. Hij is 18 jaar he en gewoon verhuurd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 2 wedstrijden gezien tegen 2 middelmatige ploegen, hij deed dat goed maar als hij echt al top was zat hij nu niet bij PSV
Ah nooit zien spelen. Ken hem alleen van FM.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel rond deze Bruma:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wel rond deze Bruma:
[ afbeelding ]
[..]
Gelukkig komen ze beide bij Feyenoord vandaan, hebben we veel aan gehad.
Tuurlijk wel. Die Engelsen verhuren die spelers eerst tot ze 23 zijn, en dan mogen ze misschien een keer voor de basis gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 2 wedstrijden gezien tegen 2 middelmatige ploegen, hij deed dat goed maar als hij echt al top was zat hij nu niet bij PSV
Had nog nooit van hem gehoord, toevallig tijdens het zappen een wedstrijdje van hem gezien met een Portugees elftal. Sindsdien kom ik de naam regelmatig tegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nooit zien spelen. Ken hem alleen van FM.
Rekik-Indi, van dat centrale duo zou ik niet blij worden als spits. Al zijn het wel 2 linkspoten.quote:
Ben bang dat Rekik er volgend jaar 'gewoon' speelt hoor..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die Engelsen verhuren die spelers eerst tot ze 23 zijn, en dan mogen ze misschien een keer voor de basis gaan.
Met FM aan het begin is het altijd een groot talent. Meestal wel veel te duur maarja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had nog nooit van hem gehoord, toevallig tijdens het zappen een wedstrijdje van hem gezien met een Portugees elftal. Sindsdien kom ik de naam regelmatig tegen.Goede speler.
Ik hoop het. Ben sowieso benieuwd naar de Nederlandse talenten de komende jaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben bang dat Rekik er volgend jaar 'gewoon' speelt hoor..
Als je FM moet geloven had Kadlec al bij Inter Milan gespeeldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met FM aan het begin is het altijd een groot talent. Meestal wel veel te duur maarja.
Potentie heeft ie welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meh. Hij is 18 jaar he en gewoon verhuurd.
Alsof Inter zo goed is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je FM moet geloven had Kadlec al bij Inter Milan gespeeld
Johnny Depp weer in een typische rol zag ik in de trailer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar The Lone Ranger premiere
GGMM vindt dit een slecht idee.
Ik vrees ervoor dat alle leuke stukken al in de trailer zitten, en zelfs die waren niet leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johnny Depp weer in een typische rol zag ik in de trailer.
Lijkt in de trailer wel op een ordinaire clone van Pirates in een iets ander decor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben dan ook niet van plan om die film te gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat alle leuke stukken al in de trailer zitten, en zelfs die waren niet leuk.
Disney product, dan weet je al genoegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat alle leuke stukken al in de trailer zitten, en zelfs die waren niet leuk.
Leek me een aardige wegkijkert. Maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niks mis met Disney.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Disney product, dan weet je al genoeg
Ik hou mijn hoop vast aan deze manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Leek me een aardige wegkijkert. Maar toch ook weer niet
quote:
Disney is inderdaad zum kotsen.quote:
Op Cool Runnings na.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Disney is inderdaad zum kotsen.
Calvinistisch moralistisch Amerikaans gezwam en de 'goeden' winnen AL-TIJD.
Ligt eraan wie je als de goede ziet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Disney is inderdaad zum kotsen.
Calvinistisch moralistisch Amerikaans gezwam en de 'goeden' winnen AL-TIJD.
Ga je nu zeggen dat je dit niet kent?quote:
Ik heb er nog nooit van gehoord nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je dit niet kent?
Daar kan ik alleen maar blij mee zijn, maar het is natuurlijk meer dan alleen film wat ze doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem jou nu niet meer serieus op filmgebied.
Denk dat je ff moet wachten tot Konijn er is, die heeft ervaring met afwijzingen op een forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Don. Boswachter slaat mijn dateverzoek (via DM) af maar doet wel stoer op een forum. Ik zit nu even met mezelf in de knoop
Waarom denk je dat Zanka, 'Zanka' heet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord nee.
Die eerstequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]\
Vroeger miljard keer gezien
Verwittig je me als hij er isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat je ff moet wachten tot Konijn er is, die heeft ervaring met afwijzingen op een forum.
Omdat het een mongool is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Zanka, 'Zanka' heet?
Fout. En doe niet zo stoerquote:
Haha dat doe ik wel lekker puh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fout. En doe niet zo stoer
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Verwittig je me als hij er is
Uh.. oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dat doe ik wel lekker puh.
Falkenburg gold ooit toch als een soortgelijk talent als Strootman bij Sparta.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Falkenburg waarsch. naar GAE op huurbasis.
Einde bericht
Ja, leek imo nog wel een goede stap te maken toen hij naar AZ ging. Maar is er niet echt uitgekomen. Misschien bloeit hij wel op bij Foeke, schijnt hij prettig mee samen te werken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Falkenburg gold ooit toch als een soortgelijk talent als Strootman bij Sparta.
Ik had ze ooit samen gekocht in FM bij Ajax bij Sparta vandaan. Toen deed Falkenburg het beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Falkenburg gold ooit toch als een soortgelijk talent als Strootman bij Sparta.
Nee op 3:12quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijd_met_ref_cam.html
1:32 Strootman
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijd_met_ref_cam.html
1:32 Strootman
Klinkt leuk, alleen jammer dat via die wiki-link de hele film gespoilerd is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ron laat je kinderen deze kijken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lang_Leve_de_Koningin
En geef ze daarna een schaakbord.
Einde bericht
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aids die nieuwe website van VI.
Ik kijk daar toch nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aids die nieuwe website van VI.
Ik ook steeds minder, andere sites zitten er met nieuws vaker naast, maar zijn wel sneller.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk daar toch nauwelijks meer.
Ik kijk altijd op voetbalzone, daar komt dat nieuws ook terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook steeds minder, andere sites zitten er met nieuws vaker naast, maar zijn wel sneller.
Als iemand een interview van 3 alinea's geeft ergens, dan weten zij daar altijd 3 artikelen van te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op voetbalzone, daar komt dat nieuws ook terecht.
Die site (en dan specifiek de replies) is echt een hel voor een taalnaziquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op voetbalzone, daar komt dat nieuws ook terecht.
Dat gerucht is wel eens vaker gegaan. Dat hij regelmatig in homobarren zat iniedergevalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een gezeur om die homo uitspraken in VI. Ik denk eigenlijk bij Gijp zelf af en toe dat het een nicht is.
Ja ze weten een interview uit de VI nog 2 weken te vermelden in allemaal korte stukjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als iemand een interview van 3 alinea's geeft ergens, dan weten zij daar altijd 3 artikelen van te maken.
Dat ben ik dan ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die site (en dan specifiek de replies) is echt een hel voor een taalnazi
Als je hem soms hoort praten over grote, sterke spelers krijg je dat gevoel wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een gezeur om die homo uitspraken in VI. Ik denk eigenlijk bij Gijp zelf af en toe dat het een nicht is.
Hoi Rensquote:
quote:
Nee... was weer tof hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Geen omgevallen tenten dit jaar bij Dicky?
Succesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga nu gamen tegen Ajacied4LF u hoort nog van mij (of niet).
Nee laten we dat maar niet doen. Dat is beter voor mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij brengt live verslag uit op FOK?
SSSTTTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1-2
Ajacied4lf: 1
RensAjacied: 0
nee ben bij mcdonalds bij checkpoint charlie culturele shit enzoquote:
Ah oke, Berlijn is kankerhard man. Ben je met vrienden of familie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ben bij mcdonalds bij checkpoint charlie culturele shit enzo
vriendinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah oke, Berlijn is kankerhard man. Ben je met vrienden of familie?
Ik voel me wel een beetje verraden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja. Dat dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt in de trailer wel op een ordinaire clone van Pirates in een iets ander decor.
Ik ga al met Davy mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil Davy je niet meenemen? Awwww
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt in de trailer wel op een ordinaire clone van Pirates in een iets ander decor.
Albumpje van Typhoon door de speakers hier, niks mis mee.quote:
Ik had net Los Zand nog aanstaan van Ty. Live is dat nummer echt briljant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Albumpje van Typhoon door de speakers hier, niks mis mee.
Wind Waait en dan die verse van Sticks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had net Los Zand nog aanstaan van Ty. Live is dat nummer echt briljant.
update hem maar hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1-2
Ajacied4lf: 1
RensAjacied: 0
Dat hele album was baas, jammer dat Ty nu alleen druk is met een aluhoedje te zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wind Waait en dan die verse van Sticks.Goffetomme baas goffetomme.
Zal ook wel een fase zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat hele album was baas, jammer dat Ty nu alleen druk is met een aluhoedje te zijn.
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, nog last gehad van noodweer in Fryslan?
Wajoo manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
Ohhhhhh! Mallerd!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
Badass.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
De W is van 'willen neuken'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alba fans, vanavond Into The Blue om 20.30 op Veronica
Niets mis meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paul Walkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat weer mieters worden jaquote:
Yellow Claw is baas man hou je bek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat weer mieters worden ja
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat weer mieters worden ja
Ik zeg toch dat het leuk gaat worden dus hou zelf je bekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Yellow Claw is baas man hou je bek.
Dat met mieters klonk zo sarcastischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het leuk gaat worden dus hou zelf je bek
Met je mietersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het leuk gaat worden dus hou zelf je bek
Het was ook behoorlijk sarcastischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat met mieters klonk zo sarcastisch
Yellow Claw neemt de wereld over![]()
#TRAPSWAG
Wat is er mis met Yellow Claw?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was ook behoorlijk sarcastisch
Niks man. Heb alleen niet iets van wajjooooooo daar kan ik echt niet op wachtenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er mis met Yellow Claw?
Bijna alles wat ze produceren is losgaan waardig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks man. Heb alleen niet iets van wajjooooooo daar kan ik echt niet op wachten
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij durft. Zomaar een discussie starten op een forum.
Ze produceren weinig maar mixen gewoon shit aan elkaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bijna alles wat ze produceren is losgaan waardig.
quote:
Nee hoor, voel je maar niet bedreigd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat voor de bokaal van kutuser van de dag
Ik moest er om lachen en dat gewoon als fipoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, voel je maar niet bedreigd.
Ja maar produceren zelf ook behoorlijk wat TRAP. Door hun ben ik trap gaan luisteren, alleen heeft die Harlem Shake shit het een beetje verpest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze produceren weinig maar mixen gewoon shit aan elkaar
Wat de neuk is trap?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar produceren zelf ook behoorlijk wat TRAP. Door hun ben ik trap gaan luisteren, alleen heeft die Harlem Shake shit het een beetje verpest.
Ik heb hem al 10x op rij in de wacht gesleept, het moet wel origineel blijven imo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, voel je maar niet bedreigd.
Dat is gewoon vertraagde hard en jumpstyle met een rapnummer er doorheen manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trap music is een aparte muziekstijl. Super vet voor moshpits.
Dit bijvoorbeeld.
Zoek maar wat trap muziek op. Misschien ligt het je niet maar het is wel vet. TRAP is dat er een totaal andere drop komt dan verwacht. Verrassingselement in muziek is vet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is gewoon vertraagde hard en jumpstyle met een rapnummer er doorheen man
Als ik verrast wil worden dan ga ik wel een keer xtc nemen bij een klassiek concertquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoek maar wat trap muziek op. Misschien ligt het je niet maar het is wel vet. TRAP is dat er een totaal andere drop komt dan verwacht. Verrassingselement in muziek is vet.
Jammer dat deze "muziek" een aaneenschakeling is van hetzelfde deuntje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Verrassingselement in muziek is vet.
Alsof jouw muziek fantastisch is..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat deze "muziek" een aaneenschakeling is van hetzelfde deuntje.
Vind ik wel ja, anders zou het mijn muziek niet zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jouw muziek fantastisch is..
Uh, oké.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, anders zou het mijn muziek niet zijn.
Ja, wat.quote:
Met een koekje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik drink momenteel koffie.
GGMM niet.
skklquote:
Koffie met een koekje hoort in de avondquote:
De verleiding is te groot om te wachten tot de avond, sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koffie met een koekje hoort in de avond
Te laatquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, naar de speeltuin met mijn kinderen.
Moest het een keer gewoon zeggenquote:
Vandaag ook.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest het een keer gewoon zeggen
Vandaag ook, we zijn weer bijna compleet. We missen alleen nog Tito in onze Jacksons 5.quote:
Happel staat te springen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vandaag ook, we zijn weer bijna compleet. We missen alleen nog Tito in onze Jacksons 5.
Daarom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou kunnen, Tito is wel de bolle van het stel.
Amersfoort trilt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |