Ik had net Los Zand nog aanstaan van Ty. Live is dat nummer echt briljant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Albumpje van Typhoon door de speakers hier, niks mis mee.
Wind Waait en dan die verse van Sticks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had net Los Zand nog aanstaan van Ty. Live is dat nummer echt briljant.
update hem maar hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1-2
Ajacied4lf: 1
RensAjacied: 0
Dat hele album was baas, jammer dat Ty nu alleen druk is met een aluhoedje te zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wind Waait en dan die verse van Sticks.Goffetomme baas goffetomme.
Zal ook wel een fase zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat hele album was baas, jammer dat Ty nu alleen druk is met een aluhoedje te zijn.
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, nog last gehad van noodweer in Fryslan?
Wajoo manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
Ohhhhhh! Mallerd!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
Badass.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
De W is van 'willen neuken'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alba fans, vanavond Into The Blue om 20.30 op Veronica
Niets mis meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paul Walkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat weer mieters worden jaquote:
Yellow Claw is baas man hou je bek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat weer mieters worden ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |