SSSTTTquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1-2
Ajacied4lf: 1
RensAjacied: 0
nee ben bij mcdonalds bij checkpoint charlie culturele shit enzoquote:
Ah oke, Berlijn is kankerhard man. Ben je met vrienden of familie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ben bij mcdonalds bij checkpoint charlie culturele shit enzo
vriendinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ah oke, Berlijn is kankerhard man. Ben je met vrienden of familie?
Ik voel me wel een beetje verraden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar The Lone Ranger premiere
GGMM vindt dit een slecht idee.
Ja. Dat dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt in de trailer wel op een ordinaire clone van Pirates in een iets ander decor.
Ik ga al met Davy mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil Davy je niet meenemen? Awwww
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt in de trailer wel op een ordinaire clone van Pirates in een iets ander decor.
Albumpje van Typhoon door de speakers hier, niks mis mee.quote:
Ik had net Los Zand nog aanstaan van Ty. Live is dat nummer echt briljant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Albumpje van Typhoon door de speakers hier, niks mis mee.
Wind Waait en dan die verse van Sticks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik had net Los Zand nog aanstaan van Ty. Live is dat nummer echt briljant.
update hem maar hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1-2
Ajacied4lf: 1
RensAjacied: 0
Dat hele album was baas, jammer dat Ty nu alleen druk is met een aluhoedje te zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wind Waait en dan die verse van Sticks.Goffetomme baas goffetomme.
Zal ook wel een fase zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat hele album was baas, jammer dat Ty nu alleen druk is met een aluhoedje te zijn.
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, nog last gehad van noodweer in Fryslan?
Wajoo manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
Ohhhhhh! Mallerd!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
Badass.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland maar het ging enorm tekeer inderdaad. Van alle kanten zag je bliksem en wij waren weer zo dom om niet thuis te blijven
De W is van 'willen neuken'quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alba fans, vanavond Into The Blue om 20.30 op Veronica
Niets mis meequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paul Walkerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat gaat weer mieters worden jaquote:
Yellow Claw is baas man hou je bek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat weer mieters worden ja
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat weer mieters worden ja
Ik zeg toch dat het leuk gaat worden dus hou zelf je bekquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Yellow Claw is baas man hou je bek.
Dat met mieters klonk zo sarcastischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het leuk gaat worden dus hou zelf je bek
Met je mietersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het leuk gaat worden dus hou zelf je bek
Het was ook behoorlijk sarcastischquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat met mieters klonk zo sarcastisch
Yellow Claw neemt de wereld over![]()
#TRAPSWAG
Wat is er mis met Yellow Claw?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was ook behoorlijk sarcastisch
Niks man. Heb alleen niet iets van wajjooooooo daar kan ik echt niet op wachtenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er mis met Yellow Claw?
Bijna alles wat ze produceren is losgaan waardig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niks man. Heb alleen niet iets van wajjooooooo daar kan ik echt niet op wachten
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij durft. Zomaar een discussie starten op een forum.
Ze produceren weinig maar mixen gewoon shit aan elkaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bijna alles wat ze produceren is losgaan waardig.
quote:
Nee hoor, voel je maar niet bedreigd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat voor de bokaal van kutuser van de dag
Ik moest er om lachen en dat gewoon als fipoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, voel je maar niet bedreigd.
Ja maar produceren zelf ook behoorlijk wat TRAP. Door hun ben ik trap gaan luisteren, alleen heeft die Harlem Shake shit het een beetje verpest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze produceren weinig maar mixen gewoon shit aan elkaar
Wat de neuk is trap?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar produceren zelf ook behoorlijk wat TRAP. Door hun ben ik trap gaan luisteren, alleen heeft die Harlem Shake shit het een beetje verpest.
Ik heb hem al 10x op rij in de wacht gesleept, het moet wel origineel blijven imo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor, voel je maar niet bedreigd.
Dat is gewoon vertraagde hard en jumpstyle met een rapnummer er doorheen manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Trap music is een aparte muziekstijl. Super vet voor moshpits.
Dit bijvoorbeeld.
Zoek maar wat trap muziek op. Misschien ligt het je niet maar het is wel vet. TRAP is dat er een totaal andere drop komt dan verwacht. Verrassingselement in muziek is vet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is gewoon vertraagde hard en jumpstyle met een rapnummer er doorheen man
Als ik verrast wil worden dan ga ik wel een keer xtc nemen bij een klassiek concertquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoek maar wat trap muziek op. Misschien ligt het je niet maar het is wel vet. TRAP is dat er een totaal andere drop komt dan verwacht. Verrassingselement in muziek is vet.
Jammer dat deze "muziek" een aaneenschakeling is van hetzelfde deuntje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef RensAjacied het volgende:
Verrassingselement in muziek is vet.
Alsof jouw muziek fantastisch is..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat deze "muziek" een aaneenschakeling is van hetzelfde deuntje.
Vind ik wel ja, anders zou het mijn muziek niet zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jouw muziek fantastisch is..
Uh, oké.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, anders zou het mijn muziek niet zijn.
Ja, wat.quote:
Met een koekje?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik drink momenteel koffie.
GGMM niet.
skklquote:
Koffie met een koekje hoort in de avondquote:
De verleiding is te groot om te wachten tot de avond, sorryquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Koffie met een koekje hoort in de avond
Te laatquote:
Gezelligquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, naar de speeltuin met mijn kinderen.
Moest het een keer gewoon zeggenquote:
Vandaag ook.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moest het een keer gewoon zeggen
Vandaag ook, we zijn weer bijna compleet. We missen alleen nog Tito in onze Jacksons 5.quote:
Happel staat te springen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vandaag ook, we zijn weer bijna compleet. We missen alleen nog Tito in onze Jacksons 5.
Daarom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou kunnen, Tito is wel de bolle van het stel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |