Nee op 3:12quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijd_met_ref_cam.html
1:32 Strootman
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijd_met_ref_cam.html
1:32 Strootman
Klinkt leuk, alleen jammer dat via die wiki-link de hele film gespoilerd is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:02 schreef Typisch het volgende:
Ron laat je kinderen deze kijken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lang_Leve_de_Koningin
En geef ze daarna een schaakbord.
Einde bericht
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aids die nieuwe website van VI.
Ik kijk daar toch nauwelijks meer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een aids die nieuwe website van VI.
Ik ook steeds minder, andere sites zitten er met nieuws vaker naast, maar zijn wel sneller.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk daar toch nauwelijks meer.
Ik kijk altijd op voetbalzone, daar komt dat nieuws ook terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook steeds minder, andere sites zitten er met nieuws vaker naast, maar zijn wel sneller.
Als iemand een interview van 3 alinea's geeft ergens, dan weten zij daar altijd 3 artikelen van te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op voetbalzone, daar komt dat nieuws ook terecht.
Die site (en dan specifiek de replies) is echt een hel voor een taalnaziquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op voetbalzone, daar komt dat nieuws ook terecht.
Dat gerucht is wel eens vaker gegaan. Dat hij regelmatig in homobarren zat iniedergevalquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een gezeur om die homo uitspraken in VI. Ik denk eigenlijk bij Gijp zelf af en toe dat het een nicht is.
Ja ze weten een interview uit de VI nog 2 weken te vermelden in allemaal korte stukjesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als iemand een interview van 3 alinea's geeft ergens, dan weten zij daar altijd 3 artikelen van te maken.
Dat ben ik dan ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die site (en dan specifiek de replies) is echt een hel voor een taalnazi
Als je hem soms hoort praten over grote, sterke spelers krijg je dat gevoel wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een gezeur om die homo uitspraken in VI. Ik denk eigenlijk bij Gijp zelf af en toe dat het een nicht is.
Hoi Rensquote:
quote:
Nee... was weer tof hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Geen omgevallen tenten dit jaar bij Dicky?
Succesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga nu gamen tegen Ajacied4LF u hoort nog van mij (of niet).
Nee laten we dat maar niet doen. Dat is beter voor mijquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij brengt live verslag uit op FOK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |