Op Cool Runnings na.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Disney is inderdaad zum kotsen.
Calvinistisch moralistisch Amerikaans gezwam en de 'goeden' winnen AL-TIJD.
Ligt eraan wie je als de goede ziet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Disney is inderdaad zum kotsen.
Calvinistisch moralistisch Amerikaans gezwam en de 'goeden' winnen AL-TIJD.
Ga je nu zeggen dat je dit niet kent?quote:
Ik heb er nog nooit van gehoord nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat je dit niet kent?
Daar kan ik alleen maar blij mee zijn, maar het is natuurlijk meer dan alleen film wat ze doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik neem jou nu niet meer serieus op filmgebied.
Denk dat je ff moet wachten tot Konijn er is, die heeft ervaring met afwijzingen op een forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Don. Boswachter slaat mijn dateverzoek (via DM) af maar doet wel stoer op een forum. Ik zit nu even met mezelf in de knoop
Waarom denk je dat Zanka, 'Zanka' heet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord nee.
Die eerstequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]\
Vroeger miljard keer gezien
Verwittig je me als hij er isquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk dat je ff moet wachten tot Konijn er is, die heeft ervaring met afwijzingen op een forum.
Omdat het een mongool is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Zanka, 'Zanka' heet?
Fout. En doe niet zo stoerquote:
Haha dat doe ik wel lekker puh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fout. En doe niet zo stoer
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Verwittig je me als hij er is
Uh.. oke.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha dat doe ik wel lekker puh.
Falkenburg gold ooit toch als een soortgelijk talent als Strootman bij Sparta.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Falkenburg waarsch. naar GAE op huurbasis.
Einde bericht
Ja, leek imo nog wel een goede stap te maken toen hij naar AZ ging. Maar is er niet echt uitgekomen. Misschien bloeit hij wel op bij Foeke, schijnt hij prettig mee samen te werken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Falkenburg gold ooit toch als een soortgelijk talent als Strootman bij Sparta.
Ik had ze ooit samen gekocht in FM bij Ajax bij Sparta vandaan. Toen deed Falkenburg het beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Falkenburg gold ooit toch als een soortgelijk talent als Strootman bij Sparta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |