Tuurlijk wel. Die Engelsen verhuren die spelers eerst tot ze 23 zijn, en dan mogen ze misschien een keer voor de basis gaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nu 2 wedstrijden gezien tegen 2 middelmatige ploegen, hij deed dat goed maar als hij echt al top was zat hij nu niet bij PSV
Had nog nooit van hem gehoord, toevallig tijdens het zappen een wedstrijdje van hem gezien met een Portugees elftal. Sindsdien kom ik de naam regelmatig tegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah nooit zien spelen. Ken hem alleen van FM.
Rekik-Indi, van dat centrale duo zou ik niet blij worden als spits. Al zijn het wel 2 linkspoten.quote:
Ben bang dat Rekik er volgend jaar 'gewoon' speelt hoor..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die Engelsen verhuren die spelers eerst tot ze 23 zijn, en dan mogen ze misschien een keer voor de basis gaan.
Met FM aan het begin is het altijd een groot talent. Meestal wel veel te duur maarja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had nog nooit van hem gehoord, toevallig tijdens het zappen een wedstrijdje van hem gezien met een Portugees elftal. Sindsdien kom ik de naam regelmatig tegen.Goede speler.
Ik hoop het. Ben sowieso benieuwd naar de Nederlandse talenten de komende jaren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben bang dat Rekik er volgend jaar 'gewoon' speelt hoor..
Als je FM moet geloven had Kadlec al bij Inter Milan gespeeldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met FM aan het begin is het altijd een groot talent. Meestal wel veel te duur maarja.
Potentie heeft ie welquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meh. Hij is 18 jaar he en gewoon verhuurd.
Alsof Inter zo goed is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je FM moet geloven had Kadlec al bij Inter Milan gespeeld
Johnny Depp weer in een typische rol zag ik in de trailer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar The Lone Ranger premiere
GGMM vindt dit een slecht idee.
Ik vrees ervoor dat alle leuke stukken al in de trailer zitten, en zelfs die waren niet leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johnny Depp weer in een typische rol zag ik in de trailer.
Lijkt in de trailer wel op een ordinaire clone van Pirates in een iets ander decor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben dan ook niet van plan om die film te gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat alle leuke stukken al in de trailer zitten, en zelfs die waren niet leuk.
Disney product, dan weet je al genoegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor dat alle leuke stukken al in de trailer zitten, en zelfs die waren niet leuk.
Leek me een aardige wegkijkert. Maar toch ook weer nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niks mis met Disney.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Disney product, dan weet je al genoeg
Ik hou mijn hoop vast aan deze manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Leek me een aardige wegkijkert. Maar toch ook weer niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |