Mijn broer heeft ook al foto's gemaakt van het onweer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:21 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/385648/onweer-in-groningen.html
Mooie foto.
Ik ging naar mijn middelbare school al de hele tijd met de bus. Is alleen kut als de bus net voor je neus wegrijdt, maarja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:23 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ik ga 1 keer per jaar met het ov. De rest met de auto en als ik uit ga pak ik een taxi
onweerquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:21 schreef mrstylo het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/385648/onweer-in-groningen.html
Mooie foto.
ach er zijn ergere dingen. Maar met de bus zou ik niet snel gaan. Of ze zijn te vroeg of ze zijn te laatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging naar mijn middelbare school al de hele tijd met de bus. Is alleen kut als de bus net voor je neus wegrijdt, maarja.
Ja komt niet altijd uit, maar ik kan er wel lekker zitten hoor. Soms wat gesprekken van anderen meeluisteren en je verbazenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:26 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
ach er zijn ergere dingen. Maar met de bus zou ik niet snel gaan. Of ze zijn te vroeg of ze zijn te laat
Dat kan altijd leuk zijn. Zeker als het om drama gaat. Want geen beter vermaak als leedvermaakquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja komt niet altijd uit, maar ik kan er wel lekker zitten hoor. Soms wat gesprekken van anderen meeluisteren en je verbazen
Weltrustenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 03:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga slapen, sluiten jullie de boel hier af?
Is het feest in Suriname of ben je gewoon blij met deze smiley?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het is altijd feest in Suriname, maar toch vooral het laatstequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is het feest in Suriname of ben je gewoon blij met deze smiley?
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme wat heb ik slecht geslapen.
Deze baas is vandaag 30 jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom? Persoonlijk vind ik het best lelijk namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |