Is België eigenlijk favoriet nu?quote:
Stadion is klote. Je zit een kilometer van het veld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt mij een leuk affiche.
Voetbal is toch niet om aan te zien van België.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stadion is klote. Je zit een kilometer van het veld.
Ik heb er ook een Bel-NL gezien, maar volgens mij was dat een friendly.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
In die lelijke pisbak? Heb ik Seedorf een keer een wereldgoal zien maken
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stadion is klote. Je zit een kilometer van het veld.
Ze zullen het aankomend WK alle verwachtingen toch een keer moeten gaan inlossen, al betwijfel ik nog steeds of dat gaat lukken.quote:
Op weg naar huis in de file werden we opeens voorbij gescheurd door een Opel die daarop tegen een boom tot stilstand kwam, bleek het Hans Dorjee te zijn die een hartaanval kreeg en daardoor gas bleef geven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er ook een Bel-NL gezien, maar volgens mij was dat een friendly.
1996 dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op weg naar huis in de file werden we opeens voorbij gescheurd door een Opel die daarop tegen een boom tot stilstand kwam, bleek het Hans Dorjee te zijn die een hartaanval kreeg en daardoor gas bleef geven.
Totdat het straks een seizoen wat minder gaat, dan schreeuwt men weer dat er te weinig Nederlanders zijn.quote:
Zal wel meevallen, dat krijg je pas als er bij de andere clubs wel goeie Nederlanders rondlopen en bij Ajax niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totdat het straks een seizoen wat minder gaat, dan schreeuwt men weer dat er te weinig Nederlanders zijn.
Heftig. Ik ben er nog geweest via het werk van mijn vader. Zou ook rond die tijd kunnen zijn geweest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op weg naar huis in de file werden we opeens voorbij gescheurd door een Opel die daarop tegen een boom tot stilstand kwam, bleek het Hans Dorjee te zijn die een hartaanval kreeg en daardoor gas bleef geven.
We zeiden nog wat een idioot, leek een zelfmoordpoging, waren nog opgelucht dat het eenzijdig was terwijl echt heel druk wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heftig. Ik ben er nog geweest via het werk van mijn vader. Zou ook rond die tijd kunnen zijn geweest.
Dan zullen we wel roepen om Immers en Brama enzo ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Totdat het straks een seizoen wat minder gaat, dan schreeuwt men weer dat er te weinig Nederlanders zijn.
Feyenoord draait ongeveer op Nederlanders zogenaamd de meest talentvolle lichting nou ik zou willen dat ze wat meer spelers haalden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, dat krijg je pas als er bij de andere clubs wel goeie Nederlanders rondlopen en bij Ajax niet.
Feyenoord kan die spelers niet halen. Zo'n Fischer pakt 8 a 9 ton op jaarbasis geloof ik. Onze aanvoerder haalt dat misschien net.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord draait ongeveer op Nederlanders zogenaamd de meest talentvolle lichting nou ik zou willen dat ze wat meer spelers haalden.
Ajax koopt slim in. Maar ook daar zijn de spelers die het verschil maken buitenlanders.
Op Maher en dat jongetje van Psv na die gehuurd is loopt er nauwelijks toptalent rond uit Nederland.
Dat is dus het probleem, de jeugdopleiding hier wordt zo geroemd maar het lijkt alsof er meer jong talent in België en Denemarken zit dan bij ons, dan heb ik het nog niet eens over Spanje en Duitsland maar dat zijn ook grotere landen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord draait ongeveer op Nederlanders zogenaamd de meest talentvolle lichting nou ik zou willen dat ze wat meer spelers haalden.
Ajax koopt slim in. Maar ook daar zijn de spelers die het verschil maken buitenlanders.
Op Maher en dat jongetje van Psv na die gehuurd is loopt er nauwelijks toptalent rond uit Nederland.
Daarom moet de jeugdopleiding bij andere clubs ook op de schop. Weg met die van Gaal-opleidingen. Gewoon op individu gericht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook te maken hebben met een goede lichting. Ik kan me niet voorstellen dat Anderlecht een betere jeugdopleiding heeft als Ajax ofzo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, de jeugdopleiding hier wordt zo geroemd maar het lijkt alsof er meer jong talent in België en Denemarken zit dan bij ons, dan heb ik het nog niet eens over Spanje en Duitsland maar dat zijn ook grotere landen.
Kijk hem eens lief Cruijff na praten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet de jeugdopleiding bij andere clubs ook op de schop. Weg met die van Gaal-opleidingen. Gewoon op individu gericht.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk hem eens lief Cruijff na praten.
Cruijffquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk hem eens lief Cruijff na praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |