Een beetje wel jaquote:
Ik heb even weinig te melden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Yuki het volgende:
Gaan we nu uitgebreid de TT bespreken, ja?
Ik zal zo iemand gewoon er uit kiepen. Ik voeg trouwens nooit een date toe. Maar net als mijn ex kiep ik er gewoon uit. Maakt geen deel meer uit van mijn leven dus toedeloe.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Niet?!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal zo iemand gewoon er uit kiepen. Ik voeg trouwens nooit een date toe. Maar net als mijn ex kiep ik er gewoon uit. Maakt geen deel meer uit van mijn leven dus toedeloe.
Het is maar facebook he, het is niet zo dat iemand dood gaat als je hem delete
Nee, al zal het soms wel makkelijk zijn haha.quote:
Ik ben daar zelf ook heel erg selectief in. Ik voeg niet zomaar iemand toe. Ooit een vriendschap verzoek ontvangen voor dat er ook maar was afgesproken, maar geweigerd. Doe niet aan die gekkigheid.quote:De Dokter heeft mijn Facebook verzoek nog niet geaccepteerd. Ik ben daar vrij makkelijk in, hij wat selectiever als het om dates gaat.
Prima, komt ooit welof niet, dan hebben we iig niet het vraagstuk "moet ik de ander nu van Facebook verwijderen??"
Echt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet?!
De Dokter heeft mijn Facebook verzoek nog niet geaccepteerd. Ik ben daar vrij makkelijk in, hij wat selectiever als het om dates gaat.
Prima, komt ooit welof niet, dan hebben we iig niet het vraagstuk "moet ik de ander nu van Facebook verwijderen??"
Het contact is ook gelijk helemaal afgebroken dus? Ja, als je er verder niet mee zit..gewoon doen. En anders knalhard deleten, kan soms ook best goed voelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef Sannne het volgende:
Ik laat hem maar gewoon staan. Wie weet kunnen we ooit nog wel eens een soort van contact terug krijgen over candy crush ofzoVind het wel best allemaal..
Hij zei gisteren dat het beter was het contact voor nu even te verbreken maar hij wilde me in de toekomst best nog spreken, omdat hij graag wilde weten hoe het met me gaat..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het contact is ook gelijk helemaal afgebroken dus? Ja, als je er verder niet mee zit..gewoon doen. En anders knalhard deleten, kan soms ook best goed voelen
opdracht geven om haar de volgende keer iets te verzinnen om te gaan doen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even een vraag aan de mede-daters, over het initiatief nemen.. Hoe vertel je de andere kant op een nette manier dat je het leuk/prettig/fijn zou vinden als hij of zij ook een keer het initiatief neemt, zonder daarbij de persoon te "raken"??
Zolang jij het er ook mee eens bent is het altijd goedquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat het beter was het contact voor nu even te verbreken maar hij wilde me in de toekomst best nog spreken, omdat hij graag wilde weten hoe het met me gaat..
Dat dus.
Waarom ben je bang de persoon te raken?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even een vraag aan de mede-daters, over het initiatief nemen.. Hoe vertel je de andere kant op een nette manier dat je het leuk/prettig/fijn zou vinden als hij of zij ook een keer het initiatief neemt, zonder daarbij de persoon te "raken"??
Vind het zelfs wel fijn dat het contact niet helemaal afgebroken is meteen. Dat had ik best hard gevonden.. En ik snap wel dat hij gisteren even afstand nam, ik was best even pissed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zolang jij het er ook mee eens bent is het altijd goed
100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat het beter was het contact voor nu even te verbreken maar hij wilde me in de toekomst best nog spreken, omdat hij graag wilde weten hoe het met me gaat..
Dat dus.
Is trouwens ook een leuke vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.
"Het valt me op dat het initiatief veel aan mijn kant ligt. Ik vind het leuk om te bedenken wat we kunnen doen als we elkaar zien, maar ben ook wel benieuwd naar wat jij zou bedenken."
Of iets in die strekking.
Heb m pas een verzoek gestuurd na onze eerste echte date; sterker nog, volgens mij zelfs na de 3e date.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee, al zal het soms wel makkelijk zijn haha.
[..]
Ik ben daar zelf ook heel erg selectief in. Ik voeg niet zomaar iemand toe. Ooit een vriendschap verzoek ontvangen voor dat er ook maar was afgesproken, maar geweigerd. Doe niet aan die gekkigheid.
Ze had echt maar 1 vraag beantwoord. Geen verborgen vragen beantwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jullie matchen dus goed op de vragen die je niet openbaar hebt beantwoord. Die ene vraag die ze wel openbaar heeft beantwoord kan dus niet gemeten worden totdat jij daar ook een antwoord op geeft. Okcupid zeker?
Ah oke, ja kan ik me trouwens wel goed voorstellen. Dat heb ik ook. Ik voeg ook niet al mijn collega's toe bv. Teveel het idee dat mensen het te interessant vinden wat ik wel en niet doe. Gaat namelijk niet iedereen aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb m pas een verzoek gestuurd na onze eerste echte date; sterker nog, volgens mij zelfs na de 3e date.
Maakt verder niet uit, hij is er voorzichtig mee om dates te mengen in z'n vrienden- en familiekring. Kan me er van zijn kant wel iets bij voorstellen, hoewel ik er heel anders in sta.
Ik ben zelf niet heel erg actief op facebook, ik knal er wel eens een foto op maar meer dan dat is het niet. Andere mensen taggen me vaak en knallen er foto's van mij op. Vind ik prima trouwens, want alleen mensen die ik wil zien ze.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef m1st1g het volgende:
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen facebook. Heb daar ook maar 1 vriendin
Heb ook nog wel eens iemand gesmst na een half jaar over iets waar ik nog eens aan moest denken, hij was benieuwd hoe het was en we hebben wat berichten heen en weer gestuurd. Vervolgens spotte hij me opnieuw op een datingsite en het resultaat daarvan is mijn date van deze weekquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Sannne het volgende:
[..]
Vind het zelfs wel fijn dat het contact niet helemaal afgebroken is meteen. Dat had ik best hard gevonden.. En ik snap wel dat hij gisteren even afstand nam, ik was best even pissed.
Inmiddels vind ik het prima zo, het is misschien maar beter ook!
Maar blijf erbij, ons contact was heel gezellig dus zou het raar vinden hem nooit meer te spreken.
even voor de zekerheid, de date die je laatst had die super leuk was en waar je dood zenuwachtig voor was en later onzeker over was heeft er een punt achter gezet?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef Sannne het volgende:
Heb ik ook weleens meegemaakt idd.. Daar heb ik 1 van mn beste vrienden aan over gehouden! Die gisteravond kwam knuffelenIs een exdate van me.
En een andere date ook een jaar later weer eens mee afgesproken, gewoon gezellig. Was leuk!
Ik heb echt geen hoop meer, hij was duidelijk
Een vriend die kwam knuffelen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef Sannne het volgende:
Heb ik ook weleens meegemaakt idd.. Daar heb ik 1 van mn beste vrienden aan over gehouden! Die gisteravond kwam knuffelenIs een exdate van me.
En een andere date ook een jaar later weer eens mee afgesproken, gewoon gezellig. Was leuk!
Ik heb echt geen hoop meer, hij was duidelijk
Wat is daar zo gek aan?quote:
Ah okquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:45 schreef Sannne het volgende:
Ja, knuffelen!
En idd ook_gek, die date was eenmalig. En daar baalde ik even van.
Joh dat is wel lullig ja, zeker omdat het allemaal zo leuk en goed leek te zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:45 schreef Sannne het volgende:
Ja, knuffelen!
En idd ook_gek, die date was eenmalig. En daar baalde ik even van.
Dat heb ik gisteren gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Joh dat is wel lullig ja, zeker omdat het allemaal zo leuk en goed leek te zijn.
Trek een fles wijn open, lekker balen op de bank, even alle mannen haten en hop op naar de volgende date!
En die gast met rust laten. Niet zo onaantrekkelijk als een meid die je blijft volgen. Als je hem negeert heb je nog de kans dat hij met hangende pootjes terug komtquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:49 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaanNu ist weer oke! Wijze les of zoiets clichématigs..
Ja ja ja..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:51 schreef Rickario het volgende:
[..]
En die gast met rust laten. Niet zo onaantrekkelijk als een meid die je blijft volgen. Als je hem negeert heb je nog de kans dat hij met hangende pootjes terug komt
Heb ik ook ooit gehad. Iemand die mij toevoegde op facebook nog voor de eerste date. Vond ik niet erg, want door op haar facebookpagina te kijken kwam ik dingen van dr te weten waardoor ik het contact maar direct heb verbrokenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee, al zal het soms wel makkelijk zijn haha.
[..]
Ik ben daar zelf ook heel erg selectief in. Ik voeg niet zomaar iemand toe. Ooit een vriendschap verzoek ontvangen voor dat er ook maar was afgesproken, maar geweigerd. Doe niet aan die gekkigheid.
Neem aan dat je het tegen mij hebt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:41 schreef Deckard het volgende:
Dus jij date nu met iemand waarvan de eerste keer het niet goed mee ging?
Het zijn ook twee verschillende dingen, het is vooral de manier waarop je het zegt. Je kan best direct zijn zonder ook bot en onbeschoft te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Heb zelf ook ooit gedate met een meisje waarmee het in het begin goed klikte maar uiteindelijk qua karakter totaal van mij verschilde. Ik ben een redelijk rustig en nuchter persoon en zij was echt een totale controlfreak. Verder vond ze zichzelf te "direct" voor mij. Ik vond haar gewoon ronduit bot en onbeschoft maar schijnbaar is dat t zelfde
Nou het was nog niet eens zo zeer tegen mij gericht. Meer tegen anderen die dan iets deden wat haar niet beviel. En dan heb ik het over bijv. een verkeerd drankje die ze dan kreeg op t terras. Alles moest met stemverheffing joh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn ook twee verschillende dingen, het is vooral de manier waarop je het zegt. Je kan best direct zijn zonder ook bot en onbeschoft te doen.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zijn ook twee verschillende dingen, het is vooral de manier waarop je het zegt. Je kan best direct zijn zonder ook bot en onbeschoft te doen.
Bah..daar zou ik ook hard van wegrennen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nou het was nog niet eens zo zeer tegen mij gericht. Meer tegen anderen die dan iets deden wat haar niet beviel. En dan heb ik het over bijv. een verkeerd drankje die ze dan kreeg op t terras. Alles moest met stemverheffing joh.
Hold it right therequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:14 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik krijg altijd een beetje jeuk van mensen die roepen dat ze zo "direct" zijn. Of "introvert". Of "gevoelig". Of "lekker gek". Je bent het niet, je gedraagt je zo.
[..]
Bah..daar zou ik ook hard van wegrennen.
Damn, ik ben zelf niet de subtielste maar ik had het dan anders gezegd. En zeker zonder stemverheffing.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nou het was nog niet eens zo zeer tegen mij gericht. Meer tegen anderen die dan iets deden wat haar niet beviel. En dan heb ik het over bijv. een verkeerd drankje die ze dan kreeg op t terras. Alles moest met stemverheffing joh.
Moet ik jou gelijk in geven. Ex-vriendinnetje van me zei 3x dat ze zou veranderen als dat onze relatie zou redden en het is 3x niet gelukt. Daarom heb ik bij die ene date maar gewoon besloten ermee te kappen en niet te gaan vragen of ze alsjeblieft wat minder bot kan doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Hold it right there
Karaktereigenschappen zitten zeer diep. Bepaalde neigingen zijn er niet uit te krijgen, wel een beetje te onderdrukken / leren mee om te gaan / verbeteren.
Veelal nemen ze dat nog als kritiek op hun doen ook. En dan krijg je de wind van vorenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Moet ik jou gelijk in geven. Ex-vriendinnetje van me zei 3x dat ze zou veranderen als dat onze relatie zou redden en het is 3x niet gelukt. Daarom heb ik bij die ene date maar gewoon besloten ermee te kappen en niet te gaan vragen of ze alsjeblieft wat minder bot kan doen
Ik chargeer graag, excuses. Nature/nurture. "Ik ben nou eenmaal zo, leef er allemaal maar mee suckerrrs!" of "Ik kan soms wel erg direct zijn" is nogal een verschil.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Hold it right there
Karaktereigenschappen zitten zeer diep. Bepaalde neigingen zijn er niet uit te krijgen, wel een beetje te onderdrukken / leren mee om te gaan / verbeteren.
Ja het enige wat jammer was, is dat ze er best wel goed uitzag. Maar goed heb wel gemerkt op iemands karakter net zo hard , zo niet harder te kunnen afknappenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Veelal nemen ze dat nog als kritiek op hun doen ook. En dan krijg je de wind van voren
Good call on your part!
Mja, dat is wel zo. Daarom vind ik karakter veel belangrijker dan het uiterlijk bij een date. Goed, het oog wil ook wat maar als het innerlijk zo verdorven is als een rottende appel en zo zuur als een citroen is dan laat maar zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja het enige wat jammer was, is dat ze er best wel goed uitzag. Maar goed heb wel gemerkt op iemands karakter net zo hard , zo niet harder te kunnen afknappen
Ach, is toch hun keuze?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:33 schreef Craptacular het volgende:
What the hell voegen mensen hun dates gelijk toe aan Facebook? Seriously?
Dat klopt. Het is geen goed idee om meerdere redenen. Dat Yuki's date haar nog niet heeft geaccepteerd is natuurlijk ook een teken aan de wand.quote:
Het kan zeker geen goed idee zijn om wat voor redenen dan ook, en dat ben ik met je eens. Als anderen er echter hun voordelen in zien dan zie ik het probleem niet. Wordt het niks dan heb je die persoon ook zo weer eruit geknikkerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is geen goed idee om meerdere redenen. Dat Yuki's date haar nog niet heeft geaccepteerd is natuurlijk ook een teken aan de wand.
Ja dat doe ik ook niet. Facebook komt pas als ik er al minimaal 2x mee heb afgesproken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:33 schreef Craptacular het volgende:
What the hell voegen mensen hun dates gelijk toe aan Facebook? Seriously?
Zelfs dan nog niet. Echt als het ergens naartoe gaat ok, maar niet als ik haar nog nauwelijks ken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook niet. Facebook komt pas als ik er al minimaal 2x mee heb afgesproken.
Wat wel handig is, is dat je op facebook behoorlijk wat over iemands leven te weten kan komen. Zo heb ik ooit na het zien van iemands facebook pagina het contact verbroken omdat ik dingen zag die me niet bevielenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is geen goed idee om meerdere redenen. Dat Yuki's date haar nog niet heeft geaccepteerd is natuurlijk ook een teken aan de wand.
Ik ben ergens blij dat ik daar nooit aan begonnen ben.quote:
Ze speelde Candy crush?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat wel handig is, is dat je op facebook behoorlijk wat over iemands leven te weten kan komen. Zo heb ik ooit na het zien van iemands facebook pagina het contact verbroken omdat ik dingen zag die me niet bevielen
Nee ze was nogal geobserdeerd door huisdieren. Volgens mij had ze een hele dierentuin thuis. Elke dag stonden er foto's van die beesten op facebook. Leuk als je een gigantische dierenliefhebber bent maar niks voor mij.quote:
Brr, a catlady..quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:44 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nee ze was nogal geobserdeerd door huisdieren. Volgens mij had ze een hele dierentuin thuis. Elke dag stonden er foto's van die beesten op facebook. Leuk als je een gigantische dierenliefhebber bent maar niks voor mij.
The horror...quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Of nog erger: alleen maar foto's van kinderen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Worst soa ever.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind kinderen niet erg maar een overvloed van foto's van die kids op facebook of nog erger op een dating site, is een libido killer.quote:
Die updates kun je gewoon uitschakelen, doe ik bij vrienden ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind kinderen niet erg maar een overvloed van foto's van die kids op facebook of nog erger op een dating site, is een libido killer.
Gaat me niet eens om de updates. Heel facebook staat in de spammap bij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die updates kun je gewoon uitschakelen, doe ik bij vrienden ook.
Want?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gaat me niet eens om de updates. Heel facebook staat in de spammap bij mij.
Als je uit nieuwsgierigheid naar een date even gaat kijken op zo'n smoelenboek en je ziet alleen maar kinderkopjes is mijn interesse ineens helemaal verdwenen.
Je kijkt als dater toch welke hobby's en interesses je date heeft. Als er dan alleen maar kinderen op staan, is het voor mij niet bijzonder genoeg om echt te gaan daten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:04 schreef Sannne het volgende:
[..]
Want?
Ik heb vooral vriendinnen met kinderen op facebook. We hebben het daar over onze kinderen..
er staan ook veel foto's van eten opIk hou van koken.
Ok leuk, maar nobody gives a shit. Echt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Sannne het volgende:
Toch krijg ik op de foto's van mijn dochter tig reacties, en als ik eens iets anders post dan valt dat behoorlijk tegen
Vraag die personen dat eens nadat je de foto weg hebt gehaald welke kleren je dochter aan had of wat ze aan het doen was. er is er niet 1 die dat dan nog weet. Het enige wat ze doen is slijmen en hopen dat ze zo in je broekje mogen komen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Sannne het volgende:
Toch krijg ik op de foto's van mijn dochter tig reacties, en als ik eens iets anders post dan valt dat behoorlijk tegen
Het gaat om vriendinnen. Dan delen we onze ervaringen in de reacties. Heel gezellig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vraag die personen dat eens nadat je de foto weg hebt gehaald welke kleren je dochter aan had of wat ze aan het doen was. er is er niet 1 die dat dan nog weet. Het enige wat ze doen is slijmen en hopen dat ze zo in je broekje mogen komen.
Oh, er zijn er zat die dat leuk vinden (qua vrienden) hoor. Ik vind het van kinderen van goede vriendinnen soms ook best leuk om te zien. Maar als ik dan afspreek en er wordt gelijk gevraagd: "heb je gelezen op facebook van dat pietje een blaasontsteking had en ik toen halsoverkop...." Dan vraag ik me wel eens af waarom ze niet gewoon even gebeld heeft als dat echt zo hoog zat. En dan blijkt dat het best meevielquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Sannne het volgende:
... want?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het nogal opdringerig/irritant vinden als een date mij meteen toevoegd op Facebook.En denk je nou echt dat hij je verzoek niet heeft gezien?quote:
Ach ik vind een FB verzoek sturen niet zo raar na een eerste date. Vind het altijd wel fijn om beetje een achtergrond check te kunnen doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het nogal opdringerig/irritant vinden als een date mij meteen toevoegd op Facebook.En denk je nou echt dat hij je verzoek niet heeft gezien?
Daarom niet. Zo ziet ze wat voor een ongure gluiperd ik eigenlijk ben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ach ik vind een FB verzoek sturen niet zo raar na een eerste date. Vind het altijd wel fijn om beetje een achtergrond check te kunnen doen![]()
Een FB profiel geeft wel een goed beeld van wat iemand bezig houdt, hoe sociaal iemand is enz enz.
Hier kan ik wel iets mee, super! Ook ook_gek e.a bedanktquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.
"Het valt me op dat het initiatief veel aan mijn kant ligt. Ik vind het leuk om te bedenken wat we kunnen doen als we elkaar zien, maar ben ook wel benieuwd naar wat jij zou bedenken."
Of iets in die strekking.
Inderdaad, niet eens zozeer als check, vind het gewoon leuk om even te sneupen. En dat vinden die gluiperds allemaal maar niets, zo maak ik ook mijn selectiequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ach ik vind een FB verzoek sturen niet zo raar na een eerste date. Vind het altijd wel fijn om beetje een achtergrond check te kunnen doen![]()
Een FB profiel geeft wel een goed beeld van wat iemand bezig houdt, hoe sociaal iemand is enz enz.
Niet voor een ander gaan denken hé.. Succes!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hier kan ik wel iets mee, super! Ook ook_gek e.a bedankt.
Mbt andere mensen raken.. Vrees dat ik mezelf dan minder aantrekkelijk maak en dus glazen in ga gooien...
Ik ken een meid die ze wel van te voren toevoegt, ik weet dan ook precies wanneer ze een date heeft. Want de week er voor zie je 100-vind-ik-leukjes langskomen op alle foto's vanaf 2007, staan er 12 status updates op zijn&haar timeline geschreven (uiteraard mét tag) en reageert moeders ook overal op. Met als ultieme wtf moment een foto van een hartjes ballon met Dora eropquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook niet. Facebook komt pas als ik er al minimaal 2x mee heb afgesproken.
Dear god...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Voelde wel even heel benauwend ja
Holy fuckquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Haha dat had ik met mijn date ook.. Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Ik mag hopen dat dat grappend bedoeld was en dat die moeder niet gelijk fotolijstjes ging afstoffen in het bijzijn van een luid grienende vader.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Haha dat had ik met mijn date ook.. Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Auwww, m'n tenen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter.
Ik denk dat je het moet geloven. Zoiets verzin je niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:01 schreef Sannne het volgende:
I know!
Maar goed, wat ik ervan moet geloven?
Ik ook. Laat staan m'n ouders, holy shit zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:03 schreef Rickario het volgende:
Ik vertel trouwens niemand over m'n dates (een paar vrienden uitgezonderd). Pas als het echt wat lijkt te worden mogen meer het weten
Echt waar? Wees blij dat je daar vanaf bent joh, wat een mafklapper. Hij heeft gewoon op de juiste knoppen gedrukt in de hoop op meer actie, niet meer en niet minder.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef Sannne het volgende:
Maar daardoor kreeg ik uiteindelijk wel het idee, dit kán niet fout gaan! Suf he
Inmiddels begin ik dat ook in te zien jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Echt waar? Wees blij dat je daar vanaf bent joh, wat een mafklapper. Hij heeft gewoon op de juiste knoppen gedrukt in de hoop op meer actie, niet meer en niet minder.
Mijn pa heeft zijn vriendin via een datingsite leren kennen. Dat taboe is al lang wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Laat staan m'n ouders, holy shit zeg.
Is het zo dramatisch met hem gesteld?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Iedereen heeft wel eens iets mafs meegemaakt hier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Inmiddels begin ik dat ook in te zien ja
Oh dat maakt me ook niet zoveel uit, meer dat je al gaat roepen dat je gaat daten en het zo spannend is nog voooorrr de eerste date. (In mijn geval zou ik dan wel aan de gang kunnen blijven natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zijn vriendin via een datingsite leren kennen. Dat taboe is al lang weg
Geen idee. Is verder een hele leuke man, maar zijn ouders hebben er weinig vertrouwen in geloof ik..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het zo dramatisch met hem gesteld?
Dat is voor mij het teken om het heel hard op een rennen te zetten (en dan kan ik opeens echt hard rennenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Natuurlijk niet meid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Sannne het volgende:
Het verhaal is wel even iets gecompliceerder dan ik zo heb neergezet hoor, maar dat ga ik natuurlijk niet delen hier..
We hebben ons er gewoon teveel op verheugd en gingen er bij voorbaat al vanuit dat het goed zat, en dat was achteraf heel erg dom. Zal me ook niet nog eens gebeuren
Soms is de voorpret gewoon het leukstquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Sannne het volgende:
Het verhaal is wel even iets gecompliceerder dan ik zo heb neergezet hoor, maar dat ga ik natuurlijk niet delen hier..
We hebben ons er gewoon teveel op verheugd en gingen er bij voorbaat al vanuit dat het goed zat, en dat was achteraf heel erg dom. Zal me ook niet nog eens gebeuren
Ik moest lachen. Dat vraag je toch niet? Lijkt mij zo awkward.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat is voor mij het teken om het heel hard op een rennen te zetten (en dan kan ik opeens echt hard rennen)
Ooit wilde iemand na date 2 eigenlijk nog niet weg, maar hij moest naar de verjaardag van zijn vader. Ik zag hem al niet meer zo zitten, maar toen hij vroeg of ik niet meewilde naar de verjaardag van zijn pa waren we echt klaar
Maar dat betekent toch niet dat je elke (eerste) date aan de grote klok moet hangen. Of het nu via een datingssite of via de kroeg is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zijn vriendin via een datingsite leren kennen. Dat taboe is al lang weg
In dit geval wel ja!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Soms is de voorpret gewoon het leukst
Ja, vind je het nog elke keer heel spannend? Dat heeft inderdaad geen zin als je dat zou doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh dat maakt me ook niet zoveel uit, meer dat je al gaat roepen dat je gaat daten en het zo spannend is nog voooorrr de eerste date. (In mijn geval zou ik dan wel aan de gang kunnen blijven natuurlijk)
Whaha na 2e date ook al. Dan loop je zelfs de kans dat de vage buurman van je pa je date beter kent dan je zelf aan het eind van de verjaardagquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Dat vraag je toch niet? Lijkt mij zo awkward.
Als m'n date zo doordraaft over de toekomst zou ik denk ik ook heel snel afhakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
In dit geval wel ja!
Maar funest voor het verloop van de date
Natuurlijk niet. Maar niets menselijks is ons vreemd hé..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat je elke (eerste) date aan de grote klok moet hangen. Of het nu via een datingssite of via de kroeg is.
Haha. Lekker gebak eten en iedereen staart je aan van "Wie ben jij?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Whaha na 2e date ook al. Dan loop je zelfs de kans dat de vage buurman van je pa je date beter kent dan je zelf aan het eind van de verjaardag
Daar heb je gelijk in.. Het soms niet eens in de gaten heeft.. Dank jequote:Op maandag 5 augustus 2013 10:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet voor een ander gaan denken hé.. Succes!
Zoals gezegd, het was verre van direct.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het nogal opdringerig/irritant vinden als een date mij meteen toevoegd op Facebook.En denk je nou echt dat hij je verzoek niet heeft gezien?
Zo doet De Dokter het ook en daar is zeker wat voor te zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:03 schreef Rickario het volgende:
Ik vertel trouwens niemand over m'n dates (een paar vrienden uitgezonderd). Pas als het echt wat lijkt te worden mogen meer het weten
WTF!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
De Dokter? Echt alleen al dat je ze bijnamen geeft. The humanity.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo doet De Dokter het ook en daar is zeker wat voor te zeggen.
Ik ben er, als ik echt verliefd ben, wat sneller mee. Soit.
Je gaat hier toch geen naam en toenaam noemenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De Dokter? Echt alleen al dat je ze bijnamen geeft. The humanity.
Botsingmeisjequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat hier toch geen naam en toenaam noemen
Ik heb ook een botsingmeisje, treinmeisje, lexachick, barmeisje, serveermeisje en natuurljik S.
De paar dagen dat ik je hier heb zien komen heb ik je voornamelijk dingen af zien zeiken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou he.. Pff.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De paar dagen dat ik je hier heb zien komen heb ik je voornamelijk dingen af zien zeiken.
Het was nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De paar dagen dat ik je hier heb zien komen heb ik je voornamelijk dingen af zien zeiken.
Nee, dan kan je ze niet uit elkaar houden...quote:
Dus jij vind het nodig om willekeurige mensen die vertellen over hun date ervaringen in een topic over date-ervaringen af te zeiken? Interessant.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, dan kan je ze niet uit elkaar houden...
Vriend van me had "busmeisje" en "acnemeisje"... Die laatste ben ik nog steeds benieuwd naar
Kun jij eens even opbokken uit dit topic of normaal reageren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wees dan ook een kerel en post hier je eigen ervaringen. Heb je welgeteld één keer je zien verheugen op een thuisdatequote:
Massagemeisje. En de Fok-date waar ik eigenlijk nooit een bijnaam voor heb bedachtquote:
Vrouwen met brilquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Rickario het volgende:
Ik zou m'n date denk ik brilmeisje moeten noemen
Visueel ingesteld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
Ik merk dat de dames en heren hun dates op een andere wijze de bijnamen geven... heeft iemand daar een verklaring voor?
Ja, dat komt omdat Carrie Bradshaw dat ook doet met haar drie vriendinnen. (of zoals ik die drie liever noem: De Milf, De lekkere en De lelijke rooie) Mr. Big enzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
Ik merk dat de dames en heren hun dates op een andere wijze de bijnamen geven... heeft iemand daar een verklaring voor?
Paar dagen geleden voor het eerst geprobeerd en het is wel aardig..quote:Op maandag 5 augustus 2013 04:30 schreef iXVI het volgende:
Mensen hier die paiqen? Zo ja, ervaringen ermee?
Wie?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat Carrie Bradshaw dat ook doet met haar drie vriendinnen. (of zoals ik die drie liever noem: De Milf, De lekkere en De lelijke rooie) Mr. Big enzo.
Mannen kijken dat amper en bij hen is het geven van bijnamen dus ook niet zo ingeburgerd.
(Aldus mijn theorie)
Ow datquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:11 schreef Wolken het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_and_the_City
Ik ging vroeger wel eens stappen met alleen maar vrouwen. Meestal was ik dan de Bob... Op de terugreis krijg je de mooiste dingen te horenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
Sowieso handig om dat af en toe te kijken om de (vrij lastig te doorgronden) vrouwelijke psyche te leren begrijpen.
Net als af en toe de Viva lezen als je bij de kapper zit. Je krijgt inderdaad wat bedenkelijke blikken van mensen om je heen, maar je leert er veel van.(En dan natuurlijk niet alleen dat stukje waarbij vrouwen hun eigen tieten en buikje beoordelen in de rubiek 'anybody'...)
Ze zijn niet zo braaf als ze er uit zien zeker?quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens stappen met alleen maar vrouwen. Meestal was ik dan de Bob... Op de terugreis krijg je de mooiste dingen te horen
Ik ga sowieso nooit met brave meisjes omquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo braaf als ze er uit zien zeker?
Jij randt ze niet eens aan, je ramt ze aanquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit met brave meisjes om
Ja dan leer je ze totaal anders kennenquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ging vroeger wel eens stappen met alleen maar vrouwen. Meestal was ik dan de Bob... Op de terugreis krijg je de mooiste dingen te horen
Je hebt uiteraard ook clubs die vroeger een topper waren in de Champions League, maar zich nu nog amper kwalificeren. Uitstekende stijlfiguur dus!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:41 schreef RVDBRDM het volgende:
Dus die kreeg de code Champions League. Bleek later wel mee te vallen, maar toch niet doorgegaan naar de tweede ronde.
Uiteraard. Maar dit was echt de mooiste verschijning die ik ooit op Paiq ben tegengekomen, dus voordat ik de oneliner verstuurde had ik de bijnaam al bedacht. Als ze uiteindelijk met je wilt daten dan speel je natuurlijk in dezelfde competitie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:44 schreef SilentChaos het volgende:
Denken dat mensen "out of your league" zijn is trouwens een van de slechtste aannames die je kan doen
Hoe kan je daar op gevallen zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Niet zo negatief over jezelf praten RVDBRDM, nergens voor nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:52 schreef RVDBRDM het volgende:
Als ik in vorm ben kan ik redelijk meekomen in de Europa League, niveau Feyenoord.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf praten RVDBRDM, nergens voor nodig.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf praten RVDBRDM, nergens voor nodig.
Een klassiek huis wat op instorten staat, geen geld voor een nieuw huis, elk jaar roepen dat je toch echt de lekkerste chick wil scoren en keer op keer daarin falen. Nee, dit moet je echt niet willen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:20 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik doe het er voor hoor Silenus: een prachtig klassiek huis aan de rivier, veel talenten en er wordt gescoord. (dit is kansloos hè?)
"Ha, leuke foto! Zin om eens te kletsen?"quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef artm het volgende:
Wat is trouwens jullie openingszin op Paiq als je een leuke dame/heer tussen de foto's tegenkomt?
Geen standaard zin. Heb een paar keer zitten ouwehoeren over wat vreemds wat in de achtergrond van de foto te zien wasquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef artm het volgende:
Wat is trouwens jullie openingszin op Paiq als je een leuke dame/heer tussen de foto's tegenkomt?
Ambitie vinden vrouwen ook aantrekkelijk hè. Ja dat kan soms tegen je gebruikt worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Een klassiek huis wat op instorten staat, geen geld voor een nieuw huis, elk jaar roepen dat je toch echt de lekkerste chick wil scoren en keer op keer daarin falen. Nee, dit moet je echt niet willen.
Dat vind ik zo prettig aan Paiq: je hoeft niet te broeien op een superoriginele openingspost waarin je er blijk van geeft dat je haar (weinig originele) profiel hebt geanalyseerd. Dat is er namelijk niet, dus kun je niet veel meer zeggen dan: 'Ha! Leuke foto, eens wat chatten?' En dat heeft dan meestal wel succes eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:21 schreef artm het volgende:
Dit. Ook al is je zin nog zo gevat. Vrouwen zijn ook gewoon oppervlakkig en gaan op je foto af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Ha, leuke foto! Zin om eens te kletsen?"
Ik geef je gelijk, in 1 zinnetje kan (bijna) niemand zo leuk zijn dat de foto er helemaal niet meer toe doet. Aan de andere kant kan iemand wel in 1 zin zo fout zijn dat die mooie foto echt geen bal meer uithaalt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit. Ook al is je zin nog zo gevat. Vrouwen zijn ook gewoon oppervlakkig en gaan op je foto af.
ZIe je dan wel een foto als je en oneliner ontvangt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, in 1 zinnetje kan (bijna) niemand zo leuk zijn dat de foto er helemaal niet meer toe doet. Aan de andere kant kan iemand wel in 1 zin zo fout zijn dat die mooie foto echt geen bal meer uithaalt.
En dat is een stuk leuker dan toegevoegd worden op facebook! Veel plezier!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:38 schreef Yuki het volgende:
Zaterdag met De Dokter naar een theatervoorstelling
Ik vind 'originele' oneliners zelfs irritant eigenlijk. Voor iedereen geldt dat het alleen de foto is die je aandacht heeft getrokken. Daar kun je dan ook maar beter niet omheen draaien vind ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit. Ook al is je zin nog zo gevat. Vrouwen zijn ook gewoon oppervlakkig en gaan op je foto af.
Ik was nogwel van plan om je te vragen mij toe te voegen op fbquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef MissGump het volgende:
[..]
En dat is een stuk leuker dan toegevoegd worden op facebook! Veel plezier!
Idd, zelf ben ik ook niet zo origineel. Vraag meestal gewoon hoe het gaat en of ze een fijne werkdag/fijn weekend heeft gehad. Krijg daar bijna altijd wel reactie op terug. Meer zelfs dan als ik inhoudelijk ga reageren op iets wat in het profiel staat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Ik vind 'originele' oneliners zelfs irritant eigenlijk. Voor iedereen geldt dat het alleen de foto is die je aandacht heeft getrokken. Daar kun je dan ook maar beter niet omheen draaien vind ik.
Als de foto me bevalt maakt het me ook echt niet uit wat de mededeling verder is. Dan accepteer ik toch wel. En als de foto me niet bevalt accepteer ik meestal niet.
Als je een (aantrekkelijke) vrouw bent is dat niet nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:45 schreef Kekaa het volgende:
Maar uhm... Lexa.. is het het waard om daar geld aan uit te geven?
Maarja... dat is subjectief.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je een (aantrekkelijke) vrouw bent is dat niet nodig.
Pleur je profiel erop en je ziet snel genoeg hoe je in de markt ligt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Kekaa het volgende:
Als je een (aantrekkelijke) vrouw bent is dat niet nodig.
Ik mag hopen dat je niet serieus bent......quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:45 schreef Kekaa het volgende:
Ik zit ook op Paiq sinds een paar weekjes... Wel leuk, vooral dat je niet een heel profiel hoeft in te vullen is wel fijn. En dat matchingsysteem, zou dat werken? Foto's beoordelen is ook wel leuk.
Sommigen zijn heel direct, anderen weer niet. Met weer anderen kun je leuk kletsen... en sommigen zijn gewoon stom![]()
Maar uhm... Lexa.. is het het waard om daar geld aan uit te geven?
Mja... anderhalve dag erop... 2 berichten, 106 bezoeken, 8 flirts...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Pleur je profiel erop en je ziet snel genoeg hoe je in de markt ligt.
Voordeel van een vrouw zijn, als man heb ik in een periode van 2 maanden 2x een gesprek gehad die ik allebei had geinitieerd, en welke geen van beide op een date uitliep, 1 flirt van iemand die de kerstman slank deed lijken, en in totaal iets van 40 bezoeken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Mja... anderhalve dag erop... 2 berichten, 106 bezoeken, 8 flirts...
maar dus... als je er geen geld in steekt kun je er volgens mij niks mee..quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Voordeel van een vrouw zijn, als man heb ik in een periode van 2 maanden 2x een gesprek gehad die ik allebei had geinitieerd, en welke geen van beide op een date uitliep, 1 flirt van iemand die de kerstman slank deed lijken, en in totaal iets van 40 bezoeken.
Ik zal nog wel iets fout doen in mijn profieltekst daar of zo, want zulke matige resultaten lijkt me toch wel een beetje overdreven. Het is in ieder geval wel ontmoedigend.
Klopt, geen geld geen berichten lezen/schrijven en dus nutteloos.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Kekaa het volgende:
[..]
maar dus... als je er geen geld in steekt kun je er volgens mij niks mee..
Ik bedoel maar!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef MissGump het volgende:
[..]
En dat is een stuk leuker dan toegevoegd worden op facebook! Veel plezier!
Sinds dit weekend ook op lexa. 100 bezoekjes, tiental flirts en twee berichtjes. De flirts helaas alleen van dames die voor mij te oud zijn (45+) of fysiek voor mij niet aantrekkelijk. De twee berichtjes van op zich leuke dames, maar te ver weg wonend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Kekaa het volgende:
[..]
maar dus... als je er geen geld in steekt kun je er volgens mij niks mee..
Ik moet zeggen dat ik als man ook niet overdreven veen reacties/flirts/bezoekjes krijg, maar ik ben altijd wel of aan het chatten, of aan het whatsappen, of aan het daten. Er zit eigenlijk nooit echt een moment tussen dat ik nergens mee bezig ben sinds dat ik lid ben. En als dat al wel zo is, kies ik er zelf voor om wat rustiger aan te doen. Verander je foto een paar keer. Merkte bij mezelf ook dat toen ik dat deed ik ineens weer genoeg reacties kreeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Voordeel van een vrouw zijn, als man heb ik in een periode van 2 maanden 2x een gesprek gehad die ik allebei had geinitieerd, en welke geen van beide op een date uitliep, 1 flirt van iemand die de kerstman slank deed lijken, en in totaal iets van 40 bezoeken.
Ik zal nog wel iets fout doen in mijn profieltekst daar of zo, want zulke matige resultaten lijkt me toch wel een beetje overdreven. Het is in ieder geval wel ontmoedigend.
Misschien denken ze dat je zo'n fanaticus bent die nooit eens geniet van een lekker hapje en dat je je leefstijl gaat opdringen aan hen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Sinds ik bijna meer dan 2 jaar intensief sport valt mij op dat ik meer aanzien krijgt van het andere geslacht. Staren meer lijkt het. Nu ben ik echt moeders mooiste niet, ik vind mijzelf niet zo knap. (Qua gezicht) Kreeg laatst nog een opmerking dat ik er super uit zag. Maar dat is lichaam. Ik ben niet echt een bodybuild type maar meer atletisch. Triatlon. (Hardlopen, zwemmen en fietsen).
Maar sinds ik probeer te daten lijken ze nogal af te knappen omdat ik veel sport en erg gezond eet. Waarom zou dat zo zijn? Ik doe het voor mijzelf: het is dat de vrouw echt geen aandacht meer gaat krijgen. Ik heb veel voor over, maar ik geef ook niet graag mijn hobbies op.
Ik snap het niet.
Heb je het er graag over met dates? Een sportieve vrouw zoeken? Ik gooi maar een balletje op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Sinds ik bijna meer dan 2 jaar intensief sport valt mij op dat ik meer aanzien krijgt van het andere geslacht. Staren meer lijkt het. Nu ben ik echt moeders mooiste niet, ik vind mijzelf niet zo knap. (Qua gezicht) Kreeg laatst nog een opmerking dat ik er super uit zag. Maar dat is lichaam. Ik ben niet echt een bodybuild type maar meer atletisch. Triatlon. (Hardlopen, zwemmen en fietsen).
Maar sinds ik probeer te daten lijken ze nogal af te knappen omdat ik veel sport en erg gezond eet. Waarom zou dat zo zijn? Ik doe het voor mijzelf: het is dat de vrouw echt geen aandacht meer gaat krijgen. Ik heb veel voor over, maar ik geef ook niet graag mijn hobbies op.
Ik snap het niet.
Wat merk je precies? Wat zeggen ze.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Ik snap het niet.
Ik ben fanatiek inderdaad en heb een discipline waar je u tegen zegt. Maar dat ga ik nooit opdringen tegen een vrouw. Genieten mag! Maar met mate.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat je zo'n fanaticus bent die nooit eens geniet van een lekker hapje en dat je je leefstijl gaat opdringen aan hen.
Ik heb ook in Paiq mijn profiel sporten geüpdatet. Ik heb er wel over om wat over te zeggen. Ik heb eerlijk gezegd al weinig te vertellen, niet dat ik een saaie opa ben maar dit is wat ik doe. Net als mijn werk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je het er graag over met dates? Een sportieve vrouw zoeken? Ik gooi maar een balletje op.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik was nogwel van plan om je te vragen mij toe te voegen op fbDat moet dus een theatervoorstelling worden?
En dit inderdaad, ik wil bijvoorbeeld graag een wijntje kunnen drinken zonder het gevoel te hebben dat iemand me veroordelend aankijkt (en nee, ik zeg dus niet dat je dat doet, maar dat het dat gevoel op kan wekken)quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat je zo'n fanaticus bent die nooit eens geniet van een lekker hapje en dat je je leefstijl gaat opdringen aan hen.
Denk dat ze zich schuldig voelen over eigen levensstijl?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Ik snap het niet.
Ze tonen wel interesse maar daarna blijft het muisstil. Wat iemand hier ook al zei, misschien kom ik te fanatiek over en denken ze dat zij geen tijd van mij gaan krijgen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Wat merk je precies? Wat zeggen ze.
Het is sport, een hobby. Maar lang niet iedereen is zo fanatiek natuurlijk. Neem aan dat je ook wel films kijkt of leest? Of muziek luistert? Zat dingen te bedenken om over te praten. En vraag vooral ook wat aan haar over haar passies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik ben fanatiek inderdaad en heb een discipline waar je u tegen zegt. Maar dat ga ik nooit opdringen tegen een vrouw. Genieten mag! Maar met mate.
[..]
Ik heb ook in Paiq mijn profiel sporten geüpdatet. Ik heb er wel over om wat over te zeggen. Ik heb eerlijk gezegd al weinig te vertellen, niet dat ik een saaie opa ben maar dit is wat ik doe. Net als mijn werk.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie mening is over het feit dat ik nu een leuke date heb gehad met een dame, waarmee ik heel graag nog een keer afspreek. Probeer nu al vanaf zaterdagavond een nieuwe afspraak te maken met haar (bioscoopje) maar ze reageert nogal langzaam. Ze heeft gisteren al gezegd dat ze het gezellig zou vinden, maar het duurt uren voordat ik elke keer iets terugkrijg. Wellicht dat ze gewoon haar tijd neemt enzo, maar omdat ik bij vorige dates wel urenlang kon appen met iemand heb ik steeds het idee dat ze er eigenlijk geen zin in heeft.
Maar stel je ook wedervragen in de chats? Het maakt ook nogal wat uit wie je tegenover je hebt. Als iemand totaal geen initiatief toont is daar de block! knop hé..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Greyson het volgende:
Hm. Oké bedankt. Straks hoor ik hier nog een FOK!ster op Paiq die mij herkende aan het woordje triatlon.
Iedergeval bedankt..
random in een gesprek triatlon zeggen... kijken of dat een interesse is hahahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Greyson het volgende:
Hm. Oké bedankt. Straks hoor ik hier nog een FOK!ster op Paiq die mij herkende aan het woordje triatlon.
Iedergeval bedankt..
Zeker wel. Ik probeer te variërenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar stel je ook wedervragen in de chats? Het maakt ook nogal wat uit wie je tegenover je hebt. Als iemand totaal geen initiatief toont is daar de block! knop hé..
Klopt dat idee heb ik bij haar wel, dat ze alles een beetje op dr gemak doet. Moet ze ook vooral doen als ze dat fijn vindt. Probleem is alleen dat ze voor mij een beetje een mysterie is nog. We hebben behoorlijk lange mails naar elkaar gestuurd en vrijdag vond ik het ook wel gezellig op onze eerste date. Ik kon haar alleen niet goed peilen. Dat ze iig nog een keer wil afspreken zegt denk ik dan wel wat. Ach ja, ik zal wel moeten afwachten, maar vind het wel lastig, omdat ik voor haar 2 mislukte dates (van beide kanten) heb gehad en ik blij ben weer een leuke dame te hebben ontmoet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Welkom bij de club.
Maar geen zorgen hoeft niks te betekenen. Niet iedereen is zo into whatsapp. Het is misschien lastig. Maar gewoon geduld hebben
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef Kekaa het volgende:
[..]
random in een gesprek triatlon zeggen... kijken of dat een interesse is hahaha
Reageert ze vanaf het begin in dit tempo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie mening is over het feit dat ik nu een leuke date heb gehad met een dame, waarmee ik heel graag nog een keer afspreek. Probeer nu al vanaf zaterdagavond een nieuwe afspraak te maken met haar (bioscoopje) maar ze reageert nogal langzaam. Ze heeft gisteren al gezegd dat ze het gezellig zou vinden, maar het duurt uren voordat ik elke keer iets terugkrijg. Wellicht dat ze gewoon haar tijd neemt enzo, maar omdat ik bij vorige dates wel urenlang kon appen met iemand heb ik steeds het idee dat ze er eigenlijk geen zin in heeft.
Ik geloof niet dat ik jou al ben tegengekomenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Greyson het volgende:
Iedergeval bedankt..
Als ik terugkijk heb ik dat idee wel ja. Alhoewel haar berichten voor onze date iets enthousiaster over kwamen en ze ook veel uit zichzelf vroeg aan me.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageert ze vanaf het begin in dit tempo?
Volgens mij is dat best wel standaard, dat je na een eerste date even inkakt. De ergste spanning van de eerste ontmoeting is er dan af. Dat appen zou ik me niet druk om maken maar misschien is dat een generatiekloofquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Als ik terugkijk heb ik dat idee wel ja. Alhoewel haar berichten voor onze date iets enthousiaster over kwamen en ze ook veel uit zichzelf vroeg aan me.
Vaak is het zo dat je gevoel het bij het juiste eind heeft, is mijn ervaring. Dus als je het gevoel hebt dat ze je niet heel leuk vindt, klopt dat vaak ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Als ik terugkijk heb ik dat idee wel ja. Alhoewel haar berichten voor onze date iets enthousiaster over kwamen en ze ook veel uit zichzelf vroeg aan me.
Ach ja, ik heb ook niet echt veel standaard dates achter de rug gehadquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best wel standaard, dat je na een eerste date even inkakt. De ergste spanning van de eerste ontmoeting is er dan af. Dat appen zou ik me niet druk om maken maar misschien is dat een generatiekloofJe hebt iig een tweede date gescoord, mooi toch?
Ja mijn gevoel heeft me nog niet vaak in de steek gelaten in dateland. Laten we hopen dat ik het een keer mis hebquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vaak is het zo dat je gevoel het bij het juiste eind heeft, is mijn ervaring. Dus als je het gevoel hebt dat ze je niet heel leuk vindt, klopt dat vaak ook.
Heb je iets gevraagd aan haar?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook niet echt veel standaard dates achter de rug gehad. Dus wellicht heb je gelijk. Ik kan toch niks anders doen dan afwachten en inderdaad ik heb iig een 2e date. Alleen moet ze dan natuurlijk wel reageren haha.
Ja ik heb gevraagd welke dagen ze zou kunnen. Ik vind het moeilijk, heb namelijk in het verleden ook al dates gehad die niet direct zeiden dat ze er geen zin meer in hadden en dan kwam het bij mij totaal uit het niets. Maar goed, neem aan dat als ze geen zin meer heeft, ze ook niet zegt dat het haar wel gezellig lijkt om naar de bios te gaan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je iets gevraagd aan haar?
Nou ja, standaard is misschien niet het goede woord. Het kan zoveel zijn natuurlijk maar uit je beschrijvingen haal ik niet meteen dat ze geen interesse meer heeft.
Ik zit in exact hetzelfde schuitje.. Vorige week maandag aangegeven dat ik madame nog wel een keer wilde zien / afspreken.. Reageerde met, spreek ik je snel, kunnen we iets plannen.. De dag erna bleef het rustig.. Na een humorvolle "snel genoeg ;-)", nog even geappt.. Woendagavond wederom een bal opgegooid, welke naar haar toe rolde en ze uiteindelijk wel een locatie gaf, maar dat ze nog even moest kijken wanneer en erop terug zou komen (toen gingen alle nekharen overeind staan, been there, done that, didn't get the T-shirt..). Sindsdien geen reactie meer gehad..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik moet volgens mij jouw bericht op OkCupid nog beantwoorden. Dat mag dus blijkbaar wel in het Nederlands?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou al ben tegengekomen
Hoe lang is dat geleden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja ik heb gevraagd welke dagen ze zou kunnen. Ik vind het moeilijk, heb namelijk in het verleden ook al dates gehad die niet direct zeiden dat ze er geen zin meer in hadden en dan kwam het bij mij totaal uit het niets. Maar goed, neem aan dat als ze geen zin meer heeft, ze ook niet zegt dat het haar wel gezellig lijkt om naar de bios te gaan.
Niet iedereen is daar even open / duidelijk in en wil dan zogenaamd niemand kwetsen.. Zeg het maar gewoon, dan is het klaar..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja ik heb gevraagd welke dagen ze zou kunnen. Ik vind het moeilijk, heb namelijk in het verleden ook al dates gehad die niet direct zeiden dat ze er geen zin meer in hadden en dan kwam het bij mij totaal uit het niets. Maar goed, neem aan dat als ze geen zin meer heeft, ze ook niet zegt dat het haar wel gezellig lijkt om naar de bios te gaan.
Vanochtend ergens. Ja het is ook de 2e date en wilde er idd nog een drankje voor of achteraan plakken. Mwa afwachtend ben ik niet echt, maar ik wil niet de hele dag berichten naar haar sturen, daar wordt ze denk ik ook gek van. Maar goed, er is nog geen dag voorbij he. Wellicht komt het nog.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden?
De bios is trouwens wel een vrij inactieve date, kan best leuk zijn hoor maar zou er wel een drankje aan vooraf doen ofzo. Die dates uit het verleden moet je niet teveel vanuit gaan. Hoogstens kun je er voor jezelf soms iets uithalen wat je anders wil doen. Je komt wel vrij afwachtend over. Misschien is zij dat ook wel, kun je lang wachten
Ja vind ik ook. Dat doe ik namelijk zelf ook gewoon. Zeker na de 1e date als ik die al niks vind.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet iedereen is daar even open / duidelijk in en wil dan zogenaamd niemand kwetsen.. Zeg het maar gewoon, dan is het klaar..
Niet te snel reageren denk ik, dan kom je misschien wat wanhopig over. Laat haar maar even bungelen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Vanochtend ergens. Ja het is ook de 2e date en wilde er idd nog een drankje voor of achteraan plakken. Mwa afwachtend ben ik niet echt, maar ik wil niet de hele dag berichten naar haar sturen, daar wordt ze denk ik ook gek van. Maar goed, er is nog geen dag voorbij he. Wellicht komt het nog.
Dat weet ik uit ervaring ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:52 schreef GermanShephard het volgende:
[..]
Niet te snel reageren denk ik, dan kom je misschien wat wanhopig over. Laat haar maar even bungelen!
Ja ik heb er gewoon een heel slecht gevoel over en wat ik al eerder zei, mijn gevoel heeft me nog niet vaak in de steek gelaten. Ik hou idd gewoon van directe duidelijkheid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoop voor je dat ze gewoon druk is of whatever. Die uitstellerige vaagdoenerij is dodelijk![]()
Welk geval dan ook, mocht het je teveel bezig houden, dat is nooit goed. Gewoon wat afstand van doen voor jezelf.
"Genieten mag! Maar met mate."quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Greyson het volgende:
Ik ben fanatiek inderdaad en heb een discipline waar je u tegen zegt. Maar dat ga ik nooit opdringen tegen een vrouw. Genieten mag! Maar met mate.
Haha hij weet wel hoe hij punten moet scorenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef Yuki het volgende:
Sorry hoor mensen...
En toen stond De Dokter ineens voor de deur, met twee bakjes schepijs, om verder Game of Thrones te kijken![]()
![]()
![]()
Wauw! Wat lief! Klinkt goed hoor Yuki!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef Yuki het volgende:
Sorry hoor mensen...
En toen stond De Dokter ineens voor de deur, met twee bakjes schepijs, om verder Game of Thrones te kijken![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Sannne het volgende:
[..]
Wauw! Wat lief! Klinkt goed hoor Yuki!
Eerste wat ik zei toen we naar binnen liepen: "kijk je wel even langs de rotzooi?"quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Sannne het volgende:
[..]
Was je huis wel netjes?
Ik zou stressen op zo'n moment, ik ben een sloddervos haha!
Ok hoe laat kan ik morgen langskomen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Sannne het volgende:
Oh en dan zou ik met heksenhaar en een joggingbroek op de bank zitten.. Speelgoed om me heen.. Stapel afwas..
Ze moeten mij echt wel effe inseinen
Ik bedoelde mijzelf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
"Genieten mag! Maar met mate."
Sorry, maar dat is wel jouw leefstijl opdringen aan een vrouw. Ik zie een beperking namelijk, persoonlijk zou ik niet van beperkingen houden.
Daarbij zou ik niet alleen zelf vrijheid willen, ik vind het ook fijn als mijn date ook los, spontaan en leuk is.
Hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Volgens mij is er iemand tot over d'r oren
Ik voel me in ieder geval stukken minder schuldig dat ik niet mee ben gaan speeddatenquote:
...ehh...voor de eerste 3 dates oké. Maar als je al een tijdje met iemand hebt, dan accepteert die persoon toch gewoon dat jij bent wie je bent? Mijn vriendin zit ook wel eens met een vogelnestjeshaarkapsel op de bank en mijn huis is ook niet altijd netjes. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Sannne het volgende:
Oh en dan zou ik met heksenhaar en een joggingbroek op de bank zitten.. Speelgoed om me heen.. Stapel afwas..
Ze moeten mij echt wel effe inseinen
Inderdaad. De schijn ophouden dat altijd alles perfect opgeruimd is en dat je er altijd op je best uit ziet houd je simpelweg niet heel lang volquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ehh...voor de eerste 3 dates oké. Maar als je al een tijdje met iemand hebt, dan accepteert die persoon toch gewoon dat jij bent wie je bent? Mijn vriendin zit ook wel eens met een vogelnestjeshaarkapsel op de bank en mijn huis is ook niet altijd netjes. Dat hoort er gewoon bij.
Of dat ze niet poepen enzoquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad. De schijn ophouden dat altijd alles perfect opgeruimd is en dat je er altijd op je best uit ziet houd je simpelweg niet heel lang vol
DAT DOEN ZE NIET!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Of dat ze niet poepen enzo
Verder, zo doen we dat:
http://www.vkmag.com/inde(...)s_wat_je_nodig_hebt/
Ha, die moet ik onthoudenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:03 schreef Joanne35 het volgende:
Ik heb gewoon altijd een stofzuiger in mijn woonkamer liggen. En een bak met poetsdoeken staat altijd op mijn aanrecht. Als mensen dan onverwachts op visite komen zeg ik gewoon, sorry, ik zit net midden in de schoonmaak
Deze ga ik noterenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:03 schreef Joanne35 het volgende:
Ik heb gewoon altijd een stofzuiger in mijn woonkamer liggen. En een bak met poetsdoeken staat altijd op mijn aanrecht. Als mensen dan onverwachts op visite komen zeg ik gewoon, sorry, ik zit net midden in de schoonmaak
Na een paar leuke chats. Toch handiger dan wachten wanneer je allebei online bent..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:29 schreef Kekaa het volgende:
Hoe snel geven jullie iemand je nummer? Voor appen enzo...
Hmm ik ben daar nogal terughoudend in. Pas als er besloten is dat er gedate wordt wissel ik nummers uit. Ook om te voorkomen dat er te veel gesproken wordt voor de datequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:29 schreef Kekaa het volgende:
17e minuut in het derde gesprek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:29 schreef Kekaa het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:
HOPPA! 2e date geregeld voor zaterdagavond. En al goede ideeën!
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:
Ze bestaan nog, 2e datesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:
Mooi manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Mooi man![]()
De mijne heeft gelukkig ook weer gereageerd vanochtend. Hoogstwaarschijnlijk zondag 2e date en anders woensdag.
Het zij je vergevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval stukken minder schuldig dat ik niet mee ben gaan speeddaten
Nog wel weer wat van hem gehoord?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zij je vergeven
Rommel, niet charmant erbij lopen... Die keer dat ik compleet verregend bij m op de stoep stond met mascara op m'n kin en later in zijn joggingbroek liep, heeft de weg wel vrijgemaakt
Gisteren liep ik ook in m'n post-workout kleding zonder make up. Jammer dan.
Goedemorgen appjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nog wel weer wat van hem gehoord?
Precies, het moet wel een beetje realistisch blijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Dizorn het volgende:
Dokters zijn ook gewoon toffe mensen natuurlijk![]()
Mooi dat 't zo goed gaat Yuki.![]()
Opruimen, tsja, ik ben meestal iets actiever erin als er bezoek komt. daar vallen dates ook onder. maar ik ga echt niet alles brandschoon en perfect opgeruimd maken, zo ben ik gewoon niet
Hoeveel dagen heb je nog?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, het moet wel een beetje realistisch blijven
Ik heb ook besloten dat ik wel klaar ben. Nu nog wat leuks uitzoeken om aan te trekken en klaar
Joh anders zoekt ze gewoon wat anders om "af te trekken"quote:
Mijn nummer geef ik meestal wel ergens in de loop van het 2e of 3e gesprek als dat een beetje leuk loopt. Ik heb voor het daten wel een aparte telefoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:29 schreef Kekaa het volgende:
Seriously ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn nummer geef ik meestal wel ergens in de loop van het 2e of 3e gesprek als dat een beetje leuk loopt. Ik heb voor het daten wel een aparte telefoon.
Vraag mij af wat voor indruk je daarmee wekt wanneer je je echte nummer wil geven aan je datequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn nummer geef ik meestal wel ergens in de loop van het 2e of 3e gesprek als dat een beetje leuk loopt. Ik heb voor het daten wel een aparte telefoon.
Ik heb nooit anders beweerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Dizorn het volgende:
Dokters zijn ook gewoon toffe mensen natuurlijk![]()
Mooi dat 't zo goed gaat Yuki.![]()
Opruimen, tsja, ik ben meestal iets actiever erin als er bezoek komt. daar vallen dates ook onder. maar ik ga echt niet alles brandschoon en perfect opgeruimd maken, zo ben ik gewoon niet
Voorkomt problemen met je vriendin enzo.quote:
Had ik vroeger ook, een date / stap telefoon. Tegenwoordig geef ik gewoon m'n normale nummer.quote:
Ja, dan is het contact gewoon voorbij en kan je weer op zoek naar de volgende.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Herkennen mensen dit?
Je bent met een vrouw op een datingsite aan het mailen. En na enkele berichten wordt er ineens niet meer gereageerd.
quote:
Nooit problemen gehad daarmee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vraag mij af wat voor indruk je daarmee wekt wanneer je je echte nummer wil geven aan je date
Yep. Regelmatig zelfs nadat zij contact had gezocht met mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Herkennen mensen dit?
Je bent met een vrouw op een datingsite aan het mailen. En na enkele berichten wordt er ineens niet meer gereageerd.
Omdat de interesse weg is zoals Timmie al zegt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep. Regelmatig zelfs nadat zij contact had gezocht met mij.
Dat idee had ik wel altijd. Alsof ze op 20 mannen reageerde en uiteindelijk maar een paar interessant genoeg vond ofzo. Her loss.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Omdat de interesse weg is zoals Timmie al zegt?
Ohja, wanneer je fulltime werkt is daar wel wat voor te zeggen inderdaadquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
Nooit problemen gehad daarmee.
De meeste dames snappen het wel dat je niet tijdens je werk gestoord kan en wil worden door een date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |