abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129729262
Sinds ik bijna meer dan 2 jaar intensief sport valt mij op dat ik meer aanzien krijgt van het andere geslacht. Staren meer lijkt het. Nu ben ik echt moeders mooiste niet, ik vind mijzelf niet zo knap. (Qua gezicht) Kreeg laatst nog een opmerking dat ik er super uit zag. Maar dat is lichaam. Ik ben niet echt een bodybuild type maar meer atletisch. Triatlon. (Hardlopen, zwemmen en fietsen).

Maar sinds ik probeer te daten lijken ze nogal af te knappen omdat ik veel sport en erg gezond eet. Waarom zou dat zo zijn? Ik doe het voor mijzelf: het is dat de vrouw echt geen aandacht meer gaat krijgen. Ik heb veel voor over, maar ik geef ook niet graag mijn hobbies op.

Ik snap het niet.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129729441
quote:
99s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Sinds ik bijna meer dan 2 jaar intensief sport valt mij op dat ik meer aanzien krijgt van het andere geslacht. Staren meer lijkt het. Nu ben ik echt moeders mooiste niet, ik vind mijzelf niet zo knap. (Qua gezicht) Kreeg laatst nog een opmerking dat ik er super uit zag. Maar dat is lichaam. Ik ben niet echt een bodybuild type maar meer atletisch. Triatlon. (Hardlopen, zwemmen en fietsen).

Maar sinds ik probeer te daten lijken ze nogal af te knappen omdat ik veel sport en erg gezond eet. Waarom zou dat zo zijn? Ik doe het voor mijzelf: het is dat de vrouw echt geen aandacht meer gaat krijgen. Ik heb veel voor over, maar ik geef ook niet graag mijn hobbies op.

Ik snap het niet.
Misschien denken ze dat je zo'n fanaticus bent die nooit eens geniet van een lekker hapje en dat je je leefstijl gaat opdringen aan hen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:59:10 #203
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129729458
quote:

Ik snap het niet.
Heb je het er graag over met dates? Een sportieve vrouw zoeken? Ik gooi maar een balletje op.
  maandag 5 augustus 2013 @ 20:59:34 #204
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129729472
Ik kwam op Paiq nog een FOK'ker tegen! Overigens niet een die in dit topic zit. Maar ik herkende een van zijn verhalen, dat was wel apart haha.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:01:00 #205
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129729543
quote:

Ik snap het niet.
Wat merk je precies? Wat zeggen ze.
Grijp ze!
pi_129729702
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Misschien denken ze dat je zo'n fanaticus bent die nooit eens geniet van een lekker hapje en dat je je leefstijl gaat opdringen aan hen.
Ik ben fanatiek inderdaad en heb een discipline waar je u tegen zegt. Maar dat ga ik nooit opdringen tegen een vrouw. Genieten mag! Maar met mate.

quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb je het er graag over met dates? Een sportieve vrouw zoeken? Ik gooi maar een balletje op.
Ik heb ook in Paiq mijn profiel sporten geüpdatet. Ik heb er wel over om wat over te zeggen. Ik heb eerlijk gezegd al weinig te vertellen, niet dat ik een saaie opa ben maar dit is wat ik doe. Net als mijn werk.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129729735
quote:
12s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik was nogwel van plan om je te vragen mij toe te voegen op fb :{ Dat moet dus een theatervoorstelling worden? :{
:Y :*

quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

En dit inderdaad, ik wil bijvoorbeeld graag een wijntje kunnen drinken zonder het gevoel te hebben dat iemand me veroordelend aankijkt (en nee, ik zeg dus niet dat je dat doet, maar dat het dat gevoel op kan wekken)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_129729770
quote:

Ik snap het niet.
Denk dat ze zich schuldig voelen over eigen levensstijl?

Edit: Wat Yuki zegt
pi_129729774
Ik ben benieuwd wat jullie mening is over het feit dat ik nu een leuke date heb gehad met een dame, waarmee ik heel graag nog een keer afspreek. Probeer nu al vanaf zaterdagavond een nieuwe afspraak te maken met haar (bioscoopje) maar ze reageert nogal langzaam. Ze heeft gisteren al gezegd dat ze het gezellig zou vinden, maar het duurt uren voordat ik elke keer iets terugkrijg. Wellicht dat ze gewoon haar tijd neemt enzo, maar omdat ik bij vorige dates wel urenlang kon appen met iemand heb ik steeds het idee dat ze er eigenlijk geen zin in heeft.
pi_129729783
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Wat merk je precies? Wat zeggen ze.
Ze tonen wel interesse maar daarna blijft het muisstil. Wat iemand hier ook al zei, misschien kom ik te fanatiek over en denken ze dat zij geen tijd van mij gaan krijgen..
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:06:24 #211
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129729795
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ik ben fanatiek inderdaad en heb een discipline waar je u tegen zegt. Maar dat ga ik nooit opdringen tegen een vrouw. Genieten mag! Maar met mate.

[..]

Ik heb ook in Paiq mijn profiel sporten geüpdatet. Ik heb er wel over om wat over te zeggen. Ik heb eerlijk gezegd al weinig te vertellen, niet dat ik een saaie opa ben maar dit is wat ik doe. Net als mijn werk.
Het is sport, een hobby. Maar lang niet iedereen is zo fanatiek natuurlijk. Neem aan dat je ook wel films kijkt of leest? Of muziek luistert? Zat dingen te bedenken om over te praten. En vraag vooral ook wat aan haar over haar passies.
pi_129729963
Hm. Oké bedankt. Straks hoor ik hier nog een FOK!ster op Paiq die mij herkende aan het woordje triatlon :P.

Iedergeval bedankt..
- Wiet van Broeckhoven
pi_129730034
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie mening is over het feit dat ik nu een leuke date heb gehad met een dame, waarmee ik heel graag nog een keer afspreek. Probeer nu al vanaf zaterdagavond een nieuwe afspraak te maken met haar (bioscoopje) maar ze reageert nogal langzaam. Ze heeft gisteren al gezegd dat ze het gezellig zou vinden, maar het duurt uren voordat ik elke keer iets terugkrijg. Wellicht dat ze gewoon haar tijd neemt enzo, maar omdat ik bij vorige dates wel urenlang kon appen met iemand heb ik steeds het idee dat ze er eigenlijk geen zin in heeft.
Welkom bij de club. :P
Maar geen zorgen hoeft niks te betekenen. Niet iedereen is zo into whatsapp. Het is misschien lastig. Maar gewoon geduld hebben
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:12:51 #214
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129730114
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Greyson het volgende:
Hm. Oké bedankt. Straks hoor ik hier nog een FOK!ster op Paiq die mij herkende aan het woordje triatlon :P.

Iedergeval bedankt..
Maar stel je ook wedervragen in de chats? Het maakt ook nogal wat uit wie je tegenover je hebt. Als iemand totaal geen initiatief toont is daar de block! knop hé..
pi_129730169
quote:

Iedergeval bedankt..
random in een gesprek triatlon zeggen... kijken of dat een interesse is hahaha
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:14:54 #216
402989 japiedevlugge
pi_129730210
Het is inderdaad wel moeilijk voor te stellen dat puur op het feit alleen dat je gezond leeft en sport, men massaal afhaakt. Het zal een gehele indruk zijn schat ik in.
Grijp ze!
pi_129730326
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Maar stel je ook wedervragen in de chats? Het maakt ook nogal wat uit wie je tegenover je hebt. Als iemand totaal geen initiatief toont is daar de block! knop hé..
Zeker wel. Ik probeer te variëren :Y.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129730348
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Welkom bij de club. :P
Maar geen zorgen hoeft niks te betekenen. Niet iedereen is zo into whatsapp. Het is misschien lastig. Maar gewoon geduld hebben
Klopt dat idee heb ik bij haar wel, dat ze alles een beetje op dr gemak doet. Moet ze ook vooral doen als ze dat fijn vindt. Probleem is alleen dat ze voor mij een beetje een mysterie is nog. We hebben behoorlijk lange mails naar elkaar gestuurd en vrijdag vond ik het ook wel gezellig op onze eerste date. Ik kon haar alleen niet goed peilen. Dat ze iig nog een keer wil afspreken zegt denk ik dan wel wat. Ach ja, ik zal wel moeten afwachten, maar vind het wel lastig, omdat ik voor haar 2 mislukte dates (van beide kanten) heb gehad en ik blij ben weer een leuke dame te hebben ontmoet.
pi_129730362
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef Kekaa het volgende:

[..]

random in een gesprek triatlon zeggen... kijken of dat een interesse is hahaha
:D.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129730372
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Reageert ze vanaf het begin in dit tempo?
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:18:37 #221
107525 Caithlinn
Still me....
pi_129730395
quote:

Iedergeval bedankt..
Ik geloof niet dat ik jou al ben tegengekomen :P
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_129730484
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Reageert ze vanaf het begin in dit tempo?
Als ik terugkijk heb ik dat idee wel ja. Alhoewel haar berichten voor onze date iets enthousiaster over kwamen en ze ook veel uit zichzelf vroeg aan me.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:24:28 #223
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129730667
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Als ik terugkijk heb ik dat idee wel ja. Alhoewel haar berichten voor onze date iets enthousiaster over kwamen en ze ook veel uit zichzelf vroeg aan me.
Volgens mij is dat best wel standaard, dat je na een eerste date even inkakt. De ergste spanning van de eerste ontmoeting is er dan af. Dat appen zou ik me niet druk om maken maar misschien is dat een generatiekloof :') Je hebt iig een tweede date gescoord, mooi toch?
pi_129730739
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Vaak is het zo dat je gevoel het bij het juiste eind heeft, is mijn ervaring. Dus als je het gevoel hebt dat ze je niet heel leuk vindt, klopt dat vaak ook.
pi_129730901
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat best wel standaard, dat je na een eerste date even inkakt. De ergste spanning van de eerste ontmoeting is er dan af. Dat appen zou ik me niet druk om maken maar misschien is dat een generatiekloof :') Je hebt iig een tweede date gescoord, mooi toch?
Ach ja, ik heb ook niet echt veel standaard dates achter de rug gehad :P. Dus wellicht heb je gelijk. Ik kan toch niks anders doen dan afwachten en inderdaad ik heb iig een 2e date. Alleen moet ze dan natuurlijk wel reageren haha. :D
pi_129730958
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Vaak is het zo dat je gevoel het bij het juiste eind heeft, is mijn ervaring. Dus als je het gevoel hebt dat ze je niet heel leuk vindt, klopt dat vaak ook.
Ja mijn gevoel heeft me nog niet vaak in de steek gelaten in dateland. Laten we hopen dat ik het een keer mis heb ;)
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:34:26 #227
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129731129
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:29 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ach ja, ik heb ook niet echt veel standaard dates achter de rug gehad :P. Dus wellicht heb je gelijk. Ik kan toch niks anders doen dan afwachten en inderdaad ik heb iig een 2e date. Alleen moet ze dan natuurlijk wel reageren haha. :D
Heb je iets gevraagd aan haar?
Nou ja, standaard is misschien niet het goede woord. Het kan zoveel zijn natuurlijk maar uit je beschrijvingen haal ik niet meteen dat ze geen interesse meer heeft.
pi_129731276
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Heb je iets gevraagd aan haar?
Nou ja, standaard is misschien niet het goede woord. Het kan zoveel zijn natuurlijk maar uit je beschrijvingen haal ik niet meteen dat ze geen interesse meer heeft.
Ja ik heb gevraagd welke dagen ze zou kunnen. Ik vind het moeilijk, heb namelijk in het verleden ook al dates gehad die niet direct zeiden dat ze er geen zin meer in hadden en dan kwam het bij mij totaal uit het niets. Maar goed, neem aan dat als ze geen zin meer heeft, ze ook niet zegt dat het haar wel gezellig lijkt om naar de bios te gaan.
pi_129731328
quote:
Ik zit in exact hetzelfde schuitje.. Vorige week maandag aangegeven dat ik madame nog wel een keer wilde zien / afspreken.. Reageerde met, spreek ik je snel, kunnen we iets plannen.. De dag erna bleef het rustig.. Na een humorvolle "snel genoeg ;-)", nog even geappt.. Woendagavond wederom een bal opgegooid, welke naar haar toe rolde en ze uiteindelijk wel een locatie gaf, maar dat ze nog even moest kijken wanneer en erop terug zou komen (toen gingen alle nekharen overeind staan, been there, done that, didn't get the T-shirt..). Sindsdien geen reactie meer gehad..

:o
pi_129731342
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik jou al ben tegengekomen :P
Ik moet volgens mij jouw bericht op OkCupid nog beantwoorden. Dat mag dus blijkbaar wel in het Nederlands? :P
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:42:39 #231
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129731494
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja ik heb gevraagd welke dagen ze zou kunnen. Ik vind het moeilijk, heb namelijk in het verleden ook al dates gehad die niet direct zeiden dat ze er geen zin meer in hadden en dan kwam het bij mij totaal uit het niets. Maar goed, neem aan dat als ze geen zin meer heeft, ze ook niet zegt dat het haar wel gezellig lijkt om naar de bios te gaan.
Hoe lang is dat geleden?
De bios is trouwens wel een vrij inactieve date, kan best leuk zijn hoor maar zou er wel een drankje aan vooraf doen ofzo. Die dates uit het verleden moet je niet teveel vanuit gaan. Hoogstens kun je er voor jezelf soms iets uithalen wat je anders wil doen. Je komt wel vrij afwachtend over. Misschien is zij dat ook wel, kun je lang wachten ;)
pi_129731544
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Niet iedereen is daar even open / duidelijk in en wil dan zogenaamd niemand kwetsen.. Zeg het maar gewoon, dan is het klaar..
pi_129731737
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe lang is dat geleden?
De bios is trouwens wel een vrij inactieve date, kan best leuk zijn hoor maar zou er wel een drankje aan vooraf doen ofzo. Die dates uit het verleden moet je niet teveel vanuit gaan. Hoogstens kun je er voor jezelf soms iets uithalen wat je anders wil doen. Je komt wel vrij afwachtend over. Misschien is zij dat ook wel, kun je lang wachten ;)
Vanochtend ergens. Ja het is ook de 2e date en wilde er idd nog een drankje voor of achteraan plakken. Mwa afwachtend ben ik niet echt, maar ik wil niet de hele dag berichten naar haar sturen, daar wordt ze denk ik ook gek van. Maar goed, er is nog geen dag voorbij he. Wellicht komt het nog.
pi_129731785
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet iedereen is daar even open / duidelijk in en wil dan zogenaamd niemand kwetsen.. Zeg het maar gewoon, dan is het klaar..
Ja vind ik ook. Dat doe ik namelijk zelf ook gewoon. Zeker na de 1e date als ik die al niks vind.
  maandag 5 augustus 2013 @ 21:52:50 #235
409241 GermanShephard
Geniet van het leven.
pi_129731977
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Vanochtend ergens. Ja het is ook de 2e date en wilde er idd nog een drankje voor of achteraan plakken. Mwa afwachtend ben ik niet echt, maar ik wil niet de hele dag berichten naar haar sturen, daar wordt ze denk ik ook gek van. Maar goed, er is nog geen dag voorbij he. Wellicht komt het nog.
Niet te snel reageren denk ik, dan kom je misschien wat wanhopig over. Laat haar maar even bungelen!
pi_129732291
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:52 schreef GermanShephard het volgende:

[..]

Niet te snel reageren denk ik, dan kom je misschien wat wanhopig over. Laat haar maar even bungelen!
Dat weet ik uit ervaring ja. ;) Daarom reageer ik ook pas als ze morgenavond nog niks heeft laat horen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 22:04:20 #237
402989 japiedevlugge
pi_129732681
Hoop voor je dat ze gewoon druk is of whatever. Die uitstellerige vaagdoenerij is dodelijk :X

Welk geval dan ook, mocht het je teveel bezig houden, dat is nooit goed. Gewoon wat afstand van doen voor jezelf.
Grijp ze!
pi_129733187
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoop voor je dat ze gewoon druk is of whatever. Die uitstellerige vaagdoenerij is dodelijk :X

Welk geval dan ook, mocht het je teveel bezig houden, dat is nooit goed. Gewoon wat afstand van doen voor jezelf.
Ja ik heb er gewoon een heel slecht gevoel over en wat ik al eerder zei, mijn gevoel heeft me nog niet vaak in de steek gelaten. Ik hou idd gewoon van directe duidelijkheid.
pi_129735448
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Greyson het volgende:
"Genieten mag! Maar met mate."

Sorry, maar dat is wel jouw leefstijl opdringen aan een vrouw. Ik zie een beperking namelijk, persoonlijk zou ik niet van beperkingen houden.

Daarbij zou ik niet alleen zelf vrijheid willen, ik vind het ook fijn als mijn date ook los, spontaan en leuk is.
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:06:54 #240
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129736120
Sorry hoor mensen...

En toen stond De Dokter ineens voor de deur, met twee bakjes schepijs, om verder Game of Thrones te kijken :o :D O+ *;
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129736149
Spontaan. tof.
pi_129736552
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef Yuki het volgende:
Sorry hoor mensen...

En toen stond De Dokter ineens voor de deur, met twee bakjes schepijs, om verder Game of Thrones te kijken :o :D O+ *;
Haha hij weet wel hoe hij punten moet scoren :D
pi_129737385
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:06 schreef Yuki het volgende:
Sorry hoor mensen...

Wauw! Wat lief! Klinkt goed hoor Yuki!
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:37:01 #244
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129737649
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Sannne het volgende:

[..]

Wauw! Wat lief! Klinkt goed hoor Yuki!
Ja O+ dit is me nog nooit overkomen...
pi_129737682
quote:
17s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja O+ dit is me nog nooit overkomen...
Was je huis wel netjes? :D
Ik zou stressen op zo'n moment, ik ben een sloddervos haha!
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:40:32 #246
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129737829
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 23:37 schreef Sannne het volgende:

[..]

Was je huis wel netjes? :D
Ik zou stressen op zo'n moment, ik ben een sloddervos haha!
Eerste wat ik zei toen we naar binnen liepen: "kijk je wel even langs de rotzooi?" :+

Woonkamer viel nog mee (op de strijkplank midden in de kamer na dan) en in de keuken stond alleen wat afwas gelukkig. Het kan vele malen erger :X
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:40:56 #247
402989 japiedevlugge
pi_129737853
Grijp ze!
pi_129737896
quote:
Haha ik moest meteen aan kramer denken :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 23:53:53 #249
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129738442
quote:
I liked this pop in :D
pi_129738587
Oh en dan zou ik met heksenhaar en een joggingbroek op de bank zitten.. Speelgoed om me heen.. Stapel afwas..

Ze moeten mij echt wel effe inseinen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')