Misschien denken ze dat je zo'n fanaticus bent die nooit eens geniet van een lekker hapje en dat je je leefstijl gaat opdringen aan hen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Sinds ik bijna meer dan 2 jaar intensief sport valt mij op dat ik meer aanzien krijgt van het andere geslacht. Staren meer lijkt het. Nu ben ik echt moeders mooiste niet, ik vind mijzelf niet zo knap. (Qua gezicht) Kreeg laatst nog een opmerking dat ik er super uit zag. Maar dat is lichaam. Ik ben niet echt een bodybuild type maar meer atletisch. Triatlon. (Hardlopen, zwemmen en fietsen).
Maar sinds ik probeer te daten lijken ze nogal af te knappen omdat ik veel sport en erg gezond eet. Waarom zou dat zo zijn? Ik doe het voor mijzelf: het is dat de vrouw echt geen aandacht meer gaat krijgen. Ik heb veel voor over, maar ik geef ook niet graag mijn hobbies op.
Ik snap het niet.
Heb je het er graag over met dates? Een sportieve vrouw zoeken? Ik gooi maar een balletje op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Sinds ik bijna meer dan 2 jaar intensief sport valt mij op dat ik meer aanzien krijgt van het andere geslacht. Staren meer lijkt het. Nu ben ik echt moeders mooiste niet, ik vind mijzelf niet zo knap. (Qua gezicht) Kreeg laatst nog een opmerking dat ik er super uit zag. Maar dat is lichaam. Ik ben niet echt een bodybuild type maar meer atletisch. Triatlon. (Hardlopen, zwemmen en fietsen).
Maar sinds ik probeer te daten lijken ze nogal af te knappen omdat ik veel sport en erg gezond eet. Waarom zou dat zo zijn? Ik doe het voor mijzelf: het is dat de vrouw echt geen aandacht meer gaat krijgen. Ik heb veel voor over, maar ik geef ook niet graag mijn hobbies op.
Ik snap het niet.
Wat merk je precies? Wat zeggen ze.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Ik snap het niet.
Ik ben fanatiek inderdaad en heb een discipline waar je u tegen zegt. Maar dat ga ik nooit opdringen tegen een vrouw. Genieten mag! Maar met mate.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat je zo'n fanaticus bent die nooit eens geniet van een lekker hapje en dat je je leefstijl gaat opdringen aan hen.
Ik heb ook in Paiq mijn profiel sporten geüpdatet. Ik heb er wel over om wat over te zeggen. Ik heb eerlijk gezegd al weinig te vertellen, niet dat ik een saaie opa ben maar dit is wat ik doe. Net als mijn werk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je het er graag over met dates? Een sportieve vrouw zoeken? Ik gooi maar een balletje op.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik was nogwel van plan om je te vragen mij toe te voegen op fbDat moet dus een theatervoorstelling worden?
En dit inderdaad, ik wil bijvoorbeeld graag een wijntje kunnen drinken zonder het gevoel te hebben dat iemand me veroordelend aankijkt (en nee, ik zeg dus niet dat je dat doet, maar dat het dat gevoel op kan wekken)quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat je zo'n fanaticus bent die nooit eens geniet van een lekker hapje en dat je je leefstijl gaat opdringen aan hen.
Denk dat ze zich schuldig voelen over eigen levensstijl?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef Greyson het volgende:
Ik snap het niet.
Ze tonen wel interesse maar daarna blijft het muisstil. Wat iemand hier ook al zei, misschien kom ik te fanatiek over en denken ze dat zij geen tijd van mij gaan krijgen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Wat merk je precies? Wat zeggen ze.
Het is sport, een hobby. Maar lang niet iedereen is zo fanatiek natuurlijk. Neem aan dat je ook wel films kijkt of leest? Of muziek luistert? Zat dingen te bedenken om over te praten. En vraag vooral ook wat aan haar over haar passies.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:04 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik ben fanatiek inderdaad en heb een discipline waar je u tegen zegt. Maar dat ga ik nooit opdringen tegen een vrouw. Genieten mag! Maar met mate.
[..]
Ik heb ook in Paiq mijn profiel sporten geüpdatet. Ik heb er wel over om wat over te zeggen. Ik heb eerlijk gezegd al weinig te vertellen, niet dat ik een saaie opa ben maar dit is wat ik doe. Net als mijn werk.
Welkom bij de club.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie mening is over het feit dat ik nu een leuke date heb gehad met een dame, waarmee ik heel graag nog een keer afspreek. Probeer nu al vanaf zaterdagavond een nieuwe afspraak te maken met haar (bioscoopje) maar ze reageert nogal langzaam. Ze heeft gisteren al gezegd dat ze het gezellig zou vinden, maar het duurt uren voordat ik elke keer iets terugkrijg. Wellicht dat ze gewoon haar tijd neemt enzo, maar omdat ik bij vorige dates wel urenlang kon appen met iemand heb ik steeds het idee dat ze er eigenlijk geen zin in heeft.
Maar stel je ook wedervragen in de chats? Het maakt ook nogal wat uit wie je tegenover je hebt. Als iemand totaal geen initiatief toont is daar de block! knop hé..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Greyson het volgende:
Hm. Oké bedankt. Straks hoor ik hier nog een FOK!ster op Paiq die mij herkende aan het woordje triatlon.
Iedergeval bedankt..
random in een gesprek triatlon zeggen... kijken of dat een interesse is hahahaquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Greyson het volgende:
Hm. Oké bedankt. Straks hoor ik hier nog een FOK!ster op Paiq die mij herkende aan het woordje triatlon.
Iedergeval bedankt..
Zeker wel. Ik probeer te variërenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Maar stel je ook wedervragen in de chats? Het maakt ook nogal wat uit wie je tegenover je hebt. Als iemand totaal geen initiatief toont is daar de block! knop hé..
Klopt dat idee heb ik bij haar wel, dat ze alles een beetje op dr gemak doet. Moet ze ook vooral doen als ze dat fijn vindt. Probleem is alleen dat ze voor mij een beetje een mysterie is nog. We hebben behoorlijk lange mails naar elkaar gestuurd en vrijdag vond ik het ook wel gezellig op onze eerste date. Ik kon haar alleen niet goed peilen. Dat ze iig nog een keer wil afspreken zegt denk ik dan wel wat. Ach ja, ik zal wel moeten afwachten, maar vind het wel lastig, omdat ik voor haar 2 mislukte dates (van beide kanten) heb gehad en ik blij ben weer een leuke dame te hebben ontmoet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Welkom bij de club.
Maar geen zorgen hoeft niks te betekenen. Niet iedereen is zo into whatsapp. Het is misschien lastig. Maar gewoon geduld hebben
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:13 schreef Kekaa het volgende:
[..]
random in een gesprek triatlon zeggen... kijken of dat een interesse is hahaha
Reageert ze vanaf het begin in dit tempo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie mening is over het feit dat ik nu een leuke date heb gehad met een dame, waarmee ik heel graag nog een keer afspreek. Probeer nu al vanaf zaterdagavond een nieuwe afspraak te maken met haar (bioscoopje) maar ze reageert nogal langzaam. Ze heeft gisteren al gezegd dat ze het gezellig zou vinden, maar het duurt uren voordat ik elke keer iets terugkrijg. Wellicht dat ze gewoon haar tijd neemt enzo, maar omdat ik bij vorige dates wel urenlang kon appen met iemand heb ik steeds het idee dat ze er eigenlijk geen zin in heeft.
Ik geloof niet dat ik jou al ben tegengekomenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Greyson het volgende:
Iedergeval bedankt..
Als ik terugkijk heb ik dat idee wel ja. Alhoewel haar berichten voor onze date iets enthousiaster over kwamen en ze ook veel uit zichzelf vroeg aan me.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Reageert ze vanaf het begin in dit tempo?
Volgens mij is dat best wel standaard, dat je na een eerste date even inkakt. De ergste spanning van de eerste ontmoeting is er dan af. Dat appen zou ik me niet druk om maken maar misschien is dat een generatiekloofquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Als ik terugkijk heb ik dat idee wel ja. Alhoewel haar berichten voor onze date iets enthousiaster over kwamen en ze ook veel uit zichzelf vroeg aan me.
Vaak is het zo dat je gevoel het bij het juiste eind heeft, is mijn ervaring. Dus als je het gevoel hebt dat ze je niet heel leuk vindt, klopt dat vaak ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Als ik terugkijk heb ik dat idee wel ja. Alhoewel haar berichten voor onze date iets enthousiaster over kwamen en ze ook veel uit zichzelf vroeg aan me.
Ach ja, ik heb ook niet echt veel standaard dates achter de rug gehadquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best wel standaard, dat je na een eerste date even inkakt. De ergste spanning van de eerste ontmoeting is er dan af. Dat appen zou ik me niet druk om maken maar misschien is dat een generatiekloofJe hebt iig een tweede date gescoord, mooi toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |