Mooi manquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:35 schreef Rickario het volgende:
HOPPA! 2e date geregeld voor zaterdagavond. En al goede ideeën!
Nicequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:14 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Mooi man![]()
De mijne heeft gelukkig ook weer gereageerd vanochtend. Hoogstwaarschijnlijk zondag 2e date en anders woensdag.
Het zij je vergevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel me in ieder geval stukken minder schuldig dat ik niet mee ben gaan speeddaten
Nog wel weer wat van hem gehoord?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het zij je vergeven
Rommel, niet charmant erbij lopen... Die keer dat ik compleet verregend bij m op de stoep stond met mascara op m'n kin en later in zijn joggingbroek liep, heeft de weg wel vrijgemaakt
Gisteren liep ik ook in m'n post-workout kleding zonder make up. Jammer dan.
Goedemorgen appjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:54 schreef Rickario het volgende:
[..]
Nog wel weer wat van hem gehoord?
Precies, het moet wel een beetje realistisch blijvenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Dizorn het volgende:
Dokters zijn ook gewoon toffe mensen natuurlijk![]()
Mooi dat 't zo goed gaat Yuki.![]()
Opruimen, tsja, ik ben meestal iets actiever erin als er bezoek komt. daar vallen dates ook onder. maar ik ga echt niet alles brandschoon en perfect opgeruimd maken, zo ben ik gewoon niet
Hoeveel dagen heb je nog?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Precies, het moet wel een beetje realistisch blijven
Ik heb ook besloten dat ik wel klaar ben. Nu nog wat leuks uitzoeken om aan te trekken en klaar
Joh anders zoekt ze gewoon wat anders om "af te trekken"quote:
Mijn nummer geef ik meestal wel ergens in de loop van het 2e of 3e gesprek als dat een beetje leuk loopt. Ik heb voor het daten wel een aparte telefoon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:29 schreef Kekaa het volgende:
Hoe snel geven jullie iemand je nummer? Voor appen enzo...
Seriously ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn nummer geef ik meestal wel ergens in de loop van het 2e of 3e gesprek als dat een beetje leuk loopt. Ik heb voor het daten wel een aparte telefoon.
Vraag mij af wat voor indruk je daarmee wekt wanneer je je echte nummer wil geven aan je datequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn nummer geef ik meestal wel ergens in de loop van het 2e of 3e gesprek als dat een beetje leuk loopt. Ik heb voor het daten wel een aparte telefoon.
Ik heb nooit anders beweerdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 14:57 schreef Dizorn het volgende:
Dokters zijn ook gewoon toffe mensen natuurlijk![]()
Mooi dat 't zo goed gaat Yuki.![]()
Opruimen, tsja, ik ben meestal iets actiever erin als er bezoek komt. daar vallen dates ook onder. maar ik ga echt niet alles brandschoon en perfect opgeruimd maken, zo ben ik gewoon niet
Voorkomt problemen met je vriendin enzo.quote:
Had ik vroeger ook, een date / stap telefoon. Tegenwoordig geef ik gewoon m'n normale nummer.quote:
Ja, dan is het contact gewoon voorbij en kan je weer op zoek naar de volgende.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Herkennen mensen dit?
Je bent met een vrouw op een datingsite aan het mailen. En na enkele berichten wordt er ineens niet meer gereageerd.
quote:
Nooit problemen gehad daarmee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:09 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vraag mij af wat voor indruk je daarmee wekt wanneer je je echte nummer wil geven aan je date
Yep. Regelmatig zelfs nadat zij contact had gezocht met mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:51 schreef dyna18 het volgende:
Herkennen mensen dit?
Je bent met een vrouw op een datingsite aan het mailen. En na enkele berichten wordt er ineens niet meer gereageerd.
Omdat de interesse weg is zoals Timmie al zegt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:55 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Yep. Regelmatig zelfs nadat zij contact had gezocht met mij.
Dat idee had ik wel altijd. Alsof ze op 20 mannen reageerde en uiteindelijk maar een paar interessant genoeg vond ofzo. Her loss.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Omdat de interesse weg is zoals Timmie al zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |