Ik ook. Laat staan m'n ouders, holy shit zeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:03 schreef Rickario het volgende:
Ik vertel trouwens niemand over m'n dates (een paar vrienden uitgezonderd). Pas als het echt wat lijkt te worden mogen meer het weten
Echt waar? Wees blij dat je daar vanaf bent joh, wat een mafklapper. Hij heeft gewoon op de juiste knoppen gedrukt in de hoop op meer actie, niet meer en niet minder.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:06 schreef Sannne het volgende:
Maar daardoor kreeg ik uiteindelijk wel het idee, dit kán niet fout gaan! Suf he
Inmiddels begin ik dat ook in te zien jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Echt waar? Wees blij dat je daar vanaf bent joh, wat een mafklapper. Hij heeft gewoon op de juiste knoppen gedrukt in de hoop op meer actie, niet meer en niet minder.
Mijn pa heeft zijn vriendin via een datingsite leren kennen. Dat taboe is al lang wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook. Laat staan m'n ouders, holy shit zeg.
Is het zo dramatisch met hem gesteld?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Haha dat had ik met mijn date ook.. Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Voelde wel even heel benauwend ja
Iedereen heeft wel eens iets mafs meegemaakt hier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef Sannne het volgende:
[..]
Inmiddels begin ik dat ook in te zien ja
Oh dat maakt me ook niet zoveel uit, meer dat je al gaat roepen dat je gaat daten en het zo spannend is nog voooorrr de eerste date. (In mijn geval zou ik dan wel aan de gang kunnen blijven natuurlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zijn vriendin via een datingsite leren kennen. Dat taboe is al lang weg
Geen idee. Is verder een hele leuke man, maar zijn ouders hebben er weinig vertrouwen in geloof ik..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is het zo dramatisch met hem gesteld?
Dat is voor mij het teken om het heel hard op een rennen te zetten (en dan kan ik opeens echt hard rennenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Haha dat had ik met mijn date ook.. Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Natuurlijk niet meid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Sannne het volgende:
Het verhaal is wel even iets gecompliceerder dan ik zo heb neergezet hoor, maar dat ga ik natuurlijk niet delen hier..
We hebben ons er gewoon teveel op verheugd en gingen er bij voorbaat al vanuit dat het goed zat, en dat was achteraf heel erg dom. Zal me ook niet nog eens gebeuren
Soms is de voorpret gewoon het leukstquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:19 schreef Sannne het volgende:
Het verhaal is wel even iets gecompliceerder dan ik zo heb neergezet hoor, maar dat ga ik natuurlijk niet delen hier..
We hebben ons er gewoon teveel op verheugd en gingen er bij voorbaat al vanuit dat het goed zat, en dat was achteraf heel erg dom. Zal me ook niet nog eens gebeuren
Ik moest lachen. Dat vraag je toch niet? Lijkt mij zo awkward.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat is voor mij het teken om het heel hard op een rennen te zetten (en dan kan ik opeens echt hard rennen)
Ooit wilde iemand na date 2 eigenlijk nog niet weg, maar hij moest naar de verjaardag van zijn vader. Ik zag hem al niet meer zo zitten, maar toen hij vroeg of ik niet meewilde naar de verjaardag van zijn pa waren we echt klaar
Maar dat betekent toch niet dat je elke (eerste) date aan de grote klok moet hangen. Of het nu via een datingssite of via de kroeg is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mijn pa heeft zijn vriendin via een datingsite leren kennen. Dat taboe is al lang weg
In dit geval wel ja!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Soms is de voorpret gewoon het leukst
Ja, vind je het nog elke keer heel spannend? Dat heeft inderdaad geen zin als je dat zou doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh dat maakt me ook niet zoveel uit, meer dat je al gaat roepen dat je gaat daten en het zo spannend is nog voooorrr de eerste date. (In mijn geval zou ik dan wel aan de gang kunnen blijven natuurlijk)
Whaha na 2e date ook al. Dan loop je zelfs de kans dat de vage buurman van je pa je date beter kent dan je zelf aan het eind van de verjaardagquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Dat vraag je toch niet? Lijkt mij zo awkward.
Als m'n date zo doordraaft over de toekomst zou ik denk ik ook heel snel afhakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
In dit geval wel ja!
Maar funest voor het verloop van de date
Natuurlijk niet. Maar niets menselijks is ons vreemd hé..quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar dat betekent toch niet dat je elke (eerste) date aan de grote klok moet hangen. Of het nu via een datingssite of via de kroeg is.
Haha. Lekker gebak eten en iedereen staart je aan van "Wie ben jij?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Whaha na 2e date ook al. Dan loop je zelfs de kans dat de vage buurman van je pa je date beter kent dan je zelf aan het eind van de verjaardag
Daar heb je gelijk in.. Het soms niet eens in de gaten heeft.. Dank jequote:Op maandag 5 augustus 2013 10:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet voor een ander gaan denken hé.. Succes!
Zoals gezegd, het was verre van direct.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het nogal opdringerig/irritant vinden als een date mij meteen toevoegd op Facebook.En denk je nou echt dat hij je verzoek niet heeft gezien?
Zo doet De Dokter het ook en daar is zeker wat voor te zeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:03 schreef Rickario het volgende:
Ik vertel trouwens niemand over m'n dates (een paar vrienden uitgezonderd). Pas als het echt wat lijkt te worden mogen meer het weten
WTF!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
De Dokter? Echt alleen al dat je ze bijnamen geeft. The humanity.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo doet De Dokter het ook en daar is zeker wat voor te zeggen.
Ik ben er, als ik echt verliefd ben, wat sneller mee. Soit.
Je gaat hier toch geen naam en toenaam noemenquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
De Dokter? Echt alleen al dat je ze bijnamen geeft. The humanity.
Botsingmeisjequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat hier toch geen naam en toenaam noemen
Ik heb ook een botsingmeisje, treinmeisje, lexachick, barmeisje, serveermeisje en natuurljik S.
De paar dagen dat ik je hier heb zien komen heb ik je voornamelijk dingen af zien zeiken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nou he.. Pff.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De paar dagen dat ik je hier heb zien komen heb ik je voornamelijk dingen af zien zeiken.
Het was nodig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De paar dagen dat ik je hier heb zien komen heb ik je voornamelijk dingen af zien zeiken.
Nee, dan kan je ze niet uit elkaar houden...quote:
Dus jij vind het nodig om willekeurige mensen die vertellen over hun date ervaringen in een topic over date-ervaringen af te zeiken? Interessant.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, dan kan je ze niet uit elkaar houden...
Vriend van me had "busmeisje" en "acnemeisje"... Die laatste ben ik nog steeds benieuwd naar
Kun jij eens even opbokken uit dit topic of normaal reageren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:53 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Wees dan ook een kerel en post hier je eigen ervaringen. Heb je welgeteld één keer je zien verheugen op een thuisdatequote:
Massagemeisje. En de Fok-date waar ik eigenlijk nooit een bijnaam voor heb bedachtquote:
Vrouwen met brilquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:45 schreef Rickario het volgende:
Ik zou m'n date denk ik brilmeisje moeten noemen
Visueel ingesteld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
Ik merk dat de dames en heren hun dates op een andere wijze de bijnamen geven... heeft iemand daar een verklaring voor?
Ja, dat komt omdat Carrie Bradshaw dat ook doet met haar drie vriendinnen. (of zoals ik die drie liever noem: De Milf, De lekkere en De lelijke rooie) Mr. Big enzo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef Faxie het volgende:
Ik merk dat de dames en heren hun dates op een andere wijze de bijnamen geven... heeft iemand daar een verklaring voor?
Paar dagen geleden voor het eerst geprobeerd en het is wel aardig..quote:Op maandag 5 augustus 2013 04:30 schreef iXVI het volgende:
Mensen hier die paiqen? Zo ja, ervaringen ermee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |