abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129702753
Wat ouders op Facebook vergeten is dit.

pi_129702810
Toch krijg ik op de foto's van mijn dochter tig reacties, en als ik eens iets anders post dan valt dat behoorlijk tegen :')
pi_129702882
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Sannne het volgende:
Toch krijg ik op de foto's van mijn dochter tig reacties, en als ik eens iets anders post dan valt dat behoorlijk tegen :')
Ok leuk, maar nobody gives a shit. Echt.
pi_129702898
quote:
Vraag die personen dat eens nadat je de foto weg hebt gehaald welke kleren je dochter aan had of wat ze aan het doen was. er is er niet 1 die dat dan nog weet. Het enige wat ze doen is slijmen en hopen dat ze zo in je broekje mogen komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2013 01:13:42 ]
pi_129703000
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 01:12 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Vraag die personen dat eens nadat je de foto weg hebt gehaald welke kleren je dochter aan had of wat ze aan het doen was. er is er niet 1 die dat dan nog weet. Het enige wat ze doen is slijmen en hopen dat ze zo in je broekje mogen komen.
Het gaat om vriendinnen. Dan delen we onze ervaringen in de reacties. Heel gezellig.
En als ze leuke kleertjes draagt willen ze weten waar vandaan en dan kopen ze het ook :6

Maar goed, offtopic.
pi_129703097
Kan zo in het Facebook-klachten topic....
  maandag 5 augustus 2013 @ 01:24:09 #82
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129703178
quote:
Oh, er zijn er zat die dat leuk vinden (qua vrienden) hoor. Ik vind het van kinderen van goede vriendinnen soms ook best leuk om te zien. Maar als ik dan afspreek en er wordt gelijk gevraagd: "heb je gelezen op facebook van dat pietje een blaasontsteking had en ik toen halsoverkop...." Dan vraag ik me wel eens af waarom ze niet gewoon even gebeld heeft als dat echt zo hoog zat. En dan blijkt dat het best meeviel ;)

Snap wel dat dat leuk is om te delen onderling hoor maar ik zou zelf als ik kinderen had bijvoorbeeld geen foto's van ze op facebook zetten dus dat maakt denk ik hoe je daar tegenaan kijkt al anders :)
pi_129704766
Mensen hier die paiqen? Zo ja, ervaringen ermee?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 5 augustus 2013 @ 06:40:39 #84
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129705003
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat klopt. Het is geen goed idee om meerdere redenen. Dat Yuki's date haar nog niet heeft geaccepteerd is natuurlijk ook een teken aan de wand.
... want?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129705094
Waarom is een goede foto maken puur rocketscience? :'(
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129706742
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 06:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

... want?
Persoonlijk zou ik het nogal opdringerig/irritant vinden als een date mij meteen toevoegd op Facebook.En denk je nou echt dat hij je verzoek niet heeft gezien?
pi_129706825
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik het nogal opdringerig/irritant vinden als een date mij meteen toevoegd op Facebook.En denk je nou echt dat hij je verzoek niet heeft gezien?
Ach ik vind een FB verzoek sturen niet zo raar na een eerste date. Vind het altijd wel fijn om beetje een achtergrond check te kunnen doen :@
Een FB profiel geeft wel een goed beeld van wat iemand bezig houdt, hoe sociaal iemand is enz enz.
pi_129706850
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ach ik vind een FB verzoek sturen niet zo raar na een eerste date. Vind het altijd wel fijn om beetje een achtergrond check te kunnen doen :@
Een FB profiel geeft wel een goed beeld van wat iemand bezig houdt, hoe sociaal iemand is enz enz.
Daarom niet. Zo ziet ze wat voor een ongure gluiperd ik eigenlijk ben. :'(
pi_129707199
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.

"Het valt me op dat het initiatief veel aan mijn kant ligt. Ik vind het leuk om te bedenken wat we kunnen doen als we elkaar zien, maar ben ook wel benieuwd naar wat jij zou bedenken."

Of iets in die strekking.
Hier kan ik wel iets mee, super! Ook ook_gek e.a bedankt :).

Mbt andere mensen raken.. Vrees dat ik mezelf dan minder aantrekkelijk maak en dus glazen in ga gooien.. :(.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2013 10:09:14 ]
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:11:51 #90
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129707288
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inderdaad, niet eens zozeer als check, vind het gewoon leuk om even te sneupen. En dat vinden die gluiperds allemaal maar niets, zo maak ik ook mijn selectie :)

Even serieus: Yuki als het zo is dat het iets principieels is dan kom je daar tzt wel achter. Is het toch onverhoopt een gluiperd dan is ie dat ook wel als ie je toch toevoegt.
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:16:32 #91
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129707389
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hier kan ik wel iets mee, super! Ook ook_gek e.a bedankt :).

Mbt andere mensen raken.. Vrees dat ik mezelf dan minder aantrekkelijk maak en dus glazen in ga gooien.. :(.
Niet voor een ander gaan denken hé.. Succes!
pi_129707736
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja dat doe ik ook niet. Facebook komt pas als ik er al minimaal 2x mee heb afgesproken.
Ik ken een meid die ze wel van te voren toevoegt, ik weet dan ook precies wanneer ze een date heeft. Want de week er voor zie je 100-vind-ik-leukjes langskomen op alle foto's vanaf 2007, staan er 12 status updates op zijn&haar timeline geschreven (uiteraard mét tag) en reageert moeders ook overal op. Met als ultieme wtf moment een foto van een hartjes ballon met Dora erop |:(

Het zou je gebeuren :') Op mijn opmerkingen van "denk je niet dat je nu verwachtingen schept / de lat wel erg hoog legt" wordt dan gereageert met dat ze het zo leuk hebben samen. Als ik dan een week later vraag waarom het bij een date bleef moet ik mijn mond houden :')

OT: Ik heb vorige week een hele leuke date gehad via paiq, maar nu is ze met vakantie :(
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_129708431
Haha dat had ik met mijn date ook.. Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Voelde wel even heel benauwend ja :D
pi_129708481
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Voelde wel even heel benauwend ja
Dear god...
pi_129708488
quote:
Haha dat had ik met mijn date ook.. Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Holy fuck :')
_O-
pi_129708502
quote:
Ik mag hopen dat dat grappend bedoeld was en dat die moeder niet gelijk fotolijstjes ging afstoffen in het bijzijn van een luid grienende vader.
pi_129708504
I know!
Maar goed, wat ik ervan moet geloven?
  maandag 5 augustus 2013 @ 11:02:14 #98
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129708518
quote:
Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter.
Auwww, m'n tenen!
Gourmetten of steengrillen?
pi_129708525
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 11:01 schreef Sannne het volgende:
I know!
Maar goed, wat ik ervan moet geloven?
Ik denk dat je het moet geloven. Zoiets verzin je niet.
pi_129708555
Ik vertel trouwens niemand over m'n dates (een paar vrienden uitgezonderd). Pas als het echt wat lijkt te worden mogen meer het weten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')