Ok leuk, maar nobody gives a shit. Echt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Sannne het volgende:
Toch krijg ik op de foto's van mijn dochter tig reacties, en als ik eens iets anders post dan valt dat behoorlijk tegen
Vraag die personen dat eens nadat je de foto weg hebt gehaald welke kleren je dochter aan had of wat ze aan het doen was. er is er niet 1 die dat dan nog weet. Het enige wat ze doen is slijmen en hopen dat ze zo in je broekje mogen komen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Sannne het volgende:
Toch krijg ik op de foto's van mijn dochter tig reacties, en als ik eens iets anders post dan valt dat behoorlijk tegen
Het gaat om vriendinnen. Dan delen we onze ervaringen in de reacties. Heel gezellig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vraag die personen dat eens nadat je de foto weg hebt gehaald welke kleren je dochter aan had of wat ze aan het doen was. er is er niet 1 die dat dan nog weet. Het enige wat ze doen is slijmen en hopen dat ze zo in je broekje mogen komen.
Oh, er zijn er zat die dat leuk vinden (qua vrienden) hoor. Ik vind het van kinderen van goede vriendinnen soms ook best leuk om te zien. Maar als ik dan afspreek en er wordt gelijk gevraagd: "heb je gelezen op facebook van dat pietje een blaasontsteking had en ik toen halsoverkop...." Dan vraag ik me wel eens af waarom ze niet gewoon even gebeld heeft als dat echt zo hoog zat. En dan blijkt dat het best meevielquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:09 schreef Sannne het volgende:
... want?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is geen goed idee om meerdere redenen. Dat Yuki's date haar nog niet heeft geaccepteerd is natuurlijk ook een teken aan de wand.
Persoonlijk zou ik het nogal opdringerig/irritant vinden als een date mij meteen toevoegd op Facebook.En denk je nou echt dat hij je verzoek niet heeft gezien?quote:
Ach ik vind een FB verzoek sturen niet zo raar na een eerste date. Vind het altijd wel fijn om beetje een achtergrond check te kunnen doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik het nogal opdringerig/irritant vinden als een date mij meteen toevoegd op Facebook.En denk je nou echt dat hij je verzoek niet heeft gezien?
Daarom niet. Zo ziet ze wat voor een ongure gluiperd ik eigenlijk ben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ach ik vind een FB verzoek sturen niet zo raar na een eerste date. Vind het altijd wel fijn om beetje een achtergrond check te kunnen doen![]()
Een FB profiel geeft wel een goed beeld van wat iemand bezig houdt, hoe sociaal iemand is enz enz.
Hier kan ik wel iets mee, super! Ook ook_gek e.a bedanktquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.
"Het valt me op dat het initiatief veel aan mijn kant ligt. Ik vind het leuk om te bedenken wat we kunnen doen als we elkaar zien, maar ben ook wel benieuwd naar wat jij zou bedenken."
Of iets in die strekking.
Inderdaad, niet eens zozeer als check, vind het gewoon leuk om even te sneupen. En dat vinden die gluiperds allemaal maar niets, zo maak ik ook mijn selectiequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ach ik vind een FB verzoek sturen niet zo raar na een eerste date. Vind het altijd wel fijn om beetje een achtergrond check te kunnen doen![]()
Een FB profiel geeft wel een goed beeld van wat iemand bezig houdt, hoe sociaal iemand is enz enz.
Niet voor een ander gaan denken hé.. Succes!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hier kan ik wel iets mee, super! Ook ook_gek e.a bedankt.
Mbt andere mensen raken.. Vrees dat ik mezelf dan minder aantrekkelijk maak en dus glazen in ga gooien...
Ik ken een meid die ze wel van te voren toevoegt, ik weet dan ook precies wanneer ze een date heeft. Want de week er voor zie je 100-vind-ik-leukjes langskomen op alle foto's vanaf 2007, staan er 12 status updates op zijn&haar timeline geschreven (uiteraard mét tag) en reageert moeders ook overal op. Met als ultieme wtf moment een foto van een hartjes ballon met Dora eropquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook niet. Facebook komt pas als ik er al minimaal 2x mee heb afgesproken.
Dear god...quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Voelde wel even heel benauwend ja
Holy fuckquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Haha dat had ik met mijn date ook.. Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Ik mag hopen dat dat grappend bedoeld was en dat die moeder niet gelijk fotolijstjes ging afstoffen in het bijzijn van een luid grienende vader.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Haha dat had ik met mijn date ook.. Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter. Zijn fuckbuddy was zwaar verdrietig omdat hij haar liet zitten voor mij (dit nog vóór de date he..)..
Auwww, m'n tenen!quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Hij ging zn ouders vertellen van mij, zijn vader moest een traantje wegpinken en zijn moeder zei dat ze nog een fotolijstje over had voor mijn dochter.
Ik denk dat je het moet geloven. Zoiets verzin je niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:01 schreef Sannne het volgende:
I know!
Maar goed, wat ik ervan moet geloven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |