abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 augustus 2013 @ 22:50:06 #1
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129697145

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 22:51:42 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129697233
Die TT :D :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129697442
Voorspelbare TT :P
  Moderator / Redactie FP zondag 4 augustus 2013 @ 23:05:11 #4
Brabo Bastard
pi_129697939
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 22:55 schreef Rickario het volgende:
Voorspelbare TT :P
Een beetje wel ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:07:27 #5
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129698093
Gaan we nu uitgebreid de TT bespreken, ja? :')
pi_129698310
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Yuki het volgende:
Gaan we nu uitgebreid de TT bespreken, ja? :')
Ik heb even weinig te melden. :')
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:11:35 #7
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129698349
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Ik zal zo iemand gewoon er uit kiepen. Ik voeg trouwens nooit een date toe. Maar net als mijn ex kiep ik er gewoon uit. Maakt geen deel meer uit van mijn leven dus toedeloe.

Het is maar facebook he, het is niet zo dat iemand dood gaat als je hem delete :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:15:46 #8
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129698573
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zal zo iemand gewoon er uit kiepen. Ik voeg trouwens nooit een date toe. Maar net als mijn ex kiep ik er gewoon uit. Maakt geen deel meer uit van mijn leven dus toedeloe.

Het is maar facebook he, het is niet zo dat iemand dood gaat als je hem delete :P
Niet?! :o

De Dokter heeft mijn Facebook verzoek nog niet geaccepteerd. Ik ben daar vrij makkelijk in, hij wat selectiever als het om dates gaat.
Prima, komt ooit wel :) of niet, dan hebben we iig niet het vraagstuk "moet ik de ander nu van Facebook verwijderen??" :+
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:17:46 #9
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129698679
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nee, al zal het soms wel makkelijk zijn haha.

quote:
De Dokter heeft mijn Facebook verzoek nog niet geaccepteerd. Ik ben daar vrij makkelijk in, hij wat selectiever als het om dates gaat.
Prima, komt ooit wel :) of niet, dan hebben we iig niet het vraagstuk "moet ik de ander nu van Facebook verwijderen??" :+
Ik ben daar zelf ook heel erg selectief in. Ik voeg niet zomaar iemand toe. Ooit een vriendschap verzoek ontvangen voor dat er ook maar was afgesproken, maar geweigerd. Doe niet aan die gekkigheid.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:20:35 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129698810
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Echt?
Opvallend hé hoe mensen daarin verschillen. Kan mij echt niet boeien bij dates, persoonlijke dingen zet ik toch niet op facebook. En als ik ze beu ben kan ik ze altijd gewoon weer verwijderen.
pi_129698875
Ik laat hem maar gewoon staan. Wie weet kunnen we ooit nog wel eens een soort van contact terug krijgen over candy crush ofzo :) Vind het wel best allemaal..
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:23:03 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129698943
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef Sannne het volgende:
Ik laat hem maar gewoon staan. Wie weet kunnen we ooit nog wel eens een soort van contact terug krijgen over candy crush ofzo :) Vind het wel best allemaal..
Het contact is ook gelijk helemaal afgebroken dus? Ja, als je er verder niet mee zit..gewoon doen. En anders knalhard deleten, kan soms ook best goed voelen ;)
pi_129698997
Even een vraag aan de mede-daters, over het initiatief nemen.. Hoe vertel je de andere kant op een nette manier dat je het leuk/prettig/fijn zou vinden als hij of zij ook een keer het initiatief neemt, zonder daarbij de persoon te "raken"??
pi_129699019
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het contact is ook gelijk helemaal afgebroken dus? Ja, als je er verder niet mee zit..gewoon doen. En anders knalhard deleten, kan soms ook best goed voelen ;)
Hij zei gisteren dat het beter was het contact voor nu even te verbreken maar hij wilde me in de toekomst best nog spreken, omdat hij graag wilde weten hoe het met me gaat..

Dat dus.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:26:27 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129699140
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even een vraag aan de mede-daters, over het initiatief nemen.. Hoe vertel je de andere kant op een nette manier dat je het leuk/prettig/fijn zou vinden als hij of zij ook een keer het initiatief neemt, zonder daarbij de persoon te "raken"??
opdracht geven om haar de volgende keer iets te verzinnen om te gaan doen?
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:26:58 #16
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129699158
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Sannne het volgende:

[..]

Hij zei gisteren dat het beter was het contact voor nu even te verbreken maar hij wilde me in de toekomst best nog spreken, omdat hij graag wilde weten hoe het met me gaat..

Dat dus.
Zolang jij het er ook mee eens bent is het altijd goed :)
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:28:10 #17
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129699219
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Waarom ben je bang de persoon te raken?

En anders idd wat Ook_gek zegt, dat is wel een goed idee.
pi_129699268
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zolang jij het er ook mee eens bent is het altijd goed :)
Vind het zelfs wel fijn dat het contact niet helemaal afgebroken is meteen. Dat had ik best hard gevonden.. En ik snap wel dat hij gisteren even afstand nam, ik was best even pissed.

Inmiddels vind ik het prima zo, het is misschien maar beter ook!
Maar blijf erbij, ons contact was heel gezellig dus zou het raar vinden hem nooit meer te spreken.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:29:41 #19
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129699291
quote:
100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.

"Het valt me op dat het initiatief veel aan mijn kant ligt. Ik vind het leuk om te bedenken wat we kunnen doen als we elkaar zien, maar ben ook wel benieuwd naar wat jij zou bedenken."

Of iets in die strekking.
pi_129699318
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat dus.
:') Alsof ie ooit iets van zich gaat laten horen....

Sorry, maar als het met een date niks wordt, dan heb ik vaak weinig behoefte om nog eens een appje te sturen met: Goh hoe gaat het met je?
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:31:53 #21
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129699377
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Yuki het volgende:

[..]

100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.

"Het valt me op dat het initiatief veel aan mijn kant ligt. Ik vind het leuk om te bedenken wat we kunnen doen als we elkaar zien, maar ben ook wel benieuwd naar wat jij zou bedenken."

Of iets in die strekking.
Is trouwens ook een leuke vraag.
"stel jij mag bepalen wat we gaan doen. Alles kan, alles mag en alles is mogelijk. Waar neem je mij mee naar toe"

Je krijgt dan hele leuke en soms zeer verassende antwoorden. En die zeggen vaak al heel veel over hoe de persoon in kwestie is. Als er weinig uit komt kan je er al van uit gaan dat het niet zijn / haar sterkste kant is dingen te bedenken :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:32:25 #22
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129699397
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Ik ben daar zelf ook heel erg selectief in. Ik voeg niet zomaar iemand toe. Ooit een vriendschap verzoek ontvangen voor dat er ook maar was afgesproken, maar geweigerd. Doe niet aan die gekkigheid.
Heb m pas een verzoek gestuurd na onze eerste echte date; sterker nog, volgens mij zelfs na de 3e date.

Maakt verder niet uit, hij is er voorzichtig mee om dates te mengen in z'n vrienden- en familiekring. Kan me er van zijn kant wel iets bij voorstellen, hoewel ik er heel anders in sta.
pi_129699469
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jullie matchen dus goed op de vragen die je niet openbaar hebt beantwoord. Die ene vraag die ze wel openbaar heeft beantwoord kan dus niet gemeten worden totdat jij daar ook een antwoord op geeft. Okcupid zeker?
Ze had echt maar 1 vraag beantwoord. Geen verborgen vragen beantwoord

She answered

1 question
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:35:09 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129699512
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Heb m pas een verzoek gestuurd na onze eerste echte date; sterker nog, volgens mij zelfs na de 3e date.

Maakt verder niet uit, hij is er voorzichtig mee om dates te mengen in z'n vrienden- en familiekring. Kan me er van zijn kant wel iets bij voorstellen, hoewel ik er heel anders in sta.
Ah oke, ja kan ik me trouwens wel goed voorstellen. Dat heb ik ook. Ik voeg ook niet al mijn collega's toe bv. Teveel het idee dat mensen het te interessant vinden wat ik wel en niet doe. Gaat namelijk niet iedereen aan.

Als ik al merk hoeveel reacties ik krijg op hele simpele dingen, of hoe snel mensen er dingen bij gaan bedenken.... neh dan doe ik liever heel erg kieskeurig op facebook.
pi_129699556
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen facebook. Heb daar ook maar 1 vriendin :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:37:22 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129699622
quote:
11s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:36 schreef m1st1g het volgende:
Ik gebruik eigenlijk helemaal geen facebook. Heb daar ook maar 1 vriendin :P
Ik ben zelf niet heel erg actief op facebook, ik knal er wel eens een foto op maar meer dan dat is het niet. Andere mensen taggen me vaak en knallen er foto's van mij op. Vind ik prima trouwens, want alleen mensen die ik wil zien ze.
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:40:07 #27
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129699735
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Sannne het volgende:

[..]

Vind het zelfs wel fijn dat het contact niet helemaal afgebroken is meteen. Dat had ik best hard gevonden.. En ik snap wel dat hij gisteren even afstand nam, ik was best even pissed.

Inmiddels vind ik het prima zo, het is misschien maar beter ook!
Maar blijf erbij, ons contact was heel gezellig dus zou het raar vinden hem nooit meer te spreken.
Heb ook nog wel eens iemand gesmst na een half jaar over iets waar ik nog eens aan moest denken, hij was benieuwd hoe het was en we hebben wat berichten heen en weer gestuurd. Vervolgens spotte hij me opnieuw op een datingsite en het resultaat daarvan is mijn date van deze week ;) Soms laat iemand je niet helemaal los, zeg maar. Of er wat van komt deze keer is natuurlijk een tweede.

Maar zou er wel voor waken dat je zo niet hoop houdt op meer, wel lekker verder daten wanneer je daar zin in hebt.
pi_129699802
Dus jij date nu met iemand waarvan de eerste keer het niet goed mee ging?
pi_129699826
Heb ik ook weleens meegemaakt idd.. Daar heb ik 1 van mn beste vrienden aan over gehouden! Die gisteravond kwam knuffelen :) Is een exdate van me.

En een andere date ook een jaar later weer eens mee afgesproken, gewoon gezellig. Was leuk!

Ik heb echt geen hoop meer, hij was duidelijk ;)
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:43:32 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129699868
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef Sannne het volgende:
Heb ik ook weleens meegemaakt idd.. Daar heb ik 1 van mn beste vrienden aan over gehouden! Die gisteravond kwam knuffelen :) Is een exdate van me.

En een andere date ook een jaar later weer eens mee afgesproken, gewoon gezellig. Was leuk!

even voor de zekerheid, de date die je laatst had die super leuk was en waar je dood zenuwachtig voor was en later onzeker over was heeft er een punt achter gezet?

Of zit ik er nu naast
pi_129699870
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:42 schreef Sannne het volgende:

Een vriend die kwam knuffelen? :D
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:43:46 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129699873
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Een vriend die kwam knuffelen? :D
Wat is daar zo gek aan?
pi_129699941
Ja, knuffelen!
En idd ook_gek, die date was eenmalig. En daar baalde ik even van.
pi_129699982
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:45 schreef Sannne het volgende:
Ja, knuffelen!
Ah ok :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:47:11 #35
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129700000
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:45 schreef Sannne het volgende:
Ja, knuffelen!
Joh dat is wel lullig ja, zeker omdat het allemaal zo leuk en goed leek te zijn.
Trek een fles wijn open, lekker balen op de bank, even alle mannen haten en hop op naar de volgende date!
pi_129700102
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:47 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Joh dat is wel lullig ja, zeker omdat het allemaal zo leuk en goed leek te zijn.
Trek een fles wijn open, lekker balen op de bank, even alle mannen haten en hop op naar de volgende date!
Dat heb ik gisteren gedaan :) Nu ist weer oke! Wijze les of zoiets clichématigs..
Vanavond zelfs een leuke man getroffen op lexa. Denk niet een potentiele date, maar het was een interessant gesprek!
pi_129700165
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:49 schreef Sannne het volgende:

[..]

Dat heb ik gisteren gedaan :) Nu ist weer oke! Wijze les of zoiets clichématigs..
En die gast met rust laten. Niet zo onaantrekkelijk als een meid die je blijft volgen. Als je hem negeert heb je nog de kans dat hij met hangende pootjes terug komt :P
pi_129700191
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:51 schreef Rickario het volgende:

[..]

En die gast met rust laten. Niet zo onaantrekkelijk als een meid die je blijft volgen. Als je hem negeert heb je nog de kans dat hij met hangende pootjes terug komt :P
Ja ja ja.. :)
pi_129700307
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

[..]

Heb ik ook ooit gehad. Iemand die mij toevoegde op facebook nog voor de eerste date. Vond ik niet erg, want door op haar facebookpagina te kijken kwam ik dingen van dr te weten waardoor ik het contact maar direct heb verbroken :P
  zondag 4 augustus 2013 @ 23:57:09 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129700355
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 23:41 schreef Deckard het volgende:
Dus jij date nu met iemand waarvan de eerste keer het niet goed mee ging?
Neem aan dat je het tegen mij hebt?

Het was iemand met wie ik achteraf veel te lang contact heb gehad voor de eerste date. Dus dan krijg je vaak het onvermijdelijke feit dat je verwachtingen niet met de werkelijkheid kloppen. Qua aantrekkingskracht zat het helemaal goed en qua gevoel was het ook zeker meer maar we bleken ontzettend verschillend te zijn, in heel veel dingen.

Ik vond hem maar een bemoeial en hij mij veel te relaxed. Maar ja, was sich liebt das neckt sich ;) Heb het na vijf dates afgekapt omdat ik merkte dat het toch wel botste. Nu kijk ik wat anders tegen dingen aan inmiddels, af en toe had hij gewoon gelijk :') We zullen zien.
pi_129700525
Heb zelf ook ooit gedate met een meisje waarmee het in het begin goed klikte maar uiteindelijk qua karakter totaal van mij verschilde. Ik ben een redelijk rustig en nuchter persoon en zij was echt een totale controlfreak. Verder vond ze zichzelf te "direct" voor mij. Ik vond haar gewoon ronduit bot en onbeschoft maar schijnbaar is dat t zelfde :P
  Moderator / Redactie FP maandag 5 augustus 2013 @ 00:07:12 #42
Brabo Bastard
pi_129700731
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:01 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Heb zelf ook ooit gedate met een meisje waarmee het in het begin goed klikte maar uiteindelijk qua karakter totaal van mij verschilde. Ik ben een redelijk rustig en nuchter persoon en zij was echt een totale controlfreak. Verder vond ze zichzelf te "direct" voor mij. Ik vond haar gewoon ronduit bot en onbeschoft maar schijnbaar is dat t zelfde :P
Het zijn ook twee verschillende dingen, het is vooral de manier waarop je het zegt. Je kan best direct zijn zonder ook bot en onbeschoft te doen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129700919
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het zijn ook twee verschillende dingen, het is vooral de manier waarop je het zegt. Je kan best direct zijn zonder ook bot en onbeschoft te doen.
Nou het was nog niet eens zo zeer tegen mij gericht. Meer tegen anderen die dan iets deden wat haar niet beviel. En dan heb ik het over bijv. een verkeerd drankje die ze dan kreeg op t terras. Alles moest met stemverheffing joh.
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:14:29 #44
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129700970
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:07 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik krijg altijd een beetje jeuk van mensen die roepen dat ze zo "direct" zijn. Of "introvert". Of "gevoelig". Of "lekker gek". Je bent het niet, je gedraagt je zo.

quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Nou het was nog niet eens zo zeer tegen mij gericht. Meer tegen anderen die dan iets deden wat haar niet beviel. En dan heb ik het over bijv. een verkeerd drankje die ze dan kreeg op t terras. Alles moest met stemverheffing joh.
Bah..daar zou ik ook hard van wegrennen.
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:19:25 #45
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_129701133
quote:
14s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:14 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik krijg altijd een beetje jeuk van mensen die roepen dat ze zo "direct" zijn. Of "introvert". Of "gevoelig". Of "lekker gek". Je bent het niet, je gedraagt je zo.

[..]

Bah..daar zou ik ook hard van wegrennen.
Hold it right there :D

Karaktereigenschappen zitten zeer diep. Bepaalde neigingen zijn er niet uit te krijgen, wel een beetje te onderdrukken / leren mee om te gaan / verbeteren.
Grijp ze!
  Moderator / Redactie FP maandag 5 augustus 2013 @ 00:22:00 #46
Brabo Bastard
pi_129701218
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Damn, ik ben zelf niet de subtielste maar ik had het dan anders gezegd. En zeker zonder stemverheffing.

Ik walg van dat soort mensen. Alsof zij nooit wat fout doen. Gadverdamme :r
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129701295
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Karaktereigenschappen zitten zeer diep. Bepaalde neigingen zijn er niet uit te krijgen, wel een beetje te onderdrukken / leren mee om te gaan / verbeteren.
Moet ik jou gelijk in geven. Ex-vriendinnetje van me zei 3x dat ze zou veranderen als dat onze relatie zou redden en het is 3x niet gelukt. Daarom heb ik bij die ene date maar gewoon besloten ermee te kappen en niet te gaan vragen of ze alsjeblieft wat minder bot kan doen :P
  Moderator / Redactie FP maandag 5 augustus 2013 @ 00:28:09 #48
Brabo Bastard
pi_129701403
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:24 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Moet ik jou gelijk in geven. Ex-vriendinnetje van me zei 3x dat ze zou veranderen als dat onze relatie zou redden en het is 3x niet gelukt. Daarom heb ik bij die ene date maar gewoon besloten ermee te kappen en niet te gaan vragen of ze alsjeblieft wat minder bot kan doen :P
Veelal nemen ze dat nog als kritiek op hun doen ook. En dan krijg je de wind van voren :P

Good call on your part!
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:28:36 #49
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129701413
quote:
3s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Ik chargeer graag, excuses. Nature/nurture. "Ik ben nou eenmaal zo, leef er allemaal maar mee suckerrrs!" of "Ik kan soms wel erg direct zijn" is nogal een verschil.
pi_129701452
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Veelal nemen ze dat nog als kritiek op hun doen ook. En dan krijg je de wind van voren :P

Good call on your part!
Ja het enige wat jammer was, is dat ze er best wel goed uitzag. Maar goed heb wel gemerkt op iemands karakter net zo hard , zo niet harder te kunnen afknappen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')