Mja, dat is wel zo. Daarom vind ik karakter veel belangrijker dan het uiterlijk bij een date. Goed, het oog wil ook wat maar als het innerlijk zo verdorven is als een rottende appel en zo zuur als een citroen is dan laat maar zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:30 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja het enige wat jammer was, is dat ze er best wel goed uitzag. Maar goed heb wel gemerkt op iemands karakter net zo hard , zo niet harder te kunnen afknappen
Ach, is toch hun keuze?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:33 schreef Craptacular het volgende:
What the hell voegen mensen hun dates gelijk toe aan Facebook? Seriously?
Dat klopt. Het is geen goed idee om meerdere redenen. Dat Yuki's date haar nog niet heeft geaccepteerd is natuurlijk ook een teken aan de wand.quote:
Het kan zeker geen goed idee zijn om wat voor redenen dan ook, en dat ben ik met je eens. Als anderen er echter hun voordelen in zien dan zie ik het probleem niet. Wordt het niks dan heb je die persoon ook zo weer eruit geknikkerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is geen goed idee om meerdere redenen. Dat Yuki's date haar nog niet heeft geaccepteerd is natuurlijk ook een teken aan de wand.
Ja dat doe ik ook niet. Facebook komt pas als ik er al minimaal 2x mee heb afgesproken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:33 schreef Craptacular het volgende:
What the hell voegen mensen hun dates gelijk toe aan Facebook? Seriously?
Zelfs dan nog niet. Echt als het ergens naartoe gaat ok, maar niet als ik haar nog nauwelijks ken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook niet. Facebook komt pas als ik er al minimaal 2x mee heb afgesproken.
Wat wel handig is, is dat je op facebook behoorlijk wat over iemands leven te weten kan komen. Zo heb ik ooit na het zien van iemands facebook pagina het contact verbroken omdat ik dingen zag die me niet bevielenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat klopt. Het is geen goed idee om meerdere redenen. Dat Yuki's date haar nog niet heeft geaccepteerd is natuurlijk ook een teken aan de wand.
Ik ben ergens blij dat ik daar nooit aan begonnen ben.quote:
Ze speelde Candy crush?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:40 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat wel handig is, is dat je op facebook behoorlijk wat over iemands leven te weten kan komen. Zo heb ik ooit na het zien van iemands facebook pagina het contact verbroken omdat ik dingen zag die me niet bevielen
Nee ze was nogal geobserdeerd door huisdieren. Volgens mij had ze een hele dierentuin thuis. Elke dag stonden er foto's van die beesten op facebook. Leuk als je een gigantische dierenliefhebber bent maar niks voor mij.quote:
Brr, a catlady..quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:44 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nee ze was nogal geobserdeerd door huisdieren. Volgens mij had ze een hele dierentuin thuis. Elke dag stonden er foto's van die beesten op facebook. Leuk als je een gigantische dierenliefhebber bent maar niks voor mij.
The horror...quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Of nog erger: alleen maar foto's van kinderen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Worst soa ever.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind kinderen niet erg maar een overvloed van foto's van die kids op facebook of nog erger op een dating site, is een libido killer.quote:
Die updates kun je gewoon uitschakelen, doe ik bij vrienden ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind kinderen niet erg maar een overvloed van foto's van die kids op facebook of nog erger op een dating site, is een libido killer.
Gaat me niet eens om de updates. Heel facebook staat in de spammap bij mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Die updates kun je gewoon uitschakelen, doe ik bij vrienden ook.
Want?quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gaat me niet eens om de updates. Heel facebook staat in de spammap bij mij.
Als je uit nieuwsgierigheid naar een date even gaat kijken op zo'n smoelenboek en je ziet alleen maar kinderkopjes is mijn interesse ineens helemaal verdwenen.
Je kijkt als dater toch welke hobby's en interesses je date heeft. Als er dan alleen maar kinderen op staan, is het voor mij niet bijzonder genoeg om echt te gaan daten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:04 schreef Sannne het volgende:
[..]
Want?
Ik heb vooral vriendinnen met kinderen op facebook. We hebben het daar over onze kinderen..
er staan ook veel foto's van eten opIk hou van koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |