SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wormgoor moest toch ooit weg bij Ajax omdat hij gestolen had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt de badmeester Joachim?
Je moet wat om je identiteit in stand te houden hèquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bij Ajax moet je dan weg, bij Ado kom je niet binnen zonder strafblad.
Die heeft andere dingen te doen vandaag.quote:
Ja, van Manucharyan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wormgoor moest toch ooit weg bij Ajax omdat hij gestolen had?
Snap eigenlijk niet waarom hij is opgesteld, aangezien je toch veelal moet counteren als RKC zijnde op dat grote veld.quote:
Het was een kaartschuld van 150 euro die Manucharyan weigerde te betalenquote:
Met paps op een boot staan te springen zeker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die heeft andere dingen te doen vandaag.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
Tijdens m'n zoektocht naar de open-deur pic kwam ik dit tegen.Toen ik het zag vroeg ik me toch af of hij nog in haar tieten heeft geknepen, hij zat er zo te zien wel klaar voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Wat speelden ze met kaarten? Pesten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het was een kaartschuld van 150 euro die Manucharyan weigerde te betalen
Even mijn manager erbij pakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, Chery scoorde, mooi voor m'n manager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had alleen maar minpunten door die gozer vorig jaar door alle kaarten die hij pakte.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, Chery scoorde, mooi voor m'n manager
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
Tijdens m'n zoektocht naar de open-deur pic kwam ik dit tegen.1 secondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Best triest allemaal. Maar goed, waren beiden toch niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het was een kaartschuld van 150 euro die Manucharyan weigerde te betalen
Knappe redding. Voor wie ben je?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat was een beste kans op de 1-0 zeg
Net zo slecht als de eerste helft van Sparta - Jong PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:00 schreef Muto het volgende:
Eerste helft gemist. Hoe is de wedstrijd?
FC Twentequote:
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:01 schreef Muto het volgende:
Zoet moet je onder druk zetten, kan totaal niet meevoetballen.
Mooi. Geef je het door?quote:
PSV wint dit sowiesoquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe eens 1-4 maken zodat ik relax kan kijken.
Dit geven ze echt niet meer weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zit al een tijd ziek thuis, lang verhaal ditdat. Daarom stream.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zit je op fok dan.Is plek zat daar.
Jij hebt ook lekker veel vertrouwen in je club..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:
Blijft PSV héquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit geven ze echt niet meer weg.
beterschap. Luc is ook weer bezig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit al een tijd ziek thuis, lang verhaal ditdat. Daarom stream.
Ik heb helemaal geen beeld van die wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook zo'n vervelende happering in het beeld bij FC Groningen?
Afgelopen drie jaar is die misplaatste arrogantie van de PSV-ers er keihard uitgetraptquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt ook lekker veel vertrouwen in je club..
Dat blijkt..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen drie jaar is die misplaatste arrogantie van de PSV-ers er keihard uitgetrapt
Boschker is vooral heel kut en Stevens geblesseerd, dus ik snap het welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Marsman bij Twente, ik dacht dat hij verhuurd ging worden.
Maar ze hebben hem boven Boschker, Stevens, Plattel, Bednarek, Michaylov en Fernandes verkozen?
Ik ben benieuwd.
Nog minder dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen beeld van die wedstrijd.
PSV vind het wel best, het is dat ADO zo zwak is dat ze niet even in 3 minuten 2-3 en 3-3 maken...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
ADO is de tweede helft sterker dan PSV.
Stevens geblesseerd, Plattel/Bednarek nog te licht, Boschker te oud, Mihaylov mag weg en Fernandes... geen idee waar die uithangt, Griekenland dacht ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Marsman bij Twente, ik dacht dat hij verhuurd ging worden.
Maar ze hebben hem boven Boschker, Stevens, Plattel, Bednarek, Michaylov en Fernandes verkozen?
Ik ben benieuwd.
PSV supporters hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
1-3 is mij te riskant, beter maken ze snel die vierde.
Ok Syntix.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV supporters hierStaat hun club met 3-1 voor zitten ze nog met poep in de broek te kijken
En Boschker gaat maar door. Krijgt iedere keer weer een contract...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Boschker is vooral heel kut en Stevens geblesseerd, dus ik snap het welEn Michaylov mag wel een keer opdonderen.
Fernandes is weg? Had ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stevens geblesseerd, Plattel/Bednarek nog te licht, Boschker te oud, Mihaylov mag weg en Fernandes... geen idee waar die uithangt, Griekenland dacht ik
Ken je het verhaal van Roda JC - Vitesse? Van FC Utrecht - Ajax (6-4)?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Shreyas het volgende:
PSV supporters hierStaat hun club met 3-1 voor zitten ze nog met poep in de broek te kijken
Hihi, dat zei ik ook ongeveerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stevens geblesseerd, Plattel/Bednarek nog te licht, Boschker te oud, Mihaylov mag weg en Fernandes... geen idee waar die uithangt, Griekenland dacht ik
PSV overkomt dat niet tegen ADOquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Roda JC - Vitesse? Van FC Utrecht - Ajax (6-4)?
AC Milan-Liverpoolquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Roda JC - Vitesse? Van FC Utrecht - Ajax (6-4)?
quote:
Boschker als reserve lijkt me wel prima. Het is toch een clubman, die dank je niet zomaar af en zijn niveau is niet zo beroerd als Drizzt zo af en toe doet voorkomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Boschker gaat maar door. Krijgt iedere keer weer een contract...
[..]
Fernandes is weg? Had ik niet meegekregen.
Broluvquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hihi, dat zei ik ook ongeveer
Ik ben dan ook geen Italiaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet voor Italianen op de Inter fans na.
Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch jonge ploeg hè. Zo grillig als wat.
Het was geen geel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat het 2de geel was. Ken je de regels niet?
KNVB regelsquote:
Dit gaan ze wekelijks krijgen. Wedstrijden waarin je een helft erg goed speelt en vervolgens niks kan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.
Maken ze ook, als Eriksen en Alderweireld nog vertrekken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.
Subtiele hint naar de afkeuring van Aad300 over dit fenomeenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Voortaan hebben we bij elke graad boven 0 een drinkpauze blijkbaar.
Vooral als Eriksen vertrekt ja. Alderweireld kan nog opgevangen worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maken ze ook, als Eriksen en Alderweireld nog vertrekken.
Heeft hij er al over getwitterd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subtiele hint naar de afkeuring van Aad300 over dit fenomeen
Ik heb Bakkali van PSV erin staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Die Arias kan er ook geen reet van.
Heb ik die potverdikkie voor niks in m'n manager gezet
Wie zet er nou een speler in uit het 2de van Sporting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Die Arias kan er ook geen reet van.
Heb ik die potverdikkie voor niks in m'n manager gezet
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bas Nijhuis een blokkendoosjosti.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali van PSV erin staan.
Je moest eens weten wat Bas Nijhuis van jou vindt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bas Nijhuis een blokkendoosjosti.
Dat jij iemand een NSB'er noemt is een beetje ironisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check die NSB'er niet tegen kunnen dat Bakkali hun dolt.
Ik bedoelde TBS'ersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij iemand een NSB'er noemt is een beetje ironisch.
Dan ook/quote:
jep presentator is een mongool en dement.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef Heufd het volgende:
Hiljemark voor Supusepa, dat zei ie toch?
En zijn enige goede voorzet wordt zeer slecht gekopt door Van Duinen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef jakees het volgende:
Cabral zijn voorzet is helaas matig, hij speelt niet onaardig maar kiest al 4x de verkeerde voortzetting.
Hoorde ik ook jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef Heufd het volgende:
Hiljemark voor Supusepa, dat zei ie toch?
Uh, wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef jakees het volgende:
W
[..]
word je nou nooit moe van dat kinderachtige gedoe van je? Heel veel mensen wel verwacht ik.
psv ligt bij elke aanrakingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat publiek fluit bij elke overtreding
Zah jah is leruh fluite geakquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat publiek fluit bij elke overtreding
het is een lelijke kutclub stijn (punt).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch erger me ik weer kapot aan PSV.
Syntix, heb jij een fantastische smoes die ik kan gebruiken?
Bedanktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
het is een lelijke kutclub stijn (punt).
Ik geef gewoon m'n mening, je moet zeiken jij, achterlijk varken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat kinderachtige gestook en afgeven op spelers van andere clubs. Triest mannetje ben je.
Wijnaldum moet lekker op rechtsbuiten staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
Maher moet nog met Wijnaldum uitvinden wie waar moet staan, na een tijdje zal dat wel beter gaan denk ik.
Ik vind dit team toch veel leuker om naar te kijken dan afgelopen seizoen, ook al gaat er nog veel niet goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch erger me ik weer kapot aan PSV.
Syntix, heb jij een fantastische smoes die ik kan gebruiken?
Waarom haten ze op jou en niet op mij? Owja wacht, #teamSyntix.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef gewoon m'n mening, je moet zeiken jij, achterdijk varken.
Ik wens niet met jou geassocieerd te worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom haten ze op jou en niet op mij? Owja wacht, #teamSyntix.
Haha schelden en dan nog een typefout maken ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef gewoon m'n mening, je moet zeiken jij, achterlijk varken.
Dat hoeft ook helemaal niet als je de bal komt brengenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
Dribbelen kunnen ze allemaal wel bij PSV. Passen zijn ze wat minder in.
Haha, een typo ja, die was goed xDquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Haha schelden en dan nog een typefout maken ook.
Ik zag Toine hoor.quote:
Eigenlijk ben jij ook wel 'n treurig ventje zo nu en dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens niet met jou geassocieerd te worden.
Je kan beter zeggen zo nu en dan niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel 'n treurig ventje zo nu en dan.
Niet echt, maar mensen huilen vrij snel als je iets negatiefs zegt. Dat is VBLquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel 'n treurig ventje zo nu en dan.
Verander je naam naar jankees.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef jakees het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen zo nu en dan niet.
Dat belooft wat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rustig jongens, we zijn net begonnen met het nieuwe seizoen.
Hopelijk word AZ nog wat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wel erg saai, misschien dat een goal van ADO wat extra's kan brengen.
Neequote:
Naar een ploeg waar iedereen veel te positief over was na een goede wedstrijd tegen een stel Belgen.quote:
UIt tegen Emmen.quote:
Opportunismequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Naar een ploeg waar iedereen veel te positief over was na een goede wedstrijd tegen een stel Belgen.
Goals.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zit helemaal niets in hé. Deze wedstrijd..
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kampioen met 2 vingers in de neus als ik het zo zie. PSV bakt er niets van, terwijl Ado wel een G-elftal lijkt af en toe.quote:
Na 2 september.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Toivonen zou toch in het 2e gaan ballen?
Lekker geloofwaardig
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Als hij geen club vindt gaat PSV om de tafel met hem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Lekker geloofwaardig
Na de transferperiode toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Lekker geloofwaardig
okquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tottenham zonder Bale & Vertonghen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele tweede helft is gewoon kansloos.
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij geen club vindt gaat PSV om de tafel met hem.
Oh, oke.quote:
en gaan ze dan wat eten of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij geen club vindt gaat PSV om de tafel met hem.
4 Minuten laten meespelen zal hij ook wel als een vernedering zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Lekker geloofwaardig
Eriksen moet dan blijven. En Ajax zal ook nog wel een paar keer kut spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kampioen met 2 vingers in de neus als ik het zo zie. PSV bakt er niets van, terwijl Ado wel een G-elftal lijkt af en toe.
Kan er slecht tegen dat ADO me nog hoop geeft door opportunistisch te spelen, maar komt geen flikker uit..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt toch wel de traditie voortgezet en voorspeld dat PSV ging verliezen?
Gelijkspel bij Groningen vriend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uit bij Emmen die Van Groningen wonnen in de voorbereiding en Utrecht helemaal wegspeelde.
Syntix heeft geen 3 punten binnen hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pfiew, die 3 punten zijn binnen
Syntix
/care. Wij staan boven jullie, zoals het hoortquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pfiew, die 3 punten zijn binnen
Syntix
En Ajax volgens jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
PSV gaat 72 punten halen dit seizoen, denk ik.
AZ-Ajax komt eraanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care. Wij staan boven jullie, zoals het hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |