Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch jonge ploeg hè. Zo grillig als wat.
Het was geen geel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat het 2de geel was. Ken je de regels niet?
KNVB regelsquote:
Dit gaan ze wekelijks krijgen. Wedstrijden waarin je een helft erg goed speelt en vervolgens niks kan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.
Maken ze ook, als Eriksen en Alderweireld nog vertrekken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.
Subtiele hint naar de afkeuring van Aad300 over dit fenomeenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Voortaan hebben we bij elke graad boven 0 een drinkpauze blijkbaar.
Vooral als Eriksen vertrekt ja. Alderweireld kan nog opgevangen worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maken ze ook, als Eriksen en Alderweireld nog vertrekken.
Heeft hij er al over getwitterd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subtiele hint naar de afkeuring van Aad300 over dit fenomeen
Ik heb Bakkali van PSV erin staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Die Arias kan er ook geen reet van.
Heb ik die potverdikkie voor niks in m'n manager gezet
Wie zet er nou een speler in uit het 2de van Sporting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Die Arias kan er ook geen reet van.
Heb ik die potverdikkie voor niks in m'n manager gezet
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bas Nijhuis een blokkendoosjosti.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali van PSV erin staan.
Je moest eens weten wat Bas Nijhuis van jou vindt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bas Nijhuis een blokkendoosjosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |