PSV vind het wel best, het is dat ADO zo zwak is dat ze niet even in 3 minuten 2-3 en 3-3 maken...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
ADO is de tweede helft sterker dan PSV.
Stevens geblesseerd, Plattel/Bednarek nog te licht, Boschker te oud, Mihaylov mag weg en Fernandes... geen idee waar die uithangt, Griekenland dacht ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Marsman bij Twente, ik dacht dat hij verhuurd ging worden.
Maar ze hebben hem boven Boschker, Stevens, Plattel, Bednarek, Michaylov en Fernandes verkozen?
Ik ben benieuwd.
PSV supporters hierquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:06 schreef Cavaliers het volgende:
1-3 is mij te riskant, beter maken ze snel die vierde.
Ok Syntix.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV supporters hierStaat hun club met 3-1 voor zitten ze nog met poep in de broek te kijken
En Boschker gaat maar door. Krijgt iedere keer weer een contract...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Boschker is vooral heel kut en Stevens geblesseerd, dus ik snap het welEn Michaylov mag wel een keer opdonderen.
Fernandes is weg? Had ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stevens geblesseerd, Plattel/Bednarek nog te licht, Boschker te oud, Mihaylov mag weg en Fernandes... geen idee waar die uithangt, Griekenland dacht ik
Ken je het verhaal van Roda JC - Vitesse? Van FC Utrecht - Ajax (6-4)?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Shreyas het volgende:
PSV supporters hierStaat hun club met 3-1 voor zitten ze nog met poep in de broek te kijken
Hihi, dat zei ik ook ongeveerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Stevens geblesseerd, Plattel/Bednarek nog te licht, Boschker te oud, Mihaylov mag weg en Fernandes... geen idee waar die uithangt, Griekenland dacht ik
PSV overkomt dat niet tegen ADOquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Roda JC - Vitesse? Van FC Utrecht - Ajax (6-4)?
AC Milan-Liverpoolquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van Roda JC - Vitesse? Van FC Utrecht - Ajax (6-4)?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |