Jij hebt ook lekker veel vertrouwen in je club..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doe eens 1-4 maken zodat ik relax kan kijken.
quote:
Blijft PSV héquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit geven ze echt niet meer weg.
beterschap. Luc is ook weer bezig.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit al een tijd ziek thuis, lang verhaal ditdat. Daarom stream.
Ik heb helemaal geen beeld van die wedstrijd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie ook zo'n vervelende happering in het beeld bij FC Groningen?
Afgelopen drie jaar is die misplaatste arrogantie van de PSV-ers er keihard uitgetraptquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij hebt ook lekker veel vertrouwen in je club..
Dat blijkt..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:04 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afgelopen drie jaar is die misplaatste arrogantie van de PSV-ers er keihard uitgetrapt
Boschker is vooral heel kut en Stevens geblesseerd, dus ik snap het welquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Marsman bij Twente, ik dacht dat hij verhuurd ging worden.
Maar ze hebben hem boven Boschker, Stevens, Plattel, Bednarek, Michaylov en Fernandes verkozen?
Ik ben benieuwd.
Nog minder dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen beeld van die wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |