Boschker als reserve lijkt me wel prima. Het is toch een clubman, die dank je niet zomaar af en zijn niveau is niet zo beroerd als Drizzt zo af en toe doet voorkomenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Boschker gaat maar door. Krijgt iedere keer weer een contract...
[..]
Fernandes is weg? Had ik niet meegekregen.
Broluvquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hihi, dat zei ik ook ongeveer
Ik ben dan ook geen Italiaanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet voor Italianen op de Inter fans na.
Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Typisch jonge ploeg hè. Zo grillig als wat.
Het was geen geel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat het 2de geel was. Ken je de regels niet?
KNVB regelsquote:
Dit gaan ze wekelijks krijgen. Wedstrijden waarin je een helft erg goed speelt en vervolgens niks kan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.
Maken ze ook, als Eriksen en Alderweireld nog vertrekken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, logisch. Maar moet je nagaan dat er in het PSV-topic alweer werd geroepen dat ze kans maken op de titel.
Subtiele hint naar de afkeuring van Aad300 over dit fenomeenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
Voortaan hebben we bij elke graad boven 0 een drinkpauze blijkbaar.
Vooral als Eriksen vertrekt ja. Alderweireld kan nog opgevangen worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Maken ze ook, als Eriksen en Alderweireld nog vertrekken.
Heeft hij er al over getwitterd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subtiele hint naar de afkeuring van Aad300 over dit fenomeen
Ik heb Bakkali van PSV erin staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Die Arias kan er ook geen reet van.
Heb ik die potverdikkie voor niks in m'n manager gezet
Wie zet er nou een speler in uit het 2de van Sporting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
Die Arias kan er ook geen reet van.
Heb ik die potverdikkie voor niks in m'n manager gezet
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bas Nijhuis een blokkendoosjosti.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Bakkali van PSV erin staan.
Je moest eens weten wat Bas Nijhuis van jou vindt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bas Nijhuis een blokkendoosjosti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |