Wijnaldum moet lekker op rechtsbuiten staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
Maher moet nog met Wijnaldum uitvinden wie waar moet staan, na een tijdje zal dat wel beter gaan denk ik.
Ik vind dit team toch veel leuker om naar te kijken dan afgelopen seizoen, ook al gaat er nog veel niet goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch erger me ik weer kapot aan PSV.
Syntix, heb jij een fantastische smoes die ik kan gebruiken?
Waarom haten ze op jou en niet op mij? Owja wacht, #teamSyntix.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef gewoon m'n mening, je moet zeiken jij, achterdijk varken.
Ik wens niet met jou geassocieerd te worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Waarom haten ze op jou en niet op mij? Owja wacht, #teamSyntix.
Haha schelden en dan nog een typefout maken ook.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef gewoon m'n mening, je moet zeiken jij, achterlijk varken.
Dat hoeft ook helemaal niet als je de bal komt brengenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
Dribbelen kunnen ze allemaal wel bij PSV. Passen zijn ze wat minder in.
Haha, een typo ja, die was goed xDquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef jakees het volgende:
[..]
Haha schelden en dan nog een typefout maken ook.
Ik zag Toine hoor.quote:
Eigenlijk ben jij ook wel 'n treurig ventje zo nu en dan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens niet met jou geassocieerd te worden.
Je kan beter zeggen zo nu en dan niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel 'n treurig ventje zo nu en dan.
Niet echt, maar mensen huilen vrij snel als je iets negatiefs zegt. Dat is VBLquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:22 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij ook wel 'n treurig ventje zo nu en dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |