Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De hele tweede helft is gewoon kansloos.
quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij geen club vindt gaat PSV om de tafel met hem.
Oh, oke.quote:
en gaan ze dan wat eten of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij geen club vindt gaat PSV om de tafel met hem.
4 Minuten laten meespelen zal hij ook wel als een vernedering zienquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Toivonen zou toch in het 2e gaan ballen?
Lekker geloofwaardig
Eriksen moet dan blijven. En Ajax zal ook nog wel een paar keer kut spelen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kampioen met 2 vingers in de neus als ik het zo zie. PSV bakt er niets van, terwijl Ado wel een G-elftal lijkt af en toe.
Kan er slecht tegen dat ADO me nog hoop geeft door opportunistisch te spelen, maar komt geen flikker uit..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Je hebt toch wel de traditie voortgezet en voorspeld dat PSV ging verliezen?
Gelijkspel bij Groningen vriend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uit bij Emmen die Van Groningen wonnen in de voorbereiding en Utrecht helemaal wegspeelde.
Syntix heeft geen 3 punten binnen hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pfiew, die 3 punten zijn binnen
Syntix
/care. Wij staan boven jullie, zoals het hoortquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pfiew, die 3 punten zijn binnen
Syntix
En Ajax volgens jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
PSV gaat 72 punten halen dit seizoen, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |