Dat jij iemand een NSB'er noemt is een beetje ironisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Check die NSB'er niet tegen kunnen dat Bakkali hun dolt.
Ik bedoelde TBS'ersquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat jij iemand een NSB'er noemt is een beetje ironisch.
Dan ook/quote:
jep presentator is een mongool en dement.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef Heufd het volgende:
Hiljemark voor Supusepa, dat zei ie toch?
En zijn enige goede voorzet wordt zeer slecht gekopt door Van Duinen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef jakees het volgende:
Cabral zijn voorzet is helaas matig, hij speelt niet onaardig maar kiest al 4x de verkeerde voortzetting.
Hoorde ik ook jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef Heufd het volgende:
Hiljemark voor Supusepa, dat zei ie toch?
Uh, wat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:18 schreef jakees het volgende:
W
[..]
word je nou nooit moe van dat kinderachtige gedoe van je? Heel veel mensen wel verwacht ik.
psv ligt bij elke aanrakingquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat publiek fluit bij elke overtreding
Zah jah is leruh fluite geakquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat publiek fluit bij elke overtreding
het is een lelijke kutclub stijn (punt).quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch erger me ik weer kapot aan PSV.
Syntix, heb jij een fantastische smoes die ik kan gebruiken?
Bedanktquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
het is een lelijke kutclub stijn (punt).
Ik geef gewoon m'n mening, je moet zeiken jij, achterlijk varken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 20:20 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat kinderachtige gestook en afgeven op spelers van andere clubs. Triest mannetje ben je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |