SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel ook waarom, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:28 schreef EricOscuro het volgende:
Hoewel zelf geen Turk, had ik tot een paar jaar geleden best naar Turkije willen emigreren. Fijn volk, mooi land, veel kansen ook.
En Erdogan had het land goed op de rails gezet voor de toekomst...
Maar Erdogan slaat door...
Misschien had Erdogan een groots staatsman kunnen worden, hij was op de goede weg!
Maar momenteel zou ik geen cent meer durven te investeren....
Profiteren ende parasiteren, Nederlandse meiden bevuilen en de straten onveilig maken, straatsoldaat zijnde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 03:03 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Als de cultuur, het geloof en alles zo mooi en leuk is daar wat mot je dan in nederland?
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan...
De bovenkant van m'n hoofd is nu behoorlijk lichter van kleur! Binnenkort op de foto voor een nieuw paspoort en id-kaart, daar zit ik dan 5 jaar aan vast.![]()
Dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek. Pray for me.
leuke functie dit keer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek. Pray for me.
Kunefe. Anders help ik je welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een paar recepten uittypen en maken. Nu ik werkloos ben heb ik zeeën van tijd.
Iemand suggesties?
Kadinbudu köfte;quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een paar recepten uittypen en maken. Nu ik werkloos ben heb ik zeeën van tijd.
Iemand suggesties?
Nee.quote:
Schrijf je ze in het Nederlands? Geef link zou ik zeggen, dan verspreid ik het wel over facebook aan de autochtonen. xDquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Thanks voor de tips. Kofte en kunefe staan op de lijst.
[..]
Nee.Mijn oude baan was toch chiller.
Maaaar, werk is werk.
Nee, (gebroken) Engels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Schrijf je ze in het Nederlands? Geef link zou ik zeggen, dan verspreid ik het wel over facebook aan de autochtonen. xD
Goede karniyarik is ook om te smullen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, (gebroken) Engels.Klik op homepage en je komt op me site.
Staat nog niet heel veel op though.
Of hunkar begendi. Allaha Allahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goede karniyarik is ook om te smullen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Behalve de gözleme die als eerste online komt.
Waarom ik tot een paar jaar geleden graag naar Turkije was verhuist?quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.htmlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken in de media
Ebru komt zo bij Knevel op Ned1.![]()
![]()
SPOILER: _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 jaar geleden... ze kan niet eens hoofdrekenen op het niveau van peuters.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.html
Het eerste viel mij die wallen op, dat ziet er echt extreem uit... Of er speelt iets medisch of Nederlandse Turken bezorgen haar slapeloze nachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.html
Het is ook beetje de bedoeling dat ze incorrect doet, dat stoort moslims namelijk nog meer, wat haar dus nog meer werk oplevert uiteindelijk omdat ze 90% van de tijd over moslims (en wat ze fout doen) schrijft. Maar goed, bij haar columns zijn de zware beledigingen meestal verstopt tussen perfect normale woorden, maar maakt de context en haar eigen achtergrond de columns nu juist zo beledigend, de directe beledigingen zijn juist erg mild, voor de rest een aardige vrouw in het echt. Alleen jammer dat ze misbruik maakt van haar Turkse paspoort, islamofoben vinden het natuurlijk helemaal geweldig als een Turkse vrouw nota bene beledigende dingen schrijft over de islam en zij compenseert zo haar tekortkomingen als goede journalist met een shock-effect, want écht schrijven kan ze echt niet hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
2000 jaar geleden... ze kan niet eens hoofdrekenen op het niveau van peuters.
ele domme hersenloze meelopertje.
Obesita 2.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
Middag: tavuk sis.
Avond: 1,5 iskender
Nacht: 2 tantuni + ayran
Heeft ze een Turkse paspoort ja? Ze wordt altijd zo kwaad wanneer mensen zeggen dat ze Turks is. Ze is een Nederlander. Aldus Ebru.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is ook beetje de bedoeling dat ze incorrect doet, dat stoort moslims namelijk nog meer, wat haar dus nog meer werk oplevert uiteindelijk omdat ze 90% van de tijd over moslims (en wat ze fout doen) schrijft. Maar goed, bij haar columns zijn de zware beledigingen meestal verstopt tussen perfect normale woorden, maar maakt de context en haar eigen achtergrond de columns nu juist zo beledigend, de directe beledigingen zijn juist erg mild, voor de rest een aardige vrouw in het echt. Alleen jammer dat ze misbruik maakt van haar Turkse paspoort, islamofoben vinden het natuurlijk helemaal geweldig als een Turkse vrouw nota bene beledigende dingen schrijft over de islam en zij compenseert zo haar tekortkomingen als goede journalist met een shock-effect, want écht schrijven kan ze echt niet hoor.
Laatste dag in Turkije, dus extra genietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Obesita 2.
Maar in Turkije mag het
Niet gevast?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Laatste dag in Turkije, dus extra genieten
Een papiertje maakt niks uit, die kan ze zo inleveren bij wijze van spreken, dat maakt haar niet ineens geen-Turk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft ze een Turkse paspoort ja? Ze wordt altijd zo kwaad wanneer mensen zeggen dat ze Turks is. Ze is een Nederlander. Aldus Ebru.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders en zusje zijn in cami nu. Ze zijn aan het bidden en sahur zullen ze daar doorbrengen.
Ik kom net terug van de Kermis.
Nee, daar gaat het niet om. Punt is dat iemand die er zo op tegen is dat mensen haar aanspreken als Turk of zien als Turk, geen Turks paspoort zou moeten hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een papiertje maakt niks uit, die kan ze zo inleveren bij wijze van spreken, dat maakt haar niet ineens geen-Turk.
Valla ik weet niet wat het is deze week maar telkens als ik wil beginnen aan een recept komt er iets tussen. Vandaag wou ik die gozleme van Che eens maken, krijg ik een berichtje van 'laten we vanavond naar de kermis gaan'.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Borte, al bezig geweest met recepten? Wanneer had je nou sollicitatie?
Ga je niet op vakantie dit jaar?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik weet niet wat het is deze week maar telkens als ik wil beginnen aan een recept komt er iets tussen. Vandaag wou ik die gozleme van Che eens maken, krijg ik een berichtje van 'laten we vanavond naar de kermis gaan'.
Morgen een nieuwe kans.![]()
Donderdag!
ze is net terug toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ga je niet op vakantie dit jaar?
Mijn ouders zijn nu in een hotel in Zagreb.
Uhh, ik ben net een maand terug?quote:
Ouders die op vakantie gaan naar een ander land dan Turkije. Tsk tsk tsk.quote:Mijn ouders zijn nu in een hotel in Zagreb.
Haha, ne biliyim, dat onthoud ik allemaal niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhh, ik ben net een maand terug?
[..]
Ouders die op vakantie gaan naar een ander land dan Turkije. Tsk tsk tsk.
surequote:Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef Fogel het volgende:
Mag dit topic ook gebruikt worden voor het vragen van suggesties van reisdoelen voor een road-trip in het zuiden van jullie prachtige land?
quote:
Konya! 270 km vanaf Isparta.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:40 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Vooral de omgeving in de "driehoek" (grof gezien dus, een kilometer of 100-200 extra maakt weinig uit) Antalya-Isparta-Dalaman is interessant.
affeyle kardes!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hic yoktan ben je er ineens, ninja gibisin, korkutuyosun.
Amin, cumlemizin. Bi daha opme lutfen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
btw, kadir gecesi mubarek olsun
Wat is volgens jou de hoofdreden om daarheen te rijden?quote:
affeyle!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Amin, cumlemizin. Bi daha opme lutfen.
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de hoofdreden om daarheen te rijden?
(ik heb ook drie kinderen bij me: een is helemaal weg van de geschiedenis met name de oudheid, de ander van het eten en de derde boeit het allemaal niet zo hard helaas maar goed uitzicht vanuit de auto vind hij prima).
Slingerwegen in de bergen vinden ze allemaal prima. Vorig jaar naar oa green canyon geweest (ten noorden van Manavgat), dit jaar zijn we naar oa Termessos geweest.
In Kroatie? Dacht dat de meeste stopten in Servie bij dat ene Turkse hotel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, ne biliyim, dat onthoud ik allemaal niet.
Ze zijn er niet op vakantie (tussen stop richting Turkije)
Kroatie jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Kroatie? Dacht dat de meeste stopten in Servie bij dat ene Turkse hotel.
(Mijn ouders nooit, die wilden altijd zsm in Turkije zijn)
Ik ben 1x in Konya geweest, schijnt dat je daar absoluut <xx> kebab moet eten, kom even niet op de naam. Man wat was dat 'niet te eten' (goor!).quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.
Konya staat onder meer bekend als de historische Soefi / Mystiek centrum van Turkije. Roemi heeft er gewoond, het eten is er ook lekker. Op dit moment een van de grootste industriele steden van Turkije, met een rijke hoeveelheid aan historische sights om te bezoeken.
Hehe, kwestie van smaak of echt goor-goor?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben 1x in Konya geweest, schijnt dat je daar absoluut <xx> kebab moet eten, kom even niet op de naam. Man wat was dat 'niet te eten' (goor!).
Verder heb je daar Mevlana en volgens mij 1 of meerdere Sultans begraven.
Slapen? Mijn vader deed altijd een dutje van 2 uur ofzo en reed dan door.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kroatie ja
07:30 vertrokken, 22:30 aangekomen. Lekker rustig aan doen, chillen in hotel.
Vroeger reden wij ook aan 1 stuk door, buiten in tenten en in auto slapen enzo. Nu is dat niet meer zo, gewoon goed rusten in een hotel
Mijn oom vond het wel lekker, maar mijn ouders vonden het ook niet echt goed smaken terwijl mijn vader echt alles lustquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe, kwestie van smaak of echt goor-goor?
Waar kom jezelf vandaan btw?
OK, die gaat op de lijst van interessante plekken, thanksquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.
Konya staat onder meer bekend als de historische Soefi / Mystiek centrum van Turkije. Roemi heeft er gewoond, het eten is er ook lekker. Op dit moment een van de grootste industriele steden van Turkije, met een rijke hoeveelheid aan historische sights om te bezoeken.
Ankara?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn oom vond het wel lekker, maar mijn ouders vonden het ook niet echt goed smaken terwijl mijn vader echt alles lustDus was gewoon goor.
Zie mijn nickname? Hoe kan het dat jij niet weet waar ik vandaan kom
Vanwaar je interesse in Turkije als ik vragen mag? Inner-Anatolie bedoel ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, die gaat op de lijst van interessante plekken, thanks![]()
Er is zoveel meer dan "all-inclusive Turkije", iets dat veel mensen helaas nooit zullen zien
Wij gingen altijd met 3-4 auto's + via Italie, 's nachts werd er gewoon altijd geslapen, in tenten enzoquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Slapen? Mijn vader deed altijd een dutje van 2 uur ofzo en reed dan door.
Ik ben zelf nogal geinteresseerd in de oudheid, en in die regio (die heel toevallig ook een charterbestemming is) vind je er veel van. Andere regios zullen vast ook prima zijn, maar ik moet een gezin meeslepen, dus er moet wel een goede balans zijn van het Noorse (Ik woon dus in Noorwegen) weer ontvluchten (= aan het zwembad/strand hangen) en cultuur zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanwaar je interesse in Turkije als ik vragen mag? Inner-Anatolie bedoel ik.
Dalyan? google maar eens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal geinteresseerd in de oudheid, en in die regio (die heel toevallig ook een charterbestemming is) vind je er veel van. Andere regios zullen vast ook prima zijn, maar ik moet een gezin meeslepen, dus er moet wel een goede balans zijn van het Noorse (Ik woon dus in Noorwegen) weer ontvluchten (= aan het zwembad/strand hangen) en cultuur zijn.
De natuur (zelfs al ben ik de fjorden gewend) vind ik ook prachtig daar en ik reis graag "off the beaten track", juist omdat je dan veel meer ziet en beleefd.
Dubbele paspoort zeker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft ze een Turkse paspoort ja? Ze wordt altijd zo kwaad wanneer mensen zeggen dat ze Turks is. Ze is een Nederlander. Aldus Ebru.
Een vrouw uit Wassenaar met twee Turksequote:Op zondag 4 augustus 2013 04:16 schreef xminator het volgende:
Wie is die ebru umar eigenlijk, waarom hebben jullie het over haar steeds
Je wil er geen toeristen hebben?quote:
Bij jou beginnen de irritaties best in een laat stadium.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:44 schreef xminator het volgende:
Van die mongooltjes die direct gaan opstaan en in de rij gaan wachten als blijkt dat de gate bijna opengaat. Dan heb je ook nog eens mongooltjes (bejaarden tellen niet mee) die niet hun plek kunnen vinden in de vliegtuig, plek 15 is bij de ingang en plek 3 in het midden toch
.
Aldus mijn vliegveldirritaties.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:11 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse sosyeteler.Turks sosyete accent wat al die wijven in TR hebben.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef xminator het volgende:
Bij THY gaat dat enorm snel, geen rij en je bent binnen 2 minuten klaar. Althans dit jaar geen problemen gehad.
Je had wel een stumperd die kwam zogenaamd stoer doen bij de incheckbalie. Zo van is dit inchecken voor business class naar bodrum ( in koeienletters stond dis hatlar, hij moest natuurlijk bij ic hatlar zijn). Overigens had je ook geen rij dus je class maakt dan niet uit.Toen zei ik van beyin bedava (iets te hard whehe). Toen die man weg was hebben we flink gelachen met de bediende. Was typisch zo een turkse patser.
Valla ik toevallig ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef Triggershot het volgende:
Schiet mij neer, ik ben nostalgisch met Tarkan aan het doen.
Yine bana varmazkiquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yine bana varmazki
Keciler zeggen onder elkaar 'Borte Inadi'
X vraagt toch niet om een potje keuvelen in de hamam?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga haar niet met jou delen...
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
X vraagt toch niet om een potje keuvelen in de hamam?
Pas maar op, die zijn vaak raar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
The Color Run Utrecht was geweldig!
Ik heb daar ook een Turkse geneeskundestudente leren kennen.![]()
Gewoon ter vermaeck.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga haar niet met jou delen...
Dat vind ik juist leuk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas maar op, die zijn vaak raar.
Ha, ze klinkt als een mede-kluns, leuk! Pas alleen op met breekbare erfstukken als je met dr afspreektquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuk!![]()
Ik heb een partner nodig die een stuk spontaner is dan ik, kinderachtige dingen kan doen / speels kan zijn...
Ze stond tijdens de afterparty meerdere malen op m'n voet. Vervolgens gooide ze haar zakje kleurpoeder over mij heen.Dát is toch leuk?
0906-1010347quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, ze klinkt als een mede-kluns, leuk! Pas alleen op met breekbare erfstukken als je met dr afspreekt.
Heb je nummers gewisseld enzo?
Ik kan ook vrij onhandig zijn, ben wel wat gewend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, ze klinkt als een mede-kluns, leuk! Pas alleen op met breekbare erfstukken als je met dr afspreekt.
Heb je nummers gewisseld enzo?
Tovbe estagfirullah, de zon is nog op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ben jij nou al aan de vrouw eigenlijk?
Volgende week neemt de operatie plaats.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tovbe estagfirullah, de zon is nog op.
Ik vroeg niet of je op dit moment in een vrouw zat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, toch wel moedige stap, hoe heb je de knoop doorgehakt om toch zo een verandering te begaan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Volgende week neemt de operatie plaats.
http://vandale.nl/opzoeken?pattern=nou&lang=nn#.Uf6P6ZIwdh4quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je op dit moment in een vrouw zat.
quote:1nou (bijwoord)
1
(informeel) nu
Ooooooooooooooh, coming from the source weet je maar nooit hoe je het bedoelde!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je op dit moment in een vrouw zat.
Ik vroeg aan zarGon of hij het wou doen. Hij zei: ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, toch wel moedige stap, hoe heb je de knoop doorgehakt om toch zo een verandering te begaan?
Heeft je omgeving er vrede mee?
Heel veel sterkte, succes en alles.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vroeg aan zarGon of hij het wou doen. Hij zei: ja.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Is PWF in het echt ook zo? Lijkt mij echt vermoeiend zo'n kind.
Ik hoop het wel. Ik vraag het even.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Komt mijn hemşo Turquaz eigenlijk ook?
Ja, hij komt ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Komt mijn hemşo Turquaz eigenlijk ook?
Ja maar wel lief!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Is PWF in het echt ook zo? Lijkt mij echt vermoeiend zo'n kind.
Turquaz? In de trein?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Misschien kom ik hem tegen in de trein.![]()
Je hebt de vorige meet toch ook overleefd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee, zoveel Turken kan ik niet aan
In het restaurant tijdens het naborrelen:quote:
Hehehe maar Nijmegen is niet zo ver en zo laat zal het niet worden, toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het restaurant tijdens het naborrelen:
Turq: "Wanneer vertrekt de laatste trein naar Venlo?"
Ik: "Ehh, over twee minuten."
Zo laat wordt het waarschijnlijk niet. Velen van ons zullen de volgende dag alweer moeten werken...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehehe maar Nijmegen is niet zo ver en zo laat zal het niet worden, toch?
http://www.sabah.com.tr/Y(...)c-kizin-kafasi-koptuquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo laat wordt het waarschijnlijk niet. Velen van ons zullen de volgende dag alweer moeten werken...
By the way, we kunnen met de geïnteresseerden ook even karten.
http://scoupy.nl/nl/coupo(...)eat-karten-twv-eur14
Hmm, misschien moet ik die geneeskundestudente maar meenemen... Wellicht dat ze je hoofd weer aan je lichaam kan vastmaken mocht zich zoiets voordoen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.sabah.com.tr/Y(...)c-kizin-kafasi-koptu
Nee.
Ga je ons dan echt zoalsquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moedig jullie wel aan vanaf de zijlijn.
Wanneer jullie langsrijden wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga je ons dan echt zoalsaanmoedigen? Ook goed!
Klinkt goed!quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer jullie langsrijden wel.![]()
Daarna is het:
hihihi, ben bang van niet.. Ik hou over het algemeen niet van OV..quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Bortecinem het volgende:
Ah oke.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hihihi, ben bang van niet.. Ik hou over het algemeen niet van OV..![]()
Hoogstwaarschijnlijk kom ik gewoon met de auto..
quote:
Ik wil jou wel een lift geven met de auto? Bespaart je weer dat gewacht op de trein etc.. Ik rij sowieso langs Venray (daar woonde jij toch?)..quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is mijn rijstijlquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien kan je met hem meerijden... Alhoewel, wil je dat wel? Zijn rijstijl is ehm...
ach joh, echt niet..quote:
Maak dat de kat maar wijs.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ach joh, echt niet..![]()
Ik rij alleen vlot door, niet sportief gevaarlijk
Dat zegt m'n moeder ook altijd.quote:
Als ze nou alleen zichzelf doodreden...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef Levolution het volgende:
Typisch iets voor Turken om roekeloos te rijden, zal wel iets met penislengte te maken hebben.
Maar gezien een groot deel zich uiteindelijk doodrijdt is het eigenlijk wel goede natuurlijke selectie op penislengte.
Ik doe niet aan bumperkleven en ik houd er ook niet van om te variëren in snelheid. Als ik 200km/u rijd, dan is dat omdat de weg zó rustig is (lees: lijkt te zijn) dat ik die snelheid minstens een minuut of 10 kan vasthouden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn oom rijdt ook altijd zo. Fucking hatelijk. Ik krijg altijd last van migraine en misselijkheid van dat soort ritjes. Ook de hele tijd remmen en ophalen en zo. Echt tabakhaneye pok mu yetistirecen adam gibi sur su arabayi ya.
Op de snelweg merk je er niks of minder van maar toch is 200 km/u wel overdreven, vind je niet? Lijkt mij best gevaarlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bumperkleven en ik houd er ook niet van om te variëren in snelheid. Als ik 200km/u rijd, dan is dat omdat de weg zó rustig is (lees: lijkt te zijn) dat ik die snelheid minstens een minuut of 10 kan vasthouden.
Ik rijd liever constant 70km/u dan dat ik continu moet remmen en optrekken.
adrenaline junkiequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de snelweg merk je er niks of minder van maar toch is 200 km/u wel overdreven, vind je niet? Lijkt mij best gevaarlijk.
Jammer! Ik had je clumsy verhalen over je vakantie graag willen horen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had best nieuwe Turkse matties willen leren kennen maar heb dienst de 25e, dus helaasch. Wellicht een volgende keer.
15 minuten lang (wellicht langer?) 200kmh is best ziek. Dat is minimaal 50km. Welke snelweg in NL is daar geschikt voor? Of was dat in Duitsland, dan telt het nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak dat de kat maar wijs.
[..]
Dat zegt m'n moeder ook altijd.
Ze zeurt altijd dat ik niet te hard moet rijden, want dat is gevaarlijk enzo. Na een kwartiertje 200km/u gereden te hebben zei ik weleens "kijk mam, ik rijd nu 200km/u".Al die tijd had ze niks door en vond ze het niet gevaarlijk, pas op het moment dat ik er wat van zei werd het "gevaarlijk".
Ik mag toch niet hopen dat jij er ook zo uit ziet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga dit morgen ook doen als mijn twinkies binnenkomen. Obesita obesita.
Ne fark eder? Ga je me hier negeren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat jij er ook zo uit ziet.
Een arts voor je regelen, is niet gezond namelijk. Ben seni hic negeren yaparmiyim yenge, dimi triggershot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne fark eder? Ga je me hier negeren?
Gatver moet al bijna kotsen wanneer ik dit zie, en ik heb zelfs nog een vrije sterke maag (ontbijten met iskender etc. :p)quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga dit morgen ook doen als mijn twinkies binnenkomen. Obesita obesita.
Nou Trigger is blij met me. Wat de rest denkt maakt me niks uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een arts voor je regelen, is niet gezond namelijk. Ben seni hic negeren yaparmiyim yenge, dimi triggershot.
Lekker lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Gatver moet al bijna kotsen wanneer ik dit zie, en ik heb zelfs nog een vrije sterke maag (ontbijten met iskender etc. :p)
Zomaar doen we zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou Trigger is blij met me. Wat de rest denkt maakt me niks uit.
De vrienden van je vrienden kunnen het zien als je vrienden getagd zijn of genoemd worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
Facebook dilemma part II:
Hoe is het mogelijk dat niet-vrienden mijn foto's kunnen liken? Ik heb alles nog wel zo goed beveiligd.![]()
Uff silecem su face'i. Biktim ya.
Nein alles staat op 'alleen vrienden'. En het gaat om een omslagfoto, die is openbaar voor iedereen. Maar dat ze kunnen liken is vaag (niet dat ik het erg vind, geen last van creeps ofzo, maar toch).quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De vrienden van je vrienden kunnen het zien als je vrienden getagd zijn of genoemd worden.
De eerste vraag dat je moet stellen is: heb je het nodig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
Microsoft Surface voor 250 euro met touch cover (studentenactie -> surfspot) kopen of niet?
Geen idee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
Microsoft Surface voor 250 euro met touch cover (studentenactie -> surfspot) kopen of niet?
Ik geloof een tablet.quote:
Ja, creeps zijn eng. Alhoewel ik een man ben en dus geen last heb van creepsquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein alles staat op 'alleen vrienden'. En het gaat om een omslagfoto, die is openbaar voor iedereen. Maar dat ze kunnen liken is vaag (niet dat ik het erg vind, geen last van creeps ofzo, maar toch).
Omslagfoto's zijn altijd openbaar voor iedereen behalve voor mensen die je hebt geblokkeerd, maar die kunnen gewoon uitloggen en het dan zien. Omslagfoto is dan ook niet bedoeld om je zelf daar te plaatsen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein alles staat op 'alleen vrienden'. En het gaat om een omslagfoto, die is openbaar voor iedereen. Maar dat ze kunnen liken is vaag (niet dat ik het erg vind, geen last van creeps ofzo, maar toch).
Voor dat bedrag lijkt mij het een koopje... Maar heztelfde probleem als met een PlayBook... Het gebrek aan Apps gaat steeds meer irriteren, meer dan ik had verwacht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
Uiteraard in Duitsland. In Nederland heb ik maar 1x als een idioot gereden. Dat was zo'n jaartje of 3 geleden: Amsterdam-Maastricht in <2u.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
15 minuten lang (wellicht langer?) 200kmh is best ziek. Dat is minimaal 50km. Welke snelweg in NL is daar geschikt voor? Of was dat in Duitsland, dan telt het niet
Eigenlijk niet, maar is wel tof om te hebben tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De eerste vraag dat je moet stellen is: heb je het nodig?
Ik weet dat omslagfoto's openbaar zijn (dat zeg ik ook in die comment waar je me in quotte). Maar dat je ze kunt liken, zonder met diegene bevriend te zijn, is nieuw voor me.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Omslagfoto's zijn altijd openbaar voor iedereen behalve voor mensen die je hebt geblokkeerd, maar die kunnen gewoon uitloggen en het dan zien. Omslagfoto is dan ook niet bedoeld om je zelf daar te plaatsen..
Klopt, maar als facebook en de browser (youtube) goed werken is dat wel genoeg neem ik aan. Gadgetsquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor dat bedrag lijkt mij het een koopje... Maar heztelfde probleem als met een PlayBook... Het gebrek aan Apps gaat steeds meer irriteren, meer dan ik had verwacht.
Je kan zelfs de reacties lezen en reagerenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet dat omslagfoto's openbaar zijn (dat zeg ik ook in die comment waar je me in quotte). Maar dat je ze kunt liken, zonder met diegene bevriend te zijn, is nieuw voor me.
Ik weet ook dat je de reacties kan lezen. Dat is altijd bij openbare foto's.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Je kan zelfs de reacties lezen en reageren
Mwah, ik zou persoonlijk pas eentje kopen als het alle programma's kan draaien die je ook op Windows 7 kan draaien. Ik ben ook klein beetje sceptisch of het toetsenbord ervan lekker tikt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:02 schreef xminator het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar is wel tof om te hebben toch![]()
Had ook een netbook gekocht, bijna niet voor school gebruikt maar uiteindelijk is wel bruikbaar geworden voor mijn ouders en wanneer ik op vakantie ging. Misschien kan zo een surface de plek daarvan innemen.
Waarschijnlijk heb jij een profiel die als 'spam'account bekend staat in het facebook systeem, misschien daardoor?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet ook dat je de reacties kan lezen. Dat is altijd bij openbare foto's.
Maar ik kan de omslagfoto's van anderen niet liken, heb net een paar niet-bevriende profielen gecheckt, maar reageren of liken gaat niet?
Nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:08 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb jij een profiel die als 'spam'account bekend staat in het facebook systeem, misschien daardoor?
Daar heb je dan een microsoft surface pro voor met een prijskaartje van 900 (?) euro aanhangen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, ik zou persoonlijk pas eentje kopen als het alle programma's kan draaien die je ook op Windows 7 kan draaien.
Volgens mij wel, maar ik kijk niet zo vaak bij andere mensen... Stuur is link van iemand die jij niet kan liken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Probeer eens serieus antwoord te geven. Kun jij omslagfoto's van alle niet-bevriende mensen liken? En dan bedoel ik echt van iedereen?
Ik kan geen een foto liken van een niet-bevriend persoon. En kom op, je bent toch niet vriendjes met 90% van facebook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik kijk niet zo vaak bij andere mensen... Stuur is link van iemand die jij niet kan liken.
Ik zou dan voor een mini-laptop gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar heb je dan een microsoft surface pro voor met een prijskaartje van 900 (?) euro aanhangen..
Nee klopt, maar ik kijk dan ook niet zo vaak op facebook pagina's van vreemden om dan vervolgens bij te houden of ik hun omslagfoto kan liken of nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan geen een foto liken van een niet-bevriend persoon. En kom op, je bent toch niet vriendjes met 90% van facebook.
Je hebt een voedselblogquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef Bortecinem het volgende:
Hmm, volgens mij ben ik erachter. Van mensen die je kunt volgen kun je de omslagfoto's liken, van andere niet.
En waarom ben ik volgbaar? En waarom willen mensen mij volgen? (een persoon maar, hoor)
Wat een ezel ben je ook. De enige reden waarom ik random profielen ben gaan checken is om een functie te checken. Dus laat die idiote sneren eens achterwege voor een keer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee klopt, maar ik kijk dan ook niet zo vaak op facebook pagina's op vreemden om dan vervolgens bij te houden of ik ze kan liken of niet![]()
http://www.tothepc.com/ar(...)cebook-cover-photos/ ??
Ja, maar dat weet zij niet. Maar anyway, laat ook maar. Voortaan open ik wel een topic of zo ipv dat ik hier iets ga vragen.quote:
Dat is geen sneerquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een ezel ben je ook. De enige reden waarom ik random profielen ben gaan checken is om een functie te checken. Dus laat die idiote sneren eens achterwege voor een keer.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een ezel ben je ook. De enige reden waarom ik random profielen ben gaan checken is om een functie te checken. Dus laat die idiote sneren eens achterwege voor een keer.
Adam gibi birsey sorduk, adam gibi cevap vermeye calis ya sus.
Hij schijnt wel enorm te floppen, MS zou met een flinke inventaris zitten terwijl er een nieuwe versie in de pijpleiding zit dus je wellicht dat hij ook wel voor 250 bij de MM ligt over een tijdje.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mwah, ik zou persoonlijk pas eentje kopen als het alle programma's kan draaien die je ook op Windows 7 kan draaien. Ik ben ook klein beetje sceptisch of het toetsenbord ervan lekker tikt.
Neujquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Kom op mensen, kan het wat vriendelijker?
Je bent gewoon net te serieus mee bezig. Ik zou het laten varen, als ik jou was XDquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet zij niet. Maar anyway, laat ook maar. Voortaan open ik wel een topic of zo ipv dat ik hier iets ga vragen.
Jawel, je doet fucking denigrerend met je 'ik ga geen facebook pagina's van vreemden checken om vervolgens bij te houden of ik ze kan likenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is geen sneer, je vroeg een vrij specifieke vraag waarop ik niet direct kon antwoord geven (want wie houdt zoiets bij?) dus was mijn antwoord dan ook met volgens mij wel.
Ik heb honger. Ik eet jouw kat gewoon op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Let op, mijn kat kan goed krabben en bijten... Serieus!
Ik ben gewoon nieuwsgierig en houd er niet van als random mensen op mijn foto's kunnen reageren en liken. Maar goed, ik weet hoe het komt. Problem solved.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent gewoon net te serieus mee bezig. Ik zou het laten varen, als ik jou was XD
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel, je doet fucking denigrerend met je 'ik ga geen facebook pagina's van vreemden checken om vervolgens bij te houden of ik ze kan liken'. Alsof ik een hele operatie ben gestart en de levens van random mensen te inspecteren of zo.
De laatste keer dat ik hier iets vroeg over facebook deed je precies zo. Kendini ne saniyorsun?
Hoe heb je het opgelost? Ik ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig en houd er niet van als random mensen op mijn foto's kunnen reageren en liken. Maar goed, ik weet hoe het komt. Problem solved.
Wat ik niet snap is waarom sommige mensen niet gewoon normaal kunnen doen en steeds een fucking arrogante toon moeten opzetten. Als je niet wil antwoorden prima, negeer. Maar dit..
Daar ging het ook niet om en niemand heeft daar wat over gezegd. Waarom voel je toch de behoefte om dit te melden? De enige reden dat ik zei 'je bent toch niet bevriend met 90% van facebook' is omdat ik het vaag vond dat je mij om een link vroeg, alsof het zo moeilijk is om een niet-bevriend profiel te vinden op facebok.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef xminator het volgende:
[..], nogmaals ik kan wel facebook pagina's van vreemden gecheckt hebben maar in het verleden heb ik geen aandacht besteed eraan of ik hun omslagfoto's kon liken of niet.
Nee. Waarom doe je zo achterlijk? Je doet alsof het checken van 2-3 profielen een eeuwigheid in beslag neemt en alsof je er een heel verslag over moet schrijven voordat je kan antwoorden. Het is twee seconden werk. Klik, klik, observeer. Klaar.quote:Zal ik zulke dingen voortaan gaan bijhouden en vinken waar het wel kan en niet kan zodat ik je later een duidelijke antwoord kan geven?
Je moet je volg-functie uitzetten. Dan kunnen mensen je foto's (ook die die openbaar zijn) niet liken of op reageren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe heb je het opgelost? Ik ben nu wel nieuwsgierig.
Dat heb ik gedaan en ik kon de afbeeldingen liken en erop reageren. Daarom vroeg ik om een link welke jij hebt gecontroleerd waarbij dat niet kon opdat ik misschien op de verkeerde profielpagina's heb gekeken. Vervolgens ging je huilie doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
Nee. Waarom doe je zo achterlijk? Je doet alsof het checken van 2-3 profielen een eeuwigheid in beslag neemt en alsof je er een heel verslag over moet schrijven voordat je kan antwoorden. Het is twee seconden werk. Klik, klik, observeer. Klaar.
Dedigim gibi, als dat zo moeilijk is dan adviseer ik jou om vervolgens mijn vragen te negeren ipv van te antwoorden met zo'n toon.
Nee, je zei 'volgens mij wel' met andere woorden 'ik heb niet gecheckt maar ik denk van wel'. Toen vroeg je mij om een link. Dit komt over als 'ik kan zelf niet zoeken naar niet-vrienden'. Jij begon daarna dom te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en ik kon de afbeeldingen liken en erop reageren. Daarom vroeg ik om een link welke jij hebt gecontroleerd waarbij dat niet kon opdat ik misschien op de verkeerde profielpagina's heb gekeken. Vervolgens ging je huilie doen.
Je trekt zelf voorbarige conclusies. Ik kijk naar 3 pagina's en kom tot de conclusie volgens mij wel (3 = niet genoeg om het helemaal zeker te weten), gezien jij al zegt dat het bij 1 iemand niet kan vraag ik om een link daarvan om uit te sluiten dat het aan jou ligt. Mja maakt niet uit, adem in en adem uit. Ik neem het je niet kwalijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, je zei 'volgens mij wel' met andere woorden 'ik heb niet gecheckt maar ik denk van wel'. Toen vroeg je mij om een link. Dit komt over als 'ik kan zelf niet zoeken naar niet-vrienden'. Jij begon daarna dom te doen.
Sende anlama kitligi mi var?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Je trekt zelf voorbarige conclusies. Ik kijk naar 3 pagina's en kom tot de conclusie volgens mij wel (3 = niet genoeg om het helemaal zeker te weten), gezien jij al zegt dat het bij 1 iemand niet kan vraag ik om een link daarvan om uit te sluiten dat het aan jou ligt. Mja maakt niet uit, adem in en adem uit. Ik neem het je niet kwalijk.
Ik neem het jou ook niet kwalijk dat begrijpend lezen moeilijk voor je is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet ook dat je de reacties kan lezen. Dat is altijd bij openbare foto's.
Maar ik kan de omslagfoto's van anderen niet liken, heb net een paar niet-bevriende profielen gecheckt, maar reageren of liken gaat niet?
Eerder kedi kopek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef Mathemaat het volgende:
Hé hé, wanneer gaan jullie trouwen? Jullie lijken wel op een getrouwd stel
Ik heb net laten zien dat je keihard hebt geloven over iets wat ik niet heb gezegd en gedaan en dan zeg je dat je niet meer zult reageren omdat je je niet wil verlagen tot mijn niveau?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:58 schreef xminator het volgende:
Laat ik mijzelf maar niet verlagen tot jouw niveau, ik vergeef het je.
Venijnig flirten heeft ook wel wat, ik voorspel 2,1 kindquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef Mathemaat het volgende:
he!quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:54 schreef Mathemaat het volgende:
He!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Venijnig flirten heeft ook wel wat, ik voorspel 2,1 kind
Normaal, ze roken me waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nu jij komt, is iedereen opeens weg.
Trek de conclusie dat je wil. Volgens mij heb je een moeilijke periode achter de rug.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb net laten zien dat je keihard hebt geloven over iets wat ik niet heb gezegd en gedaan en dan zeg je dat je niet meer zult reageren omdat je je niet wil verlagen tot mijn niveau?![]()
Je niet verlagen tot mijn niveau zal ik maar opvatten als 'ik wil niet nog dieper zinken'.
Op de man spelen ipv inhoudelijk te reageren. Volgens mij zegt dit ietsjes meer over jouw dan over mij of de periode waarin ik mij bevind.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Trek de conclusie dat je wil. Volgens mij heb je een moeilijke periode achter de rug.
Neen, ik hoorde je baard wapperen in de wind.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Normaal, ze roken me waarschijnlijk.
Jij ruikt lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Normaal, ze roken me waarschijnlijk.
Die is net een minuut of 5 weg, true story.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neen, ik hoorde je baard wapperen in de wind.
WAT ZEG JIJquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die is net een minuut of 5 weg, true story.
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit is nog niet op de man spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de man spelen ipv inhoudelijk te reageren. Volgens mij zegt dit ietsjes meer over jouw dan over mij of de periode waarin ik mij bevind.
Geluid reist langzaam, vandaar dat ik het nog hoordequote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn baard heeft tijgerprint he .quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geluid reist langzaam, vandaar dat ik het nog hoorde
Jawel. Je reageert telkens met niet-inhoudelijke, persoonlijke aanvallen. Dit is op de man spelen, ad-hominem, whatever. In ieder geval is het duidelijk dat je inhoudelijk gewoon niks meer te melden hebt en bent uitgelult.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is nog niet op de man spelen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Je reageert telkens met niet-inhoudelijke, persoonlijke aanvallen. Dit is op de man spelen, ad-hominem, whatever. In ieder geval is het duidelijk dat je inhoudelijk gewoon niks meer te melden hebt en bent uitgelult.
Tevens ben je een leugenaar en trek je conclusies baseert op leugens. Je bent een soort van mannelijke Ebru Umar nu.
Ha, daar doe je het weer!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
[..], ik weet niet of je het doorhebt maar je reageert de hele tijd als een kuduz. Terwijl ik gewoon rustig reageer.
Tamam.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha, daar doe je het weer!
Overigens heb ik dit vaker gezegd maar mensen denken te vaak onterecht dat ik boos ben terwijl ik dat niet ben. Ik reageer hier al jaren, dit is hoe ik altijd ben, nog niet door? Oh wacht, jij bent zo stoer dat je natuurlijk geen idee hebt van mijn eerdere reacties.
Verder is het terecht dat je je koest houdt. Je hebt niks meer te zeggen.
Dat dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
X valt wel mee in real life hoor, Borte. Klein beertje is het.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
X valt wel mee in real life hoor, Borte. Klein beertje is het.
Join the club habibaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben ook rustig enzeu. Allen zie ik er wel bitchy uit, dat wel.
Ja, ok. Ik begrijp niet waarom je zoiets zou doen.quote:
Overdag wel, had het moeten weghalen met photoshopquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben jij een bezorger bij Postnl?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Overdag wel, had het moeten weghalen met photoshop.
Voortaan no post for you.![]()
Zo zijn Turkse vrouwen standaard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
[..], ik weet niet of je het doorhebt maar je reageert de hele tijd als een kuduz. Terwijl ik gewoon rustig reageer.
Waarom moet jij nou weer het vuur aanwakkeren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo zijn Turkse vrouwen standaard.
Is dat zo? Ik denk dat ik m'n date met die geneeskundestudente dan toch maar ga afzeggen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo zijn Turkse vrouwen standaard.
Sorry mevrouw. Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer het vuur aanwakkeren?
Braaf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry mevrouw. Ik zal het niet meer doen
Heb je er zin in?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat ik m'n date met die geneeskundestudente dan toch maar ga afzeggen...
Niet allemaal, maar Turken zijn in het algemeen wel sentimenteler dan Nederlanders. Je moet er maar wat voor voelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat ik m'n date met die geneeskundestudente dan toch maar ga afzeggen...
Echte player hè jijquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Even tellen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Echte player hè jij.
Hoeveelste chick is dat wel niet dit jaar? 3e of 4e?
Neejoh, gewoon doktertje spelen en snel ook!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doktertje spelen? Hahahaha.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon doktertje spelen en snel ook!
Hoeveel chaperones nemen jullie mee?
Herneyse, Allah in kurdunun sarkisinimi soyleyecem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yasamak dururken bu kavga ne diyeeeeee
Sen kimsinki?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
Jullie zouden mij niet herkennen
Je moeder.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
En jij moet nog betalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |