quote:Ebru Umar Hahaha in your dreams! RT @Egemen010: @umarebru wanneer ga je zelfmoord plegen? 20 juli
quote:Ebru Umar Nice RT @Berkantont: @umarebru Je mag je kanker mening hebben, maar die moet jij niet uiten kanker hoer. Stop je hoofd in je kanker reet. 19 juli
Klacht: Turkse jongeren die snel op hun teentjes zijn getrapt en op ridicule wijze reageren op internet met onder andere dus de doodsverwensingen jegens Ebru Umar met een andere mening en visie op bepaalde zaken.quote:Ebru Umar Oh leuk. Een boycotaccount. RT @UmarEbruBoycot: @umarebru val dood amina kodumum evladi. 19 juli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door wenfer2 op 03-08-2013 22:44:19 ]
Ze kan beter gewoon interviews af blijven nemen voor de Libelle inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er liggen op het werk weleens van die gratis krantjes en heb weleens een paar columns gelezen. Man, wat een kromme tenen. Ze schopt open deuren open, probeert lezers op haar hand te krijgen door goedkope populistische teksten te schrijven die doorgaans voor 'gewaagd' door moeten gaan en zo nu en dan heb ik het pijnlijke gevoel dat ze geen letter geeft gehoord of gelezen over de problematiek waar ze over schrijft. Als ik er niet zo'n lol aan zou beleven - ik vat die stukjes immers clownesk op - zou ik een vriendelijke brief hebben geschreven of dat mens alsjeblieft nooit meer achter een toetsenbord plaats zou mogen nemen.
Ze heeft een column in de metro. Soms denk ik wel eens dat ik het beter zou kunnen, maar dat is vast misplaatste arrogantie. Ik neem haar echter niet al te serieus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef wenfer2 het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik kende Umar nog niet voor dit bijzondere tafereel. Wel weet ze betreft een groot aantal zaken de vinger op de juiste plaats te leggen hoe pijnlijk dat soms ook is. Wat mij vooral stoort zijn al die jonkies die even moeten laten merken hoe verderfelijk ze het allemaal wel niet vinden op uiterst ongeciviliseerde wijze.
Wel weet Umar het debat betreffend zaken als vrijheid van godsdienst en vrijheid van godsdienstonderwijs fenomenaal aan te wakkeren.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:03 schreef wenfer2 het volgende:
Ben je bang dat ze jou ook gaan bedreigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Nee, ze weet dondersgoed open deuren in te trappen en weet al even dondersgoed prima aan te sluiten bij het onderbuikgevoel dat bij een hoop Nederlanders heerst. Zo vaak zie ik die krantjes hier niet maar van die paar keer dat ik haar heb gelezen moest ik toch wel grinniken, het is goedkoop scoren, aangevuld met pure onzin, want dat kraamt ze ook uit hoor. Kortom, een populistische columnist, leuk maar je moet het niet serieus opvatten. Het kan wel tot debat leiden en dat vind ik een positief punt van haar stukjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:25 schreef wenfer2 het volgende:
Wel weet Umar het debat betreffend zaken als vrijheid van godsdienst en vrijheid van godsdienstonderwijs fenomenaal aan te wakkeren.
Correct.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
Schrijft zij niet ook columns voor geenstijl trouwens?![]()
Ah, ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef DroogDok het volgende:
Gepassioneerd volk, is hun cultuur, ze kunnen het niet helpen.
Zegt wel genoeg over het niveau van dat mens dan.quote:
Ah!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je bang dat ze jou ook gaan bedreigen?
je bent gwn kk bang ahaha zemmer w8 maarquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ah!Ik zat al te wachten op deze reactie. Ik zie het dan ook als een groot privilege om deze van mijn zeer gewaardeerde FOK!-collega te mogen ontvangen.
Nee ik ben nergens bang voor, sterker nog, als ik ooit in de nare positie terecht zal komen om een roze microfoon van Geenstijl of Powned onder mijn snufferd te krijgen dat wij dezelfde soort taferelen als nu bij Umar zouden gaan zien. Ik heb de OP niet al te scherp geformuleerd omdat er dan al gauw mensen gaan roeptoeteren met termen als racisme en huilie huilie over discriminatie waarna een topic soms vrijwel onterecht word gesloten. Ik acht de discussie meer waardevol dan het risico tot sluiting van mijn topic.
Umar zal niet bang zijn de roze plopkap van Geenstijl/Powned onder haar neus geschoven te krijgen, ze werkt namelijk voor Geenstijl.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ah!Ik zat al te wachten op deze reactie. Ik zie het dan ook als een groot privilege om deze van mijn zeer gewaardeerde FOK!-collega te mogen ontvangen.
Nee ik ben nergens bang voor, sterker nog, als ik ooit in de nare positie terecht zal komen om een roze microfoon van Geenstijl of Powned onder mijn snufferd te krijgen dat wij dezelfde soort taferelen als nu bij Umar zouden gaan zien. Ik heb de OP niet al te scherp geformuleerd omdat er dan al gauw mensen gaan roeptoeteren met termen als racisme en huilie huilie over discriminatie waarna een topic soms vrijwel onterecht word gesloten. Ik acht de discussie meer waardevol dan het risico tot sluiting van mijn topic.
Het is inderdaad niet de meest knappe vrouw maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik vrouwen met een dergelijk uitgesproken mening wel bijster aantrekkelijk vind.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Umar zal niet bang zijn de roze plopkap van Geenstijl/Powned onder haar neus geschoven te krijgen, ze werkt namelijk voor Geenstijl.
Overigens zonder inhoudelijk op haar in te gaan:
Jankzak met vervelende wallen en een irritant hoererend Twitter-account (vol spelfouten). Zo.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de meest knappe vrouw maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik vrouwen met een dergelijk uitgesproken mening wel bijster aantrekkelijk vind.Wereldwijf.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:40 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet de meest knappe vrouw maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik vrouwen met een dergelijk uitgesproken mening wel bijster aantrekkelijk vind.Wereldwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |