Hehehe maar Nijmegen is niet zo ver en zo laat zal het niet worden, toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In het restaurant tijdens het naborrelen:
Turq: "Wanneer vertrekt de laatste trein naar Venlo?"
Ik: "Ehh, over twee minuten."

Zo laat wordt het waarschijnlijk niet. Velen van ons zullen de volgende dag alweer moeten werken...quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hehehe maar Nijmegen is niet zo ver en zo laat zal het niet worden, toch?

http://www.sabah.com.tr/Y(...)c-kizin-kafasi-koptuquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zo laat wordt het waarschijnlijk niet. Velen van ons zullen de volgende dag alweer moeten werken...
By the way, we kunnen met de geïnteresseerden ook even karten.
http://scoupy.nl/nl/coupo(...)eat-karten-twv-eur14

Hmm, misschien moet ik die geneeskundestudente maar meenemen... Wellicht dat ze je hoofd weer aan je lichaam kan vastmaken mocht zich zoiets voordoen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.sabah.com.tr/Y(...)c-kizin-kafasi-koptu
Nee.

Ga je ons dan echt zoalsquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moedig jullie wel aan vanaf de zijlijn.

Wanneer jullie langsrijden wel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga je ons dan echt zoalsaanmoedigen? Ook goed!

Klinkt goed!quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wanneer jullie langsrijden wel.![]()
Daarna is het:

hihihi, ben bang van niet.. Ik hou over het algemeen niet van OV..quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Misschien kom ik hem tegen in de trein.![]()

Ah oke.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hihihi, ben bang van niet.. Ik hou over het algemeen niet van OV..![]()
Hoogstwaarschijnlijk kom ik gewoon met de auto..

quote:
Ik wil jou wel een lift geven met de auto? Bespaart je weer dat gewacht op de trein etc.. Ik rij sowieso langs Venray (daar woonde jij toch?)..quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Misschien kom ik hem tegen in de trein.![]()

Wat is mijn rijstijlquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Misschien kan je met hem meerijden... Alhoewel, wil je dat wel? Zijn rijstijl is ehm...

ach joh, echt niet..quote:

Maak dat de kat maar wijs.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:30 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ach joh, echt niet..![]()
Ik rij alleen vlot door, niet sportief gevaarlijk
Dat zegt m'n moeder ook altijd.quote:

Als ze nou alleen zichzelf doodreden...quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:45 schreef Levolution het volgende:
Typisch iets voor Turken om roekeloos te rijden, zal wel iets met penislengte te maken hebben.
Maar gezien een groot deel zich uiteindelijk doodrijdt is het eigenlijk wel goede natuurlijke selectie op penislengte.

Ik doe niet aan bumperkleven en ik houd er ook niet van om te variëren in snelheid. Als ik 200km/u rijd, dan is dat omdat de weg zó rustig is (lees: lijkt te zijn) dat ik die snelheid minstens een minuut of 10 kan vasthouden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn oom rijdt ook altijd zo. Fucking hatelijk. Ik krijg altijd last van migraine en misselijkheid van dat soort ritjes. Ook de hele tijd remmen en ophalen en zo. Echt tabakhaneye pok mu yetistirecen adam gibi sur su arabayi ya.

Op de snelweg merk je er niks of minder van maar toch is 200 km/u wel overdreven, vind je niet? Lijkt mij best gevaarlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik doe niet aan bumperkleven en ik houd er ook niet van om te variëren in snelheid. Als ik 200km/u rijd, dan is dat omdat de weg zó rustig is (lees: lijkt te zijn) dat ik die snelheid minstens een minuut of 10 kan vasthouden.
Ik rijd liever constant 70km/u dan dat ik continu moet remmen en optrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |