Valla ik toevallig ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:55 schreef Triggershot het volgende:
Schiet mij neer, ik ben nostalgisch met Tarkan aan het doen.

Yine bana varmazkiquote:

quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yine bana varmazki
Keciler zeggen onder elkaar 'Borte Inadi'

X vraagt toch niet om een potje keuvelen in de hamam?quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga haar niet met jou delen...

quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
X vraagt toch niet om een potje keuvelen in de hamam?

Pas maar op, die zijn vaak raar.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:46 schreef sylvesterrr het volgende:
The Color Run Utrecht was geweldig!
Ik heb daar ook een Turkse geneeskundestudente leren kennen.![]()

Gewoon ter vermaeck.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga haar niet met jou delen...

Dat vind ik juist leuk!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pas maar op, die zijn vaak raar.

Ha, ze klinkt als een mede-kluns, leuk! Pas alleen op met breekbare erfstukken als je met dr afspreektquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuk!![]()
Ik heb een partner nodig die een stuk spontaner is dan ik, kinderachtige dingen kan doen / speels kan zijn...
Ze stond tijdens de afterparty meerdere malen op m'n voet. Vervolgens gooide ze haar zakje kleurpoeder over mij heen.Dát is toch leuk?

0906-1010347quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, ze klinkt als een mede-kluns, leuk! Pas alleen op met breekbare erfstukken als je met dr afspreekt.
Heb je nummers gewisseld enzo?

Ik kan ook vrij onhandig zijn, ben wel wat gewend.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ha, ze klinkt als een mede-kluns, leuk! Pas alleen op met breekbare erfstukken als je met dr afspreekt.
Heb je nummers gewisseld enzo?

Tovbe estagfirullah, de zon is nog op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, ben jij nou al aan de vrouw eigenlijk?

Volgende week neemt de operatie plaats.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tovbe estagfirullah, de zon is nog op.

Ik vroeg niet of je op dit moment in een vrouw zat.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]

Hmm, toch wel moedige stap, hoe heb je de knoop doorgehakt om toch zo een verandering te begaan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Volgende week neemt de operatie plaats.

http://vandale.nl/opzoeken?pattern=nou&lang=nn#.Uf6P6ZIwdh4quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je op dit moment in een vrouw zat.
quote:1nou (bijwoord)
1
(informeel) nu

Ooooooooooooooh, coming from the source weet je maar nooit hoe je het bedoelde!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of je op dit moment in een vrouw zat.

Ik vroeg aan zarGon of hij het wou doen. Hij zei: ja.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hmm, toch wel moedige stap, hoe heb je de knoop doorgehakt om toch zo een verandering te begaan?
Heeft je omgeving er vrede mee?

Heel veel sterkte, succes en alles.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik vroeg aan zarGon of hij het wou doen. Hij zei: ja.

quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]

quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Is PWF in het echt ook zo? Lijkt mij echt vermoeiend zo'n kind.

Ik hoop het wel. Ik vraag het even.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Komt mijn hemşo Turquaz eigenlijk ook?

Ja, hij komt ook.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Komt mijn hemşo Turquaz eigenlijk ook?

Ja maar wel lief!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:04 schreef Bortecinem het volgende:
Is PWF in het echt ook zo? Lijkt mij echt vermoeiend zo'n kind.

Turquaz? In de trein?quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Misschien kom ik hem tegen in de trein.![]()

Je hebt de vorige meet toch ook overleefd?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nee, zoveel Turken kan ik niet aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |