SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel ook waarom, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:28 schreef EricOscuro het volgende:
Hoewel zelf geen Turk, had ik tot een paar jaar geleden best naar Turkije willen emigreren. Fijn volk, mooi land, veel kansen ook.
En Erdogan had het land goed op de rails gezet voor de toekomst...
Maar Erdogan slaat door...
Misschien had Erdogan een groots staatsman kunnen worden, hij was op de goede weg!
Maar momenteel zou ik geen cent meer durven te investeren....
Profiteren ende parasiteren, Nederlandse meiden bevuilen en de straten onveilig maken, straatsoldaat zijnde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 03:03 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Als de cultuur, het geloof en alles zo mooi en leuk is daar wat mot je dan in nederland?
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan...
De bovenkant van m'n hoofd is nu behoorlijk lichter van kleur! Binnenkort op de foto voor een nieuw paspoort en id-kaart, daar zit ik dan 5 jaar aan vast.![]()
Dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek. Pray for me.
leuke functie dit keer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek. Pray for me.
Kunefe. Anders help ik je welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een paar recepten uittypen en maken. Nu ik werkloos ben heb ik zeeën van tijd.
Iemand suggesties?
Kadinbudu köfte;quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een paar recepten uittypen en maken. Nu ik werkloos ben heb ik zeeën van tijd.
Iemand suggesties?
Nee.quote:
Schrijf je ze in het Nederlands? Geef link zou ik zeggen, dan verspreid ik het wel over facebook aan de autochtonen. xDquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Thanks voor de tips. Kofte en kunefe staan op de lijst.
[..]
Nee.Mijn oude baan was toch chiller.
Maaaar, werk is werk.
Nee, (gebroken) Engels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Schrijf je ze in het Nederlands? Geef link zou ik zeggen, dan verspreid ik het wel over facebook aan de autochtonen. xD
Goede karniyarik is ook om te smullen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, (gebroken) Engels.Klik op homepage en je komt op me site.
Staat nog niet heel veel op though.
Of hunkar begendi. Allaha Allahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goede karniyarik is ook om te smullen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Behalve de gözleme die als eerste online komt.
Waarom ik tot een paar jaar geleden graag naar Turkije was verhuist?quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.htmlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken in de media
Ebru komt zo bij Knevel op Ned1.![]()
![]()
SPOILER: _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 jaar geleden... ze kan niet eens hoofdrekenen op het niveau van peuters.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.html
Het eerste viel mij die wallen op, dat ziet er echt extreem uit... Of er speelt iets medisch of Nederlandse Turken bezorgen haar slapeloze nachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.html
Het is ook beetje de bedoeling dat ze incorrect doet, dat stoort moslims namelijk nog meer, wat haar dus nog meer werk oplevert uiteindelijk omdat ze 90% van de tijd over moslims (en wat ze fout doen) schrijft. Maar goed, bij haar columns zijn de zware beledigingen meestal verstopt tussen perfect normale woorden, maar maakt de context en haar eigen achtergrond de columns nu juist zo beledigend, de directe beledigingen zijn juist erg mild, voor de rest een aardige vrouw in het echt. Alleen jammer dat ze misbruik maakt van haar Turkse paspoort, islamofoben vinden het natuurlijk helemaal geweldig als een Turkse vrouw nota bene beledigende dingen schrijft over de islam en zij compenseert zo haar tekortkomingen als goede journalist met een shock-effect, want écht schrijven kan ze echt niet hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
2000 jaar geleden... ze kan niet eens hoofdrekenen op het niveau van peuters.
ele domme hersenloze meelopertje.
Obesita 2.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
Middag: tavuk sis.
Avond: 1,5 iskender
Nacht: 2 tantuni + ayran
Heeft ze een Turkse paspoort ja? Ze wordt altijd zo kwaad wanneer mensen zeggen dat ze Turks is. Ze is een Nederlander. Aldus Ebru.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is ook beetje de bedoeling dat ze incorrect doet, dat stoort moslims namelijk nog meer, wat haar dus nog meer werk oplevert uiteindelijk omdat ze 90% van de tijd over moslims (en wat ze fout doen) schrijft. Maar goed, bij haar columns zijn de zware beledigingen meestal verstopt tussen perfect normale woorden, maar maakt de context en haar eigen achtergrond de columns nu juist zo beledigend, de directe beledigingen zijn juist erg mild, voor de rest een aardige vrouw in het echt. Alleen jammer dat ze misbruik maakt van haar Turkse paspoort, islamofoben vinden het natuurlijk helemaal geweldig als een Turkse vrouw nota bene beledigende dingen schrijft over de islam en zij compenseert zo haar tekortkomingen als goede journalist met een shock-effect, want écht schrijven kan ze echt niet hoor.
Laatste dag in Turkije, dus extra genietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Obesita 2.
Maar in Turkije mag het
Niet gevast?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Laatste dag in Turkije, dus extra genieten
Een papiertje maakt niks uit, die kan ze zo inleveren bij wijze van spreken, dat maakt haar niet ineens geen-Turk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft ze een Turkse paspoort ja? Ze wordt altijd zo kwaad wanneer mensen zeggen dat ze Turks is. Ze is een Nederlander. Aldus Ebru.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders en zusje zijn in cami nu. Ze zijn aan het bidden en sahur zullen ze daar doorbrengen.
Ik kom net terug van de Kermis.
Nee, daar gaat het niet om. Punt is dat iemand die er zo op tegen is dat mensen haar aanspreken als Turk of zien als Turk, geen Turks paspoort zou moeten hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een papiertje maakt niks uit, die kan ze zo inleveren bij wijze van spreken, dat maakt haar niet ineens geen-Turk.
Valla ik weet niet wat het is deze week maar telkens als ik wil beginnen aan een recept komt er iets tussen. Vandaag wou ik die gozleme van Che eens maken, krijg ik een berichtje van 'laten we vanavond naar de kermis gaan'.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Borte, al bezig geweest met recepten? Wanneer had je nou sollicitatie?
Ga je niet op vakantie dit jaar?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik weet niet wat het is deze week maar telkens als ik wil beginnen aan een recept komt er iets tussen. Vandaag wou ik die gozleme van Che eens maken, krijg ik een berichtje van 'laten we vanavond naar de kermis gaan'.
Morgen een nieuwe kans.![]()
Donderdag!
ze is net terug toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ga je niet op vakantie dit jaar?
Mijn ouders zijn nu in een hotel in Zagreb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |