SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel ook waarom, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:28 schreef EricOscuro het volgende:
Hoewel zelf geen Turk, had ik tot een paar jaar geleden best naar Turkije willen emigreren. Fijn volk, mooi land, veel kansen ook.
En Erdogan had het land goed op de rails gezet voor de toekomst...
Maar Erdogan slaat door...
Misschien had Erdogan een groots staatsman kunnen worden, hij was op de goede weg!
Maar momenteel zou ik geen cent meer durven te investeren....
Profiteren ende parasiteren, Nederlandse meiden bevuilen en de straten onveilig maken, straatsoldaat zijnde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 03:03 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Als de cultuur, het geloof en alles zo mooi en leuk is daar wat mot je dan in nederland?
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan...
De bovenkant van m'n hoofd is nu behoorlijk lichter van kleur! Binnenkort op de foto voor een nieuw paspoort en id-kaart, daar zit ik dan 5 jaar aan vast.![]()
Dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek. Pray for me.
leuke functie dit keer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek. Pray for me.
Kunefe. Anders help ik je welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een paar recepten uittypen en maken. Nu ik werkloos ben heb ik zeeën van tijd.
Iemand suggesties?
Kadinbudu köfte;quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een paar recepten uittypen en maken. Nu ik werkloos ben heb ik zeeën van tijd.
Iemand suggesties?
Nee.quote:
Schrijf je ze in het Nederlands? Geef link zou ik zeggen, dan verspreid ik het wel over facebook aan de autochtonen. xDquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Thanks voor de tips. Kofte en kunefe staan op de lijst.
[..]
Nee.Mijn oude baan was toch chiller.
Maaaar, werk is werk.
Nee, (gebroken) Engels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Schrijf je ze in het Nederlands? Geef link zou ik zeggen, dan verspreid ik het wel over facebook aan de autochtonen. xD
Goede karniyarik is ook om te smullen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, (gebroken) Engels.Klik op homepage en je komt op me site.
Staat nog niet heel veel op though.
Of hunkar begendi. Allaha Allahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goede karniyarik is ook om te smullen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |