SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel ook waarom, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 02:28 schreef EricOscuro het volgende:
Hoewel zelf geen Turk, had ik tot een paar jaar geleden best naar Turkije willen emigreren. Fijn volk, mooi land, veel kansen ook.
En Erdogan had het land goed op de rails gezet voor de toekomst...
Maar Erdogan slaat door...
Misschien had Erdogan een groots staatsman kunnen worden, hij was op de goede weg!
Maar momenteel zou ik geen cent meer durven te investeren....
Profiteren ende parasiteren, Nederlandse meiden bevuilen en de straten onveilig maken, straatsoldaat zijnde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 03:03 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
Als de cultuur, het geloof en alles zo mooi en leuk is daar wat mot je dan in nederland?
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:00 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb gisteren iets gedaan...
De bovenkant van m'n hoofd is nu behoorlijk lichter van kleur! Binnenkort op de foto voor een nieuw paspoort en id-kaart, daar zit ik dan 5 jaar aan vast.![]()
Dan weet ik genoeg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden...
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek. Pray for me.
leuke functie dit keer?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
Donderdag sollicitatiegesprek. Pray for me.
Kunefe. Anders help ik je welquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een paar recepten uittypen en maken. Nu ik werkloos ben heb ik zeeën van tijd.
Iemand suggesties?
Kadinbudu köfte;quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga een paar recepten uittypen en maken. Nu ik werkloos ben heb ik zeeën van tijd.
Iemand suggesties?
Nee.quote:
Schrijf je ze in het Nederlands? Geef link zou ik zeggen, dan verspreid ik het wel over facebook aan de autochtonen. xDquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:17 schreef Bortecinem het volgende:
Thanks voor de tips. Kofte en kunefe staan op de lijst.
[..]
Nee.Mijn oude baan was toch chiller.
Maaaar, werk is werk.
Nee, (gebroken) Engels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Schrijf je ze in het Nederlands? Geef link zou ik zeggen, dan verspreid ik het wel over facebook aan de autochtonen. xD
Goede karniyarik is ook om te smullen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, (gebroken) Engels.Klik op homepage en je komt op me site.
Staat nog niet heel veel op though.
Of hunkar begendi. Allaha Allahquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Goede karniyarik is ook om te smullen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:50 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand suggesties?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Behalve de gözleme die als eerste online komt.
Waarom ik tot een paar jaar geleden graag naar Turkije was verhuist?quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.htmlquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Turken in de media
Ebru komt zo bij Knevel op Ned1.![]()
![]()
SPOILER: _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 jaar geleden... ze kan niet eens hoofdrekenen op het niveau van peuters.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.html
Het eerste viel mij die wallen op, dat ziet er echt extreem uit... Of er speelt iets medisch of Nederlandse Turken bezorgen haar slapeloze nachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 10:29 schreef Mercan het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_nog_1_keer_uit.html
Het is ook beetje de bedoeling dat ze incorrect doet, dat stoort moslims namelijk nog meer, wat haar dus nog meer werk oplevert uiteindelijk omdat ze 90% van de tijd over moslims (en wat ze fout doen) schrijft. Maar goed, bij haar columns zijn de zware beledigingen meestal verstopt tussen perfect normale woorden, maar maakt de context en haar eigen achtergrond de columns nu juist zo beledigend, de directe beledigingen zijn juist erg mild, voor de rest een aardige vrouw in het echt. Alleen jammer dat ze misbruik maakt van haar Turkse paspoort, islamofoben vinden het natuurlijk helemaal geweldig als een Turkse vrouw nota bene beledigende dingen schrijft over de islam en zij compenseert zo haar tekortkomingen als goede journalist met een shock-effect, want écht schrijven kan ze echt niet hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 11:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
2000 jaar geleden... ze kan niet eens hoofdrekenen op het niveau van peuters.
ele domme hersenloze meelopertje.
Obesita 2.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef xminator het volgende:
Middag: tavuk sis.
Avond: 1,5 iskender
Nacht: 2 tantuni + ayran
Heeft ze een Turkse paspoort ja? Ze wordt altijd zo kwaad wanneer mensen zeggen dat ze Turks is. Ze is een Nederlander. Aldus Ebru.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het is ook beetje de bedoeling dat ze incorrect doet, dat stoort moslims namelijk nog meer, wat haar dus nog meer werk oplevert uiteindelijk omdat ze 90% van de tijd over moslims (en wat ze fout doen) schrijft. Maar goed, bij haar columns zijn de zware beledigingen meestal verstopt tussen perfect normale woorden, maar maakt de context en haar eigen achtergrond de columns nu juist zo beledigend, de directe beledigingen zijn juist erg mild, voor de rest een aardige vrouw in het echt. Alleen jammer dat ze misbruik maakt van haar Turkse paspoort, islamofoben vinden het natuurlijk helemaal geweldig als een Turkse vrouw nota bene beledigende dingen schrijft over de islam en zij compenseert zo haar tekortkomingen als goede journalist met een shock-effect, want écht schrijven kan ze echt niet hoor.
Laatste dag in Turkije, dus extra genietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Obesita 2.
Maar in Turkije mag het
Niet gevast?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Laatste dag in Turkije, dus extra genieten
Een papiertje maakt niks uit, die kan ze zo inleveren bij wijze van spreken, dat maakt haar niet ineens geen-Turk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft ze een Turkse paspoort ja? Ze wordt altijd zo kwaad wanneer mensen zeggen dat ze Turks is. Ze is een Nederlander. Aldus Ebru.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders en zusje zijn in cami nu. Ze zijn aan het bidden en sahur zullen ze daar doorbrengen.
Ik kom net terug van de Kermis.
Nee, daar gaat het niet om. Punt is dat iemand die er zo op tegen is dat mensen haar aanspreken als Turk of zien als Turk, geen Turks paspoort zou moeten hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een papiertje maakt niks uit, die kan ze zo inleveren bij wijze van spreken, dat maakt haar niet ineens geen-Turk.
Valla ik weet niet wat het is deze week maar telkens als ik wil beginnen aan een recept komt er iets tussen. Vandaag wou ik die gozleme van Che eens maken, krijg ik een berichtje van 'laten we vanavond naar de kermis gaan'.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Borte, al bezig geweest met recepten? Wanneer had je nou sollicitatie?
Ga je niet op vakantie dit jaar?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Valla ik weet niet wat het is deze week maar telkens als ik wil beginnen aan een recept komt er iets tussen. Vandaag wou ik die gozleme van Che eens maken, krijg ik een berichtje van 'laten we vanavond naar de kermis gaan'.
Morgen een nieuwe kans.![]()
Donderdag!
ze is net terug toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ga je niet op vakantie dit jaar?
Mijn ouders zijn nu in een hotel in Zagreb.
Uhh, ik ben net een maand terug?quote:
Ouders die op vakantie gaan naar een ander land dan Turkije. Tsk tsk tsk.quote:Mijn ouders zijn nu in een hotel in Zagreb.
Haha, ne biliyim, dat onthoud ik allemaal niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhh, ik ben net een maand terug?
[..]
Ouders die op vakantie gaan naar een ander land dan Turkije. Tsk tsk tsk.
surequote:Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef Fogel het volgende:
Mag dit topic ook gebruikt worden voor het vragen van suggesties van reisdoelen voor een road-trip in het zuiden van jullie prachtige land?
quote:
Konya! 270 km vanaf Isparta.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:40 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Vooral de omgeving in de "driehoek" (grof gezien dus, een kilometer of 100-200 extra maakt weinig uit) Antalya-Isparta-Dalaman is interessant.
affeyle kardes!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hic yoktan ben je er ineens, ninja gibisin, korkutuyosun.
Amin, cumlemizin. Bi daha opme lutfen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
btw, kadir gecesi mubarek olsun
Wat is volgens jou de hoofdreden om daarheen te rijden?quote:
affeyle!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Amin, cumlemizin. Bi daha opme lutfen.
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de hoofdreden om daarheen te rijden?
(ik heb ook drie kinderen bij me: een is helemaal weg van de geschiedenis met name de oudheid, de ander van het eten en de derde boeit het allemaal niet zo hard helaas maar goed uitzicht vanuit de auto vind hij prima).
Slingerwegen in de bergen vinden ze allemaal prima. Vorig jaar naar oa green canyon geweest (ten noorden van Manavgat), dit jaar zijn we naar oa Termessos geweest.
In Kroatie? Dacht dat de meeste stopten in Servie bij dat ene Turkse hotel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, ne biliyim, dat onthoud ik allemaal niet.
Ze zijn er niet op vakantie (tussen stop richting Turkije)
Kroatie jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Kroatie? Dacht dat de meeste stopten in Servie bij dat ene Turkse hotel.
(Mijn ouders nooit, die wilden altijd zsm in Turkije zijn)
Ik ben 1x in Konya geweest, schijnt dat je daar absoluut <xx> kebab moet eten, kom even niet op de naam. Man wat was dat 'niet te eten' (goor!).quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.
Konya staat onder meer bekend als de historische Soefi / Mystiek centrum van Turkije. Roemi heeft er gewoond, het eten is er ook lekker. Op dit moment een van de grootste industriele steden van Turkije, met een rijke hoeveelheid aan historische sights om te bezoeken.
Hehe, kwestie van smaak of echt goor-goor?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben 1x in Konya geweest, schijnt dat je daar absoluut <xx> kebab moet eten, kom even niet op de naam. Man wat was dat 'niet te eten' (goor!).
Verder heb je daar Mevlana en volgens mij 1 of meerdere Sultans begraven.
Slapen? Mijn vader deed altijd een dutje van 2 uur ofzo en reed dan door.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kroatie ja
07:30 vertrokken, 22:30 aangekomen. Lekker rustig aan doen, chillen in hotel.
Vroeger reden wij ook aan 1 stuk door, buiten in tenten en in auto slapen enzo. Nu is dat niet meer zo, gewoon goed rusten in een hotel
Mijn oom vond het wel lekker, maar mijn ouders vonden het ook niet echt goed smaken terwijl mijn vader echt alles lustquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe, kwestie van smaak of echt goor-goor?
Waar kom jezelf vandaan btw?
OK, die gaat op de lijst van interessante plekken, thanksquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.
Konya staat onder meer bekend als de historische Soefi / Mystiek centrum van Turkije. Roemi heeft er gewoond, het eten is er ook lekker. Op dit moment een van de grootste industriele steden van Turkije, met een rijke hoeveelheid aan historische sights om te bezoeken.
Ankara?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mijn oom vond het wel lekker, maar mijn ouders vonden het ook niet echt goed smaken terwijl mijn vader echt alles lustDus was gewoon goor.
Zie mijn nickname? Hoe kan het dat jij niet weet waar ik vandaan kom
Vanwaar je interesse in Turkije als ik vragen mag? Inner-Anatolie bedoel ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
OK, die gaat op de lijst van interessante plekken, thanks![]()
Er is zoveel meer dan "all-inclusive Turkije", iets dat veel mensen helaas nooit zullen zien
Wij gingen altijd met 3-4 auto's + via Italie, 's nachts werd er gewoon altijd geslapen, in tenten enzoquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Slapen? Mijn vader deed altijd een dutje van 2 uur ofzo en reed dan door.
Ik ben zelf nogal geinteresseerd in de oudheid, en in die regio (die heel toevallig ook een charterbestemming is) vind je er veel van. Andere regios zullen vast ook prima zijn, maar ik moet een gezin meeslepen, dus er moet wel een goede balans zijn van het Noorse (Ik woon dus in Noorwegen) weer ontvluchten (= aan het zwembad/strand hangen) en cultuur zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanwaar je interesse in Turkije als ik vragen mag? Inner-Anatolie bedoel ik.
Dalyan? google maar eens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 02:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal geinteresseerd in de oudheid, en in die regio (die heel toevallig ook een charterbestemming is) vind je er veel van. Andere regios zullen vast ook prima zijn, maar ik moet een gezin meeslepen, dus er moet wel een goede balans zijn van het Noorse (Ik woon dus in Noorwegen) weer ontvluchten (= aan het zwembad/strand hangen) en cultuur zijn.
De natuur (zelfs al ben ik de fjorden gewend) vind ik ook prachtig daar en ik reis graag "off the beaten track", juist omdat je dan veel meer ziet en beleefd.
Dubbele paspoort zeker.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heeft ze een Turkse paspoort ja? Ze wordt altijd zo kwaad wanneer mensen zeggen dat ze Turks is. Ze is een Nederlander. Aldus Ebru.
Een vrouw uit Wassenaar met twee Turksequote:Op zondag 4 augustus 2013 04:16 schreef xminator het volgende:
Wie is die ebru umar eigenlijk, waarom hebben jullie het over haar steeds
Je wil er geen toeristen hebben?quote:
Bij jou beginnen de irritaties best in een laat stadium.quote:Op zondag 4 augustus 2013 10:44 schreef xminator het volgende:
Van die mongooltjes die direct gaan opstaan en in de rij gaan wachten als blijkt dat de gate bijna opengaat. Dan heb je ook nog eens mongooltjes (bejaarden tellen niet mee) die niet hun plek kunnen vinden in de vliegtuig, plek 15 is bij de ingang en plek 3 in het midden toch
.
Aldus mijn vliegveldirritaties.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:11 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse sosyeteler.Turks sosyete accent wat al die wijven in TR hebben.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:00 schreef xminator het volgende:
Bij THY gaat dat enorm snel, geen rij en je bent binnen 2 minuten klaar. Althans dit jaar geen problemen gehad.
Je had wel een stumperd die kwam zogenaamd stoer doen bij de incheckbalie. Zo van is dit inchecken voor business class naar bodrum ( in koeienletters stond dis hatlar, hij moest natuurlijk bij ic hatlar zijn). Overigens had je ook geen rij dus je class maakt dan niet uit.Toen zei ik van beyin bedava (iets te hard whehe). Toen die man weg was hebben we flink gelachen met de bediende. Was typisch zo een turkse patser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |