Uhh, ik ben net een maand terug?quote:
Ouders die op vakantie gaan naar een ander land dan Turkije. Tsk tsk tsk.quote:Mijn ouders zijn nu in een hotel in Zagreb.
Haha, ne biliyim, dat onthoud ik allemaal niet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uhh, ik ben net een maand terug?
[..]
Ouders die op vakantie gaan naar een ander land dan Turkije. Tsk tsk tsk.
surequote:Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef Fogel het volgende:
Mag dit topic ook gebruikt worden voor het vragen van suggesties van reisdoelen voor een road-trip in het zuiden van jullie prachtige land?
quote:
Konya! 270 km vanaf Isparta.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:40 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Vooral de omgeving in de "driehoek" (grof gezien dus, een kilometer of 100-200 extra maakt weinig uit) Antalya-Isparta-Dalaman is interessant.
affeyle kardes!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hic yoktan ben je er ineens, ninja gibisin, korkutuyosun.
Amin, cumlemizin. Bi daha opme lutfen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
btw, kadir gecesi mubarek olsun
Wat is volgens jou de hoofdreden om daarheen te rijden?quote:
affeyle!quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Amin, cumlemizin. Bi daha opme lutfen.
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de hoofdreden om daarheen te rijden?
(ik heb ook drie kinderen bij me: een is helemaal weg van de geschiedenis met name de oudheid, de ander van het eten en de derde boeit het allemaal niet zo hard helaas maar goed uitzicht vanuit de auto vind hij prima).
Slingerwegen in de bergen vinden ze allemaal prima. Vorig jaar naar oa green canyon geweest (ten noorden van Manavgat), dit jaar zijn we naar oa Termessos geweest.
In Kroatie? Dacht dat de meeste stopten in Servie bij dat ene Turkse hotel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, ne biliyim, dat onthoud ik allemaal niet.
Ze zijn er niet op vakantie (tussen stop richting Turkije)
Kroatie jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Kroatie? Dacht dat de meeste stopten in Servie bij dat ene Turkse hotel.
(Mijn ouders nooit, die wilden altijd zsm in Turkije zijn)
Ik ben 1x in Konya geweest, schijnt dat je daar absoluut <xx> kebab moet eten, kom even niet op de naam. Man wat was dat 'niet te eten' (goor!).quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.
Konya staat onder meer bekend als de historische Soefi / Mystiek centrum van Turkije. Roemi heeft er gewoond, het eten is er ook lekker. Op dit moment een van de grootste industriele steden van Turkije, met een rijke hoeveelheid aan historische sights om te bezoeken.
Hehe, kwestie van smaak of echt goor-goor?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben 1x in Konya geweest, schijnt dat je daar absoluut <xx> kebab moet eten, kom even niet op de naam. Man wat was dat 'niet te eten' (goor!).
Verder heb je daar Mevlana en volgens mij 1 of meerdere Sultans begraven.
Slapen? Mijn vader deed altijd een dutje van 2 uur ofzo en reed dan door.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:52 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kroatie ja
07:30 vertrokken, 22:30 aangekomen. Lekker rustig aan doen, chillen in hotel.
Vroeger reden wij ook aan 1 stuk door, buiten in tenten en in auto slapen enzo. Nu is dat niet meer zo, gewoon goed rusten in een hotel
Mijn oom vond het wel lekker, maar mijn ouders vonden het ook niet echt goed smaken terwijl mijn vader echt alles lustquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hehe, kwestie van smaak of echt goor-goor?
Waar kom jezelf vandaan btw?
OK, die gaat op de lijst van interessante plekken, thanksquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De Engelse Wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Konya is wat uitgebreider.
Konya staat onder meer bekend als de historische Soefi / Mystiek centrum van Turkije. Roemi heeft er gewoond, het eten is er ook lekker. Op dit moment een van de grootste industriele steden van Turkije, met een rijke hoeveelheid aan historische sights om te bezoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |