adrenaline junkiequote:Op maandag 5 augustus 2013 15:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de snelweg merk je er niks of minder van maar toch is 200 km/u wel overdreven, vind je niet? Lijkt mij best gevaarlijk.
Jammer! Ik had je clumsy verhalen over je vakantie graag willen horen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had best nieuwe Turkse matties willen leren kennen maar heb dienst de 25e, dus helaasch. Wellicht een volgende keer.
15 minuten lang (wellicht langer?) 200kmh is best ziek. Dat is minimaal 50km. Welke snelweg in NL is daar geschikt voor? Of was dat in Duitsland, dan telt het nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maak dat de kat maar wijs.
[..]
Dat zegt m'n moeder ook altijd.
Ze zeurt altijd dat ik niet te hard moet rijden, want dat is gevaarlijk enzo. Na een kwartiertje 200km/u gereden te hebben zei ik weleens "kijk mam, ik rijd nu 200km/u".Al die tijd had ze niks door en vond ze het niet gevaarlijk, pas op het moment dat ik er wat van zei werd het "gevaarlijk".
Ik mag toch niet hopen dat jij er ook zo uit ziet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga dit morgen ook doen als mijn twinkies binnenkomen. Obesita obesita.
Ne fark eder? Ga je me hier negeren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat jij er ook zo uit ziet.
Een arts voor je regelen, is niet gezond namelijk. Ben seni hic negeren yaparmiyim yenge, dimi triggershot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ne fark eder? Ga je me hier negeren?
Gatver moet al bijna kotsen wanneer ik dit zie, en ik heb zelfs nog een vrije sterke maag (ontbijten met iskender etc. :p)quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga dit morgen ook doen als mijn twinkies binnenkomen. Obesita obesita.
Nou Trigger is blij met me. Wat de rest denkt maakt me niks uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:42 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een arts voor je regelen, is niet gezond namelijk. Ben seni hic negeren yaparmiyim yenge, dimi triggershot.
Lekker lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Gatver moet al bijna kotsen wanneer ik dit zie, en ik heb zelfs nog een vrije sterke maag (ontbijten met iskender etc. :p)
Zomaar doen we zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou Trigger is blij met me. Wat de rest denkt maakt me niks uit.
De vrienden van je vrienden kunnen het zien als je vrienden getagd zijn of genoemd worden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
Facebook dilemma part II:
Hoe is het mogelijk dat niet-vrienden mijn foto's kunnen liken? Ik heb alles nog wel zo goed beveiligd.![]()
Uff silecem su face'i. Biktim ya.
Nein alles staat op 'alleen vrienden'. En het gaat om een omslagfoto, die is openbaar voor iedereen. Maar dat ze kunnen liken is vaag (niet dat ik het erg vind, geen last van creeps ofzo, maar toch).quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De vrienden van je vrienden kunnen het zien als je vrienden getagd zijn of genoemd worden.
De eerste vraag dat je moet stellen is: heb je het nodig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
Microsoft Surface voor 250 euro met touch cover (studentenactie -> surfspot) kopen of niet?
Geen idee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
Microsoft Surface voor 250 euro met touch cover (studentenactie -> surfspot) kopen of niet?
Ik geloof een tablet.quote:
Ja, creeps zijn eng. Alhoewel ik een man ben en dus geen last heb van creepsquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein alles staat op 'alleen vrienden'. En het gaat om een omslagfoto, die is openbaar voor iedereen. Maar dat ze kunnen liken is vaag (niet dat ik het erg vind, geen last van creeps ofzo, maar toch).
Omslagfoto's zijn altijd openbaar voor iedereen behalve voor mensen die je hebt geblokkeerd, maar die kunnen gewoon uitloggen en het dan zien. Omslagfoto is dan ook niet bedoeld om je zelf daar te plaatsen..quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein alles staat op 'alleen vrienden'. En het gaat om een omslagfoto, die is openbaar voor iedereen. Maar dat ze kunnen liken is vaag (niet dat ik het erg vind, geen last van creeps ofzo, maar toch).
Voor dat bedrag lijkt mij het een koopje... Maar heztelfde probleem als met een PlayBook... Het gebrek aan Apps gaat steeds meer irriteren, meer dan ik had verwacht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef xminator het volgende:
Uiteraard in Duitsland. In Nederland heb ik maar 1x als een idioot gereden. Dat was zo'n jaartje of 3 geleden: Amsterdam-Maastricht in <2u.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:36 schreef xaban06 het volgende:
[..]
15 minuten lang (wellicht langer?) 200kmh is best ziek. Dat is minimaal 50km. Welke snelweg in NL is daar geschikt voor? Of was dat in Duitsland, dan telt het niet
Eigenlijk niet, maar is wel tof om te hebben tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De eerste vraag dat je moet stellen is: heb je het nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |