Jij ruikt lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Normaal, ze roken me waarschijnlijk.
Die is net een minuut of 5 weg, true story.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neen, ik hoorde je baard wapperen in de wind.
WAT ZEG JIJquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die is net een minuut of 5 weg, true story.
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit is nog niet op de man spelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Op de man spelen ipv inhoudelijk te reageren. Volgens mij zegt dit ietsjes meer over jouw dan over mij of de periode waarin ik mij bevind.
Geluid reist langzaam, vandaar dat ik het nog hoordequote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn baard heeft tijgerprint he .quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Geluid reist langzaam, vandaar dat ik het nog hoorde
Jawel. Je reageert telkens met niet-inhoudelijke, persoonlijke aanvallen. Dit is op de man spelen, ad-hominem, whatever. In ieder geval is het duidelijk dat je inhoudelijk gewoon niks meer te melden hebt en bent uitgelult.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is nog niet op de man spelen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel. Je reageert telkens met niet-inhoudelijke, persoonlijke aanvallen. Dit is op de man spelen, ad-hominem, whatever. In ieder geval is het duidelijk dat je inhoudelijk gewoon niks meer te melden hebt en bent uitgelult.
Tevens ben je een leugenaar en trek je conclusies baseert op leugens. Je bent een soort van mannelijke Ebru Umar nu.
Ha, daar doe je het weer!quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
[..], ik weet niet of je het doorhebt maar je reageert de hele tijd als een kuduz. Terwijl ik gewoon rustig reageer.
Tamam.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ha, daar doe je het weer!
Overigens heb ik dit vaker gezegd maar mensen denken te vaak onterecht dat ik boos ben terwijl ik dat niet ben. Ik reageer hier al jaren, dit is hoe ik altijd ben, nog niet door? Oh wacht, jij bent zo stoer dat je natuurlijk geen idee hebt van mijn eerdere reacties.
Verder is het terecht dat je je koest houdt. Je hebt niks meer te zeggen.
Dat dus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
X valt wel mee in real life hoor, Borte. Klein beertje is het.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
X valt wel mee in real life hoor, Borte. Klein beertje is het.
Join the club habibaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben ook rustig enzeu. Allen zie ik er wel bitchy uit, dat wel.
Ja, ok. Ik begrijp niet waarom je zoiets zou doen.quote:
Overdag wel, had het moeten weghalen met photoshopquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ben jij een bezorger bij Postnl?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Overdag wel, had het moeten weghalen met photoshop.
Voortaan no post for you.![]()
Zo zijn Turkse vrouwen standaard.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef xminator het volgende:
[..], ik weet niet of je het doorhebt maar je reageert de hele tijd als een kuduz. Terwijl ik gewoon rustig reageer.
Waarom moet jij nou weer het vuur aanwakkeren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo zijn Turkse vrouwen standaard.
Is dat zo? Ik denk dat ik m'n date met die geneeskundestudente dan toch maar ga afzeggen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo zijn Turkse vrouwen standaard.
Sorry mevrouw. Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waarom moet jij nou weer het vuur aanwakkeren?
Braaf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sorry mevrouw. Ik zal het niet meer doen
Heb je er zin in?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat ik m'n date met die geneeskundestudente dan toch maar ga afzeggen...
Niet allemaal, maar Turken zijn in het algemeen wel sentimenteler dan Nederlanders. Je moet er maar wat voor voelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat ik m'n date met die geneeskundestudente dan toch maar ga afzeggen...
Echte player hè jijquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Even tellen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Echte player hè jij.
Hoeveelste chick is dat wel niet dit jaar? 3e of 4e?
Neejoh, gewoon doktertje spelen en snel ook!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doktertje spelen? Hahahaha.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Neejoh, gewoon doktertje spelen en snel ook!
Hoeveel chaperones nemen jullie mee?
Herneyse, Allah in kurdunun sarkisinimi soyleyecem.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Yasamak dururken bu kavga ne diyeeeeee
Sen kimsinki?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
Jullie zouden mij niet herkennen
Je moeder.quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
En jij moet nog betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |